Конспект індивідуального заняття з математики Тема тижня : Дикі тварини. Вік: дошкільний. Мета: Виховна. Викликати інтерес до занять з математики



Скачати 45.82 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір45.82 Kb.
#34384
ТипКонспект
В гостях у казкиhttp://s005.radikal.ru/i211/1006/5d/6d2858be807f.pnghttp://itd3.mycdn.me/getimage?photoid=463784823289&phototype=13

Конспект індивідуального заняття з математики



Тема тижня: Дикі тварини.

Вік: дошкільний.

Мета:

Виховна. Викликати інтерес до занять з математики.

Виховувати уміння доводити розпочату справу до кін

ця. Виховувати почуття взаємодопомоги.

Дабіжа Корекційно – розвиваюча. Створювати умови для

Наталія корекції пізнавальної діяльності. Розвивати мовлення,

Володимирівна дрібну моторику, психічні процеси. Розвивати зорово –

вчитель – просторове орієнтування на площинні.

дефектолог Дидактична. Продовжувати формувати навички орієн-

тування на площинні. Закріпити уміння рахувати в межах п’яти, співвідносити число з кількістю пальців. Продовжувати вчити розв’язувати : задачі в межах 5-ти наочно - практичним способом; приклади за допомогою пальців. Повторити назви геометричних фігур. Закріпити уміння співвідносити фігуру з відповідним отвором.


Обладнання: ілюстрації до казки „Маша і Ведмідь”, дидактична смужка, картинка з зображенням їжака (4 шт.), картинка з зображенням гриба (5 шт.), настільна гра „Лабіринт”, олівець (фломастер), комп’ютер, математична комп’ютерна гра „Маша і Ведмідь”, атрибути до гри «Залатай килимок».
Хід заняття
І. Організаційна частина

Доброго дня. У нас буде заняття з математики. Пригадай, що ми робимо на занятті з математики? (Рахуємо, вчимо цифри, розв’язуємо задачі, граємося.) Порахуй до п’яти.


ІІ. Нервово – психологічна підготовка

Давай пограємось



Гра «Буває - не буває» (Завдання: закінчити речення)

Чи буває, що соловей співає?

Чи буває, що машина літає?

Чи буває, що миша кішку наздоганяє?

Чи ліс без дерев буває?

Чи буває, що ведмідь розмовляє?

Вірно, ведмідь не розмовляє. А, коли (де) звірі можуть розмовляти? (В казках.)
ІІІ. Основна частина

Повідомлення теми заняття

Сьогодні ми помандруємо казкою «Маша і Ведмідь».

Жили-були дід і баба. І була у них онучка Маша. (Зорова опора на ілюстрацію до казки.) Одного разу пішла Маша з подружками в ліс за грибами і заблукала. Побачила Маша стежку і пішла по ній.
Орієнтація на площині

Гра «Лабіринт» (Рис.1) Я буду казати куди пішла Маша, а ти будеш вести олівцем. (Дитина веде олівцем за словесною вказівкою педагога. Здійснюється орієнтування на площині!)

http://i030.radikal.ru/0804/c0/3c9e356dfc98.pnghttp://i030.radikal.ru/0804/c0/3c9e356dfc98.pnghttp://i030.radikal.ru/0804/c0/3c9e356dfc98.pnghttp://i030.radikal.ru/0804/c0/3c9e356dfc98.pnghttp://im7-tub-ua.yandex.net/i?id=98095374-36-72&n=21http://i030.radikal.ru/0804/c0/3c9e356dfc98.pnghttp://i030.radikal.ru/0804/c0/3c9e356dfc98.pnghttp://i030.radikal.ru/0804/c0/3c9e356dfc98.pnghttp://i030.radikal.ru/0804/c0/3c9e356dfc98.pnghttp://i030.radikal.ru/0804/c0/3c9e356dfc98.pnghttp://i030.radikal.ru/0804/c0/3c9e356dfc98.pnghttp://i030.radikal.ru/0804/c0/3c9e356dfc98.png

Рис.1
Маша пішла вверх, вправо, вверх, вліво, вверх, вліво, вниз. Йшла дівчинка і зустріла їжачка. Він був чимось стурбований.

- Доброго дня , їжачку. Що сталося?

- Доброго дня дівчинко. Допоможи мені будь - ласка. Нас в сім’ї 4 їжака. Я знайшов два гриба. Чи всім вистачить грибів ?


Розв’язування задачі

(Розв’язування задачі здійснюється наочно – практичним способом на дидактичній смужці. (Рис 2.))

Давай допоможемо їжачкові. Скільки у сім’ї їжаків? Виклади на верхню смужку 4 їжачка. Скільки грибів знайшов їжачок? Поклади на нижню смужку грибочки, по одному під кожним їжачком. Чи вистачає грибів всім їжачкам ? (Ні.) Що потрібно зробити, щоб їжаків і грибочків стало порівну? (Покласти ще грибочки.) Скільки грибів ти поклав? Скільки їжачкові потрібно ще зібрати грибів? (Два.)



(Кожного разу, коли дитина викладає предмети вона рахує вголос.)


























Рис.2

Подякував їжачок, і Маша пішла далі : вліво, вверх, і зустріла зайчика. Зайчик дуже зрадів дівчинці і попросив її погратися з ним.


Пальчикова гімнастика „На горі сиділи зайці”

(Педагог промовляє слова, дитина стискає, розтискає пальці рук. В кінці педагог називає число і вона повинна показати стільки ж пальців.)

На горі сиділи зайці,

Викидали вгору пальці,

Показали число... (числа в межах 5).

Погралася Маша із зайчиком і пішла далі : вверх, вліво. Аж бачить на галявинці стоїть хатинка. А в тій хатинці жив Ведмідь. Попросила дівчинка, щоб він відніс її додому. Ведмідь погодився, але попросив її спершу допомогти полагодити його улюблену ковдру.
Фізхвилинка з навчальним навантаженням

Гра «Полагодь ковдру» (Різноколірна ковдра, з отворами у вигляді геометричних фігур, лежить на підлозі. На окремому столі лежать клаптики тканини до ковдри. Дитина підходить до столу, бере клаптик. Повертається до ковдри і знаходить місце кожному клаптику.)

Подякував Ведмідь Маші, посадив в кошик і поніс додому. Давай допоможемо Маші швидше дістатися додому.


Розв’язування прикладів в межах 5-ти

Комп'ютерна гра «Маша і Ведмідь»** (Завдання дитина виконує за допомогою пальців або лічильних паличок.)
IV. Заключна частина

Підсумок заняття

Ось і повернулася Маша додому. Наше заняття підійшло до кінця. Тобі сподобалося? Що ти запам’ятав?



Сюрпризний момент Як ти думаєш, ти гарно працював на занятті? Дійсно, ти старався. На згадку про сьогоднішню подорож до казки, дарую тобі наклейки з героями мультфільму «Маша і Ведмідь».
** Посилання на гру в інтернеті http://www.barbiegame.com.ua/game-masha-and-the-bear/
Каталог: pedagogica
pedagogica -> Соціально-культурні компетенції
pedagogica -> Методичні рекомендації для студентів спеціальності : «психологія» окр «бакалавр» пояснювальна записка
pedagogica -> Анотації навчальних дисциплін відповідних напрямів підготовки (назва дисципліни, статус, рік/семестр, мета, завдання, зміст дисципліни, викладацький склад, тривалість, оцінювання). Методологічні та теоретичні проблеми психології викладач
pedagogica -> Основні методи навчання, що використовуються в навчальному процесі, способи оцінювання знань. Методологічні та теоретичні проблеми психології (Карпенко З. С.): Методи навчання
pedagogica -> Міністерство освіти і науки України
pedagogica -> Програмові вимоги до державного іспиту з дисциплін спеціалізації «Психологічне консультування»
pedagogica -> Національний технічний університет україни “Київський політехнічний інститут” Кафедра психології І педагогіки
pedagogica -> Методичні рекомендації для студентів-практикантів Розробила: доц. Макарова Л.І. Івано-Франківськ 2015
pedagogica -> За ступенем магістр напряму підготовки 01010601, Соціальна педагогіка

Скачати 45.82 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал