Конспект інтегрованого уроку фізичної культури з природознавством для 5 класу Підготував: Вчитель фізичної культури Ярешківського нвк



Скачати 109.74 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір109.74 Kb.
#28788
ТипКонспект
План-конспект

інтегрованого уроку фізичної культури

з природознавством

для 5 класу




Підготував:


Вчитель фізичної культури

Ярешківського НВК

Сомов Сергій Сергійович




-2014 -
Тема уроку: «Ми – діти Галактики»
Тип уроку: навчально-тренувальний
Мета: закріпити знання учнів про Сонячну систему; вивчити новий комплекс загальнорозвивальних вправ; підвищити інтерес учнів до уроків фізичної культури; сприяти гармонійному фізичному і духовному розвитку.

Завдання:

  • Повторити рухові навички, основних модулів навчальної програми.

  • Ознайомити учнів із технікою виконання загальнорозвивальних вправ на місці.

  • Розвивати рухові якості.

  • Сприяти вихованню морально-вольових якостей: витримки, організованості, дисциплінованості.



Інвентар: набір кольорових карток, секундомір, емблеми, кубики, футбольні м’ячі, баскетбольні м’ячі, гімнастичні мати, скакалки, ракетки для бадмінтону, м’ячики для тенісу, ватмани, свисток.
Місце проведення: спортивний зал

ХІД УРОКУ


пор.

Зміст уроку

Дозу-

вання

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (12-13 хв.)

1.

Організація учнів до уроку:




  • перевірити правильність постави;

  • рапорт;

  • привітання;

  • повідомлення завдань уроку.

2 хв.

Фронтальний метод

Перевірка наявності спортивної форми


Здає учень

Звернути увагу на чіткість



2.

Вимірювання ЧСС


30 сек.

Перевірка організму учнів до навантаження.

3.

Інформаційне повідомлення учителя.

Сьогодні у вас незвичайний урок. Ви вже знаєте, що Сонячну систему утворюють сонце й планети з їхніми супутниками. Що зірки розташовані від нас незрівнянно далі, ніж планети. Девять планет обертаються навколо Сонця по еліпсах. Давайте спробуємо їх назвати у порядку віддалення від Сонця. Це: Меркурій, Венера, Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун і Плутон. Сьогодні ми вирушаємо у подорож по Галактиці. До речі, як називається наша галактика?Учні відповідають… Ваше завдання – перемогти в естафеті «Ми – діти Галактики» і «відвідати» кожну з планет Сонячної системи. У кожному конкурсі команда – переможець здобуває право закріпити планету на своїй орбіті. Але перш ніж розпочати нам потрібно виконати розминку та ознайомитися з технікою безпеки.

1,5 хв.

Вчитель демонструє принцип функціонування Сонячної системи на стенді.

4.

Повідомлення правил техніки безпеки на уроці

15 сек.




5.

Стройові вправи: повороти на місці

30 сек.

Фронтальний метод

6.

Гра «Світлофор»:

Учні стають в колону по одному і в повільному темпі біжать по спортзалу. Якщо вчитель показує жовтий світлофор – учні переходять у ходьбу. Якщо зелений – продовжують біг, якщо червоний – зупиняються.



1 хв.

Зупинитись потрібно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не зробити аварії»). Хто під час гри неуважний, той стає замикаючим. Відстань – 2 кроки.

7.

Перешикування з колони по одному в колону по два

30 сек.

Поворотом в русі

8.

Загальнорозвивальні вправи на місці:


  1. В. п. – о. с., нахили голови 1 – вперед; 2 – назад; 3 – вправо; 4 - вліво.



  1. В. п. – права рука вгорі, ліва – внизу. Почергова зміна положення рук.




  1. В. п. – ноги разом, кисті рук на плечах. Колові оберти рук 1 -2 –уперед; 3 – 4 – назад.



  1. В. п. – о. с. руки перед грудьми. 1 – 2 – відведення ліктів назад; 3 – 4 – поворот праворуч, відведення рук назад; те саме в ліву сторону



  1. В. п. – о. с. руки перед собою. Вправа «ножиці».




  1. В. п. – ноги на ширині плечей, руки на пояс. Нахили тулуба. 1 – вперед; 2 – назад; 3 – вліво; 4 – вправо.




  1. В. п. – широка стійка, вправа «млин» (тулуб нахилений вперед, руки в сторони).



  1. В. п. – ноги разом,руки перед собою, або за головою – присідання.



  1. В. п. – о. с. Стрибки ноги нарізно, оплеск над головою, повернутися у в. п.




  1. В. п. – ноги разом.Стрибки. 4 рази – на правій нозі; 4 рази – на лівій нозі;

8 раз – на обох ногах.

6 хв.
5-7 разів
5-7 разів
5-7 разів

7-8 разів


6-8 разів


4-6 разів
6-8 разів
20 разів
6-8 разів

3-4 разів



У двох шеренгах
Спина рівна

Максимальна амплітуда

Чітке виконання

Спина та руки рівні

Максимальна швидкість

Максимальна амплітуда

Максимальна амплітуда
П’ятки не відривати від підлоги

П’ятки не відривати від підлоги


Слідкувати за чіткістю виконання

Руки на поясі



9.

Вимірювання ЧСС

30 сек.

Задати режим роботи для медичних груп – 120-130 та 140-150 уд./хв.


ІІ. Основна частина (27-28 хв.)

1.

Інформаційне повідомлення вчителя.

Тепер ми готові до подорожі по Сонячній системі, обєднаємося у дві команди: «Ракета» і «Планета»

30 сек.

Поділ класу на дві команди

2.

Естафети «Ми – діти Галактики»

27 хв.



3.

Етап І. Меркурій

Наше перше преземлення на планеті Меркурій. Це найближча планета до Сонця, у неї практично немає атмосфери, а середня температура – 400 градусів. За такої температури плавиться олово, свинець і цинк. Щоб потрапити на цю планету, треба перебороти чимало перешкод.

Завдання естафети: «Човниковий»біг 3, 6, 9 м.



Оцінюється техніка і швидкість виконання



4.

Етап ІІ. Венера

Наша наступна планета Венера. Вона ненабагато менша від Землі за обсягом, мосою і силою магнітного поля. Щоб приземлитися на неї, потрібно виконати такі вправи.

Завдання естафети: обведення футбольним м’ячем кеглів.




Оцінюється техніка і швидкість виконання



5.

Етап ІІІ. Земля

Третя планета – Земля. Єдина планета Сонячної системи, де є життя. Не забувайте, що ми перебуваємо в Галактиці і щоб дістатися Землі, нам потрібно перебороти наступну перешкоду.

Завдання естафети: перекид вперед, 5 стрибків через гімнастичну лаву, перекид вперед.




Оцінюється техніка і швидкість виконання



6.

Етап IV. Марс

Кожний космонавт мріє побувати на Марсі. У вас зявилася сьогодні така можливість. Але на Марсі відбуваються потужні пилові бурі, які можуть нам перешкодити під час приземлення. Для цього ми повинні бути готові, виконавши вправи.

Завдання естафети: біг серпантином між кеглів вперед спиною з подальшим закиданням баскетбольного м’яча в кільце.




Оцінюється техніка і швидкість виконання



7.

Етап V. Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун

Планети-гіганти. Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун. Ці планети мають потужну силу тяжіння, температура на їх поверхнях – 145 – 200 градусів. На цих планетах багато гелію, аміаку, метану, які легко можуть спричинити вибух. Для цього виконуємо вправи дуже обережно і акуратно.

Завдання естафети: перенесення тенісного м’ячика на ракетці для бадмінтону.



Оцінюється техніка і швидкість виконання



8.

Етап VI. Плутон

Завершує Сонячну систему найменша, холодна планета Плутон. Свою місію по Сонячній системі ми успішно завершили.

Ви знаєте, що наша Галактика має, крім Сонячної системи, ще зоряну систему, що ділиться на 88 сузірїв. Деякі вам уже відомі: Велика і Мала Ведмедиця, Терези, Скорпіон. А які ще сузіря ви знаєте?

Завдання естафети: - зібрати на стенді сузір’я ….




Оцінюється точність і швидкість виконання



ІІІ. Заключна частина (5 хв.)

1.

Вправи на відновлення дихання

1 хв.




2.

Інформаційне повідомлення вчителя.

Перебуваючи в космосі, космонавти повинні добре орієнтуватися в часі. І для вас наступне завдання – вгадати точний час

2 хв.




3.

Вимірювання ЧСС

30 сек.

Визначити ступінь відновлення

4.

Підбиття підсумків уроку

1 хв.

Оголошення оцінок

5.

Повідомлення домашнього завдання

30 сек.




6.

Прощання і організований вихід із залу







Скачати 109.74 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка