2). Точкові статистичні оцінки: зміщені і незміщені, ефективні і грунтовні.
i) дорівнювала 0,5.
2).За рівнем значущості =0,01 перевірити гіпотезу про нормальний розподіл генеральної сукупності, якщо відомі емпіричні та теоретичні частоти:
nk
|
8
|
16
|
40
|
72
|
36
|
18
|
10
|
nk *
|
6
|
18
|
36
|
76
|
39
|
18
|
7
|
З дисципліни „Теорія ймовірностей та математична статистики” студенти складають письмовий іспит. Іспит з курсу “Теорія ймовірностей та математична статистики” проводиться по закінченню третього семестру. Письмовий іспит з курсу проводиться у відповідності з навчальним планом факультету англійської мови та робочою програмою курсу, затвердженою на засіданні кафедри інформатики та комп’ютерних технологій. Термін часу, протягом якого виконуються письмові завдання – 2 години.
Письмове завдання білету складається з трьох блоків : двох теоретичних питань (репродуктивний і творчий рівень складності, та чотирьох практичних завдань: перші два завдання простіші (творчий рівень складності), наступні два завдання більш складні (інноваційний рівень складності).
-
Теоретичні питання, включають 2 теоретичних завдання з переліку орієнтовних питань до заліку.
Об’єктом контролю виконання теоретичного завдання є перевірка засвоєння основ математичного апарату, необхідного для розв‘язання практичних задач, творчого використання знань з теорії.
Під час письмової відповіді на теоретичне питання студент повинен сформулювати основні означення і властивості, навести методи розв’язання, привести доведення основних теорем.
-
Задачі репродуктивного і творчого рівня дають можливість виявити ступінь оволодіння студентом необхідним рівнем знань, охоплюють питання всіх ключових проблем предмету.
-
Задачі інноваційного рівня орієнтовані на перевірку практичних умінь по використанню різноманітних методів розв’язання задач, та задачі прикладного змісту
Під час розв’язання задач студент повинен використовувати раціональну методику розв’язання та аналізу задачі і обґрунтовано пояснити одержані результати.
Критерії оцінок на письмовому екзамені
Перший блок оцінюється таким чином:
“3” бала за правильну, ґрунтовну та повну відповідь, з наведенням доведення необхідних теорем.
“2” бала за правильну повну відповідь, але без доведення.
“1” бал за неповну, але правильну відповідь.
Другий блок оцінюється таким чином:
Правильне вирішення задачі з використанням необхідної методики, що супроводжується поясненням кожної дії – “2”.
Правильне вирішення задачі з використанням необхідної методики, без пояснення алгоритму завдання, або ж використання правильного підходу до вирішення задачі, пояснення кожної дії, але з помилками в розрахунках – “1”.
Третій блок оцінюється так:
Правильне вирішення задачі з використанням необхідної методики, що супроводжується поясненням кожної дії – “3”.
Правильне вирішення задачі з використанням необхідної методики, без пояснення алгоритму завдання – “2”.
Правильний кінцевий результат розв’язку задачі, проте відсутні будь-які коментарі до використаної методики, або правильний опис алгоритму розв’язання задачі, але неправильне використання деяких методів розв’язання, математичні помилки – “1”.
Загальна оцінка за письмовий екзамен:
-
„відмінно” від “14”-“16” балів;
-
“добре" від “11”-“13” балів;
-
“задовільно” від “8”-“10”;
-
“незадовільно” до “8” балів.
Для підрахунку підсумкового рейтингу екзаменаційна оцінка трансформується в екзаменаційні бали :
„відмінно” – 100 балів;
„добре” – 85 балів;
„задовільно” – 70 балів;
„незадовільно” – 50 балів.
Поділіться з Вашими друзьями: