Міндоходів та органи фінансового контролю перевірятимуть спільно



Скачати 46.21 Kb.
Дата конвертації24.04.2016
Розмір46.21 Kb.
Міндоходів та органи фінансового контролю перевірятимуть спільно
Територіальні підрозділи Міндоходів та органи фінансового контролю проводитимуть спільні перевірки, щоб максимально зменшити втручання держави у діяльність суб’єктів господарювання.

Відповідний порядок координації дій різних установ був затверджений на засіданні Кабінету Міністрів України.

Зокрема, визначено, що у разі планової перевірки одного і того ж підприємства контролюючими органами та органами фінансового контролю всі відомства зобов’язані провести спільну перевірку. Суб’єкт господарювання повідомляється про візит ревізорів за 10 днів. Між собою всі органи погоджують графік перевірок щоквартально.

З наступного року Міндоходів планує впровадити практику проведення  електронних документальних перевірок, завдяки чому платники з низьким ступенем ризику проходитимуть аудит дистанційно. Передбачається, що вже з 1 січня 2014 року цим сервісом зможуть скористатися платники єдиного податку, що перебувають на спрощеній системі оподаткування. З 1 січня 2015 року послуга буде доступна для всіх представників малого та середнього бізнесу, що працюють на загальній системі оподаткування. А з 1 січня 2016 року  -  для всіх категорій платників податків.

Нагадаємо, механізм електронних перевірок, права та обов’язки платників і податкових аудиторів визначені  у розробленому Міністерством проекті закону  “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подальшого впровадження електронного сервісу та здійснення електронних перевірок”.
Завдяки працівникам Міндоходів 200 мешканців Тернопільщини тепер офіційно працевлаштовані
З початку року працівниками Головного управління Міндоходів області виявлено 287 не облікованих найманих працівників, яким було виплачено зарплат «у конвертах» на суму 335,2 тис. гривень.

За словами заступника начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Тетяни Кочин, у результаті проведених заходів по області з 200 громадянами роботодавці оформили трудові договори.

За встановлені порушення трудового законодавства до органів прокуратури передано 31 справу та 17 справ – до інспекції праці. До бюджету сплачено 13,3 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб.
На замітку спецрежимникам
Якщо товари/послуги, основні фонди, виготовлені та/або придбані, використовуються сільськогосподарським підприємством частково для виготовлення сільськогосподарських товарів (послуг), а частково для інших товарів/послуг, то сума сплаченого (нарахованого) податкового кредиту розподіляється, виходячи з питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів/послуг у загальній вартості усіх товарів/послуг, поставлених за 12 попередніх послідовних звітних (податкових) періодів.

При зміні напряму використання товарів/робіт, основних фондів платник податку проводить коригування податкового кредиту виходячи з вартості придбання товарів/послуг, балансової (залишкової) вартості основних фондів, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснено зміну напряму використання.

Сільськогосподарські підприємства, які застосовують спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського, лісового господарства та рибальства, за результатами такої діяльності складають окремий Реєстр з позначкою 022.

Коригування внаслідок часткового використання товарів/послуг, необоротних активів в операціях сільськогосподарського та переробного виробництва (рядок 16.2 податкової декларації з ПДВ) здійснюють на підставі бухгалтерської довідки.

Якщо суб’єкт спеціального режиму оподаткування придбав товари/послуги, основні фонди, зазначені в одній податковій накладній, та має намір їх використовувати для виготовлення сільськогосподарських і несільськогосподарських товарів/послуг, то цю накладну необхідно одночасно відобразити у р. ІІ Реєстру з позначками “021” та “022”.

Усі номенклатурні одиниці такої податкової накладної розподіляються між Реєстрами залежно від мети їх використання. При цьому необхідно враховувати, що, якщо певну номенклатурну одиницю придбали з метою часткового використання для виготовлення сільськогосподарських товарів/послуг, а частково для інших товарів/послуг, то суму сплаченого (нарахованого) податкового кредиту за такою номенклатурною одиницею розподіляють між зазначеними Реєстрами, виходячи з питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів/послуг у загальній вартості усіх товарів/послуг, поставлених таким платником податку за 12 попередніх послідовних звітних (податкових) періодів.

Якщо в будь-якому наступному податковому періоді напрямок використання товарів/послуг, основних фондів змінюється, платник податку у такому податковому періоді має здійснити коригування податкового кредиту, виходячи з вартості придбання товарів/послуг, балансової (залишкової) вартості основних фондів, що склалася станом на початок такого звітного (податкового) періоду.

Нормативна база для трансфертного ціноутворення

Кабінет Міністрів України затвердив черговий пакет документів, необхідних для імплементації норм закону про трансфертне ціноутворення. Зокрема, розпорядженнями Уряду визначено перелік джерел офіційної інформації для розрахунку ринкового діапазону цін, а також перелік спеціалізованих комерційних видань для цілей трансфертного ціноутворення.

Використання інформації про ціни з єдиних джерел дозволить уникнути спорів щодо відомостей про ринкові ціни, в тому числі по групах товарів, що не котуються на біржах.

Зокрема, Міндоходів і платники під час здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням матимуть змогу скористатися інформацією про ринкові ціни з таких джерел, як щомісячний інформаційний бюлетень «Огляд цін українського та світового товарних ринків» (видає ДП «Держзовнішінформ»), інформаційно-аналітичний продукт «Товарний монітор. Україна» і журнал “Вісник Міністерства доходів і зборів України”. Допоміжними джерелами інформації про ринкові ціни визначено веб-сайти  Мінрегіону та Мінагрополітики.



Нагадаємо, Кабмін двома постановами затвердив Порядок  узгодження цін у контрольованих операціях, відповідно до якого під час контролю за трансфертним ціноутворенням підприємства матимуть змогу попередньо узгодити ціни  та укласти відповідну угоду з Міністерством доходів і зборів України. Окрім цього, затверджено  Порядок розрахунку та застосування ринкового діапазону цін і ринкового діапазону рентабельності для цілей трансфертного ціноутворення. Розрахунок таких діапазонів є необхідною умовою використання методів визначення ціни у контрольованих операціях.
Хто платить єдиний внесок раз на рік?
Самозайняті особи сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний рік до 1 травня наступного року. Звітним періодом для них є календарний рік. Зазначені особи подають звіт один раз на рік до 1 травня року, наступного за звітним періодом.
Головне управління Міндоходів у Тернопільській області


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка