Науково – методична проблема над якою працює Херсонська область



Сторінка1/7
Дата конвертації11.04.2016
Розмір0.81 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7



НАУКОВО – МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА

над якою працює Херсонська область:

«Соціалізація дітей та учнівської молоді у

сучасному освітньому просторі»

2014 – 2015 н.р.

ІІ етаппроектувальний - розробка

моделі соціалізуючого освітнього простору

ПРОБЛЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ

ЛЮБИМІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

Формування та розвиток фізично, психічно,

соціально і морально здорової особистості



ЗМІСТ

ВИХОВНОГО ПЛАНУ

І. ВСТУП

1. Психолого – педагогічна характеристика класу.

2. Основні завдання виховної роботи з учнями.

ІІ. МОНІТОРИНГ СОЦІУМУ

1. Соціальна карта.

2. Рівень вихованості учнів.

3. Стан здоров‘я учнів.

4. Зведений облік досягнень у навчанні.

5. Виховне оточення учнів.

6. Актив класу.

7. Доручення учнів.

ІІІ. ВИХОВНА РОБОТА

1. Основні виховні заходи.

2. Розвиток учнівського класного колективу.

3. Охорона безпеки життєдіяльності учнів.

4. Індивідуальна робота з учнями.

5. Робота з батьками.



І. ВСТУП

Психолого-педагогічна характеристика класу

У 7 класi навчається 15 учнiв, з них: 6 дiвчаток i 9 хлопчикiв, віком 12 – 13 років.

Показники успiшностi у класi такi:

• учнiв з високим рiвнем навчальних досягнень - 1 (Литвин Олена);

• учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних досягнень - 6 (Мозоль Руслан, Склема Вікторія, Карпенко Ольга, Хома Юлія, Мордух Ярослав, Фірманчук Віктор;

• учнiв iз середнiм рiвнем навчальних досягнень - 7 (Григораш Олександр, Марчук Олександр, Слободенюк Богдан, Гулівець Олександр, Ткаченко Ірина, Храмова Вікторія, Овчаренко Сергій);

• учнiв iз початковим рiвнем навчальних досягнень - 1 (Бондар Іван).

Дисциплiна на уроках задовiльна. Такi учнi, як: Храмова Вікторія, Ткаченко Ірина, Бондар Іван - не завжди виконують домашнi завдання.

За даними останнього анкетування пiд час вивчення мiкроклiмату колективу, активність учнiв класу виявилась такою: 50 % дiтей проявляють себе надзвичайно активно в життi колективу; 25 % дiтей мають середнiй рiвень активностi, а 15 % вiд загальної кiлькостi дiтей не цiкавляться справами колективу.

Загалом стосунки у класi товариські. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати у критичних ситуацiях. Але повного порозумiння мiж дiвчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощiв, образливостi, амбiцiйностi). У стосунках мiж дiтьми мало спiвчуття, теплоти, галантностi, терпимостi до помилок товарища. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями (Храмова В., Овчаренко С., Бондар І.) Діти працьовиті, але є учні, яким варто приділяти увагу у навчанні: Овчаренку С., Марчуку О., Гулівцю О., Слободенюку Б.



СТВОРЕННЯ ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА,

ЩО СПРИЯЄ ФОРМУВАННЮ СОЦІАЛЬНОЇ ТА

МОРАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ

Виходячи з проблеми області та результатів вивчення учнів класу, основними завданнями виховної роботи з учнями є:

1. виховувати позитивні риси характеру: чесність, доброту, щирість,

повагу до старших, вимогливість до себе, організованість;

2. розвивати інтерес до навчання, формувати пізнавальну діяльність

учнів;

3. прищеплювати учням загальноприйняті етичні норми у поведінці

та спілкуванні;

4. виховувати в учнів бажання і готовність виконувати доручення,

залучати їх до корисних справ;

5. розвивати самостійність органів класного самоврядування;

6. вчити учнів виконувати заплановані справи, аналізувати свою

діяльність і нести відповідальність за свої вчинки;

7. виховувати бережливе ставлення до шкільного майна;

8. формувати організований колектив шляхом активізації форм

індивідуального впливу та колективної виховної роботи;

9. підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні

нахили у дітей.



АНАЛІЗ

виховної роботи з учнями 6 класу

за 2013 – 2014 н.р.

Напрямки виховання:

превентивне – проводились індивідуальні бесіди з учнями, які порушують поведінку на уроках (Овчаренко С., Бондар І., Григораш О.) та на перервах; індивідуальні бесіди з хлопцями (Мордух Я., Слободенюк Б.) та дівчатами (Храмова В., Ткаченко І.) про культуру спілкування; складений план роботи з асоціальною сім'єю Храмової В., за яким проводилися бесіди з мамою та вітчимом дитини.

Мета: розвивати в учнів порядність у будь-яких ситуаціях.

Результат: щотижня оцінювалась поведінка учнів з відповідними записами у щоденники, проводились індивідуальні бесіди з батьками учнів, які порушують поведінку.

патріотичне, громадянське – проводились такі заходи: усні журнали – «Державний прапор України – святиня нашого народу; «Соціальні ініціативи президента України щодо захисту прав дітей»; «Повага – ниточка, що з’єднує покоління» - до Міжнародного дня людей похилого віку; уроки мужності «Хай вічно горить вогонь пам'яті» - до Дня партизанської слави; «72-а річниця трагедії Бабиного Яру»; екскурсія до шкільного музею бойової і трудової слави «Тих днів у пам'яті не стерти і сьогодні»; уроки пам'яті «Визволителі нашого краю» - до 69-ї річниці визволення України від фашистських загарбників; «Цей трагічний 33-ій рік!» - до Дня пам'яті жертв голодомору та політичних репресій; випуск стінгазети до Дня Збройних Сил України; година спілкування «Афганістан, герої війни – до 25-ї річниці виведення військ з Афганістану»; випуск стінгазети до Дня захисника Вітчизни, години спілкування «Мій рідний край – моя історія», «Херсонщині – 70. Квітуча, світла, зоряна, Херсонщина моя!», літературна вітальня «Тарас Шевченко жити буде вічно» - до 200-річчя з дня народження, бібліотечний урок «Слово Шевченка звучить і сьогодні», урок мужності «Життя віддане перемозі», екскурсія до шкільного музею бойової і трудової слави «Вічна слава героям! Ми низько вклоняємось їм!», участь класу у Кросі Миру, присвяченому 69-ій річниці Дню Перемоги, у конкурсі «Військова пісня», Карпенко О., брала участь у Всеукраїнському конкурсі дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на

  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка