Конкурсного предмету «Теорія і методика фізичного виховання школярів»



Скачати 51.75 Kb.
Дата конвертації26.04.2016
Розмір51.75 Kb.

Додаткове вступне випробування для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» та ступеня «магістр» проводиться з метою оцінювання підготовленості абітурієнтів з конкурсного предмету «Теорія і методика фізичного виховання школярів».



Зміст питань співбесіди відповідає програмі з теорія і методика фізичного виховання школярів й охоплює всі її розділи. Завдяки цьому є можливість визначити рівень оволодіння абітурієнтами програмового матеріалу. Кожному абітурієнту потрібно відповісти на три питання одного білету. При підготовці до відповіді, абітурієнти на листку співбесіди, який видається екзаменатором і зберігається потім в особовій справі, коротко записують відповідь (можливо, тези відповіді). На підготовку відповідей на питання співбесіди відводиться не більше 30 хвилин. У процесі підготовки відповідей заборонено використання підручників, посібників, довідкової літератури, підказування. Інформація про результат співбесіди оголошується вступникові в день її проведення.
ПИТАННЯ ДО СПІВБЕСІДИ


  1. Розкрийте поняття «фізична культура».

  2. Розкрийте поняття «фізичне виховання»

  3. Дайте визначення поняття «фізичний розвиток»

  4. Дайте визначення поняттю «фізична підготовка»

  5. Дайте визначення поняттю «фізична підготовленість»

  6. Дайте визначення поняття «гігієна».

  7. Укажіть прийоми контролю за функціональним станом організму під час занять фізичними вправами.

  8. Дайте визначення поняттю самоконтроль при заняттях фізичними вправами

  9. Назвіть мету ранкової гігієнічної гімнастики.

  10. Назвіть причини порушення постави.

  11. Дайте визначення терміна «стретчинг».

  12. Назвіть послідовність дій у наданні першої допомоги при запамороченні.

  13. Назвіть суб’єктивні показники, що інформують про стан організму.

  14. Дайте визначення терміна «здоров’я».

  15. Назвіть вправи, які не рекомендується включати в комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.

  16. Назвіть засоби попередження перевтоми під час занять фізичними вправами

  17. Назвіть вправи, що сприяють профілактиці порушень постави.

  18. Укажіть послідовність дій у наданні першої допомоги при переломі кінцівок.

  19. Назвіть вимоги до спортивного одягу та взуття.

  20. Назвіть послідовність дій у наданні першої допомоги при легких забоях під час виконання фізичних вправ.

  21. Назвіть вправи, що використовуються для розминки під час уроків фізичної культури.

  22. Назвіть вправи, які можна включити до комплексу ранкової гімнастики.

  23. Укажіть, з яких частин складається урок фізичної культури.

  24. Назвіть, з якою метою необхідно дотримуватися режиму дня.

  25. Назвіть засоби фізичного виховання.

  26. Назвіть вправи, які застосовують для розвитку сили.

  27. Назвіть вправи, які застосовують для розвитку гнучкості.

  28. Назвіть вправи, які застосовують для розвитку спритності.

  29. Назвіть вправи, які застосовують для розвитку швидкості.

  30. Назвіть вправи, які застосовують для розвитку витривалості.

  31. Дайте характеристику фізичної перевтоми.

  32. Укажіть, що символізують олімпійські кільця.

  33. Дайте визначення поняття фізичної здібності «сила».

  34. Дайте визначення поняття фізичної здібності «гнучкість».

  35. Дайте визначення поняття фізичної здібності «витривалість».

  36. Дайте визначення поняття фізичної здібності «спритність».

  37. Дайте визначення поняття фізичної здібності «швидкість».

  38. Назвіть умови ефективного і безпечного розвитку гнучкості.

  39. Укажіть, на що спрямований здоровий спосіб життя.

  40. Назвіть правила безпеки під час самостійних занять фізичними вправами

  41. Основні завдання фізичного виховання і спорту.

  42. Загальна характеристика здорового способу життя.

  43. Правила гігієни та санітарії під час занять фізичною культурою.

  44. Види порушень постави та їх профілактика.

  45. Поняття фізичного розвитку та фізичної підготовленості.

  46. Основи самоконтролю під час занять фізичними вправами.

  47. Правила безпеки на уроках і під час позакласних занять з фізичної культури.

  48. Шкідливі звички та їх вплив на здоров’я людини.

  49. Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму в молодшому шкільному віці.

  50. Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму в підлітковому періоді.

  51. Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму в старшому шкільному віці.

  52. Олімпійські ігри в Стародавній Греції.

  53. Засоби розвитку витривалості та методи контролю.

  54. Засоби розвитку сили та методи контролю.

  55. Засоби розвитку гнучкості та методи контролю.

  56. Засоби розвитку швидкісно-силових якостей та методи контролю.

  57. Засоби розвитку спритності та методи контролю.

  58. Правила поведінки під час занять плаванням у басейнах та водоймищах.

  59. Раціональний руховий режим школяра (добовий, тижневий та протягом року).

  60. Форми занять рекреаційної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної спрямованості.

  61. Відродження Олімпійських ігор сучасності.

  62. Ознаки перевтоми та засоби їх попередження.

  63. Правила загартування холодовими та тепловими процедурами

  64. Значення занять фізичною культурою та спортом для підтримання розумової працездатності.

  65. Визначні спортивні досягнення олімпійців.

  66. Основи раціонального харчування.

  67. Олімпійська Україна.

  68. Правила самостійних занять та методика складання індивідуальних програм занять фізичними вправами.

  69. Перша допомога при травмах (удар, вивих, перелом, розтягнення).

  70. Характеристика фізичної підготовленості. Методики її визначення.

  71. Фізичне навантаження та відпочинок як фактори впливу на фізичний розвиток.

  72. Вміння, навички та фізичні якості які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії вчителя фізичної культури.

  73. Параолімпійський рух на сучасному етапі.

  74. Фізична культура у сім’ї.

  75. Вплив занять фізичними вправами на гармонійний розвиток майбутньої матері.

  76. Вчителі новатори в галузі фізичної культури.

  77. Основні документи планування з фізичної культури в школі.

  78. Значення рухливих ігор при проведенні уроків фізичної культури.

  79. Засоби загальної фізичної підготовки.

  80. Засоби спеціальної фізичної підготовки в обраному виді спорту.


КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
Результати співбесіди зі вступниками оцінюються як «зараховано» або «не зараховано».

Оцінка «зараховано» виставляється абітурієнту за умови, якщо він дав правильні відповіді на 2/3 із запропонованих йому завдань.


Оцінка «не зараховано» виставляється абітурієнту у разі, якщо він:

- дав відповідь менше ніж на 2/3 завдань;



або

- дав відповіді, які не відповідають змісту питань;



або

- не дав відповіді взагалі.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка