Контрольна робота з математики 6 клас І варіант Запишіть число триста п’ять цілих вісім сотих



Сторінка1/9
Дата конвертації29.04.2016
Розмір1.57 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9
Діагностична контрольна робота з математики 6 клас

І варіант


  1. Запишіть число триста п’ять цілих вісім сотих

А. 305,8 Б. 305,08 В. 305,008 Г. 35,08


  1. Округліть 145,67 до десятків

А. 145,7 Б. 15 В. 150 Г. 150,67


  1. Яку частину хвилини становить 16 секунд?

А.


  1. Спростіть вираз 0,4у  3,5х

А. 140ху Б. 0,14ху В. 1,4ху Г. 14ху




  1. Установіть відповідність між поданими виразами і їх значеннями

1



А

2

2

35,451 + 123,6

Б



3

Значення виразу 8х  3, якщо х=2,3

В

159,051

4



Г

15,4







Д

158,457




  1. Розв’язати задачу.

У книжці 240 сторінок. Катя прочитала 30% усієї книжки. Скільки сторінок прочитала Катя?


  1. Виконати дії

0,81 : 2,7 + 4,5  0,12  0,69




  1. Розв’язати рівняння

8(х9) = 48




Діагностична контрольна робота з математики 6 клас

ІІ варіант


  1. Запишіть число сто п’ятдесят цілих сорок три тисячних

А. 150,43 Б. 150,0043 В. 150,043 Г. 15,043


  1. Округліть 578,34 до десятих.

А. 580 Б. 578 В. 578,3 Г. 578,4


  1. Яку частину доби складає 5 годин?

А.


  1. Спростіть вираз 0,2а  3,5b

А. 7ab Б. 0.7ab В. 70ab Г. 0.07ab




  1. Установіть відповідність між поданими виразами і їх значеннями

1



А



2

12  6,7

Б



3

Значення виразу 3у +7, якщо у=1,5

В

5,3

4



Г

4







Д

11,5




  1. Розв’язати задачу.

Тракторист зорав 12% поля площею 600га. Скільки гектарів він зорав?


  1. Виконати дії

3,8  0,15  1,04 : 2,6 + 0,83




  1. Розв’язати рівняння

9(х 4) = 81



Контрольна робота №2 з теми

«Подільність натуральних чисел» математика 6 клас
І варіант


  1. Знайдіть число, що ділиться на 2 і 3


А 9018 Б 235 В 4041 Г 2221


  1. Знайдіть НСК (4 і 7)


А 40 Б 49 В 28 Г 56


  1. Знайдіть НСД (21 і 6)


А 6 Б 21 В 42 Г 3


  1. Знайдіть :


А) НСД ( 12; 32)

Б) НСК (25; 8)


  1. Завдання


Розкладіть на прості множники число: 4104


  1. Завдання


Серед натуральних чисел знайдіть ті, що є простими числами і задовольняють нерівність

67 х  79


  1. Завдання


Перевірте, чи є число 476 і 855 взаємно простими


  1. Завдання


Замініть зірочками в числі 10*3 поставте таку цифру, щоб отримане число було кратним 3


  1. Завдання


Замініть зірочки такими однаковими цифрами, щоб дані числа були взаємно простими. Вкажіть усі можливі розв’язки.
1** і *4*

Контрольна робота №2 з теми

«Подільність натуральних чисел» математика 6 клас
ІІ варіант


  1. Знайдіть число, що ділиться на 2 і 5


А 7030 Б 2007 В 7029 Г 2001


  1. Знайдіть НСД (12 і 24)


А 12 Б 24 В 48 Г 6


  1. Знайдіть НСК (24 і 36)


А 24 Б 36 В 72 Г 12


  1. Знайдіть :


А) НСД ( 44; 132)

Б) НСК (15; 4)


  1. Завдання


Розкладіть на прості множники число: 5544


  1. Завдання


Серед натуральних чисел знайдіть ті, що є простими числами і задовольняють нерівність

58 у  69


  1. Завдання


Перевірте, чи є число 308 і 585 взаємно простими


  1. Завдання


Замініть зірочками в числі 784*9 поставте таку цифру, щоб отримане число було кратним 9


  1. Завдання


Замініть зірочки такими однаковими цифрами, щоб дані числа були взаємно простими. Вкажіть усі можливі розв’язки.
*3* і 6**

Контрольна робота з математики 6 клас з теми : « Звичайні дроби»
І варіант


  1. Порівняйте дроби:





  1. Розташувати в порядку спадання дроби:





  1. Зведіть до найменшого спільного знаменника дроби:




Контрольна робота з математики 6 клас з теми : « Звичайні дроби»
ІІ варіант


  1. Порівняйте дроби:





  1. Розташувати в порядку зростання дроби:





  1. Зведіть до найменшого спільного знаменника дроби:




Контрольна робота №4 з математики 6 клас з теми : « Звичайні дроби»

І варіант



  1. Виконайте множення дробів:


А



  1. Виконайте ділення :


А



  1. Яку дію треба виконати, щоб знайти корінь рівняння:






  1. Обчисліть:





  1. Розв’язати рівняння:




Контрольна робота №4 з математики 6 клас з теми : « Звичайні дроби»

ІІ варіант



  1. Виконайте множення дробів:


А



  1. Виконайте ділення :


А



  1. Яку дію треба виконати, щоб знайти корінь рівняння:





  1. Обчисліть:





  1. Розв’язати рівняння:




Урок № 32 математика 6 клас

Дата:_____________

Тема: Контрольна робота №4 з теми «Звичайні дроби»

Мета: перевірити засвоєння знань і вмінь з теми «Звичайні дроби»

Розвивати мислення, пам'ять.

Виховувати інтерес до математики

Хід уроку:

І Організаційний момент

ІІ Хід контрольної роботи
І варіант


  1. Виконайте множення дробів:

А

  1. Виконайте ділення :

А

  1. Яку дію треба виконати, щоб знайти корінь рівняння:



  1. Обчисліть:



  1. Розв’язати рівняння:



ІІ варіант

  1. Виконайте множення дробів:

А

  1. Виконайте ділення :

А

  1. Яку дію треба виконати, щоб знайти корінь рівняння:



  1. Обчисліть:



  1. Розв’язати рівняння:


ІІІ Підсумок уроку
VI Домашнє завдання
Повторити множення і ділення звичайних дробів


Урок № 33 математика 6 клас

Дата: ____________
Тема: Аналіз контрольної роботи. Задачі на множення і ділення дробів
Мета: досягти засвоєння учнями алгоритмів розв’язання задач на знаходження числа за

його дробом і дробу від числа, виробити вміння розв’язувати задачі, застосовувати

ці алгоритми.

Розвивати мислення, мовлення, пам'ять.

Розвивати інтерес до математики
Тип уроку: комбінований
Хід уроку:
І Організаційний момент
ІІ Вивчення нового матеріалу


  1. Пояснення вчителя


Щоб знайти дріб від числа. Треба число помножити на цей дріб.
Щоб знайти число за відомим дробом треба число поділити на дріб
ІІІ Відпрацювання вмінь


  1. Розв’язування задач

№ 497, а) 150кг


№ 499 30 грибів
№500 1000 підручників.
IV Підсумок уроку


  1. Як знайти половину числа? А третину числа?

  2. Як знайти дріб від числа?

  3. Як знайти число, знаючи його половину?

  4. Як знайти число за відомим значенням його дробу


V Домашнє завдання
Повторити § 14. Виконати № 501


Урок 35 математика 6 клас

Дата: __________
Тема: Розв’язування задач
Мета: виробити вміння розв’язувати задачі на знаходження дробу від числа і число за

його дробом.

Розвивати мислення, мовлення, пам'ять.

Виховувати інтерес до математики.


Тип уроку: комбінований
Хід уроку:
І Організаційний момент
ІІ Перевірка домашнього завдання


  1. Фронтальне опитування

  • Як знайти дріб від числа?

  • Як знайти число за його дробом?


ІІІ Вироблення умінь


  1. Робота над задачами

506 100

Відповідь: 40м
507 72
514 180 100°; 90·
516 5

536 36


IV Підсумок уроку



  • Як знайти дріб від числа?

  • Як знайти число за його дробом?


V Домашнє завдання
Повторити правила §14, виконати № 537
Урок № 36 математика 6 клас
Дата: _________________
Тема: Перетворення звичайних дробів у десяткові
Мета: повторити матеріал 5-го класу про перетворення звичайного дробу на десятковий

та десяткового дробу на звичайний; систематизувати знання, отримані під час

вивчення цього матеріалу.

Розвивати мислення, мовлення, пам'ять

Виховувати інтерес до математики
Наочність: картки із усним рахунком
Тип уроку: систематизація та корекція знань та вмінь учнів
Хід уроку:
І Організаційний момент
ІІ Перевірка домашнього завдання


  1. Фронтальне опитування

  • Як знайти дріб від числа?

  • Як знайти число за його дробом?


ІІІ Актуалізація опорних знань


  1. Гра «Комп’ютер»

  2. Усні вправи

4 : 5 ; 2 : 5; 2 : 10; 8 : 5.
IV Повторення і систематизація вивченого матеріалу
Щоб перетворити звичайний дріб на десятковий, треба чисельник поділити на знаменник.
V застосування знань та вмінь


  1. Письмові вправи

566 0,3; 1,7; 0,09; 1,03; 0,005; 0,35; 0,06; 0,34.


568 1,5; 2,2; 3,4; 1,75; 4,04; 1,0(54); 5,125; 7,375
VI Підсумок уроку


  • Як перетворити звичайний дріб у десятковий?


VII Домашнє завдання
Опрацювати § 15, виконати № 567
Урок № 37 математика 6 клас
Дата: _________________
Тема: Розв’язування вправ
Мета: систематизувати знання учнів перетворювати звичайні дробу на десяткові

та десяткові дроби на звичайні

Розвивати мислення, мовлення, пам'ять

Виховувати інтерес до математики


Наочність: картки із усним рахунком
Тип уроку: систематизація та корекція знань та вмінь учнів
Хід уроку:
І Організаційний момент
ІІ Перевірка домашнього завдання


  1. Фронтальне опитування

  • Як знайти дріб від числа?

  • Як знайти число за його дробом?

  • Як перетворити звичайний дріб на десятковий?


ІІІ Актуалізація опорних знань


  1. Гра «Комп’ютер»

Повторення таблички множення

  1. Усні вправи

3: 5 ; 4 : 5; 3 : 10; 6 : 5.
IV Застосування знань та вмінь


  1. Виконання вправ

569 0,5; 0,4; 0,75; 0,5; 1,5; 1,2; 1,25; 3,257(142857); 2,5


570 1; 1; 1.
V Підсумок уроку


  • Як знайти дріб від числа?

  • Як знайти число за його дробом?

  • Як перетворити звичайний дріб на десятковий?


VI Домашнє завдання
Повторити правила §15, виконати № 571

4 : 5 ; 3 : 5 ; 3 : 10 ; 6 : 5 .
Урок № 38 математика 6 клас
Дата: _________________
Тема: наближені значення та дії над ними
Мета: доповнити знання учнів про десяткові дроби відомостями про десяткове його

наближення

Розвивати мислення, мовлення, пам'ять

Виховувати інтерес до математики


Наочність: картки із усним рахунком
Тип уроку: систематизація та корекція знань та вмінь учнів
Хід уроку:
І Організаційний момент
ІІ Перевірка домашнього завдання


  1. Фронтальне опитування

  • Як знайти дріб від числа?

  • Як знайти число за його дробом?

  • Як перетворити звичайний дріб на десятковий?


ІІІ Актуалізація опорних знань


  1. Усні вправи

3: 5 ; 4 : 5; 3 : 10; 6 : 5.
IV Вивчення нового матеріалу
Матеріал подається відповідно до теми підручника

При додаванні відніманні наближених чисел слід зберігати стільки десяткових знаків, скільки їх має компонент дії з найменшою кількістю десяткових знаків

При множенні наближених чисел слід зберігати стільки десяткових знаків, скільки їх має компонент дії з найменшою кількістю десяткових знаків
V Закріплення вивченого матеріалу


  1. Виконання вправ

№ 594, № 595, № 596


VI Підсумок уроку

  • Сформулюйте правило додавання і відніманні . і множення наближених чисел


VII Домашнє завдання
Опрацювати § 16. Виконати № 600

Урок №39 математика 6 клас

Дата: ____________________

  1   2   3   4   5   6   7   8   9


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка