наук.керівник ‒ к.п.н.,доцент Поліщук О.В.
№ п/п
|
Тема роботи
|
1.
|
Педагогічний супровід малих форм активного відпочинку дошкільників
|
2.
|
Педагогічні технології формування правильної постави у дітей дошкільного віку
|
3.
|
Комплексний підхід до вирішення рухових завдань як засіб підвищення показника моторної щільності занять із фізкультури
|
4.
|
Педагогічний менеджмент системи фізичного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі
|
5.
|
Моделювання педагогічних технологій супроводження гігієнічної гімнастики після денного сну з дітьми 5-7 років в умовах НВК «Школа - ДНЗ»
|
6.
|
Шляхи удосконалення наступнісних зв’язків у фізичному вихованні дошкільників та першокласників
|
7.
|
Педагогічні технології навчання вправ із метання дітей шостого року життя
|
8.
|
Закономірності формування рухових навичок у дітей дошкільного віку
|
9.
|
Цілеспрямоване застосування теоретичних положень видатних педагогів минулого у фізичному вихованні дошкільників
|
10.
|
Оптимальна модель фізкультурно-оздоровчої роботи в літній період в умовах НВК «Школа – ДНЗ»
|
наук.керівник ‒ к.п.н.,професор Рогальська-Яблонська І.П.
наук.керівник ‒ к.п.н.,професор Рогальська-Яблонська І.П.
№
|
Тема роботи
|
1.
|
Соціально-педагогічні умови соціалізації дітей старшого дошкільного віку.
|
2.
|
Формування соціального досвіду у дітей старшого дошкільного віку.
|
3.
|
Соціалізація особистості дитини на основі взаємодії сім’ї та дошкільного навчального закладу.
|
4.
|
Дитяча субкультура як фактор соціалізації дітей дошкільного віку.
|
5.
|
Особливості впливу ЗМІ на соціалізацію дошкільників.
|
6.
|
Місце і роль сім'ї в соціалізації особистості дитини.
|
7.
|
Особливості соціалізації дітей у Монтессорі-педагогіці.
|
8.
|
Соціалізація особистості дитини засобами ігрової діяльності.
|
9.
|
Особливості соціалізації дітей у стосунках з однолітками.
|
10.
|
Особливості соціалізації дитини в сім’ях розлучених батьків.
|
11.
|
Збагачення уявлень дітей про суспільне довкілля у дітей дошкільного віку.
|
12.
|
Соціалізація дошкільників засобами використання казки у педагогічному процесі ДНЗ.
Виховання у старших дошкільників гуманного ставлення до людей.
|
13.
|
Виховання у дітей старшого дошкільного віку шанобливого ставлення до людей похилого віку.
|
14.
|
Різновікова взаємодія дітей як чинник їхньої соціалізації.
|
15.
|
Педагогічна підтримака економічної соціалізації дітей у взаємодії сім’ї та дошкільного навчального закладу.
|
16.
|
Соціальний розвиток дошкільників в умовах різновікової взаємодії.
|
17.
|
Педагогічні умови виховання у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до себе.
|
18.
|
Педагогічні умови освоєння дітьми цінностей навколишнього світу.
|
19.
|
Наступність у соціально-емоційному розвитку дошкільників та молодших школярів.
|
20.
|
Зміст і організація спілкування дошкільників як засіб їхньої соціалізації.
|
наук.керівник ‒ к.п.н.,доцент Залізняк А.М.
№
|
Тема роботи
|
1.
|
Методика навчання переказу дітей п'ятого року на основі використання методу моделювання.
|
2.
|
Особливості розвитку мовленнєвої творчості старших дошкільників у ігровій діяльності.
|
3.
|
Виховні умови стимулювання мовленнєвої активності дітей середнього (старшого) дошкільного віку в процесі навчання розповіді за картиною.
|
4.
|
Розвиток образності мовлення дітей у процесі навчання розповідання за пейзажними картинами.
|
5.
|
Особливості навчання розповідання в молодшому дошкільному віці на основі використання наочності.
|
6.
|
Особливості застосування структурно-логічної схеми в процесі навчання розповідання молодших дошкільників.
|
7.
|
Особливості використання командного методу в навчанні старших дошкільників розповідання.
|
8.
|
Лінгводидактичні умови стимулювання мовленнєвої творчої діяльності дітей.
|
9.
|
Особливості формування передумов зв'язного мовлення в молодшому дошкільному віці.
|
10.
|
Методика розвитку зв'язного мовлення старших дошкільників у процесі театралізованої діяльності.
|
11.
|
Мовленнєвий супровід дитини старшого дошкільного віку.
|
12.
|
Формування діалогічних умінь дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів.
|
13.
|
Особливості оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.
|
14.
|
Казкотерапія в розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку.
|
наук.керівник ‒ к.п.н.,доцент Бабій І.В.
№
|
Тема роботи
|
1.
|
Розвиток творчих здібностей у дітей засобом витинання.
|
2.
|
Розвиток творчого сприймання та фантазії в процесі розважального малювання.
|
3.
|
Вплив творів декоративно-прикладного мистецтва на збагачення змісту дитячих малюнків.
|
4.
|
Формування художніх умінь і навичок дітей на заняттях з аплікації.
|
5.
|
Педагогічні умови навчання дошкільників техніці малювання.
|
6.
|
Естетичне виховання дошкільників шляхом ознайомлення з творами народно-прикладного мистецтва.
|
7.
|
Вплив казки на розвиток зображувальної творчості дітей.
|
8.
|
Розвиток творчості дітей на заняттях з ліплення.
|
9.
|
Система ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з творами живопису (натюрмортом).
|
10.
|
Особливості керівництва самостійною діяльністю дітей в процесі декоративного ліплення.
|
11.
|
Особливості організації гурткової роботи щодо ознайомлення : дошкільників із скульптурою.
|
12.
|
Роль музейної педагогіки у формуванні естетичних смаків дошкільника.
|
13.
|
Сенсомоторний розвиток дошкільника в процесі ознайомлення з образотворчим мистецтвом.
|
14.
|
Розвиток органів відчуття у процесі образотворчої діяльності.
|
15.
|
Розвиток зображувальної діяльності в ранньому віці.
|
16.
|
Гра в системі навчання дітей основам зображення.
|
17.
|
Шляхи навчання дітей старшого дошкільного віку естетичного сприйняття творів образотворчого мистецтва.
|
18.
|
Педагогічні умови організації художньо-творчої діяльності дітей.
|
19.
|
Формування технічних умінь і навичок моделювання з папер> та картону у дошкільників.
|
20.
|
Педагогічні умови організації самостійної зображувальної діяльності у повсякденному житті старших дошкільників.
|
21.
|
Орігамі як засіб формування худжньо-конструкторських умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку.
|
22.
|
Українське народно-декоративне мистецтво як засіб формування національної свідомості старших дошкільників.
|
23.
|
Система навчальних завдань як засіб розвитку творчих здібностей дітей.
|
24.
|
Ігротерапія як модель забезпечення особистісно-орієнтовного навчання особистості.
|
25.
|
Формування основ техніки створення художнього образу шляхом інтеграції навчальних процесів.
|
26.
|
Художнє конструювання як творчий метод дизайну.
|
27.
|
Формування виразності образу в процесі виготовлення художніх виробів.
|
28.
|
Формування художньо-образотворчої компетентності дошкільника засобом казок В. Сухомлинського.
|
№
|
Тема роботи
|
1.
|
Наступність у математичному розвитку дошкільників і молодших школярів.
|
2.
|
Використання дидактичних ігор у сенсорному розвитку дітей раннього віку.
|
3.
|
Розвиток сенсорних здібностей дітей дошкільного віку за системою саморозвитку М.Монтессорі.
|
4.
|
Розвиток чуття часу у дітей старшого дошкільного віку.
|
5.
|
Ігрові ситуації як засіб математичного розвитку дошкільника.
|
6.
|
Навчання дітей розв’язуванню арифметичних задач.
|
7.
|
Дидактичні ігри математичного змісту.
|
8.
|
Навчання дітей вимірюванню.
|
9.
|
Співпраця дошкільного навчального закладу і сім’ї з математичного розвитку дітей.
|
10.
|
Інтегровані заняття як умова розвитку пізнавальної активності в процесі навчання дітей елементам математики.
|
11.
|
Розвиток у дошкільників здібностей до просторового моделювання.
|
12.
|
Розвиток математичного мовлення дітей в процесі навчання математиці.
|
13.
|
Навчально-логічні вміння як складова логіко-математичної «компетенції» дітей дошкільного віку.
|
14.
|
Розвиток поняття числа у дітей дошкільного віку.
|
15.
|
Індивідуально-диференційований підхід до формування математичних уявлень у дітей різновікових груп.
|
16.
|
Розвиток уявлень про геометричні фігури та форму предметів у дітей дошкільного віку.
|
17.
|
Формування уявлень про множину предметів у молодших дошкільників.
|
18.
|
Формування навичок лічби у дітей старшого дошкільного віку.
|
19.
|
Розвиток пізнавального інтересу у молодших дошкільників засобами математичної гри.
|
20.
|
Зміст та методика навчання дітей порівнянню величин (неперервних і дискретних).
|
21.
| -
Використання наочного матеріалу в навчанні дітей дошкільного віку елементарним математичним уявленням.
|
22.
|
Ознайомлення дітей дошкільного віку з величиною предметів.
|
23.
|
Формування у дітей дошкільного віку уявлень про орієнту вання у часі.
|
24.
|
Формування у дітей уявлень і понять про форму предметів та геометричні фігури.
|
25.
|
Ознайомлення дітей з множиною в різних вікових групах.
|
26.
|
Співпраця дошкільного навчального закладу і школи з питань математичного розвитку дошкільників
|
наук.керівник ‒ к.п.н.,доцент Бутенко О.Г.
№
|
Тема роботи
|
1.
|
Дитячий дизайн як засіб художньо-естетичного виховання старших дошкільників
|
2.
|
Художня праця та її можливості у процесі формування творчої активності старших дошкільників
|
3.
|
Розвиток творчості у старших дошкільників засобами дитячого дизайну
|
4.
|
Художня дизайнерська студія дошкільного навчального закладу як середовище розвитку творчості у дітей 5-6 років
|
5.
|
Виховання інтересу до праці дорослих у дітей старшого дошкільного віку
|
6.
|
Художня праця як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку
|
7.
|
Виховання моральних мотивів у старших дошкільників у процесі дизайнерської діяльності
|
8.
|
Художня праця як засіб розвитку творчих здібностей дітей 5-6 років
|
9.
|
Формування у дошкільників уявлень про творчий характер праці
|
10.
|
Виховання у дітей старшого дошкільного віку поваги до людей різних професій
|
11.
|
Розвиток художньої творчості у старших дошкільників засобами мультиплікаційних фільмів
|
12.
|
Розвиток трудових умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку
|
13.
|
Виховання інтересу до художньої праці в дітей дошкільного віку
|
14.
|
Розвиток самостійності у старших дошкільників в процесі художньої праці
|
15.
|
Робота з різними матеріалами як засіб розвитку творчості у старших дошкільників
|
16.
|
Психолого-педагогічні передумови виховання художнього смаку у старших дошкільників
|
17.
|
Архітектура як засіб педагогічного впливу на художній смак дітей дошкільного віку
|
18.
|
Виховання основ культури споживання у хлопчиків старшого дошкільного віку засобами конструювання з різних матеріалів
|
19.
|
Виховання основ естетичної культури у старших дошкільників у процесі дизайн-діяльності
|
20.
|
Виховання основ естетичної культури у старших дошкільників засобами фотодизайну
|
21.
|
Формування художньо-творчих здібностей у дітей 5-7 років засобами дизайнерської діяльності
|
22.
|
Виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку засобами дитячого дизайну
|