Ошнек Олександр Анатолійович 2013р. Підсумковий урок



Дата конвертації02.05.2016
Розмір46.4 Kb.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Методична розробка підсумкового уроку - КВК з географії

у 6 класі за темою:

ГІДРОСФЕРА

Підготував вчитель географії

Рубіжанської загальноосвітньої

школи І – ІІІ ступенів № 6

Луганської області

Ошнек Олександр Анатолійович

2013р.

Підсумковий урок – КВК у 6 класі

Тема: Гідросфера

Мета:узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Гідросфера»; продовжити формувати вміння логічно мислити, виділяти основне, продовжити формулювати запитання і правильно відповідати на них; розвивати пізнавальний інтерес до вивчення географії.

Обладнання:фізична карта півкуль, атласи й контурні карти для 6 класу, секундомір, олівці, аркуші паперу.

Етапи підготовки: Учитель: - складає сценарій, завдання і правила гри; - підбирає журі з кращих учнів 7 класу(4 учні); - готує завдання для груп підтримки та вболівальників; - підбирає призи для нагородження; - готує необхідне обладнання.

Учні:1) придумують назви команд, емблеми, гасла; 2) готують привітання; 3) підбирають по 4 запитання суперникам; 4) готують домашнє завдання: пантоміма «Кругообіг води в природі»; 5) готують по одному номеру художньої самодіяльності.

ХІД ГРИ

1. Вступне слово вчителя.

Вода – це життя! Це річки, озера, моря, океани, джерела і струмки, льодовики… Це краплинки дощу і пухнасті сніжинки… Вода необхідна людині протягом усього життя, вона є невід’ємною частиною нашого тіла, нашої крові, є оберегом усього живого на Землі. Значення води складно переоцінити. Тому сьогодні підсумовуючи тему «Гідросфера» ми з вами проведемо не стандартний урок, а урок-КВК, який допоможе нам у цьому.

Нашу зустріч сьогодні будуть оцінювати кращі учні 7 класу, відмінники навчання (Представляю членів журі)

2. Привітання команд.

(Команди виголошують назву, привітання та гасло. Журі оцінює їх, а також емблеми за п’ятибальною системою)

3. Конкурс «Чи знаєш ти карту?»

Команди отримують по одній контурній карті півкуль і картки з завданнями до них (Додаток 1). На картках дані гідрологічні об’єкти (моря, затоки, протоки, річки) які командам слід нанести олівцем на карти за 3 хвилини.



4. Конкурс «Склади слова-іменники».

З літер слова «Брахмапутра» скласти як найбільше слів за 3 – 5 хвилин. (Наприклад: хмара, брат, Прут, рута, пума,хата, брама тощо.) Поки перевіряється виконане завдання, звучить номер художньої самоді-яльностіпершої команди. Журі оголошує результати за привітання, гасло, емблему та перші два конкурси.



5. Конкурс « Склади ланцюжок слів».

Використовуючи знання номенклатури з гідросфери, за 5 хвилин треба скласти ланцюжок слів (Наприклад: Дніпро – Об – Брахмапутра – Амазонка – Аральське – Ері – Інд – Дон – Ніл – Лімпопо – Онтаріо і т.д.) Виграє та команда, у якої довший ланцюжок.(Можна дозволити користува-тися атласами)



6. Конкурс «Відгадай загадку».

На контурній карті світу спочатку пишемо загадку (Наприклад: «Надворі горою, а в хаті водою», «Зимою спить, а влітку шумить» і відповіді «сніг», «річка». Потім розрізаємо карту на 8 частин, перемішуємо. Щоб відгадати загадку, учні повинні спочатку скласти карту з частин і прочитати написане.



7. Конкурс «Перестрілка».

Команди по черзі ставлять запитання суперникам(по 4 запитання) Наприклад: - Чи є море без берегів? (Саргасове) - Яка найдовша річка світу? (Ніл) - Назвіть найглибше озеро світу (Байкал) - Назвіть «кольорові» моря (Чорне, Красне, Жовте, Біле)

Журі оцінює попередні конкурси. Звучить номер художньої самодіяльності другої команди.

8. Конкурс капітанів.

Капітан кожної з команд має повторити навколосвітнє плавання Магелана з тією різницею, що початковим і кінцевим пунктом подорожі має бути місто-порт Одеса на Чорному морі. При цьому капітани називають географічні об’єкти , через які чи біля яких вони пропливають (Одеса, Чорне море, Крим-ський півострів, протока Босфор, Мармурове море, протока Дарданелли, Балканський півострів, півострів Мала Азія, Егейське, Середземне моря, Апеннінський, Піренейський півострови, Гібралтарська протока, Атлантич-ний океан і т. д.) Перемагає той капітан, який швидше та точніше справля-єтьсяіз завданням.



9. Конкурс «Домашнє завдання».

Удома учні готували домашнє завдання на тему: «Кругообіг води в природі». Один учень на дошці крейдою креслить схему кругообігу, інші демонстру-ють пантоміму. Один учень – «Сонце», інший – «вітер», решта – «краплинки», які рухаються з моря на суходіл, випадають дощем і поверта-ються назад у море. Журі оцінює чия пантоміма краща.



10. Підсумки гри.

Журі підбиває підсумки гри, оголошує переможців та нагороджує їх.



11. Заключне слово вчителя.

Додаток 1

На контурній карті цифрами позначте: 1.Середземне море

2. Берингова протока

3. Мексиканська затока

4. Гібралтарська протока

5. Панамський канал

6. Річка Ніл

7. Червоне море

8. Течія Гольфстрім

9. Чорне море

10. Річка Амазонка

11. Гудзонова затока

12. Протока Дрейка

13. Річка Нігер

14. Бенгальська затока

15. Суецький канал

16. Каспійське море

17. Течія Західних вітрів

18. Магелланова протока



19. Озеро Байкал

20. Гвінейська затока


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка