Наказ №117 Про розподіл функціональних обов’язків та посадової відповідальність між адміністративними працівниками гімназії та допоміжним персоналом на 2011-2012 н р



Скачати 261.44 Kb.
Дата конвертації24.04.2016
Розмір261.44 Kb.
В
ідділ освіти


Краснокутської районної державної адміністрації

КРАСНОКУТСЬКА ГІМНАЗІЯ КОМУНАЛЬНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ

Н А К А З

Від 31.08.2010 р. смт.Краснокутськ № 117


Про розподіл функціональних обов’язків

та посадової відповідальність між

адміністративними працівниками

гімназії та допоміжним персоналом

на 2011-2012 н.р.
З метою наукової та раціональної організації праці, здійснення управління навчально-виховним процесом та фінансово-господарською діяльністю гімназії й контролю за ними, а також підвищення відповідальності керівних працівників гімназії

НАКАЗУЮ:


Розподілити функціональні обов'язки між адмі­ністративними працівниками та допоміжним персоналом гімназії таким чином:

1. Директор гімназії Катренко Павло Іванович



1.1. Відповідає за:

  • забезпечення гімназії кадрами, прийом на роботу і звільнення з роботи навчально-допоміжного та обслуговуючого персоналу гімназії;

  • організацію та проведення атестації учителів подання атестаційних листів та документів для нагородження педпрацівників та встановлення їм вищої категорії до атестаційних комісій вищого рівня;

  • підготовку та проведення педагогічних рад, нарад за участю директора;

  • правильне складання річного плану роботи гімназії плану її

перспективного розвитку;

  • підготовку до нового навчального року;

  • належне ведення особових справ;

  • здійснення набору учнів до 1-х та 10-х класів, прийом дітей до гімназії;

  • дотримання єдиних педагогічних вимог у гімназії , режиму

навчальних занять;

  • створення сприятливих умов для підвищення професійного рівня працівників гімназії ;

  • організацію і якість навчально-виховної ро­боти серед учнів, зміцнення їх здоров'я та фізич­ний розвиток;

  • забезпечення належного фінансово-госпо­дарського стану гімназії ;

  • забезпечення об'єктивності оцінювання знань, умінь та навичок учнів.


1.2. Безпосередньо керує:

  • роботою заступників із навчально-виховної роботи, заступника з виховної роботи, заступника з адміністративно-господарської роботи;




  • роботою ради гімназії , педагогічної ради та педагогічного колективу;

  • бібліотекою гімназії .

1.3. Організовує:

  • роботу відповідно до річного плану роботи гімназії;

  • роботу з батьками і громадськими організаціями .

1.4. Погоджує свою діяльність із районним відділом освіти та обласним управління­м освіти.

1.5. Здійснює контроль за:

  • виконанням річного плану роботи гімназії ,навчального плану, рішень педагогічної ради та рекомендацій нарад за участю директора;

  • організацією безкоштовного харчування;

  • виконанням єдиних педагогічних вимог.




  1. Звітує про організацію, здійснення та резуль­тати навчально-виховної роботи і стан матеріаль­но-технічного забезпечення перед органа­ми управління освітою та іншими вищими владни­ми органами.

  2. Складає річний та перспективний плани ро­боти гімназії; видає накази, розпорядження та інші документи, які стосуються життя гімназії.

2. Заступник з навчально-виховної роботи



Чечуйко Людмила Вікторівна

2.1. Відповідає за:

  • правильне планування та організацію вивчен­ня предметів інваріантної

та варіативної частини навчального плану;

  • своєчасне складання й коригування розкладу уроків;

  • виконання навчальних планів і програм учите­лями гімназії;

  • забезпечення ефективності їхньої роботи, зо­крема високої якості знань, умінь і навичок учнів;

  • ведення класних журналів та іншої докумен­тації у 5—11-х класах;

  • дотримання санітарно-гігієнічного режиму в навчальних кабінетах;

  • організацію обліку дітей і підлітків 6-18-річного віку у мікрорайоні гімназії;

  • здійснення контролю за відвідуванням учнями гімназії;

  • охопленням дітей загальною середньою освітою ;

  • організацію та облік оформлення бланків до­кументів на отримання

документів про освіту;

  • створення сприятливого морально-психоло­гічного клімату в педагогічному колективі;

  • організацію роботи з учнями та їхніми бать­ками;

  • контроль за наявністю , збереження і використання навчального обладнання, приладів, хімічних реактивів під час навчально-виховного процесу відповідно до Типових переліків і норм, установлених чинним законодавством;

  • ведення статистичних звітів по гімназії;

  • атестацію педагогічних кадрів.


2.2. Безпосередньо керує:

  • роботою вчителів 5—10-х класів ;

  • роботою класних керівників щодо організації навчальної діяльності учнів;

  • проведенням контрольних, практичних і ла­бораторних робіт, навчальних екскурсій;

  • підготовкою та проведенням державної підсумкової атестації;

  • роботою завідувачів кабінетів;

  • роботу з учнями, які за заявою батьків та в зв’язку зі станом здоров’я працюють за індивідуальними планами згідно діючого положення;

  • підготовку матеріалів до складання річного плану;

  • своєчасну заміну уроків.

2.3. Організовує:

  • роботу із складання мережі факультативних занять, спецкурсів за вибором ;

  • заходи з проведення зовнішнього незалежного оцінювання;

  • облік успішності учнів 5-10 класів та відвідування ними уроків.

2.4. Погоджує свою діяльність із директором гімназії , з іншими заступниками директора, з мето­дичним кабінетом та спеціалістами відділу освіти.
2.5. Здійснює контроль за:

  • виконанням правил техніки безпеки в гімназії та оформлення документів з техніки безпеки в 5-11 класах в урочний час;

  • організацію та виконання організаційно-технічних заходів зі створення здорових і безпечних умов проведення навчальних занять в аудиторіях, кабінетах, лабораторіях, майстернях тощо;

  • станом успішності учнів 5— II -х класів, відвідуванням учнями гімназії;

  • роботою класних керівників щодо організації навчальної діяльності учнів;

  • навчальним навантаженням учнів;

  • роботою навчальних кабінетів, дотриманням санітарно-гігієнічного режиму;

  • станом збереження й використанням навчально- матеріальної бази;


2.6. Інструктує й консультує:

  • учителів щодо складання перспективних і поурочних планів;

  • завідувачів кабінетів фізики, математики, біо­логії, хімії, трудового навчання, охорони життя з питань організації ефективної роботи навчальних кабінетів.

2.7. Здійснює облік:

  • виконання державних програм, календарних і тематичних планів;

  • звітів про кількість дітей у мікрорайоні гімназії .

2.8. Звітує про організацію, стан і результати навчальної роботи перед директором та педагогіч­ною радою.

2.9. Складає:

  • розклад уроків, факультативів, курсів за вибором;

  • розклад використання кабінетів;

  • графіки контрольних робіт та проведення зрізів знань наприкінці І і II семестрів;

  • розклад державної підсумкової атестації та консультацій для вчителів щодо підготовки до неї;

  • проекти наказів, розпоряджень та інших до­кументів з питань навчально-виховного процесу.


3. Заступник директора з навчально-виховної роботи

Краля Тетяна Василівна

3.1. Відповідає за:

  • вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду в практику роботи учителів гімназії;

  • впровадження досягнень педагогічної науки в практику навчально- виховної роботи вчителів, ре­алізацію принципів наукової організації праці та гуманізації взаємовідносин у колективі;

  • підготовку та проведення педагогічних читань, науково-практичних

конференцій, аукціонів перспективного педагогічного досвіду;

  • роботу методичної ради та методичних об'єд­нань в гімназії,

проведення методичних днів та те­матичних декад;

  • роботу з молодими вчителями;

  • дотримання санітарно-гігієнічного режиму в навчальних кабінетах англійської, ро­сійської та української мов, історії, географії, есте­тичного виховання;

  • створення сприятливого морально-психоло­гічного клімату в педагогічному колективі;

  • організацію роботи з учнями та їхніми батьками;

  • роботу школи здоров’я;

  • роботу батьківського університету .

  • роботу з обдарованими дітьми.

  • курсову перепідготовку педагогічних кадрів.

  • виконання навчальних планів і програм учите­лями гімназії;


3.2. Безпосередньо керує:


  • роботою бібліотеки гімназії;

  • роботою методичної ради, методичних об'єд­нань вчителів гімназії;

  • роботою практичного психолога .

3.3. Організовує:

  • дотримання у гімназії єдиних педагогічних ви­мог та режиму

навчальних занять;

  • роботу служби інформації;

  • експериментальну роботу вчителів;

  • проведення відкритих уроків і взаємовідвідування уроків учителями;

  • підготовку й проведення методичних нарад з учителями;

  • підготовку проекту річного плану;

  • проведення шкільних олімпіад ,конкурсів,турнірів.

3.4. Погоджує свою діяльність із директором гімназії методичним кабінетом відділу освіти райдержадміністрації;

3.5. Здійснює контроль за:

  • дотриманням у класі єдиних педагогічних вимог, режиму навчальних занять;

  • роботою з обдарованими дітьми.


3.6. Інструктує й консультує;

  • вчителів щодо проведення навчальних занять і організації самоосвіти;

  • молодих учителів щодо планування й ефек­тивного проведення уроків

та позакласних заходів із навчальних предметів.

3.7. Здійснює облік:

  • статистичних документів;

  • перевірки ведення іншої документації;

  • роботи методичного кабінету та методичних об’єднань вчителів.

    1. Звітує:

  • перед директором і педагогічною радою (про організацію, здійснення й результати науково- методичної роботи);

  • перед батьківською громадськістю та органа­ми управління освітою.

    1. Складає:

  • проекти наказів, розпоряджень, інформацій­них матеріалів та довідок із питань навчально-ви­ховного процесу.

Заступник з навчально-виховної робота Шульга Наталія Борисівна

3.10. Відповідає за:

  • правильне планування та організацію вивчен­ня предметів 1-4 класів,

своєчасне складання й коригування розкладу уроків;

  • виконання навчальних планів і програм учите­лями та вихователями ГПД 1-4 класів;

  • забезпечення ефективності їхньої роботи, зо­крема високої якості знань, умінь і навичок учнів;

  • ведення класних журналів та іншої докумен­тації у 1—4-х класах;

  • дотримання санітарно-гігієнічного режиму в навчальних кабінетах;

  • організацію обліку дітей 6-річного віку у мікрорайоні гімназії;

  • здійснення контролю за відвідуванням учнями гімназії;

  • охопленням дітей загальною середньою освітою ;

  • створення сприятливого морально-психоло­гічного клімату в педагогічному колективі;

  • організацію роботи з учнями та їхніми бать­ками;

  • виконання правил техніки безпеки учнями , вчителями і

вихователями ГПД 1-4 класів та оформлення відповідної документації ;

  • організацію та виконання організаційно-технічних заходів зі створення здорових і безпечних умов проведення навчальних занять в аудиторіях, кабінетах, лабораторіях, майстернях тощо;

  • контроль за наявністю , збереження і використання навчального обладнання, приладів під час навчально-виховного процесу відповідно до Типових переліків і норм, установлених чинним законодавством;

  • організацію навчання педагогічних працівників з питань безпеки життєдіяльності учнів;

  • забезпечення у своєму підрозділі проведення первинного інструктажу на робочому місці , повторного та позапланового інструктажів згідно з наказом Міністерства освіти і науки № 563 від 1 серпня 2001 року.


3.11. Безпосередньо керує:

  • роботою вчителів та вихователів ГПД 1—4-х класів ;

  • роботою класних керівників щодо організації навчальної діяльності учнів;

  • проведенням контрольних, практичних і ла­бораторних робіт, навчальних екскурсій;

  • підготовкою та проведенням ДПА в 4 класах;

  • роботу з учнями, які за заявою батьків та в зв’язку зі станом здоров’я працюють за індивідуальними планами згідно діючого положення;

  • підготовку й проведення методичних нарад з учителями;

  • підготовку матеріалів до складання річного плану;

  • своєчасну заміну уроків.

3.12. Організовує:

  • роботу з планування засвоєння учнями навчального матеріалу ;

  • проведення факультативних занять, спецкурсів за вибором;

  • підготовку й проведення загальношкільних заходів навчального та виховного характеру;

  • облік успішності учнів 1-4 класів та відвідування ними уроків.

3.13. Погоджує свою діяльність із директором гімназії , з іншими заступниками директора, з мето­дичним кабінетом та інспекторами відділу освіти.

3.14. Здійснює контроль за:

  • роботою вчителів 1-4 класів;

  • станом успішності учнів 1-4х класів, відвідуванням учнями гімназії;

  • роботою класних керівників щодо організації навчальної діяльності учнів;

  • навчальним навантаженням учнів;

  • станом збереження й використанням навчально- матеріальної бази;

  • організацією роботи учнів із початковим рівнем навчальних досягнень, а також роботою з обдарованими дітьми;

  • графіком харчування учнів 1-4 класів ;

  • за роботою зі створення відповідних умов для виконання санітарно-гігієнічних норм і вимог з охорони праці та пожежної безпеки під час проведення позакласних і позашкільних заходів, вживати необхідних заходів щодо її поліпшення та нести за неї особисту відповідальність;

  • діяльністю керівників гуртків, спортивних секцій щодо проведення походів, подорожей, екскурсій, організацій роботи трудових об’єднань, здійснення громадських робіт з метою створення безпечних і нешкідливих умов праці й відпочинку учнів, запобігання травматизму та нещасним випадкам, надавати їм практичну допомогу.

3.15. Інструктує й консультує:

  • учителів 1-4 класів щодо складання перспективних і поурочних планів.

3.16. Здійснює облік:

  • виконання державних програм, календарних і тематичних планів;

  • звітів про кількість дітей у мікрорайоні гімназії .

3.17. Звітує про організацію, стан і результати навчальної роботи перед директором та педагогіч­ною радою.
3.18. Складає:

  • розклад уроків 1-4 класів;

  • розклад використання класних кімнат;

  • розклад роботи гуртків для учнів 1-4 класів;

  • графіки індивідуальної роботи з обдаровани­ми учнями;

  • розклад державної підсумкової атестації та консультацій для вчителів щодо підготовки до неї;

  • проекти наказів, розпоряджень та інших до­кументів з питань навчально-виховного процесу.

  1. Заступник директора гімназії з виховної роботи-

ЧечуйкоВолодимир Наумович

4.1. Відповідає за:

  • планування, організацію та облік виховної роботи з учнями;

  • роботу громадських організацій, різноманіт­них клубів, предметних

гуртків, проведення тема­тичних чергувань у закладі;

  • роботу клубу правових знань старшокласників;

  • роботу методичних об'єднань класних керівників;

  • підготовку та проведення загально шкільних заходів (свят, вечорів, диспутів, естафет, конкурсів тощо);

  • зв'язок із позашкільними громадськими орга­нізаціями;

  • організацію відвідування учнями позашкіль­них навчально-виховних закладів, музеїв, театрів, їхньої участі в екскурсіях тощо;

  • організацію роботи щодо запобігання без­доглядності школярів і скоєнню ними правопору­шень;

  • індивідуальну роботу з дітьми, схильними до асоціальної поведінки, та роботу з неблагополучними сім’ями;

  • зв'язок зі службами у справах неповнолітніх;

  • організацію художньої самодіяльності;

  • організацію санітарних п'ятниць та чергуван­ня по гімназії і класних колективів;

  • організацію та проведення суспільно корис­ної діяльності;

  • створення й функціонування дитячих органі­зацій та органів

  • учнівського самоврядування;

  • організацію літнього оздоровлення учнів;

  • планування позаурочної роботи з дітьми та власної управлінської

діяльності;

  • організацію роботи із соціально незахищеними верстами населення ;

  • організацію вивчення, узагальнення й поши­рення перспективного

досвіду виховної роботи;

  • забезпечення дотримання правил техніки без­пеки і санітарно

гігієнічних норм під час проведен­ня виховних заходів, робіт;

  • організацію просвітницької роботи для батьків

(прийом батьків або осіб, що їх замінюють) з пи­тань виховання дітей;

  • виконання річного плану роботи школи;

організацію досліджень та експериментів підчас здійснення виховного процесу;

  • проведення заміни уроків, якщо відсутня Чечуйко Л.В.

4.2. Керує:

  • діяльністю класних керівників та класоводів щодо організації виховної роботи в класах;

  • роботою органів учнівського самоврядування;

  • проведенням загально шкільних заходів, тра­диційних свят і заходів за планами органів влади;

  • роботою методичного об'єднання класних керівників.




  1. Розробляє разом із психологом гімназії систе­му діагностики та аналізу змін у розвитку школярів.

  2. Координує:

  • роботу вихователів, класних керівників та інших підлеглих їй працівників;

  • роботу з розробки необхідної методичної до­кументації.

4.5. Організовує:

  • планування виховної роботи в гімназії;

  • роботу чергового класу, старшого чергового вчителя;

  • підготовку і проведення загальношкільних за­ходів виховного спрямування;

  • проведення інструктивно-методичної роботи з класними керівниками та організаторами позаурочної діяльності дітей;

  • роботу із соціального захисту дітей із неблагополучних сімей, а також дітей, які схильні до пра­вопорушень або скоїли їх;

  • створення дитячих організацій та органів уч­нівського самоврядування;

  • літнє оздоровлення учнів;

  • відвідування учнями позашкільних заходів;

  • роботу гуртків художньої самодіяльності, технічної творчості тощо;

  • діяльність педагогічного колективу щодо прищеплення учням поваги до загальнолюдських цінно­стей, принципів моралі, формування в них національної самосвідомості, культурних потреб, шаноб­ливого ставлення до національних традицій, звичаїв та обрядів, до рідної мови;

  • проведення заходів морально-правового спря­мування із залученням працівників правоохорон­них органів;

  • захист прав та інтересів учнів;

  • відпочинок учнів, зокрема дітей-сиріт, дітей із багатодітних та малозабезпечених, неблагополучних сімей, у канікулярний період;

  • надання соціально педагогічної допомоги уч­ням і сім'ям, які потребують особливої уваги;

  • систематичне проведення заходів із профілак­тики правопорушень та формування в учнів право­вої грамотності, виявлення причин скоєних ними правопорушень;

  • проведення заходів щодо запобігання травма­тизму, дорожньо-транспортним пригодам, нещас­ним випадкам, які трапляються на вулиці та в інших місцях;

  • залучення батьків до проведення виховної роботи з учнями гімназії;

  • відкриті виховні заходи та їх відвідування клас­ними керівниками гімназії.

4.6. Сприяє:

  • створенню комплексної системи виховання, служби інформації для класних керівників;

  • проведенню експериментальної роботи клас­ними керівниками.

4.7. Погоджує свою діяльність директором гімназії, методичним кабінетом

відділу освіти, із заступ­никами директора з навчально-виховної роботи.



4.8. Здійснює контроль за:

  • позаурочною роботою, діяльністю вчителів, що її здійснюють;

  • проведенням аналізу результативності вихов­ної роботи гімназії, якості

роботи окремих педаго­гічних працівників;

  • виконанням планів виховної роботи класни­ми керівниками та класоводами;

  • проведенням спортивне-масової діяльності, військове-патріотичної та краєзнавчої роботи;

  • дотриманням учнями Статуту й Правил поведінки для учнів школи;

  • за роботою зі створення відповідних умов для виконання санітарно-гігієнічних норм і вимог з охорони праці та пожежної безпеки під час проведення позакласних і позашкільних заходів, вживати необхідних заходів щодо її поліпшення та нести за неї особисту відповідальність;

  • діяльністю керівників гуртків, спортивних секцій щодо проведення походів, подорожей, екскурсій, організацій роботи трудових об’єднань, здійснення громадських робіт з метою створення безпечних і нешкідливих умов праці й відпочинку учнів, запобігання травматизму та нещасним випадкам, надавати їм практичну допомогу;

  • за проведенням інструктажів класними керівниками, керівниками гуртків, учителями та іншими особами, залученими до організації позакласної роботи згідно з наказом Міністерства освіти і науки України № 563 від 1 серпня 2001 року;

  • випуском стінних та радіо- газет гімназії та їх змістом;

  • виконанням програм позакласної роботи;

  • якістю проведення класних годин, позашкіль­них та позакласних заходів;

  • якістю ведення документації;

  • харчуванням учнів пільгового контингенту .

4.9. Інструктує й консультує:

  • класних керівників та вчителів щодо прове­дення виховної роботи з учнями, новинок методич­ної літератури з проблем виховання школярів, у тому числі з питань охорони праці учнів, запобі­гання травматизму та іншим нещасним випадкам;

  • батьків та батьківський актив щодо організації виховної роботи з учнями;

  • членів дитячих формувань;

  • учнівські колективи щодо проведення куль­турно-оздоровчих заходів;

  • учнів школи з питань охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та пожежної безпеки (із оформленням відповідної документації).




  1. Надає допомогу педагогічним працівникам в опануванні та розробці Інноваційних виховних програм і технологій.

  2. Здійснює облік:

об'єднань класних годин, позакласних занять;

  • чергування класів;

  • роботи органів учнівського самоврядування;

  • роботи з учнями та батьками, які потребують особливої уваги.




  1. Звітує про організацію та здійснення вихов­ної роботи в гімназії перед директором, педагогіч­ною радою, відділом освіти та іншими органами.

  2. Складає:

  • план роботи на кожний навчальний рік та ка­лендарний план виховної роботи (самостійно);

  • письмовий звіт директору гімназії про свою діяльність обсягом не більше ніж п'ять машино­писних сторінок протягом 10 днів після закінчен­ня кожного семестру;

  • графік чергування класів гімназії;

  • графік здійснення суспільно корисної діяль­ності по санітарних п'ятницях;

  • списки дітей-сиріт, дітей із багатодітних та неблагополучних сімей, підлітків, які скоїли пра­вопорушення або виявили схильність до проти прав­ної поведінки;

  • соціальну характеристику сімей, де виховують­ся такі діти;

  • проекти наказів, розпоряджень та іншої доку­ментації з питань виховної

роботи.

  1. Заступник директора з адміністративно-господарської роботи

Дорофєєвої Тетяни Іванівни

5.1. Відповідає за:

  • збереження будівлі та майна гімназії; матеріально-технічне забезпечення навчаль­ного процесу (освітлення, опалювання, водопоста­чання, наявність належного обладнання й устат­кування);

  • чистоту І порядок у шкільному приміщенні;

  • організацію чергування технічного персоналу;

  • розподіл обов'язків між технічними праців­никами гімназії;

  • організацію поточного ремонту шкільної будівлі та класних кімнат;

  • дотримання санітарне-гігієнічного режиму в школі;

  • інвентаризацію шкільного майна та шкільних кабінетів;

  • складання документації для нарахування зар­плати техперсоналу;

  • проведення санітарної п'ятниці;

  • виконання заходів щодо розширення госпо­дарської самостійності школи, своєчасне укладан­ня необхідних угод;

  • забезпечення експлуатації будівель, споруд і території відповідно до вимог, правил і норм з охорони праці та догляд за ними ;

  • за дотримання норм безпеки під час експлуатації виробничого, енергетичного, вентиляційного обладнання, машин, механізмів, котлів;

  • за правильність складування і збереження матеріальних цінностей, належний санітарно-гігієнічний стан побутових і допоміжних приміщень;

  • за дотримання норм протипожежної безпеки в будівлях і спорудах , стежити за наявністю та справністю засобів пожежогасіння;

  • за організацію проведення замірів опору ізоляції електроустановок та електропроводки, заземлюючих пристроїв, вимірювань рівня освітлення, шуму, вібрації та радіації у приміщеннях гімназії;

  • за розробку і перегляд інструкції з охорони праці під час виконання конкретних робіт, брати участь у розробці колективної угоди з охорони праці.

5.2. Керує:

  • роботою технічного персоналу щодо приби­рання шкільних приміщень;

  • роботою охоронців та робітників гімназії;

  • господарською діяльністю гімназії;

  • роботою з благоустрою, озеленення і приби­рання території гімназії.

5.3. Організовує:

  • роботу щодо забезпечення дотримання санітар­но-гігієнічних норм під час навчального процесу;

  • постачання необхідних матеріалів для безпе­рервної роботи всіх служб;

  • видачу заробітної плати працівникам гімназії;

  • інвентарний облік майна школи, проведення інвентаризації майна;

  • дотримання вимог щодо охорони праці пій час експлуатації головної будівлі та інших при­міщень школи, технологічного та енергетичного
    обладнання;

  • здійснення періодичного огляду, поточного ремонту приміщень та обладнання;

  • дотримання норм пожежної безпеки в будів­лях і спорудах, нагляд за станом засобів пожежога­сіння;

  • проведення щорічних замірів опору ізоляції електроустановок і електропроводки, пристроїв за­землення, їх періодичне випробування, вимірюван­ня рівня освітленості, радіації, шуму в приміщен­нях гімназії (визначення Його відповідності прави­лам і нормам безпеки життя);

  • розробку інструкцій з охорони праці для тех­персоналу не рідше ніж 1 раз на 5 років;

  • навчання й інструктаж на робочому місці(вступний і періодичний) технічного та обслугову­ючого персоналу.

5.4. Погоджує свою діяльність із директором гімназії, заступниками директора, з інженерно-тех­нічним наглядом відділу освіти, бухгалтерією.

5.5. Здійснює контроль за:

  • роботою всіх працівників технічно-обслуговуючого персоналу школи;

  • збереженням матеріально-технічного устат­кування в кабінетах;

  • дотриманням санітарно-гігієнічних норм у приміщенні гімназії,

раціональністю витрат матері­алів та коштів школи.

5.6. Інструктує й консультує:

  • обслуговуючий персонал щодо утримання матеріально-технічного забезпечення;

  • технічний персонал з питань техніки безпеки.

5.7. Здійснює облік:

  • інвентаризації шкільного майна;

  • роботи завідувачів кабінетів щодо матеріаль­но-технічного забезпечення;

  • зберігання протипожежного обладнання.

  1. Звітує про підготовку школи до нового на­вчального року та готовність до роботи в осінньо-зимовий період.

  2. Складає:

  • графік роботи технічно-обслуговуючого пер­соналу;

  • табель на заробітну плату технічно-обслуго­вуючого персоналу;

  • проекти наказів, розпоряджень та інших до­кументів із питань господарської роботи;

  • акти списання майна, яке вийшло з ладу;

  • плани проведення ремонтних робіт у при­міщеннях школи під час підготовки до нового на­вчального року;

  • документи для надання органами, що мають відповідні повноваження, дозволу експлуатувати шкільне приміщення у поточному навчальному році.

6. Педагог-організатор Різник Тетяна Володимирівна

6.1. Відповідає за:

  • діяльність дитячих громадських організацій, об'єднань, планування їхньої роботи за принципа­ми добровільності, самостійності, гуманності й демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і по­треб учнів;

  • організацію дозвілля школярів, роботу клубу вихідного дня;

  • створення умов для виявлення учнями своєї громадянської позиції, задоволення ними своїх інте­ресів і потреб, цікавого й корисного проведення вільного часу;

  • здоров'я й безпеку учнів, дотримання норм охорони праці й протипожежного захисту.

6.2. Керує дитячими організаціями, активом гімназії, органами

учнівського самоврядування.



6.3. Організовує:

  • оформлення школи відповідно до напрямів роботи;

  • роботу з учнями під час канікул;

  • роботу «клубу вихідного дня»;

  • роботу з добору й підготовки керівників (органі­заторів) первинних дитячих організацій, об'єднань;

  • роботу з учнями початкових класів.


6.4. Погоджує свою діяльність із директором гімназії, заступниками директора з навчально-вихов­ної роботи, заступником директора з виховної ро­
боти, відділом освіти, кабінетом виховної роботи інституту удосконалення учителів.

6.5. Інструктує й консультує: дитячий актив гімназії щодо організації різноманітних свят.

6.6. Використовує досвід роботи з дітьми й підлітками для підвищення кваліфікації.

  1. Складає план своєї роботи на рік, семестр, квартал; сценарії заходів для учнів початкових класів, дитячих організацій; веде документацію у
    визначеному порядку.

  2. Звітує про роботу дитячих організацій та ви­ховну роботу серед учнів початкових класів, про організацію участі учнів у конкурсах, оглядах та
    інших заходах перед директором школи, педагогіч­ною радою.

7. Практичний психолог Даценко Ольга Анатоліївна

7.1. Відповідає за:

  • проведення психологічної діагностики, оброб­ку її результатів, оформлення висновків та реко­мендацій;

  • проведення групової психодіагностики, обробку її результатів,

оформлення психологічного висновку;

  • індивідуальне консультування учнів, батьків;

  • проведення профконсультацій з учнями гімназії, індивідуальне коригування поведінки учнів.

7.2. Організовує:

  • ділові ігри, тренінги з педагогами;

  • підготовку та проведення психолога-педаго­гічного консиліуму.

7.3. Бере участь:

  • у підготовці до проведення виховних годин для учнів;

  • у педагогічних радах, нарадах за участю ди­ректора;

  • у консультаціях у наукових центрах, методич­них семінарах шкільних психологів;

  • у роботі бібліотеки;

  • у зборах або конференціях працівників гімназії.

7.4. Веде документацію:

  • визначену Положенням про шкільного пси­холога, затвердженим Міністерством освіти і науки України;

  • присвячену узагальненню результатів своєї роботи, звітуванню про неї;

  • в якій висвітлюються результати педагогічно­го консиліуму.

7.5. Погоджує свою діяльність із заступником директора з навчально-виховної роботи та заступ­ником директора з виховної роботи, відділом осві­ти райдержадміністрації.
8. Завідуюча бібліотекою гімназії Рашевська Лариса Іванівна

8.1. Відповідає за:

  • комплектування книжкового фонду;

  • оформлення передплати на періодичні видання;

  • створення фонду шкільних підручників;

  • систематичне інформування педагогічного колективу про нові надходження;

  • пропагування читання як форми культурного дозвілля та засобу інтелектуального розвитку.

8.2. Керує:

  • роботою читацького активу;

  • роботою щодо формування в учнів дбайливо­го ставлення до навчальної книги;

  • роботою щодо формування в учнів навичок самостійної роботи з книгою.

8.3. Організовує:

  • допомогу вчителям у підготовці науково-ме­тодичних семінарів у рамках самоосвітньої діяль­ності;

  • проведення огляду конкурсу на найкраще збе­реження підручників;

  • літературні виставки;

  • читацькі конференції, літературні вечори та інші масові заходи;

  • обслуговування учнів і працівників школи або абонементних читачів у читальному залі;

  • інформаційну роботу (оформлення виставок,вітрин, проведення інших заходів щодо пропагуван­ня книг);

  • підбір літератури на вимогу читача.




  1. Погоджує свою діяльність із заступником директора з навчально-виховної роботи, заступни­ком директора з виховної роботи, методичним ка­
    бінетом відділу освіти.

  2. Здійснює облік:

  • комплектування книжкового фонду, зокрема й фонду підручників;

  • користування шкільними підручниками (надхо­дження, видачі, розподілу підручників по класах).

8.6. Приймає книжкові фонди на відповідне збе­реження за актом і здійснює їх облік.

8.7. Бере участь в інвентаризації книжкових фондів застарілої чи знищеної літератури відповід­но до чинних норм.

8.8. Звітує про організацію, здійснення й резуль­тати роботи перед директором та педрадою, мето­дичним центром, відділом освіти.

8.9. Складає звіт про організацію, здійснення й результати роботи бібліотеки для директора та пед­ради.
9. Бібліотекар Яковенко Олена Василівна

8.1. Відповідає за:

  • систематичне інформування педагогічного колективу про нові надходження;

  • пропагування читання як форми культурного дозвілля та засобу інтелектуального розвитку.

8.2. Керує:

  • роботою читацького активу;

  • роботою щодо формування в учнів навичок самостійної роботи з книгою.

8.3. Організовує:

  • допомогу вчителям у підготовці науково-ме­тодичних семінарів у рамках самоосвітньої діяль­ності;

  • проведення огляду-конкурсу на найкраще збе­реження підручників;

  • літературні виставки;

  • читацькі конференції, літературні вечори та інші масові заходи;

  • обслуговування учнів і працівників школи або абонементних читачів у читальному залі;

  1. Погоджує свою діяльність з завідуючою бібліотекою.

  2. Здійснює облік:

  • комплектування книжкового фонду, зокрема й фонду підручників;

  • користування шкільними підручниками (надхо­дження, видачі, розподілу підручників по класах).

8.6. Приймає книжкові фонди на відповідне збе­реження за актом і здійснює

їх облік.



8.7. Бере участь в інвентаризації книжкових фондів застарілої чи знищеної

літератури відповід­но до чинних норм.



8.8. Звітує про організацію, здійснення й резуль­тати роботи перед директором

та педрадою, мето­дичним центром, відділом освіти.



8.9. Складає звіт про організацію, здійснення й результати роботи бібліотеки

для директора та пед­ради.



9. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор гімназії Катренко П.І.


З наказом ознайомлені:


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка