Опис дисципліни «Психологія» для педагогічних спеціальностей



Скачати 20.18 Kb.
Дата конвертації07.09.2017
Розмір20.18 Kb.
Опис дисципліни «Психологія»

для педагогічних спеціальностей

Семестр

1,2

Загальна кількість кредитів/годин

7 /210

Форма контролю

залік, екзамен

Мета

ознайомити студентів з теоретико-методологічними основами психологічної науки; сприяти формуванню професійного світогляду та здатності застосовувати психологічні знання на практиці.

Результати навчання за навчальною дисципліною


  1. Визначати, аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання.

  2. Демонструвати розуміння закономірностей та особливостей розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань.

  3. Ілюструвати прикладами закономірності та особливості функціонування та розвитку психічних явищ.

  4. Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання.

  5. Впорядковувати основні чинники, що впливають на психічний розвиток людини, рушійні сили психічного розвитку та новоутворення, які формуються у людини в різних вікових періодах і видах діяльності.

  6. Встановлювати причинно-наслідкові зв’язки психічного розвитку людини з її діяльністю, вихованням, навчанням.

Зміст дисципліни

Предмет психології. Структура та методи сучасної психології. Особистість. Спілкування. Групи. Розвиток психіки та свідомості. Діяльність. Відчуття. Сприймання. Увага. Пам’ять. Мислення. Уява. Емоції, почуття. Воля. Темперамент. Характер. Здібності. Предмет, завдання і методи вікової та педагогічної психології. Закономірності та динаміка психічного розвитку і формування особистості в онтогенезі. Психологія розвитку дитини в немовлячому, ранньому та дошкільному віці. Психічний розвиток і формування особистості молодшого школяра. Психологічні особливості розвитку і формування особистості в підлітковому віці. Психологічні особливості розвитку особистості в у юнацькому віці. Психологія учіння та навчання. Психологія виховання. Психологія вчителя та педагогічної діяльності.

Компетентності:



  1. Здатність вільно та осмислено використовувати термінологічний апарат психології.

  2. Готовність критично оцінювати й переосмислювати професійний досвід, власну професійну та соціальну діяльність.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка