«Особистісний розвиток учня на всіх сходинках навчання через взаємодію школи і сім'ї»



Скачати 198.4 Kb.
Дата конвертації15.04.2016
Розмір198.4 Kb.
Артемівська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 4

Артемівської міської ради Донецької області

Розробка педагогічної ради з виховної роботи

«Особистісний розвиток учня на всіх сходинках навчання через взаємодію школи і сім'ї»

(з використанням інтерактивних технологій)

c:\users\root\downloads\013.jpg

Розробили:

Директор школи

Дроздова Н.Ю.,

заступник директора з НВР



Перкіна В.В.

28.04.2015

ПЕДАГОГІЧНА РАДА

"Особистісний розвиток учня на всіх сходинках навчально-виховного процесу через взаємодію школи і сім'ї"

(з використанням інтерактивних технологій)

МЕТА:

  • створення оптимальних умов функціонування вдосконалення співпраці в організації роботи з батьками;

  • об'єднання зусиль педагогічного колективу і батьків у розвитку дитини як особистості.

ЗАВДАННЯ:

  • сприятиформуваннютеоретичнихподань у педагогів про можливості та умовивикористаннярізнихметодів, нових форм і технологій в роботі з батьками.

  • організаціяспільноїдіяльностіадміністрації, педагогів і батьків у вихованнідітей.

  • активізаціяроботи з батьками, пошукновихшляхівзалученнясім'ї до участі в навчальновиховномупроцесішколи.

Очікуванні  результати:

  • Можливість дізнатися шляхом вирішення проблем особистості шкільного підліткового віку і  взаємин дитини з учителем, однокласниками і батьками.

  • Почути відповіді на питання, які не поставиш в слух.

  • Почути нов іформи співпраці: класний керівник + сім'я.

  • Вирішення спільних проблем сім'ї та школи, пов'язаних з віком статевого дозрівання, інтелектуального розвитку самодостатньої особистості


Виховання - велика справа:

ним вирішується доля людини.

(Бєлінський В. Г.)

На педраді присутні вчителі та батьки учнів.

Вступний блок

Вправа 1. «Вступ» (1 хв.)

  • оголошення теми педагогічної ради;

  • вступне слово директора школи:



(слайд 2) Директор школи:  Добрий день шановні педагоги та батьки. «Всі ми вийшли з дитинства» - знаменитий вислів Антуана де Сент - Екзюпері чітко відображає закономірність первинного впливу сім'ї на становлення особистості. Дуже важливо, щоб сім'я забезпечила міцні особисті утворення, такі як прихильність, любов до сім'ї та рідного дому, звички елементарної соціальної поведінки, інтерес до навколишнього світу. Тема сьогоднішньої педагогічної ради «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках навчання через взаємодію школи і сім'ї». (слайд 3). Теоретичний і практичний матеріал сьогоднішньої педагогічної ради має на меті краще пізнати своїх дітей, допомогти вам усвідомити глибинний зміст і суть виховання дітей, дасть змогу обмінятися досвідом із зазначеної проблеми.

Вправа: ОЧІКУВАННЯ

Мета: визначити очікування учасників від роботи в групах.

(слайд 4)  Учасники педради повинні написати свої очікування від роботи в групі на кольорових листочках «батько + вчитель + учень» і потім прикріпити на аркуш паперу. Наприклад:

1. Педрада підкаже, як утримати дитину від поганого впливу

2. Розширення знань з даної проблеми

3. Подолання труднощів, як діяти спільно

4. Взаємозв'язок (батько + вчитель + учень)

5. Вміння орієнтуватися в сучасному суспільстві

6. Терпимість до оточуючих

7. Співпраця

8. Педрада підкаже нам, як правильно організовувати допомогу сім'ї

9. Підвищення своїх психолого - педагогічний знань для виховання власної дитини

10. Як виховати дитину, щоб він розумів слово

11. Довіра

12. Взаєморозуміння

13. Педрада повинна допомогти організувати допомогу сім'ї у вихованні підлітків

14. Можливість дізнатися шляхом вирішення проблем особистості шкільного підліткового віку і взаємин дитини з учителем, однокласниками і батьками

15. Почути відповіді на питання, які не поставиш в слух

16. Почути нові форми співпраці: класний керівник + сім'я

17. Труднощі в переконанні батьків

18. Терпіння і труд, все перетруть 19. Ця проблема вирішена не буде 20. Рекомендації щодо організації роботи з дітьми та батьками на основі досвіду педагогів

Вправа за методикою «Стрічка надії» (слайд 5)

Мета: сприяння зміні фокуса точки зору учасників на проблему взаємодії школи та сім’ї та наочно продемонструвати соціальні й емоційні зв’язки, що забезпечують необхідні умови для виживання та розвитку дитини.
Заст.директора з НВР:

Зараз я розповім вам історію, складену на підставі фактів, що мали місце в дійсності. Отже, жила-була дівчинка. (виходить «ДИТИНА»). Вона росла дуже щасливою дитиною. У неї були мама й батько, бабуся й дідусь і навіть старший брат. У дівчинки була РОДИНА. (Виходить учасник, якому була віддана картка «РОДИНА», і з’єднує його ниткою з «ДИТИНОЮ».) Усі члени родини дівчинку дуже любили та піклувались про неї, вона знала тоді, що таке дійсна ЛЮБОВ. (Виводиться учасник із карткою «ЛЮБОВ». Протягується друга ниточка.)

Родина дівчинки була досить забезпеченою й жила у великому та світлому будинку. (Виходить учасник із карткою «ДІМ»; протягується ниточка.)

Дівчинка училась у школі-гімназії, одній із кращих у їхньому місті, вона одержувала ОСВІТУ. (Вихід наступного учасника з карткою «ОСВІТА», протягується ниточка.)

У такий спосіб дотримувались ПРАВА маленької людини. (Вихід учасника з карткою «ПРАВА»; протягується ниточка.)

Дівчинка з НАДІЄЮ дивилась у майбутнє. (Вихід учасника з карткою «НАДІЯ»; протягується ниточка.)

Але так уже сталось, що майже в один рік батько та старший брат дівчинки загинули в автокатастрофі. Мама, не справившись із таким горем, почала сильно пити, а бабуся й дідусь, не перенесши лиха, що прийшло, вмерли один за одним. Так у дівчинки не стало РОДИНИ. (Тренер входить у коло й перерізає ножицями ниточку «ДИТИНА»-«РОДИНА».)

А разом з рідними пішла й ЛЮБОВ. (Тренер розрізає нитку «ДИТИНА»-«ЛЮБОВ».)

У дівчинки не стало й ДОМУ. (Тренер ріже нитку «ДИТИНА»-«ДІМ»), тому що мама продала його за борги. Дівчинка разом з мамою опинилась на вулиці. Вона перестала ходити до школи. (Тренер обриває нитку «ДИТИНА»-«ОСВІТА».) Права дівчинки не дотримувались, тому що з нею поруч не було дорослих, які би про неї піклувались. (Тренер розрізає нитку «ДИТИНА»-«ПРАВА».) Лише світле проміннячко НАДІЇ ледь жевріло в її душі (єдина нитка, що залишається нерозрізаною).

Час спливав, і одного разу дівчинку небайдужі люди привели в сімейний дитячий будинок. Тепер вона вважає, що їй дуже поталанило. З нею поруч з’явились чоловік і жінка, яких вона вже називає мамою й батьком, у неї є брати та сестри (тренер зв’язує нитку «ДИТИНА»-«РОДИНА»). Дівчинка відчуває, що її люблять (тренер зав’язує нитку «ДИТИНА»-«РОДИНА»). У неї знову з’явився ДІМ, де вона почуваєш себе затишно й комфортно (тренер зв’язує нитку «ДИТИНА»-«ДІМ»). Дівчинка знову почала ВЧИТИСЬ (тренер зв’язує нитку «ДИТИНА-«ОСВІТА»). Дівчинка знову могла сказати: «Я — людина, нехай поки маленька, але я маю ПРАВА (тренер зв’язує нитку «ДИТИНА»-«ПРАВА»). Як добре, що є добрі люди, і як важливо не розстатися з НАДІЄЮ.



  • Дякуємо учасникам дії та запрошує їх повернутись на свої місця.

  • На вашу думку, як почували себе учасники дії? Якими були їхні переживання? що вони думали, які почуття в них були у процесі дії глядачів.

  • Це дуже сумна історія однієї дівчинки. Але вона напевно допомогла кожному відшукати відповідь на запитання: які ж умови необхідні кожній дитині для повноцінного життя та розвитку. Давайте обміняємось думками.

- Чи хотіли б ви прямо зараз більше дізнатись про принципи взаємодії школи та сім’є, які умови слід створити для успішної, творчої особистості, щоб у неї були сформовані навички 21 століття.
Доповідь заст.директора з НВР:

Перший досвід соціальних відносин і зв'язків набуває дитина в сім'ї: батьки, родичі, сусіди, знайомі та друзі батьків, а також діти, що грають у дворі, - це перший мікросоціум, де формується соціальний досвід. Але все ж, сім'я як перший чинник розвитку особистості дитини вражає і силою, і широтою впливу.

      Педагог в якості професіонала не може ігнорувати такий глибокий вплив на дитину сім'ї, не можна сердитися на дітей, відтворюючих сімейний стиль мовлення, поведінки, ставлення.

       Коли малюк приходить в школу, він представляє світ своєї родини, умови життя. Звички поведінки, рівень інтелекту - все, обумовлене рівнем культури родини. Придбане в сім'ї фізичний і духовний розвиток стають запорукою його шкільних перших успіхів.

       Сім'я передає естафету виховання школі. І продовжує чинити сильний виховний вплив. А процес формування дитини знаходить двох суб'єктів виховання - це сім'я і школа, які взаємодіють один з одним.

У наш час перед системою освіти постають принципово нові вимоги. Перш за все, це формування творчої особистості, здатної не просто засвоїти найвищі наукові і технологічні досягнення, а й самоудосконалюватись, розвиваючи їх Це сформованість навичок 21 століття.Тому діяльність педагогічного колективу закладу спрямована на реалізацію експериментальної діяльності за темою “Школа як осередок розвитку громади” (слайд 6). Визначено предмет дослідження експериментальної роботи “Створення і впровадження моделі громадсько-активної школи як засобу соціалізації учнів, педагогів та батьків у розвитку партнерства між школою та громадою”.

Актуальність даної роботи полягає в тому, що історично українська школа завжди була центром місцевої громади. Школи виконували не тільки навчальну функцію, вони активізували та навчали громаду. Сьогодні в Україні є нагальна потреба відтворити цей досвід, оскільки в багатьох містах, містечках, селах нашої країни здебільшого школа є єдиним осередком освітнього, культурного й духовного життя громади. Наша школа знаходиться у віддалені від центру міста і також є єдиним центром не тільки освіти, а й культурного життя мікрорайону.

Громадсько-активна школа не відгороджує учнів від реального життя, а включає це життя у свої уроки, позаурочну діяльність, створюючи єдине поле громадянського виховання не тільки учнів, а й усіх учасників освітнього процесу. У результаті йде комплексне, системне виховання громадянина не тільки в школі, а й поза її межами.

Модель ГАШ складається виключно за 3 компонентами: демократизація, партнерство та волонтерство (слайд 7).

Демократизація» – це демократизація школи, демократизація уроку і можливість для членів громади отримувати освіту упродовж усього життя, надання рівного доступу до освітніх послуг. Цей процес у закладі розпочався із залучення батьків до співуправління навчальним закладом, організації та планування дозвілля учнів, вирішення нагальних проблем. (слайд 8). Результати очевидні: батькам приємно усвідомлювати, що вони є частиною процесу, їхня думка вагома, вони можуть здійснювати вплив. До управління навчально-виховним процесом долучаються Рада школи, учнівський парламент, Рада Профілактики.

Школа завжди розвиває партнерські відносини. Партнерство – це встановлення та розвиток взаємовигідних відносин між школою, учителями, учнями, членами громади та спонсорами для спільного вирішення загальних проблем. Партнерство на базі школи - це можливість поліпшити імідж школи, залучити додаткові людські та матеріальні ресурси для підтримки школи для задоволення потреб та інтересів громади. (слайд 9)

Добровільність, добровільний вибір, як відображення особистої позиції, - це основний принцип волонтерства. Волонтерство стало невід’ємною частиною шкільного життя через реалізацію проектів, акцій, заходів (слайд 10)



Що ж дає школа – громаді? (слайд 11)

- Участь у роботі представницьких заходах, у громадських організаціях;

- Доступність шкільних ресурсів для громади: комп’ютерний кабінет, спортзал, стадіон, бібліотека, копіювальна техніка;

- Створення та реалізація громадських проектів;

- Посильна допомога у сільськогосподарських роботах;

- Шефство над історичними пам’ятками, озеленення мікрорайону, прибирання стихійних сміттєзвалищ тощо;

- Участь у шкільному та громадському самоврядуванні;

- Трудові акції

- Здійснення батьківського всеобучу та громадянської совіти;

- Організація святкування загальнодержавних та регіональних свят, пам’ятних дат тощо



Громада – школі (слайд 12):

- За бюджетні кошти зроблений капітальний ремонт м’якої кровлі,

- Замінені 136 віконних блоки на сучасні металопластикові

- Благодійним фондом «ДАР» подарено 8 комп’ютерів

- Завдяки небайдужості батьків зроблений косметичний ремонт коридорів

- Замінені 32 багетів

- 12 дверей в класних кімнатах
Взаємодія сім'ї та школи здійснюється за основними принципами: (слайд 13)

Перший - принцип згоди, що забезпечує спільне розуміння виховної мети і взаємна довіра партнерів.

Другий - принцип сполучення, завдяки якому зберігається гармонійність шкільних і сімейних норм життя і вимог до дитини.

Третій - принцип співпереживання, рівень доброзичливості двох сторін при взаємодії.

Четвертий - принцип співпричетності. Взаємна інформація про дитину завжди повинна допомагати в роботі у вихованні дітей.

П'ятий - принцип співпраці, що допускає спільну діяльність представників двох різних сфер у єдиному справі з дітьми.

Взаємна домовленість - запорука успішності педагогічного альянсу (об'єднання, спілка)

     Підвищенню активності батьків у вихованні дитини сприяють, насамперед, спільні справи батьків і дітей.

     У той же час педагоги можуть використовувати і спеціальні засоби:

- Організацію психолого - педагогічної освіти батьків, орієнтованого на обговорення актуальних і значущих для батьків проблем;

 - Залучення батьків до визначення перспектив розвитку дитини, її майбутнього і, відповідно, до розробки програми дій, що забезпечує досягнення намічених перспектив;

- Участь батьків у аналізі досягнень дитини, її труднощів і проблем;

- Заохочення, підтримку, пропаганду успіхів і досягнень батьків у вихованні дітей.

     Важливо залучати батьків не тільки до виховання своєї дитини, але і до організації навчально-виховного процесу в класі та школі. Чому?

 Причини залучення батьків до організації НВП:


  • Знання умов навчання і виховання дитини

  • Допомога класному керівнику у розвитку інтересів і здібностей учнів

Чим цікавіше і різноманітніше діяльність дитячого колективу, тим комфортніше дитині в школі, тим більше він отримує для свого соціального розвитку.

Як же залучити батьків до організації роботи в класі? (слайд 14)

  1. На початку року організовується цілепокладання і планування роботи. У процесі колективного планування виявляються проблеми, способи їх вирішення, конкретні справи. Потім діти і батьки визначають справи, в яких вони могли бути організаторами.

  2. На батьківських зборах класний керівник пояснює важливість співпраці, пропонує перелік справ, видів роботи, які можуть організувати батьки. Працюючи в мікрогрупах і заповнюючи лист з переліком справ, батьки допомагають один одному знайти конкретну роботу в класі.

  3. При організації роботи використовується методика чергування доручень, які виконуються невеликими групами по черзі. Таким чином, кожен з батьків має можливість і обов'язок взяти участь в організації якої-небудь справи з учнями.

  4. Педагоги, адміністрація школи залучають батьків до обговорення виникаючих проблем у класі, вважаючи думку батьків визначальною.

  5. Ведеться цілеспрямована робота по формуванню позитивного відношення до школи.

     У результаті складається модель роботи школи з родиною.

  •  Як же класні керівники на різних ступенях навчання розвивають особистість дитини через взаємодію сім'ї та школи? Адже вона різна, у початковій лінці – зацікавленість батьків та відвідування навчального закладу на високому рівні; переходячи до середньої ланки, класні керівники зіштовхуються з проблемою «Як «затягнути» батьків до школи, як залучити до спільного НВП?»

(Обговорення питання вчителями, обмін досвідом)

     Не випадково, сьогодні в нашій педагогічній раді присутні батьки з різних ланок (початкова та середня ланка).

     Сьогодні я пропоную Вам взяти участь у спільній роботі - вчителі та батьки.

(слайд 15 )Проблема: Як виховати особистість дитини на різних ступенях навчання, яка буде затребувана суспільством через взаємодію сім'ї та школи?

   Основна мета - об'єднати всі зусилля для розширення і поглиблення зв'язків школи і сім'ї у розвитку особистості школяра.

(Далі робота будується за схемою)

ПРОБЛЕМА

МЕТА

ЗАВДАННЯ

ПЛАН РЕАЛІЗАЦІЇ

ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

(слайд 16) Учасникам педради пропонують розділитися на 3 групи:


  1. 1 - 4кл. + батьки,

  2. 5 – 9 кл. + батьки,

  3. вчителі-предметники +батьки), обрати керівників групи.

Щоб вирішити цю проблему, я пропоную попрацювати в групах, використовуючи інтерактивну форму. Але перш, ніж ми почнемо працювати, зверніть увагу на правила, яких ви повинні дотримуватися:

На слайді:



  • Рівність усіх учасників - ім'я як форма спілкування

  • Активність учасників (круглий стіл не лекція, а загальна робота)

  • Право кожного учасника на власну думку з будь-якого питання

  • Право піднятої руки (говорити коротко, по черзі, по одному, по темі)

  • Добровільність

  • Почуття гумору

  • Уміння слухати і чути інших

  • Не критикувати

  • Регламент (не більше 10 хв на презентацію)

  • У разі порушення правил скористатися жестом відкритих долонь.

(Під час роботи груп звучить спокійна музика.

Обмін досвідом вчителів та батьків. Презентація груп.

Заст.директора з НВР:

На останок я хочу зачитати Вам притчу:

Засумували вчителі та батьки, не можуть знайти шлях до Сердець своїх учнів, щоб сіяти в них насіння добра.


  • Можливо, врятує Мудрість? – спитали вони.

І знайшли Мудреця, який сидів у печері.

  • О, Мудрецю, - почали благати вони, - вкажи нам шлях до Сердець наших дітей, учнів, щоб сіяти в них зерна добра, інакше покоління стає жорстоким, некерованим!

Сказав їм Мудрець:

  • Дам вам шлях до Сердець ваших учнів, але віддайте мені натомість «дар» ваш!

Учителі перезирнулися: якого «дару» від них вимагає Мудрець?

Тоді Мудрець сказав:



  • Якщо в когось є роздратування, дайте мені роздратування. Якщо в когось є гнів, дайте мені гнів. Якщо в когось є жорстокість, дайте мені жорстокість. Якщо в когось є грубість, дайте мені грубість. Якщо в когось є сумнів, дайте мені сумнів. Якщо в когось є ненависть, дайте мені ненависть. Якщо в когось є злоба, дайте мені злобу. Якщо в когось є страх, дайте мені страх. Якщо в когось є зрада, дайте мені зраду. Якщо в когось є марновірство, дайте мені марновірство. Якщо в когось є сарана думок, дайте мені сарану думок. А якщо дасте пригорщу дурних звичок, я прийму й ці запилені брязкальця. Але не забудьте, чого вартий той, хто відніме одного разу подароване. Отже, я прийняв увесь бруд вашого Серця, і воно стає чистим. А вам відкриваю Мудрість: шляхом до Серця учня є чисте Серце Вчителя.

Дякуємо за співпрацю і до нових зустрічей!



(Для емоційного піднесення усім учасникам педради роздаються мотиватори)

Проект рішення педагогічної ради

    1. Заступнику директора з НВР Перкіній В.В.:

    1. Продовжити ознайомлення з існуючими в сьогоднішній педагогіці підходами і концепціями виховання, які визначають взаємодію сім'ї та школи, через семінари, МО кл. керівників, круглі столи, консультації, конференції, відкриті уроки і т.д.

Протягом 2015-2016 н.р.

    1. Скоординувати діяльність педагогічного колективу для забезпечення підвищення педагогічної культури батьків щодо розуміння пріоритету виховання дітей у сім'ї та гуманних відносин між членами родини. Спланувати дане питання до батьківського всеобучу.

Вересень 2015 р.

    1. Ввести педагогічний лекторій для батьків, створивши робочі групи.

Відповідно до плану всеобучу


    1. Розробити дидактичний посібник «Батьківський порадник» із дієвими рекомендаціями щодо виховання учнів через взаємодію зі школою.

До 15.05.2015 р.

    1. Провести батьківську конференцію у вересні, заслухавши питання щодо зайнятості учнів під час літніх канікул, працевлаштування учнів та здорового способу життя.

Жовтень 2015 р.

  1. Класним керівникам 1-9 класів:

    1. Враховувати думку батьків при визначенні тематики батьківських зборів і використовувати нестандартні форми при проведенні батьківських зборів.

Постійно

    1. Залучати батьків до спільної роботи з різних напрямках виховання дітей, проведення спільних свят відповідно до місячників річного плану.

Протягом 2015-2016 н.р.

    1. Проводити відкриті уроки для батьків з метою більш тісної взаємодії школи і сім'ї

1 раз на семестр

  1. Педагогу-організатору Миланкіній А.В.:

    1. Скласти план виховної роботи школи на наступний навчальний рік, враховуючи пропозиції вчителів і батьків, учнів школи.

До 15.06.2015 р.

    1. Організувати випуск загальношкільної газети «Сім'я і школа» 4 рази на рік.

Жовтень, грудень, лютий, квітень

  1. Керівнику шкільного методичного об’єднання Гамій І.О.:

    1. Провести анкетування, тестування учнів з метою виявлення відносин у родині, рівень вихованості дітей у сім’ї.

Травень 2015 р.

    1. Підготувати поради класним керівникам щодо нетрадиційних, активних форм проведення батьківських зборів. Серпень 2015 р.


Орієнтовні програми реалізації груп.

Група 1-4 класи

Проблема:

Як виховати особистість дитини



Мета:

1. Створення умов для формування духовно - розвиненої, творчої, моральної особистості.



Завдання:

1. Підвищення педагогічної культури вчителів та батьків

2. Інноваційні підходи до навчання

3. Поліпшення матеріальної бази

4. Шефство над неблагополучними сім'ями

План реалізації:

1. Індивідуальні консультації

2. Батьківські збори

3. Психолого - педагогічна освіта батьків

4. Залучення батьків до шкільного самоврядування

5. Вихователь повинен бути тим, ким він хоче зробити вихованця

6. Спільні творчі справи

Група 5-9 класи

Мета:

Виховання гармонійно розвиненої особистості, соціально адаптованої в сучасних умовах.



Завдання:

1. Виховання толерантності у підлітків

2. Здійснення взаємодії сім'ї та школи - основоположний принцип.

3. Виховання ціннісних орієнтацій у підлітка

 Методи: (за способом організації)

1. Масові (конференції, лекторії, кінолекторії)

2. Групові (круглий стіл, інформаційні зустрічі (з фахівцями), батьківські збори)

3. Індивідуальні (відвідування сімей, анкетування, індивідуальні бесіди)

 Очікуваний результат:

Підготовка підлітка до навчання в старших класах в умовах профільної школи з урахуванням реалій сучасного суспільства, соціальним замовленням держави і сім'ї.



Учителі-предметники+батьки

Проблема:

Вироблення життєвої твердої позиції.



Мета:

Виховання особистості, затребуваною суспільством.



Методи:

1.Індівідуальний («Людяність в людині» - бесіди, диспути, особистий приклад; «Прийняття рішень і вміння нести за них відповідальність» - громадські доручення, ставлення до навчання, самоврядування,; «Здоровий спосіб життя »- особистий приклад, традиції школи і сім'ї, участь у спортивно - масовій роботі школи).

2. Групові (реалізація програм «Освіта і здоров'я», «Я громадянин України», «Сім'я», «Профорієнтація»)

Очікуваний результат:

Самовизначення дитини. Довіра, взаєморозуміння, співпраця, толерантність, вміння орієнтуватися в навколишньому світі, дитина визначилася у суспільстві, знайшла своє місце.



Група батьків

Проблема:

Виховання гнучкої особистості, здатної до реалізації поставлених цілей, способами які не суперечать моральним засадам.



Завдання

1. Навчити зберігати власне «Я», при цьому поважаючи думку оточуючих.

2. Виховати особистість незалежну від соціальних проблем

3. Виховання високоморальної особистості



План реалізації:

1. Спільні позакласні заходи

2. Вивчення особистості дитини

3. Спільна робота сім'ї та школи щодо вирішення проблем пов'язаних з віком статевого дозрівання, інтелектуального розвитку самодостатньої особистості

4. Спільна робота сім'ї і школи по згуртуванню колектива

5. Професійна орієнтація (відвідування різних навчальних закладів, підприємств; вивчення індивідуальних особливостей дітей)



6. Робота батьківського комітету щодо організації спільної діяльності школи та родини.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка