Опис педагогічного досвіду з розв’язання педагогічної проблеми, над якою працює класний керівник



Скачати 31.35 Kb.
Дата конвертації13.09.2017
Розмір31.35 Kb.
ОПИС ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

з розв’язання педагогічної проблеми, над якою працює класний керівник


Тема досвіду


Формування духовно зрілої особистості у контексті стратегії національно патріотичного виховання

Автор


Юречко Надія Мирославівна

класний керівник 11-А класу

Тернопільської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №16 ім.В.Левицького



Сфера застосування


Школа передового педагогічного досвіду, творча група класних керівників, методичне об’єднання класних керівників, майстер-клас класних керівників, педагогічна виставка класних керівників, презентація передового педагогічного досвіду класних керівників

Актуальність


У сучасному житті приділяється багато уваги національної свідомості учнів, згуртовується колектив за допомогою колективних справ, участі у заходах, зорієнтованих на патріотичне виховання відродження культури, традицій, збереження мови народу.

Наукові концепції та теорії


Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

Концепція громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності.



Основна ідея


Виховати у майбутніх громадян України почуття обов’язку і поняття честі, удосконалення особистості, як активного громадянина України, духовно багатої, морально благодарної особи. Формування особи нового типу суверенної держави.

Технологія реалізації ідеї


Основна ідея цілісності виховання процесу реалізується шляхом комплексного підходу. При організації роботи з патріотичного виховання розробили ряд виховних заходів із 5 класу. Методично правильно організована система виховання дозволяє досягнути очікуваних результатів.

Форми, методи, прийоми, засоби


Форми патріотичного виховання:

  • інформаційно масові (дискусії, диспути, конференції, філософський стіл, вікторини, вечори);

  • діяльнісно-практичні (творчі групи, осередки, екскурсії, свята, огляди-конкурси, олімпіади);

  • інтегративні (шкільні клуби, фестивалі, гуртки);

  • діалогічні (бесіда, міжрольове спілкування);

  • індивідуальні (доручення, творчі завдання, звіти, індивідуальна робота);

  • наочні (музеї, галереї, виставки дитячої творчості тощо).

Методи виховання:

  • методи формування свідомості особистості;

  • методи організації діяльності, спілкування та формування досвіду суспільної поведінки;

  • методи стимулювання діяльності і поведінки;

  • метод приладу;

  • методи самовиховання.

Прийоми виховання: доброта, увага і піклування; прояв уміння і переваги вчителя; активізація прихованих почуттів; зміцнення віри в свої сили; довіра; залучення до цікавої діяльності.

Засоби виховання: книги, засоби масової інформації, засоби мистецтва, дозвілля.


Результат застосування


Забезпечення сприятливими умовами для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей, для розвитку професіоналізму, високої мотивації до праці.

Критерії ефективності


Орієнтована на виховання патріота своєї Батьківщини учні мають:

  • Стати національно-свідомими громадянами-патріотами;

  • Стати особистістю, яка своєю діяльністю і любов’ю до Батьківщини прагне досягти саморозвитку та індивідуальності.

Наукові джерела


  1. Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

  2. Програма українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді.

Висновки


Сучасна людина повинна мати певний обсяг компетентностей, щоб самореалізуватися. Є багато засобів, за допомогою яких можна придбати такі компетентності: і через родинне виховання, і через товариське спілкування, і через інші освітньо-виховані механізми. І тільки тоді, коли ці шляхи співпадають можна досягти позитивного бажаного результату у вихованні успішної особистості зі стійкими ціннісними орієнтирами громадянина України.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка