                                                                                             Діагностична контрольна робота з математики 6 клас
І варіант
-
Запишіть число триста п’ять цілих вісім сотих
А. 305,8 Б. 305,08 В. 305,008 Г. 35,08
-
Округліть 145,67 до десятків
А. 145,7 Б. 15 В. 150 Г. 150,67
-
Яку частину хвилини становить 16 секунд?
А.
-
Спростіть вираз 0,4у 3,5х
А. 140ху Б. 0,14ху В. 1,4ху Г. 14ху
-
Установіть відповідність між поданими виразами і їх значеннями
-
1
|
|
А
|
2
|
2
|
35,451 + 123,6
|
Б
|
|
3
|
Значення виразу 8х 3, якщо х=2,3
|
В
|
159,051
|
4
|
|
Г
|
15,4
|
|
|
Д
|
158,457
|
-
Розв’язати задачу.
У книжці 240 сторінок. Катя прочитала 30% усієї книжки. Скільки сторінок прочитала Катя?
-
Виконати дії
0,81 : 2,7 + 4,5 0,12 0,69
-
Розв’язати рівняння
8(х9) = 48
Діагностична контрольна робота з математики 6 клас
ІІ варіант
-
Запишіть число сто п’ятдесят цілих сорок три тисячних
А. 150,43 Б. 150,0043 В. 150,043 Г. 15,043
-
Округліть 578,34 до десятих.
А. 580 Б. 578 В. 578,3 Г. 578,4
-
Яку частину доби складає 5 годин?
А.
-
Спростіть вираз 0,2а 3,5b
А. 7ab Б. 0.7ab В. 70ab Г. 0.07ab
-
Установіть відповідність між поданими виразами і їх значеннями
-
1
|
|
А
|
|
2
|
12 6,7
|
Б
|
|
3
|
Значення виразу 3у +7, якщо у=1,5
|
В
|
5,3
|
4
|
|
Г
|
4
|
|
|
Д
|
11,5
|
-
Розв’язати задачу.
Тракторист зорав 12% поля площею 600га. Скільки гектарів він зорав?
-
Виконати дії
3,8 0,15 1,04 : 2,6 + 0,83
-
Розв’язати рівняння
9(х 4) = 81
Контрольна робота №2 з теми
«Подільність натуральних чисел» математика 6 клас
І варіант
-
Знайдіть число, що ділиться на 2 і 3
А 9018 Б 235 В 4041 Г 2221
-
Знайдіть НСК (4 і 7)
А 40 Б 49 В 28 Г 56
-
Знайдіть НСД (21 і 6)
А 6 Б 21 В 42 Г 3
-
Знайдіть :
А) НСД ( 12; 32)
Б) НСК (25; 8)
-
Завдання
Розкладіть на прості множники число: 4104
-
Завдання
Серед натуральних чисел знайдіть ті, що є простими числами і задовольняють нерівність
67 х 79
-
Завдання
Перевірте, чи є число 476 і 855 взаємно простими
-
Завдання
Замініть зірочками в числі 10*3 поставте таку цифру, щоб отримане число було кратним 3
-
Завдання
Замініть зірочки такими однаковими цифрами, щоб дані числа були взаємно простими. Вкажіть усі можливі розв’язки.
1** і *4*
Контрольна робота №2 з теми
«Подільність натуральних чисел» математика 6 клас
ІІ варіант
-
Знайдіть число, що ділиться на 2 і 5
А 7030 Б 2007 В 7029 Г 2001
-
Знайдіть НСД (12 і 24)
А 12 Б 24 В 48 Г 6
-
Знайдіть НСК (24 і 36)
А 24 Б 36 В 72 Г 12
-
Знайдіть :
А) НСД ( 44; 132)
Б) НСК (15; 4)
-
Завдання
Розкладіть на прості множники число: 5544
-
Завдання
Серед натуральних чисел знайдіть ті, що є простими числами і задовольняють нерівність
58 у 69
-
Завдання
Перевірте, чи є число 308 і 585 взаємно простими
-
Завдання
Замініть зірочками в числі 784*9 поставте таку цифру, щоб отримане число було кратним 9
-
Завдання
Замініть зірочки такими однаковими цифрами, щоб дані числа були взаємно простими. Вкажіть усі можливі розв’язки.
*3* і 6**
Контрольна робота з математики 6 клас з теми : « Звичайні дроби»
І варіант
-
Порівняйте дроби:
-
Розташувати в порядку спадання дроби:
-
Зведіть до найменшого спільного знаменника дроби:
Контрольна робота з математики 6 клас з теми : « Звичайні дроби»
ІІ варіант
-
Порівняйте дроби:
-
Розташувати в порядку зростання дроби:
-
Зведіть до найменшого спільного знаменника дроби:
Контрольна робота №4 з математики 6 клас з теми : « Звичайні дроби»
І варіант
-
Виконайте множення дробів:
А
-
Виконайте ділення :
А
-
Яку дію треба виконати, щоб знайти корінь рівняння:
-
Обчисліть:
-
Розв’язати рівняння:
Контрольна робота №4 з математики 6 клас з теми : « Звичайні дроби»
ІІ варіант
-
Виконайте множення дробів:
А
-
Виконайте ділення :
А
-
Яку дію треба виконати, щоб знайти корінь рівняння:
-
Обчисліть:
-
Розв’язати рівняння:
Урок № 32 математика 6 клас
Дата:_____________
Тема: Контрольна робота №4 з теми «Звичайні дроби»
Мета: перевірити засвоєння знань і вмінь з теми «Звичайні дроби»
Розвивати мислення, пам'ять.
Виховувати інтерес до математики
Хід уроку:
І Організаційний момент
ІІ Хід контрольної роботи
І варіант
-
Виконайте множення дробів:
А
-
Виконайте ділення :
А
-
Яку дію треба виконати, щоб знайти корінь рівняння:
-
Обчисліть:
-
Розв’язати рівняння:
ІІ варіант
-
Виконайте множення дробів:
А
-
Виконайте ділення :
А
-
Яку дію треба виконати, щоб знайти корінь рівняння:
-
Обчисліть:
-
Розв’язати рівняння:
ІІІ Підсумок уроку
VI Домашнє завдання
Повторити множення і ділення звичайних дробів
Урок № 33 математика 6 клас
Дата: ____________
Тема: Аналіз контрольної роботи. Задачі на множення і ділення дробів
Мета: досягти засвоєння учнями алгоритмів розв’язання задач на знаходження числа за
його дробом і дробу від числа, виробити вміння розв’язувати задачі, застосовувати
ці алгоритми.
Розвивати мислення, мовлення, пам'ять.
Розвивати інтерес до математики
Тип уроку: комбінований
Хід уроку:
І Організаційний момент
ІІ Вивчення нового матеріалу
-
Пояснення вчителя
Щоб знайти дріб від числа. Треба число помножити на цей дріб.
Щоб знайти число за відомим дробом треба число поділити на дріб
ІІІ Відпрацювання вмінь
-
Розв’язування задач
№ 497, а) 150кг
№ 499 30 грибів
№500 1000 підручників.
IV Підсумок уроку
-
Як знайти половину числа? А третину числа?
-
Як знайти дріб від числа?
-
Як знайти число, знаючи його половину?
-
Як знайти число за відомим значенням його дробу
V Домашнє завдання
Повторити § 14. Виконати № 501
Урок 35 математика 6 клас
Дата: __________
Тема: Розв’язування задач
Мета: виробити вміння розв’язувати задачі на знаходження дробу від числа і число за
його дробом.
Розвивати мислення, мовлення, пам'ять.
Виховувати інтерес до математики.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку:
І Організаційний момент
ІІ Перевірка домашнього завдання
-
Фронтальне опитування
-
Як знайти дріб від числа?
-
Як знайти число за його дробом?
ІІІ Вироблення умінь
-
Робота над задачами
№ 506 100
Відповідь: 40м
№ 507 72
№ 514 180 100°; 90·
№ 516 5
№ 536 36
IV Підсумок уроку
-
Як знайти дріб від числа?
-
Як знайти число за його дробом?
V Домашнє завдання
Повторити правила §14, виконати № 537
Урок № 36 математика 6 клас
Дата: _________________
Тема: Перетворення звичайних дробів у десяткові
Мета: повторити матеріал 5-го класу про перетворення звичайного дробу на десятковий
та десяткового дробу на звичайний; систематизувати знання, отримані під час
вивчення цього матеріалу.
Розвивати мислення, мовлення, пам'ять
Виховувати інтерес до математики
Наочність: картки із усним рахунком
Тип уроку: систематизація та корекція знань та вмінь учнів
Хід уроку:
І Організаційний момент
ІІ Перевірка домашнього завдання
-
Фронтальне опитування
-
Як знайти дріб від числа?
-
Як знайти число за його дробом?
ІІІ Актуалізація опорних знань
-
Гра «Комп’ютер»
-
Усні вправи
4 : 5 ; 2 : 5; 2 : 10; 8 : 5.
IV Повторення і систематизація вивченого матеріалу
Щоб перетворити звичайний дріб на десятковий, треба чисельник поділити на знаменник.
V застосування знань та вмінь
-
Письмові вправи
№ 566 0,3; 1,7; 0,09; 1,03; 0,005; 0,35; 0,06; 0,34.
№ 568 1,5; 2,2; 3,4; 1,75; 4,04; 1,0(54); 5,125; 7,375
VI Підсумок уроку
-
Як перетворити звичайний дріб у десятковий?
VII Домашнє завдання
Опрацювати § 15, виконати № 567
Урок № 37 математика 6 клас
Дата: _________________
Тема: Розв’язування вправ
Мета: систематизувати знання учнів перетворювати звичайні дробу на десяткові
та десяткові дроби на звичайні
Розвивати мислення, мовлення, пам'ять
Виховувати інтерес до математики
Наочність: картки із усним рахунком
Тип уроку: систематизація та корекція знань та вмінь учнів
Хід уроку:
І Організаційний момент
ІІ Перевірка домашнього завдання
-
Фронтальне опитування
-
Як знайти дріб від числа?
-
Як знайти число за його дробом?
-
Як перетворити звичайний дріб на десятковий?
ІІІ Актуалізація опорних знань
-
Гра «Комп’ютер»
Повторення таблички множення
-
Усні вправи
3: 5 ; 4 : 5; 3 : 10; 6 : 5.
IV Застосування знань та вмінь
-
Виконання вправ
№ 569 0,5; 0,4; 0,75; 0,5; 1,5; 1,2; 1,25; 3,257(142857); 2,5
№570 1; 1; 1.
V Підсумок уроку
-
Як знайти дріб від числа?
-
Як знайти число за його дробом?
-
Як перетворити звичайний дріб на десятковий?
VI Домашнє завдання
Повторити правила §15, виконати № 571
4 : 5 ; 3 : 5 ; 3 : 10 ; 6 : 5 .
Урок № 38 математика 6 клас
Дата: _________________
Тема: наближені значення та дії над ними
Мета: доповнити знання учнів про десяткові дроби відомостями про десяткове його
наближення
Розвивати мислення, мовлення, пам'ять
Виховувати інтерес до математики
Наочність: картки із усним рахунком
Тип уроку: систематизація та корекція знань та вмінь учнів
Хід уроку:
І Організаційний момент
ІІ Перевірка домашнього завдання
-
Фронтальне опитування
-
Як знайти дріб від числа?
-
Як знайти число за його дробом?
-
Як перетворити звичайний дріб на десятковий?
ІІІ Актуалізація опорних знань
-
Усні вправи
3: 5 ; 4 : 5; 3 : 10; 6 : 5.
IV Вивчення нового матеріалу
Матеріал подається відповідно до теми підручника
При додаванні відніманні наближених чисел слід зберігати стільки десяткових знаків, скільки їх має компонент дії з найменшою кількістю десяткових знаків
При множенні наближених чисел слід зберігати стільки десяткових знаків, скільки їх має компонент дії з найменшою кількістю десяткових знаків
V Закріплення вивченого матеріалу
-
Виконання вправ
№ 594, № 595, № 596
VI Підсумок уроку
-
Сформулюйте правило додавання і відніманні . і множення наближених чисел
VII Домашнє завдання
Опрацювати § 16. Виконати № 600
Урок №39 математика 6 клас
Дата: ____________________
|