Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови і літератури / За загальною редакцією Н. В. Ганіної. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. [1- ше видання]. 96 с



Сторінка1/11
Дата конвертації16.04.2016
Розмір1.22 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11


ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Кафедра методики суспільно-гуманітарних дисциплін


Секція методики викладання мов і літератури

Формування мовно-літературної компетентності вчителя

Харків

2011

УДК 37.018.46

ББК 74.58

Ф 79
Затверджено Вченою радою Харківської академії неперервної освіти

Протокол № 5 від 16.12.2010
Рецензенти:

Дрожжина Т.В., проректор з навчальної роботи Харківської академії неперервної освіти, канд. пед. наук.

Пономаренко В.Д., доцент кафедри української мови ХНУ імені В.Н. Каразіна, канд. філол. наук.
Автори-укладачі:

Дегтярьова Г.А., доцент кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін, канд.пед. наук.

Лузан Л.О., старший викладач секції методики викладання мов і літератури Харківської академії неперервної освіти

Сухенко В.Г., старший викладач секції методики викладання мов і літератури Харківської академії неперервної освіти, канд.філол.наук

Формування мовно-літературної компетентності вчителя: Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови і літератури / За загальною редакцією Н.В. Ганіної. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. – [1- ше видання]. – 96 с.
Навчальний посібник містить зміст навчального матеріалу, спрямованого на формування мовно-літературної компетентності вчителя української мови і літератури, за темами професійного модуля навчально-тематичного плану, що розроблений згідно з програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України, плани проведення семінарських та практичних занять, а також завдання та запитання для самоперевірки до кожної теми. Надаються рекомендації до підготовки та оформлення підсумкових робіт. До всіх тем пропонуються списки рекомендованої літератури.

© Харківська академія неперервної освіти

Зміст


Вступ

4

Інноваційні педагогічні технології

5

Сучасна педагогічна психологія

7

Науково-методичні основи побудови сучасного уроку української мови та літератури

9


Теоретичні та практичні аспекти технологізації уроку української мови та літератури. Система роботи з обдарованими учнями

13


Вплив філософських концепцій на розвиток української літератури

18

Провідні тенденції сучасного літературного процесу

21

Актуальні проблеми викладання української літератури. Особливості навчальних програм для дворічної старшої школи. Організація навчання в малочисельній школі

24


Методика вивчення літератури рідного краю

28

Вивчення української еміграційної літератури

32

Вивчення української міфології на уроках літератури

35

Новітні підходи до аналізу художнього твору

38

Актуальні проблеми викладання української мови. Особливості навчальних програм для дворічної старшої школи. Організація навчання в малочисельній школі

41


Навчання різних видів мовленнєвої діяльності

43

Навчання культури мовлення

45

Міжпредметні зв'язки в навчанні української мови

47

Педагогічне оцінювання як механізм діагностування та забезпечення якості освіти

50


Моніторинг результативності діяльності вчителя української мови та літератури

56


Основи викладання риторики в школі

59

Культура мовлення. Ділова українська мова

61

Комп'ютерно орієнтовані системи навчання у викладанні української мови і літератури

65


Організація самостійної роботи учнів на основі використання тестових форм

75


Формування професійної компетентності вчителя української мови та літератури

79


Вимоги до оформлення підсумкової роботи

81

Тематика підсумкових робіт, індивідуальних та колективних проектів

88


Перелік освітніх сайтів

90



  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка