Менеджменту якості



Скачати 36.55 Kb.
Дата конвертації11.09.2017
Розмір36.55 Kb.




Система менеджменту якості

Навчально-методичний

комплекс

навчальної дисципліни

«Соціологія громадської думки»


Шифр

документа



СМЯ НАУ НМК

12.01.08-01-2016




Cтор. з


Національний авіаційний університет

Навчально-науковий Гуманітарний інститут

Кафедра Соціології та політології


ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ

з дисципліни «Соціологія громадської думки»

для всіх за спеціальностей
Укладач:

канд. соц. наук, доцент О.В.Михайлич


Рекомендації розглянуті та
схвалені на засіданні кафедри соціології та політології
Протокол № ____ від «___»________ 2016 р.
Завідувач кафедри
______________ О.А. Хомерікі
Питання до заліку


  1. Поняття, суб’єкт і об’єкт громадської думки. 

  2. Засоби і етапи формування громадської думки. 

  3. Функції і характеристика громадської думки.

  4. Громадська думка і соціальні стереотипи як результати масової комунікації.

  5. Чутки як приклад неформальної комунікації.

  6. Охарактеризуйте громадську думку як стан масової свідомості і як соціальний інститут.

  7. Проаналізуйте специфіку функціонування громадської думки в різних суспільствах.

  8. Охарактеризуйте структуру громадської думки.

  9. Які найголовніші канали висловлення громадської думки
    в Україні?

  10. Яку роль відіграють ЗМІ як регулятор громадської думки?

  11. Охарактеризуйте вплив ЗМІ на громадську думку?

  12. Які фактори обмежують можливості маніпулювання громадською думкою?

  13. Охарактеризуйте особливості реалізації громадської думки в сучасному українському суспільстві.

  14. Громадська думка як соціальній феномен.

  15. Напрями, особливості і методи вивчення громадської думки.

  16. Громадська думка як явище суспільного життя та її найбільш характерні ознаки.

  17. Етапи формування громадської думки.

  18. Соціологічна інтерпретація феномену громадської думки.

  19. Громадська думка як об’єкт соціологічного дослідження.

  20. Суб’єкти громадської думки в сучасній соціології.

  21. Основні категорії соціології громадської думки

  22. Формування поняття громадської думки.

  23. Дослідження громадської думки в США, Великій Британії, Німеччині наприкінці ХІХ- ХХ ст.

  24. Сучасні підходи до вивчення громадської думки.

  25. Дослідження громадської думки у СРСР.

  26. Вивчення громадської думки в Україні.

  27. Система факторів формування громадської думки.

  28. Взаємодія засобів масової інформації і громадської думки.

  29. Стратегії формування громадської думки.

  30. Форми маніпулювання громадською думкою.

  31. Природа громадської думки.

  32. Поняття громадської думки. Форми громадської думки.

  33. Об’єкт і суб’єкт громадської думки.

  34. Ознаки громадської думки.

  35. Умови інституалізації громадської думки.

  36. Поняття громадської думки як соціального інституту.

  37. Характеристика проблем, що вирішуються у процесі взаємодії громадської думки та владних структур.

  38. Умови інституалізації громадської думки в сучасній Україні.

  39. Характеристика каналів висловлювання громадської думки: поняття, характеристика, особливості використання.

  40. Прямі і непрямі канали висловлення громадської думки: поняття, характеристика, специфіка використання.

  41. Природа і характеристика взаємозв’язку і взаємодії громадської думки і влади.

  42. Типологія відносин громадської думки і влади.

  43. Режими взаємодії громадської думки і влади.

  44. Легітимність влади і громадська думка.

  45. Громадська думка як фактор соціальних змін.

  46. Еволюція політичної громадської думки у процесі трансформації українського суспільства.

  47. Вивчення стану громадської думки з питань соціальної справедливості.

  48. Громадська думка про міждержавні відносини в Україні.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка