Мета: навчальна: повторити матеріал, вивчений у першому семестрі, коригувати знання учнів; розвиваюча



Скачати 39.78 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір39.78 Kb.
Тема. Мандрівка океаном комп’ютерних знань до Острова скарбів.

Мета:

навчальна: повторити матеріал, вивчений у першому семестрі, коригувати знання учнів;

розвиваюча: розвивати пізнавальну активність, сприяти розвитку уваги; розвивати культуру мовлення методом усного опитування учнів; формувати інтерес до інформатики.

виховна: виховувати навички самоконтролю і самоаналізу.

Обладнання: картки «Капітан», карта подорожі, прапорці - позначення портів, завдання на картках для команд, паперові монети для підрахунку балів - скарб.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Форма проведення: урок - подорож.
Структура уроку

  1. Організаційний етап. Емоційна хвилинка.

  2. Мотивація. Оголошення теми, мети уроку.

  3. Узагальнення та систематизація знань.

  1. Острів «Блискавка»

  2. Острів «Хто більше?»

  3. Острів «Інформаційний»

  4. Острів «Сонячна зарядка»

  5. Острів «Пантоміма»

  6. Острів «Скарбів»

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

VI. Завдання додому.
Хід уроку
І. Організаційний етап. Емоційна хвилинка.

Психологічна підготовка учнів до уроку (вмикається весела мелодія).
ІІ. Мотивація. Оголошення теми, мети уроку.

Учитель. Сьогодні я вас запрошую у подорож, але не просту, а казкову подорож океаном комп’ютерних знань на чудовому кораблі. Так ми повторимо матеріал, що вивчили у І семестрі. А яка ж подорож без команд, суден та капітанів.

(Клас ділиться на дві команди, кожна команда обирає собі капітана та назву).

Учитель. Отже, у нас є два кораблі, дві команди, які будуть змагатися за те, щоб під час подорожі заробити собі якомога більше скарбів-значків, які команди будуть отримувати за правильні відповіді. Як ми будемо подорожувати, до яких островів причалювати, вам підкаже карта, що знаходиться на дошці.
ІІІ. Узагальнення та систематизація знань.

Учитель. Ну, що готові в путь? Отож, вперед!
1. Острів «Блискавка»

Учитель. Це небезпечний порт, тому щоб заробити скарби, треба миттєво дати відповідь на питання: так чи ні. Кожна відповідь – один скарб.

  1. Чи можна жити без ПК? (Так)

  2. Чи потрібно вивчати інформатику в школі? (Так)

  3. Чи шкодить здоров’ю ПК? (Так)

  4. ПК розумніший за людину? (Ні)

  5. На Робочому столі ПК відображаються Пуск, Панель задач, Мій комп’ютер. Мої документи, Кошик? (Так)

  6. Групи вікон програмні, діалогові, інформаційні? (Так)


2. Острів «Хто більше?»

Учитель. Тепер ми відправляємось на інший острів, острів, який називається «Хто більше?».

Командам слід назвати по черзі якомога більше слів, пов’язаних з інформатикою , за кожні 2 слова – 1 скарб.


3. Острів «Інформаційний»

Учитель. Наступний наш острів до якого ми прибули – це острів «Інформаційний». Я буду ставити запитання, а ви буде піднімати сигнальні картки, якщо знаєте відповідь. Право на відповідь має та команда, яка перша підняла сигнальну картку. Якщо відповідь команди є неправильна, то право відповіді переходить до іншої команди. За кожну правильну відповідь команда отримує один скарб.

  1. Що таке інформація?

  2. Які властивості інформації ви знаєте?

  3. Що вивчає наука інформатика?

  4. Для чого призначений комп’ютер?

  5. Для чого призначена клавіатура комп’ютера?

  6. За допомогою яких клавіш можна знищити помилково набрані символи?

  7. Для чого призначений графічний редактор?

  8. Як називається програма, в якій ви створювали зображення?

  9. Як запустити Paint?

  10. Як зберегти зображення?

  11. Елементи вікна Paint?

  12. Як відмінити дію у програмі Paint?

  13. Як знищити об’єкт без потрапляння його в корзину?

  14. Як скопіювати об’єкт, всі варіанти?


4. Острів «Сонячна зарядка»

Проводиться музична фізкультхвилинка. Кожному учаснику вручається скарб.

5. Острів «Пантоміма»

Учитель. Кожній команді дається завдання з зображенням якоїсь частини комп’ютера, і той хто бере участь має показати, що там зображено без слів, щоб команда супротивник дізнались яке це слово. За кожне правильно відгадане слово – один скарб.

Слова для демонстрації:

1 команда:

Системний блок, монітор, колонки.



2 команда:

Мікрофон, джойстик, ноутбук.


6. Острів «Скарбів»

Команди за допомогою графічного редактора Paint створюють зображення острова скарбів. Якість малюнка оцінюється більшою кількістю використаних засобів малювання в графічному редакторі.
V. Підсумок уроку. Рефлексія.

Підрахунки скарбів кожної команди, визначення переможців.

Нагородження переможців: команда-переможець отримує Диплом власника Острова скарбів. Команда, що зайняла друге місце – Сертифікат учасника подорожі до Острова скарбів. Найактивніші учасники подорожі отримують високий бал.

Учитель. Хочу вас привітати з тим, що ви бездоганно впоралися з усіма труднощами, які приготувало вам море. І оскільки ми покинули останній острів, то продовжуємо своє плавання по безкрайому океану комп’ютерних знань.
VI. Завдання додому.

Створити кросворди з використанням термінів інформатики, які були вивчені в І семестрі.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка