Зміст
|
Назва видання
|
№
|
Видавництво
|
Пр.
|
У Міністерстві освіти і науки
|
*
|
- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 11.05.2011 №436 „Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року”
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 29.04.2011 №1/9- 325 „Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2011/2012 навчальний рік”
- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 10.05.2011 №424 „Щодо змінності навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”
|
Директор школи
|
26
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 24.05.2011 № 1/9 - 375 „ Щодо офіційних періодичних видань”
- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 07.06.2011 №542 „ Про державну цільову програму розвитку професйно-технічної освіти на 2011-2015 роки”
|
Інформаційний збірник
МОНУ
|
16
|
Пед.
преса
|
|
*
|
- Інструктивно-методичний лист Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України „Про роботу дошкільних навчальних закладів у 2011/2012 навчальному році”
- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 10.06.2011 №572 „Про Типові плани початкової школи”
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 09.06.2011 № 1/9-455 „Щодо проведення Всеукраїнської акції „Дай руку, першокласнику!”
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 09.06.2011 №1/9-454 „ Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 навчальному році”
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/2012 навчальному році: українська мова, українська література
|
Інформаційний збірник
МОНУ
|
17-18
|
Пед.
преса
|
|
|
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/2012 навчальному році: світова література, українська та рідні мови, інтегровані курси „Література” у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською мовою та іншими мовами національних меншин, іноземні мови, предмети художньо-естетичного циклу, історія, основи правознавства, основи філософії, людина і світ, курси морально- духовного спрямування, економіка, географія, фізика, астрономія, хімія, біологія
|
Інформаційний збірник
МОНУ
|
19-20-21
|
Пед.
преса
|
|
|
- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423 „ Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності”
|
Практика управління закладом освіти
|
6
|
МЦФЕР
Освіта
|
|
*
|
- Постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №524 „Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюдежтної сфери”
- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.06.2011 №572 „Про Типові навчальні плани початкової школи”
- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.06.2011 №567 „Про Типові навчальні плани навчальних закладів, які працюють за науково-педагогічним проектом „Росток”
- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 11.05.2011 „Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року”
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 06.07.2011 № 1/9- 516 „ про проведення єдиного уроку, присвяченого відзначенню 20-ї річниці незалежності України”
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 24.06.2011 №1/9 – 493 „Щодо організації навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій”
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 01.06.2011 № 1/9- 422 „Про проведення протягом 2011 року навчально-виховних заходів з нагоди 20-ї річниці ратифікації Україною Конвенції про права дитини”
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 25.05.2011 № 1/9-385 „Щодо постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373”
|
Практика управління закладом освіти
|
6
|
МЦФЕР
Освіта
|
|
Управлінська діяльність
|
*
|
Гонта В. Управлінські моделі в роботі директора школи
|
Директор школи
|
24
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Ткаченко В.П. Сучасні тенденції в практиці управління закладами освіти
- Романенко Н.А. Управління якістю освіти в умовах інноваційних перетворень у сучасній школі
- Комаровська А.В. Імідж керівника освітнього закладу
-
|
Управління школою
|
19-21
|
Основа
|
|
|
Толочкін Ю.Управлінська діяльність
|
Директор школи
|
18
|
Шк.світ
|
|
|
Прибиловська Н. Таксономія цілей при плануванні роботи ЗНЗ
|
Директор школи
|
20
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Укладання та оформлення договору
- Укладання колективних договорів у навчальних закладах
- Строки та терміни дії договорів
- Укладання угод про співпрацю між навчальними закладами
- Укладання договору про спільну освітню діяльність освітнього округу
- Правові аспекти отримання навчальними закладами благодійної допомоги
-Вдале ведення переговорів – перший крок до успішної співпраці
- Додаткові освітні послуги – одне з джерел фінансування навчальних закладів
|
Практика управління закладом освіти
|
7
|
МЦФЕР
Освіта
|
|
*
|
- Терміни діловодства, визначені у нормативно- правових актах
- Ділове документування
- Вимоги до оформлення ділової документації
- Зберігання документів, що утворюються під час діяльності навчальних закладів
- Статут навчального закладу
- Наказ як один із видів розпорядчих документів
- Оформлення та складання протоколів
- Службове листування навчального закладу
|
Практика управління закладом освіти
|
6
|
МЦФЕР
Освіта
|
|
Організація навчально-виховного процесу
|
*
|
- Діденко З.В. Моніторинг якості освіти
- Грабова Ю.П. Класно-узагальнюючий контроль
- Хорошун Н.В. Інноватика в системв методичної роботи
- Парахіна С.В. Продуктивне навчання – особливий вид діяльності
- Пуліна А.А. Формування основ педагогічного проектування освітніх інновацій
- Борисенко Л.М., Ніколаєвська Р.М.Проектування, розробка та реалізація проекту – програми розвитку освітнього закладу
|
Завучу.Усе для роботи
|
13-14
|
Основа
|
|
|
Пузиревич К. Країна Інноватія. Повчальна пригодницька повість щодо підвищення мотивації навчання школярів
|
Педагогічна майстерня
|
7
|
Основа
|
|
*
|
- Пасечнікова Л. Готовність старшокласників до проектування професйно-освітнього маршруту. Допрофільна підготовка
- Решетняк Ю. Організація профільного навчання в школі
- Авдєєннко О, Тараненко І. Управління профільним навчанням
- Джалілова В. Таін. Освітній простір ліцею:реалізація математичного профілю
- Дремова І. Технологічний профіль навчання. Проблеми на шляху впровадження
- Зубатюк Н. Моніторинг якості профільної освіти та профорієнтаційної роботи
- Богачов О., Мартинова В. Формування загальнокультурної
( комунікативної) компетентності учнів
- Мельник А. Модель компетентного випускника школи професйного зростання
- Коссе О. Готуємося до роботи в профільних класах
- Домашенко І. Моніторинг якості профільної освіти
- Дудченко О. Фахова самореалізація вчителя в умовах профільної освіти
- Целиковська І. Формування соціокультурної компетентності учнів профільної школи
-Тридуб О. Професія. Твій вибір. Розробка уроку трудового навчання для 9-11 класів
-Беженар Г. Ким бути. Діагностика професійних намірів учнів
- Бурдейна І. Модель випускника в системі профільного навчання
|
Школа
|
7
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Дольчук В., Батюк Т. Специфіка роботи закладу нового типу
- Баранецька Н. Урок технології особистісно зорієнтованого навчання
- Рубан Л. Урок української літератури в системі особистісно зорієнтованоо навчання
- Азаренко А. Математична мозаїка. Авторська програма гуртка з математики. 5-6-ті класи
- Баранова В., Бобраніцька Н. Вступ до слов’янознавства. Авторська програма факультативного курсу для 5-6 класів
(70 год)
|
Школа
|
6
|
Шк.світ
|
|
*
|
-Бакал С. Талант плюс творчість. Програма 2006-2012рр.
-Корнюшкіна В. Розвиток розумової обдарованості в інноваційній діяльності закладу освіти
-Гуменюк Н. Розвиток творчої співпраці вчителів та учнів
- Кузьменко Л. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми. Матеріали проблемного семінару
- Ігнатенко Н. Обдарованість. Проект
|
Завуч
|
21
|
Шк.світ
|
|
*
|
-Дуб’яга Л.А. Система роботи з обдарованими дітьми
- Орлова С.В. Розвиток дослідницьких умінь старшокласників
- Лядобрук О.В. Робота з обдарованими дітьми в умовах школи- інтернату, групи продовжено дня
- Лядобрук О.В. Творчий підхід до організації роботи з обдарованими дітьми
- Супрун Т.П. та ін. Модель наукового товариства учнів
- Сєдова Т.Д. Ціннісні орієнтації педагогічного супроводу обдарований учнів в освітньому середовищі гімназії
- Волошинова О.Я. Система роботи педагогічного колективу з обдаровании учнями
|
Завучу.Усе для роботи
|
11-12
|
Основа
|
|
*
|
- Кучерова Г. Визначення мети й завдань діяльності ЗНЗ, перспективних ліній його розвитку (прогностична функція)
- Качерова Г. Упровадження інновацій у НВП
- Качерова Г. Иоделювання системи управління
|
Директор школи
|
29-30
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Крючкова І., Чернова В. Технологія Школи завтрашнього дня
- Крижко К. Відкрита освіта: від ідеї до практичної реалізації
- Устименко О. Індивідуалізація навчального процесу
- Фурсова Л. Майстер- клас у школі
- Твердюкова І. Рефлексія в сучасних освітніх технологіях
- Головцова М. Педагогічні технології в освіті
|
Директор школи
|
26
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Федірко Ж.В. Інноваційна освітня діяльність: структура і зміст
- Жеребцова А.О. Використання методу проектів у викладанні предметів
-Дрожжина Т.В. Європейська освіта: розвиток і його осмислення
- Литвиненко Т.В. Передумови становлення соціально зрілої особистості сучасного випускника в акмеологічному освітньому просторі
- Лцуговська С.О. Школа ціннісного самовизначення
|
Управління школою
|
19-21
|
Основа
|
|
*
|
- Садкіна В.І. „Технології” та ІКТ
- Дьяченко Л.В. Перший урок „Україна – наш спільний дім”
- Лисенко Р.С. Засоби формування позитивного іміджу навчального закладу
- Тулупова Т.В. Навчання і виховання успіхом
- Третякова Н.В.Традиції освіти Великої Британії
- Боствік Е. Навчання в американській школі. Практичні поради
|
Педагогічна
Майстерня
|
8
|
Основа
|
|
|
- Сорокова В.М. Моніторинг як механізм регулювання діяльності навального закладу в умовах малокомплектної школи
|
Завучу.Усе для роботи
|
15-16
|
Основа
|
|
Науково-методичний супровід
|
*
|
-Руда Т.В. Методична панорама „Створення нового інформаційного простору школи”
- Марченко Н.І. та ін. Методичний проект „Нове покоління”
- Кравець В.П. Проблема услугує навчанню й успіхам
- Крупник В.О. Особистісне зростання вчителя – золотий ключик успіху освітнього округу
|
Завучу. Усе для роботи
|
13-14
|
Основа
|
|
|
Дедуріна С. Підготовка педагога до профільного навчання
|
Школа
|
7
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Сафронюк І. Успіх та оптимізм – нові ідеали. Самореалізація вчителя. Особистісно зорієнтований методичний супровід
- Особистсно зорієнтований підхід до зростання професійної майстерності вчителя. Матеріали творчої групи
- Гавриленко Н. Розвиток творчої компетентної особистості. Засідання МО вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу
|
Школа
|
6
|
Шк. Світ
|
|
*
|
- Кабан Л. Рецензія на методичну розробку
- Перехейда О. Із досвіду роботи
- Слюсарчин М. Моделювання школи
- Халецька Л. Педагогічна рада як фактор створення ситуації успіху
|
Директор школи
|
25
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Підгреб’я Н. Науково-методична робота: орієнтація на творчість
- Весновська Н. Через систему методичної роботи – до творчості вчителя та учня
- Войтович І. Методичний аспект навчально- виховного процесу
- Войтович І. План науково-методичної роботи
- Бадіна С., Мірошниченко А. Методичний проект ліцею 2009- 2012рр)
- Страцинська В. Циклові методичні комісії
|
Завуч
|
19-20
|
Шк.світ
|
|
*
|
-Качерова Г. Що таке „педагогічне діагностування”
- Качерова Г. Характеристика основних методів педагогічної діагностики
|
Директор школи
|
29-30
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Гоменюк З.П., Плакун Т.М. Сучасні освітні технології – у навчально- виховний процес
- Башинський Г.І. Атестація педагогів: новий формат
|
Управління школою
|
19-21
|
Основа
|
|
*
|
- Ніколюк Л. Підтримка молодого педагога
- Гаврон В. Методична школа – шлях до педагогічної майстерності
- Казакова Л. Учитель – учителю
- Каліта В., Бухлова Н. Положення про Школу становлення молодого вчителя
- Лях О. Засідання Школи молодого вчитея
- Розсипна Н. Від творчого вчителя – до компетентного учня
|
Завуч
|
22-23
|
Шк. Світ
|
|
*
|
- Кононенко В.І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі
- Сисоєва С.О. Освіта як об’єкт дослідження
- Хриков Є.М. Педагогічні умови як складова наукових зань
- Онищук Л.А. Фундаментальність – категорія якості освіти та освіченості сучасної людини
|
Шлях освіти
|
2
|
Пед.
Преса
|
|
*
|
- Стельмах А.Г. Творчий підхід до організації науково-методичної роботи з управлінськими та педагогічними кадрами в умовах функціонування освітніх округів
- Кравчук О.Г. Організація освітньої діяльності в шкільних округах
- Макеєва Н.В. Освітній округ – реальний шлях створення рівних можливостей для отримання якісної освіти
- Коляновський О.Б. Від теорії – до практики
|
Завучу.Усе для роботи
|
15-16
|
Основа
|
|
Інклюзивна освіта
|
|
Кашуба Л.В. Інклюзивна модель навчання: компетентнісний підхід
|
Завучу.Усе для роботи
|
13-14
|
Основа
|
|
Професійна компетентність
|
|
Мартинець Л. До професійної компетентності – через метод проектів
|
Завуч
|
22-23
|
Шк.світ
|
|
Психологічний супровід навчально – виховного процесу
|
*
|
Калошин В.Ф. Як навчити дитину управляти думками
|
Завучу.Усе для роботи
|
13-14
|
Основа
|
|
|
Калошин В.Ф., Гоменюк Д.В. Позитивна життєва філософія
|
Основи здоров’я
|
7
|
Основа
|
|
|
Качур О.Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей
|
Завуч
|
21
|
Шк.світ
|
|
|
Баранецька Н., Литвин А. Діалог між учнем та вчителем. Психолого – педагогічний семінар
|
Школа
|
6
|
Шк.світ
|
|
*
|
- Ніколова В. Психологічна готовність дітей до школи
- Журавель Т.І. Психологічна підготовка дошкільника до наавчання у шолі-родині
- Буняк Т.А. Комунікативні вміння вчителя. Педагогічна етика
- Гармаш Н.О. Реалізація регіональної програми „Обдаровані діти”
- Корнєва А.І. Самовизначення старшокласників
- Басараб Л.в. Знайомство із собою
- Суботіна Т.В. Виховуємо фізично, психічно та морально здорову дитину
|
Шк.психологу. Усе для роботи
|
6
|
Основа
|
|