ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
Кафедра методики суспільно-гуманітарних дисциплін
Секція методики викладання мов і літератури
Формування мовно-літературної компетентності вчителя
Харків
2011
УДК 37.018.46
ББК 74.58
Ф 79
Затверджено Вченою радою Харківської академії неперервної освіти
Протокол № 5 від 16.12.2010
Рецензенти:
Дрожжина Т.В., проректор з навчальної роботи Харківської академії неперервної освіти, канд. пед. наук.
Пономаренко В.Д., доцент кафедри української мови ХНУ імені В.Н. Каразіна, канд. філол. наук.
Автори-укладачі:
Дегтярьова Г.А., доцент кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін, канд.пед. наук.
Лузан Л.О., старший викладач секції методики викладання мов і літератури Харківської академії неперервної освіти
Сухенко В.Г., старший викладач секції методики викладання мов і літератури Харківської академії неперервної освіти, канд.філол.наук
Формування мовно-літературної компетентності вчителя: Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови і літератури / За загальною редакцією Н.В. Ганіної. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. – [1- ше видання]. – 96 с.
Навчальний посібник містить зміст навчального матеріалу, спрямованого на формування мовно-літературної компетентності вчителя української мови і літератури, за темами професійного модуля навчально-тематичного плану, що розроблений згідно з програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України, плани проведення семінарських та практичних занять, а також завдання та запитання для самоперевірки до кожної теми. Надаються рекомендації до підготовки та оформлення підсумкових робіт. До всіх тем пропонуються списки рекомендованої літератури.
© Харківська академія неперервної освіти
Зміст
Вступ
|
4
|
Інноваційні педагогічні технології
|
5
|
Сучасна педагогічна психологія
|
7
|
Науково-методичні основи побудови сучасного уроку української мови та літератури
|
9
|
Теоретичні та практичні аспекти технологізації уроку української мови та літератури. Система роботи з обдарованими учнями
|
13
|
Вплив філософських концепцій на розвиток української літератури
|
18
|
Провідні тенденції сучасного літературного процесу
|
21
|
Актуальні проблеми викладання української літератури. Особливості навчальних програм для дворічної старшої школи. Організація навчання в малочисельній школі
|
24
|
Методика вивчення літератури рідного краю
|
28
|
Вивчення української еміграційної літератури
|
32
|
Вивчення української міфології на уроках літератури
|
35
|
Новітні підходи до аналізу художнього твору
|
38
|
Актуальні проблеми викладання української мови. Особливості навчальних програм для дворічної старшої школи. Організація навчання в малочисельній школі
|
41
|
Навчання різних видів мовленнєвої діяльності
|
43
|
Навчання культури мовлення
|
45
|
Міжпредметні зв'язки в навчанні української мови
|
47
|
Педагогічне оцінювання як механізм діагностування та забезпечення якості освіти
|
50
|
Моніторинг результативності діяльності вчителя української мови та літератури
|
56
|
Основи викладання риторики в школі
|
59
|
Культура мовлення. Ділова українська мова
|
61
|
Комп'ютерно орієнтовані системи навчання у викладанні української мови і літератури
|
65
|
Організація самостійної роботи учнів на основі використання тестових форм
|
75
|
Формування професійної компетентності вчителя української мови та літератури
|
79
|
Вимоги до оформлення підсумкової роботи
|
81
|
Тематика підсумкових робіт, індивідуальних та колективних проектів
|
88
|
Перелік освітніх сайтів
|
90
|
Поділіться з Вашими друзьями: |