Наказ №19 Про підсумки тематичного вивчення «Сформованість мовної компетентності старших дошкільників при переході до школи»



Скачати 56.42 Kb.
Дата конвертації26.04.2016
Розмір56.42 Kb.
#20929
ТипНаказ




КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

(ЯСЛА-САДОК) №411

КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

ХАРКІВСЬКОЇ

МІСЬКОЇ РАДИ»


КОММУНАЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ

«ДОШКОЛЬНОЕ

УЧЕБНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ

(ЯСЛИ-САД) №411

КОМБИНИРОВАННОГО ТИПА

ХАРЬКОВСКОГО

ГОРОДСКОГО СОВЕТА»













НАКАЗ

14.02.2014 №19

Про підсумки тематичного вивчення

«Сформованість мовної компетентності

старших дошкільників при переході до школи»

Згідно плану роботи комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 411 комбінованого типу Харківської міської ради»на 2013-2014 навчальний рік, на виконання вимог Базового компоненту дошкільної освіти та програми виховання та навчання дітей віком від двох до семи років «ДИТИНА», з метою вивчення стану роботи з мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку проведено тематичне вивчення «Сформованість мовленнєвої компетенції старших дошкільників при переході до школи» з 27.01.2014 по 07.02.2014. в групах №6 (вчитель-логопед Варданян І.М., вихователь Климчук Н.О.), №8 (вихователі Андрейко М.О., Святодух Д.Ю.), №10 (вихователь Ємцова Ю.Г.), №12 (вчитель-логопед Чурсіна Л.О., вихователі Кур’янова Л.М., Сухініна Ю.А.).

Вивчення діяльності педагогів здійснювала комісія у складі:

Склад комісії:

Коміссарова Г.К. –завідувач ДНЗ;

Рубаха І.П. – вихователь-методист;

Беркута О.О. – практичний психолог;.

Волобуєва І.Г. – вихователь.

В процесі тематичного вивчення аналізувались такі питання:


  • Стан предметно-розвивального мовленнєвого середовища ;

  • Оцінювання планування роботи вихователів;

  • Якість мовлення вихователів та їх педагогічної майстерності;

  • Мовленнєва компетентність дітей 6-го року життя.

Висновки зроблено на підставі:

- вивчення документації;



Встановлено:

- педагоги груп проводять планомірну роботу із вдосконалення змісту, форм і методів роботи з проблеми мовленнєвого розвитку дітей;

- вихователі досконало володіють літературними нормами мовлення, дотримуються норм етики спілкування як на заняттях так і поза межами організованого навчання;

- в усіх групах створене належне мовленнєво-предметне середовище;



- навчально-дидактична база перевірених груп дає змогу виконувати педагогам вимоги освітньої лінії Базового компоненту дошкільної освіти «Мовлення дитини»;

  • планування роботи з мовленнєвого розвитку проводиться відповідно до розкладу занять та вимог програми (як занять так і індивідуальної роботи з дітьми), в усіх групах в календарних планах відображається три-чотири рази на тиждень індивідуальна робота та групова робота з розвитку мовлення;

  • провідною формою роботи з розвитку мовлення є спеціально організоване мовленнєве заняття: вихователі володіють методикою проведення як тематичних так і комплексних занять. Саме під час роботи на мовленнєвих заняттях вихователі Кур’янова Л.М., Сухініна Ю.А., Ємцова Ю.Г., Климчук Н.О. створюють комфортні умови для зацікавленості, ініціативності та активності кожної дитини протягом усього заняття;

  • доцільно відзначити, що всі вихователі постійно враховують особливості та рівень мовленнєвого розвитку дітей групи та кожної дитини;

  • якісному вирішенню проблеми сприяє і впровадження інтегрованих занять з пріоритетом мовленнєвого розвитку, а також постійне використання ігрових прийомів навчання;

  • належна увага приділяється саме комунікативно-мовленнєвому розвитку дітей: на заняттях переважає розмова з дітьми, а не монолог вихователя, рівень мовленнєвої активності досягається шляхом спонукання кожної дитини до участі в обговоренні, з наданням можливості висловлювати власні думки;

  • заслуговують на особливу увагу використання педагогами таких інноваційних методів інтерактивної взаємодії педагога і вихованців як інтелектуальні хвилинки, моделювання, мікрофон, «чарівні перевтілення» та інші;

  • результати бесід з дітьми, самоаналіз педагогів з проблеми, що вивчалась в процесі перевірки, виявила такі результати комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей шестирічного віку:




Рівні

Вересень

2013-2014 н.р

Січень

2013-2014 н.р.

Динаміка %

високий

26,7

61,3

+44,6

середній

57,1

36,2

-20,9

низький

16,2

2,5

-13,7



  • Водночас результати засвідчили :

  • На заняттях з мовленнєвого розвитку недостатньо використовується наочність.

  • Суттєвим недоліком є недостатнє використання малих жанрів фольклору в індивідуальній роботі з дітьми.

  • Майже не використовується педагогами міні-заняття як одна з найефективніших форм організації дітей для формування комунікативних їх здібностей.

  • Незначне місце приділено просвітницькій роботі з батьками з мовленнєвого розвитку дітей, як одного з найважливіших аспектів психологічної готовності дитини до школи.

За підсумками тематичного вивчення

НАКАЗУЮ:


1. Вихователю-методисту:

1.1. Провести консультацію для педагогів на тему: «Мовленнєвий розвиток дітей шестирічного віку як передумова успішної адаптації дитини до навчання в школі» роботі з батьками з мовленнєвого розвитку дітей.

до 15.04.2014

2. Педагогам:

2.1. Поповнити матеріали для занять з розвитку мовлення сучасними дидактичними посібниками

до 25.05.2014

2.2. Використовувати малі жанри фольклору в індивідуальній роботі з дітьми по формуванню звукової та граматичної культури мовлення.

постійно


2.3. Запровадити міні-заняття як одну з найефективніших форм організації дітей для формування комунікативних їх здібностей

постійно


2.4. Оформити інформацію та поради для батьків з розвитку мовленнєво-комунікативних здібностей дітей в батьківських куточках.

до 15.04.2014

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Завідувач КЗ «ДНЗ №411»

________________

_Г.К.Коміссарова_

З наказом ознайомлені:







Рубаха І.П Ємцова Ю.Г Андрейко М.О.

Чурсіна Л.О. Климчук Н.О. Беркута О.О.



Кур’янова Л.М. Волобуєва І.Г. Варданян І.М.,

Сухініна Ю.А. Святодух Д.Ю.

Скачати 56.42 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал