Навчальний план Навчальні програми



Дата конвертації30.04.2016
Розмір67.2 Kb.








  • Навчальний план

  • Навчальні програми

  • Навчальні підручники





  • Освітня

  • Виховна

  • Розвиваюча





  • Науковість

  • Доступність

  • Систематичність

  • Виховний характер

  • Наочність

  • Свідомість і активність

  • Міцність

  • Індивідуалізація

  • Зв’язок з життям

  • Послідовність


Метод навчання – це форма теоретичного і практичного

засвоєння програмного матеріалу.




  • Словесні:

  • Пояснення

  • Розповідь

  • Бесіда

  • Опис

  • Тлумачення

  • Наочні:

  • Таблиці

  • Опори

  • Схеми

  • ТЗН

  • Практичні:

  • Вправи

  • Самостійні завдання

  • Практичні роботи

  • Лабораторні роботи



  • Репродуктивні

  • Основані на властивостях пам’яті – запам’ятовуванні, збереженні, відтворенні

  • Пояснювально-ілюстративні

  • Пояснення

  • Розповідь

  • Бесіда

  • Доведення

  • Проблемно-пошукові

  • Проблема пошук відповідь

  • Дослідницькі

  • Науковий пошук висновок

  • Аналіз, синтез, порівняння







  • Вчителя (методи викладання)

  • Учнів (методи навчання)




  • Індуктивні

  • Дедуктивні




Прийоми навчання – це окремі операції, розумові чи практичні дії

вчителя чи учнів, які доповнюють форму



засвоєння матеріалу, пропоновану даним методом

  • Розв’язок задач чи прикладів

  • Виконання вправ

  • Спостереження і обробка даних

  • Виконання дослідів і лабораторних робіт



  • Читання

  • Підготовка рефератів

  • Списування








Урок засвоення навичок і умінь

  • Актуалізація опорних знань і практичного досвіду учнів

  • Мотивація навчальної діяльності учнів

  • Повідомлення теми, мети і завдань уроку

  • Вивчення нового матеріалу

  • Первинне затосування набутих знань

  • Застосування учнями знань і дій в стандартних умовах

  • Творчі вправи

  • Підсумок уроку

  • Домашнє завдання


Комбінований урок

  • Перевірка учнями домашнього завдання

  • Перевірка раніше засвоєних знань

  • Мотивація уміння учнів .

  • Повідомлення теми, мети і завдань уроку

  • Сприймання і усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

  • Осмислення ,узагальнення і систематизація знань

  • Підсумки, повідомлення домашнього завдання.


Урок контролю і корекції знань, навичок та умінь

  • Мотивація навчальної діяльності учнів

  • Повідомлення теми і мети уроку

  • Перевірка знань учнями фактичного матеріалу

  • Перевірка знань учнями основних понять

  • Перевірка глибини осмислення учнями знань і ступені їх узагальнення

  • Застосування знань в нестандартних умовах

  • Застосування знань в стандартних умовах

  • Підсумок уроку.

  • Домашнє завдання.


Урок узагальнення та систематизація знань

  • Мотивація навчальної діяльності учнів

  • Повідомлення теми, мети і завдань уроку

  • Узагальнення окремих фактів, подій, явищ

  • Повторення і узагальнення понять та засвоєння відповідної їм системи знань

  • Повторення і систематизація основних теоретичних положень і провідних ідей

  • Підсумки уроку

  • Домашнє завдання


Урок засвоєння нових знань

  • Актуалізація чуттєвого досвіду та опорних знань учнів

  • Мотивація навчання учнів

  • Повідомлення теми, мети і завдань уроку

  • Сприймання і первинне усвідомлення учнями нового матеріалу

  • Осмислення внутрішніх закономірностей і зв’язків між

  • виучуваним матеріалом і виконання пізнавальних завдань

  • Узагальнення і систематизація понять і знань

  • Підсумок уроку

  • Домашнє завдання.






За дидактичною метою

За методикою їх проведення

За організацією

Урок повідомлення нового матеріалу

• Лекція

• Бесіда, розповідь

Самостійне вивчення


• Урок-лекція

• Урок-ділова гра



Тренувальний урок

• Розв'язання задач під керівництвом учителя

• Самостійні роботи

• Лабораторні роботи


Урок-практикум

• Урок-змагання

• Урок з дидактичною грою


Урок повторення

• Узагальнювальна лекція

• Повідомлення учнів

Самостійно


• Комбінований урок

• Урок-консультація

• Урок-дискусія


Урок перевірки знань

• Фронтальне опитування

• Тест


Залік

• Усна чи письмова контрольна робота

• Індивідуальна бесіда


• Урок-залік

• Урок-семінар








  • Чітке формулювання освітніх завдань загалом і їх складових, їхній зв'язок з розвивальними й ви­ховними завданнями. Визначення місця в загальній системі уроків;

  • Визначення оптимального змісту уроку відповідно до вимоги навчальної програми й мети уро­ку, з урахуванням рівня підготов­ки та підготовленості учнів;

  • Прогнозування рівня за­своєння учнями наукових знань, сформованості умінь і навичок, як на уроці, так і на окремих його ета­пах;

  • Вибір найбільш раціональ­них методів, прийомів і засобів навчання, стимулювання й конт­ролю оптимального впливу їх на кожному етапі уроку, вибір, який забезпечує пізнавальну ак­тивність, поєднання різних форм колективної й індивіду­альної роботи на уроці і мак­симальну самостійність у на­вчанні учнів;

  • Реалізація на уроці всіх дидактичних принципів;

  • Створення умов успішного навчання учнів.


Індивідуальна



Колективна

Фронтальна

Групова





За дидактичною метою

За рівнем самостійності учнів

За ступенем індивідуалі­зації

За джерелом і методом отримання знань

За формою виконання

За місцем виконання

  • Навчальні

1. Роботи з формування знань;

2. Роботи з формування вмінь.



  • Самостійні роботи за зразком.

  • Реконструктивно-варіативні

(аналіз умови, вміння переформулювати, вибір раціонального методу)

  • Загально-класні

  • Групові

  • Робота з книгою.

  • Розв'язання й

  • складання задач

  • Усні

  • Письмові

  • Класні

  • Домашні

  • Контролюючі

  • Частково-пошукові чи евристичні (перенесення знань в нестандартну ситуацію). Дослідницькі або творчі (висунути й перевірити гіпотезу)

  • Індивіду­альні










База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка