Курс на школу!



Скачати 44.06 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір44.06 Kb.
#32870
ТипСценарій
Сценарій спільного уроку для першокласників та дошкільнят на тему:

«Курс – на школу!»

Мета: стимулювати інтерес дошкільнят до навчання у школі, показати першокласникам їх рівень знань за не тривалий період перебування у школі; розвивати інтерес дошкільнят до навчальних предметів, що вивчатимуться в школі; виховувати прагнення навчатися в школі.

Тип уроку: урок – екскурсія.

Обладнання: малюнки казкових героїв, свійських та диких тварин; магнітна дошка; смайлики, олівці

Хід уроку


  1. Організаційний момент

Вчитель . Доброго дня усім присутнім!

Добрий день, вітаєм вас.

Настає дозвілля час.

Діти наші, не зівайте.

Добру казку починайте.

В казку вирушим всі разом,

Перешкоди всі пройдем.

А хто буде сумувати,

Із собою не візьмем.

Вчитель: Прошу зайняти місця.

( повертаються і сідають , під музику «В гостях у казки», на магнітній дошці – казкові герої: Мальвіна, Буратіно, П’єро,



Муха- Цокотуха, Комарик, Павук, Маша , Ведмідь, Заєць, Баба, Дід, Колобок)

Вчитель: Сьогодні я допоможу дітям побувати у казці. Ще раз перегорнемо сторінки улюблених книжок, зустрінемося із улюбленими героями.

Вчитель. Дітки, зверніть увагу на дошку на якій розміщені казкові герої. Оберіть одного, який вам до вподоби.

- Першими підійдуть до дошки малесенькі наші діточки - дошкільнята.

-А зараз черга обирати казкового героя настала для учнів – першокласників.

( діти знявши казкового героя стають в шеренгу)

- Дітки! Кожен з вас тримає улюбленого героя, давайте подивимося який герой живе з нами в одній казці.

( На столах стоять ілюстрації до казок),

- Ми в гостях у казці « Колобок» (діти аналізуючи її, займають відповідні місця), «Маша і Ведмідь», «Пригоди Буратіно», «Муха – Цокотуха»

- Молодці, діти, а я вам пропоную подорож у нову казку, яка називається «Шкільна країна» ( Слайд 1)

2.Знайомство з шкільними предметами.

Вчитель. Дітки, у казці дуже багато цікавого, стежки цієї казки встелені знаннями, і кожна веде до чарівного замку, де живуть різноманітні предмети, які ви будете вивчати у школі (музика , слайд 2)

Перша стежка нас привела до замку де живе чарівна Королева «Математика»

Цю королеву дуже любить Мальвіна.


  • А чому саме Мальвіна?

(відповіді дітей)

  • Тож давайте допоможемо Буратіно порахувати яблука.

(вихователь заздалегідь на магнітну дошку виставляє кошик, а дитинка рахуючи яблучка кладе їх у кошик)

  • Молодець, а тепер уявимо ,що Мальвіна одне яблучко віддала П’єро. Скільки яблучок залишилося у кошику?(4)

-А ще одне віддала Буратіно. Скільки всього яблук віддала Мальвіна? ( 2)

Вихователь. Ось, як легко , першачки, справилися з цим завдання, бо вони вже навчаються у 1 класі.

(Музика, слайд 3)

А нас кличе наступна стежина, не менш цікава, бо підходимо ми до замку де живе Королева «Природа». До неї завжди люблять приходити в гості: Ведмідь, Маша і Зайчик.


  • Дітки, а як ви гадаєте, чому саме ці герої полюбляють приходити в гості

( відповіді дітей)

  • Молодці! Так як Маша допитлива, їй все цікаво знати, вона прагне вивчати природу. Вона знає свійських тварин, і з тваринами лісу теж товаришує.

( Відповіді дітей)

Вихователь. Давайте разом з вами допоможемо їй розібратися де свійські (домашні)тварини, а де тварини лісу

Вчитель. Послухайте уважно, під будиночком розмістіть свійських тварин, а де дерева - диких

(магнітна дошка поділена навпіл , під будиночком діти виставляють свійських тварин (порося, собака, коза), де дерева – диких( вовк, лисиця, заєць)



  • Молодці, малята!

( музика, слайд 4)

Вчитель. Далі нас чекає ще цікавіша стежка, яка приведе до замку Принцеси «Фізкультури», а разом з нами прилетів Комарик з казки «Муха –Цокотуха»

Вихователь. Скажіть, а ким був Комарик для Мухи – Цокотухи ?

( відповіді дітей)



  • Від кого спас Комарик Муху?

Вчитель. Правильно, молодці, адже Комарик постійно робив зарядку, займався різними вправами, був швидким, спритним, це й допомогло йому перемогти павука. Тож давайте , діти, і ми виконаємо вправи, які ви потім будете робити їх щодня.

( музична фізкультхвилинка)



Вчитель. Після таких вправ ми можемо сміло крокувати далі по шкільній країні, і стежка виводить нас до замку де живе КОРОЛЬ «Образотворче мистецтво» ( слайд. 5)

Король приготував вам невеличке випробовування. Він зібрав жителів свого замку, смайликів, але поки вони йшли до короля, розгубили свої посмішки.



Вихователь. Дітки, на якого казкового героя схожі смайлики?

(відповіді дітей)



Вчитель. Так, Колобок був завжди веселий, співав пісеньки.

Тому він і допоможе, смайликам, знайти їхні посмішки.



Вихователь. Діточки, а як ми зможемо знайти посмішки?

( відповідь дітей )



Вчитель. Отже, беремо олівці в руки, і малюємо смайликам посмішки.

Які ви молодці, які гарні посмішки засяяли на обличчях смайликів

(слайд . 6) Тож давайте подаруємо смайлики нашим гостям, щоб завжди на їхніх обличчях сяяли посмішки, і кожен день був для них сповнений веселим настроєм.

( діти дарують смайлики, повертаються на місця)



Підсумок уроку.

Вихователь. Цікаво вам було подорожувати?

(відповіді дітей)



Вчитель. Сьогодні, мої маленькі друзі, ми познайомилися тільки з деякими шкільними предметами, але коли ви прийдете у школу на Вас чекатимуть безліч інших цікавих предметів. Я маю надію, що ви обов’язково полюбите їх і будете знати їх на відмінно.

На цьому наш урок – екскурсія у казкову шкільну країну закінчується, ми говоримо нашим гостям……( До побачення!)

Скачати 44.06 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал