ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ МЕНЕДЖЕРА З ПЕРСОНАЛУ ВІДДІЛУ КАДРІВ
I. Загальні положення
-
Менеджер з персоналу призначається на посаду та звільняється з неї наказом директора підприємства _________________ за поданням начальника відділу.
-
Менеджер з персоналу підпорядкований начальнику відділу.
-
У своїй діяльності менеджер з персоналу керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, статутом підприємства, положенням про Відділ кадрів, правилами внутрішнього трудового розпорядку і іншими нормативними актами, а також цією Інструкцією.
-
_____________________________________________________________________.
-
_____________________________________________________________________.
II. Завдання та обов’язки
Менеджер з персоналу:
-
організовує роботу із забезпечення персоналом відповідно до загальних цілей розвитку підприємства, установи, організації та конкретних напрямів кадрової політики з метою найефективнішого використання, оновлення та поповнення персоналу;
-
забезпечує роботу з укомплектування підприємства, установи, організації працівниками потрібних професій, спеціальностей згідно з кваліфікаційними рівнями і профілем отриманої ними підготовки та діловими якостями з урахуванням можливостей максимальної реалізації трудового потенціалу кожного працівника;
-
безпосередньо бере участь у розробленні бізнес-планів у частині забезпечення трудовими ресурсами з урахуванням перспектив розвитку підприємства, змін у складі працівників через впровадження нової техніки і технології;
-
вивчає ринок праці з метою визначення можливих джерел забезпечення потрібними кадрами;
-
організовує роботу з проведення досліджень, прогнозування та визначення потреби в кадрах на підставі планів економічного і соціального розвитку підприємства;
-
розроблює та реалізовує комплекс програм щодо роботи з персоналом із питань найму, звільнення, переводу робітників, залучення та закріплення працівників з урахуванням перспектив їх професійного захисту та розширення самостійності у сучасних економічних умовах;
-
інформує та консультує керівників різних рівнів з питань організації управління персоналом;
-
очолює роботу з організації навчання персоналу, підготовки та підвищення кваліфікації, а також мотивації ділової кар’єри працівників;
-
організовує роботу з проведення оцінки результатів трудової діяльності працюючих, атестацій, конкурсів на заміщення вакантних посад;
-
забезпечує створення нормативно-методичної бази управління персоналом та практичне впровадження методичних і нормативних розробок;
-
організовує розроблення та вжиття заходів щодо удосконалення управління персоналом, контролює виконання керівниками підрозділів постанов, наказів та розпоряджень з питань роботи з кадрами;
-
бере участь у плануванні соціального розвитку колективу, вирішенні трудових спорів та конфліктів;
-
контролює додержання трудового законодавства у роботі з персоналом. Забезпечує постійне вдосконалення процесів управління персоналом на основі впровадження соціально-економічних та соціально-психологічних методів управління, передових технологій кадрової роботи, створення та ведення банку даних персоналу, стандартизації та уніфікації кадрової документації, застосування засобів обчислювальної та оргтехніки, комунікацій та зв’язку;
-
організовує проведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток;
-
контролює стан трудової дисципліни і дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
-
забезпечує складання встановленої звітності з обліку особистого складу та роботи з персоналом.
-
_____________________________________________________________________.
-
_____________________________________________________________________.
III. Права
Менеджер з персоналу має право:
-
представляти підприємство в інших організаціях з питань, які входять до компетенції Відділу за дорученням директора підприємства, його заступника або начальника відділу;
-
одержувати у встановленому порядку від працівників апарату управління підприємства інформацію, документи, необхідні для виконання покладених на Відділ обов’язків;
-
перевіряти роботу з кадрів у структурних підрозділах апарату управління підприємства;
-
вносити пропозиції начальнику відділу щодо заходів покращення роботи з кадрами.
-
_____________________________________________________________________.
-
_____________________________________________________________________.
IV. Відповідальність
Менеджер з персоналу несе відповідальність за якісне та своєчасне виконанням покладених доручень начальника відділу; виконанням правил внутрішнього трудового розпорядку, завдань та обов’язків покладених на нього цією Інструкцією.
V. Повинен знати
Менеджер з персоналу повинен знати:
-
законодавчі та нормативно-правові акти, методичні матеріали, які реґламентують діяльність підприємства, установи, організації з управління персоналом;
-
цілі, стратегію розвитку та бізнес-план підприємства;
-
трудове законодавство;
-
основи ринкової економіки, підприємництва та ведення бізнесу;
-
кон’юнктуру ринку праці та освітніх послуг;
-
методику планування і прогнозування потреби персоналу;
-
методи аналізу кількісного та якісного складу працюючих;
-
сучасні концепції управління персоналом;
-
систему стандартів з праці, трудових і соціальних нормативів;
-
основи технології виробництва та перспективи розвитку, структуру управління та кадровий склад;
-
основи соціології та психології праці;
-
етику ділового спілкування;
-
передові технології кадрової роботи, стандарти та уніфіковані форми кадрової документації;
-
методи оброблення інформації із застосуванням сучасних технічних засобів комунікацій та зв’язку, обчислювальної техніки;
-
правила та норми охорони праці, пожежної безпеки та виробничої санітарії.
-
_____________________________________________________________________.
-
_____________________________________________________________________.
VI. Кваліфікаційні вимоги
Менеджером з персоналу призначається особа, яка має повну вищу освіту напряму підготовки "Менеджмент" (маґістр, спеціаліст) без вимог до стажу роботи; або повну вищу освіту (спеціаліст, магістр) і стаж роботи за фахом – не менше 2 років та післядипломну освіта за напрямом “Менеджмент”.
VII. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою
-
У відділі організації праці отримує штатний розпис і зміни до нього та зміни в структурі підприємства.
-
Отримує від інспектора з кадрів необхідні матеріали для виконання функціональних завдань та обов’язків.
-
_____________________________________________________________________.
-
_____________________________________________________________________.
|