Конкурс «Краса і сила мистецтва слова»



Скачати 271.81 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір271.81 Kb.
#23440
ТипКонкурс
Алфавітний покажчик назв статей

(за Тематичним покажчиком статей, надрукованих у журналі «Українська література в загальноосвітній школі» у 2012 році)

Актуальні питання філологічного аналізу художнього тексту – №3 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Науковці – вчителям») Беценко Т.

Будителі української свідомості на західноукраїнських землях І половини ХІХ століття – №9 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Свиридюк І., Орленко Л.

Василь Симоненко «Подорож у країну Навпаки». 5 клас – №1 (Рубрика – Позакласне читання) Трусова В.

Вивчаємо «Казку про яян» Емми Андієвської – №6–7 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Шепель С.

Вивчаємо життєтворчість Юрія Яновського – №12 (Рубрика – Атестація: творчий звіт учителя) Проскочило Н.

Вивчаємо новелу-засторогу Олеся Гончара «Залізний острів» – №12 (Рубрика – Сучасний урок літератури: методика і досвід) Сорокіна Л.

Вивчаємо оповідання С. Васильченка «Свекор». 6 клас – №4 (Рубрика – Матеріали до уроків) Ситченко А.

Вивчаємо поему М. Вороного «Євшан-зілля». 8 клас – №5 (Рубрика – Атестація: творчий звіт учителя) Защипас В.

Відтворення історичних подій у творі А. Чайковського «За сестрою». Особистісно зорієнтований урок у 7 класі – №4 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Слотницька І.

Вічна загадка любові (за новелою Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном») – №5 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Черненко В.

Вчимося розуміти те, що написано, і розуміти навіть те, що не написано. Текст і підтекст роману В. Підмогильного «Місто». 11 клас – №5 (Рубрика – «Учитель року – 2012») Якобчук Я.

Голосом степу про любов – №6–7 (Рубрика – Література рідного краю) Кравченко В.

Гра як один із методів активного навчання на уроках української мови та літератури – №11 (Рубрика – Атестація: творчий звіт учителя) Корнійко В.

Джерельній базі – широку основу – №5 (Рубрика – На засадах родоцентризму) Корж-Усенко Л.

Драматургія І. Карпенка-Карого з погляду рецептивних інтересів молоді – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Маковій М.

Духовна краса людини в оповіданні Василя Симоненка «Дума про діда» – №2 (Рубрика – Особистісно зорієнтоване навчання) Кирикович З.

Духовний кодекс людства – Біблія – №11 (Рубрика – Сучасний урок літератури: методика і досвід) Бойко І.

Ейдетика у навчанні літератури. Конспект уроку за твором Івана Малковича «Свічечка букви І». 8 клас – №3 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Конончук Н.

Екскурсія в музей Джозефа Конрада у Тереховому – №5 (Рубрика – Позакласна робота) Бабійчук Т.

Електронний конструктор уроку літератури (ЕКУЛ) у планувальній діяльності суб'єктів літературної освіти – №11 (Рубрика – Фахові проблеми) Шуляр В.

Еміграція як шлях героя до себе у драматургії Лесі Українки – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Шкурдода Л.

Емоційний діалог як засіб розкриття внутрішнього світу героя у новелі М. Коцюбинського «INTERMEZZO» – №1 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Науковці – вчителям») Небеленчук І.

Етапність формування загальнонавчальних умінь на уроках української літератури – №8 (Рубрика – Заочний круглий стіл «Компетентнісний підхід в літературній освіті») Фасоля А.

Жарт як жанровий різновид традиційної комедії початку ХХ століття (на матеріалі п'єси Є. Кротевича «Сентиментальний чорт») – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Кірєєва О.

«Житейські теми і житейський пафос» у творчості Григора Тютюнника: до проблем вивчення неореалізму на уроках української літератури – №12 (Рубрика – Фахові проблеми) Нежива Л.

З відстані болю: до пломінця Чорнобильської свічі – №11 (Рубрика – Художньо-літературознавчий диптих) Єременко О.

За законами Роду – №6–7 (Рубрика – На засадах родоцентризму) Вертій О.

Заручники нігілізму та творці буття: роздуми про постмодерн і літературу – №6–7 (Рубрика – Літературознавство і школа) Іванишин П.

Засадничі принципи організації процесу вивчення «автобіографічного оповідання» у вищому навчальному закладі – №1 (Рубрика – Готуємо майбутнього вчителя-словесника) Романишина Н.

Засадничі принципи організації процесу вивчення студентами малої художньої прози історичної тематики – №11 (Рубрика – Готуємо майбутнього вчителя-словесника) Романишина Н.

Звертання: роль, місце в реченні, способи вираження – №12 (Рубрика – Атестація: творчий звіт учителя) Проскочило Н.

Знання про людину як основа формування соціальної компетентності – №8 (Рубрика – Заочний круглий стіл «Компетентнісний підхід в літературній освіті») Васьківська Г.

Іван Франко про український театр (на матеріалі польського часопису «Kurjer Lwowski») – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Грабівська Г.

Ідейні акценти драматургії Олени Пчілки – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Мороз Л.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012 – 2013 навчальному році (лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.06.2012 року № 1/9-426) – №8 – (Рубрика – Інформує МОНМС України)

Інтерпретація образу Роксолани у творчості українських митців – №5 (Рубрика – Дебют) Привалова М.

Інтимна лірика Лесі Українки. Ідея невмирущості справжнього кохання, засоби психологічної характеристики настрою ліричного героя у віршах «Все-все покинуть», «Уста говорять» та в поетичній прозі «Твої листи – №5 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Ульянова Г.

Ірраціональні модуси Галини Пагутяк. Літературознавчий есей – №11 (Рубрика – Літературознавство і школа) Голобородько Я.

«Його голос до рідного краю долітав, наче краплі роси». Життя і творчість Миколи Холодного – №8 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Назаренко Л.

Концептуальножанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша «Мина Мазайло») – №3 (Рубрика – Фахові проблеми) Бондаренко Ю.

Леся Українка. Неоромантизм як основа естетичної позиції поетеси. Вірші «CONTA SPEM SPERO!», «І все-таки до тебе думка лине» – , «І ти колись боролась, мов Ізраїль» – №1 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Попович Н.

Лицар вітчизняної науки. Анатолію Градовському – 60! – №3 (Рубрика – Портрети вчених-методистів України) Тимошенко Ю., Киченко О., Корновенко Л.

«Лісова пісня»: міф чи реальність? – №4 (Рубрика – Дебют) Коробко М.

Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички – №6–7 (Рубрика – Фахові проблеми) Фасоля А.

Літературний вечір «Ні, я жива, я буду вічно жити!» – №4 (Рубрика – Позакласна робота) Свиридюк І.

Любов до навколишнього світу в оповіданні Євгена Гуцала «Перебите крило» – №2 (Рубрика – Особистісно зорієнтоване навчання) Серветник О.

Методика аналізу історичного роману Ліни Костенко «Маруся Чурай» – №2 (Рубрика – Фахові проблеми) Савчук Н.

Методика вивчення малої прози О. Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії – №6–7 (Рубрика – Готуємо майбутнього вчителя-словесника) Романишина Н.

Методика використання мультимедійних засобів навчання під час вивчення кінодраматургії у старшій школі – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Буднік А., Хижняк І.

Методика організації рефлексії на уроці літератури – №6–7 (Рубрика – Фахові проблеми) Шуляр В.

Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання – №3 (Рубрика – Фахові проблеми) Петровська Т.

Методичні основи використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти – №3 (Рубрика – Фахові проблеми) Назаренко Л.

Міф як першоджерело пізнання світу і людини – №4 (Рубрика – Теоретичний практикум) Васьківська Г.

«Мова – життя духовного основа». Усний літературно-музичний журнал – №5 (Рубрика – Позакласна робота) Защипас В., Лінкевич Л.

Мова українських народних дум як джерело наукового пізнання – №11 (Рубрика – Рецензії) Бондаренко А.

Навчальна книга – взірець шкільного літературознавства – №12 (Рубрика – Рецензії) Неживий О.

Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології в загальноосвітній школі – №1 (Рубрика – Українська мова в школі: пошуки, знахідки) Стефурак Р., Іванишин Н., Бабій І.

Народнопісенні універсалії в індивідуально-авторській інтерпретації Михайла Стельмаха – №8 (Рубрика – Фахові проблеми) Беценко Т.

Народознавство у повісті «Земля» Ольги Кобилянської – №2 (Рубрика – Фахові проблеми) Ткач А.

«Наталка Полтавка» І. Котляревського: музично-просвітницький аспект впливу театрального мистецтва на формування національної свідомості народу – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Філатова Л.

Науково-практична конференція у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Медвідь Н.

Новий період розвитку української фантастичної прози (1960 – 1990 рр.) – №4 (Рубрика – Факультатив) Логвіненко Н.

Образ книги (книжника, письма) у «Повісті минулих літ» – №8 (Рубрика – Літературознавство і школа) Клименко Т.

Образ Марії в українській літературі – №5 (Рубрика – Літературознавство і школа) Привалова С., Вишневецька О.

Образ народного вчителя у творчості Б. Грінченка – №4 (Рубрика – Літературознавство і школа) Євтушенко С.

Образ солов'я як втілення творчої особистості (за твором Костянтини Малицької «Соловей»). 5 клас – №3 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Нікітченко Л.

Образ-символ землі як психоісторичний код (на матеріалі творів Івана Карпенка-Карого й Тараса Мельничука) – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Зелененька І.

«Одна з найсамобутніших і найутаємниченіших мислителів новітньої літературної доби». Вивчення фантастичних творів Галини Пагутяк – №11 (Рубрика – Факультатив) Логвіненко Н.

«Одна сльоза котилася по лиці, як перла по скалі». Стильовий аналіз новели В. Стефаника «Камінний хрест» на тлі порівнянь з однойменним кінофільмом Л. Осики – №2 (Рубрика – Фахові проблеми) Нежива Л.

Олександр Довженко – драматург – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Троша Н.

Основна мета – національно свідома особистість – №5 (Рубрика – На засадах родоцентризму) Дубровська С.

Особливості діяльності суб'єктів сучасного уроку літератури на компетентнісній основі – №9 (Рубрика – Заочний круглий стіл «Компетентнісний підхід в літературній освіті») Шуляр В.

Особливості флористичних образів у поезії Миколи Луківа (за збірками «Сади цвітуть під небесами» та «Двоє в човні») – №2 (Рубрика – Мала академія наук) Гарбуз А.

Особливості формування і становлення національних підстав методики вивчення української літератури – №2 (Рубрика – Теоретичний практикум) Вертій О.

Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті – №11 (Рубрика – Заочний круглий стіл «Компетентнісний підхід в літературній освіті») Косянчук С.

Пам'яті вченого-методиста. Рецензія на біобібліографічний покажчик «Ніла Йосипівна Волошина» – №6–7 (Рубрика – Рецензії) Халін В., Лісовський А.

Педагогічна та методична діяльність Л.А. Назаренко – №6–7 (Рубрика – «Учитель року – 2012») Целищев О.

Перший рімейк Михайла Старицького – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Ковпік С.

Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою – №4 (Рубрика – Фахові проблеми) Назаренко Л.

Поет материнського смутку і материнської величі. Літературно-музична композиція з нагоди 100-річчя від дня народження Андрія Малишка – №8 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Сценарій позакласного заходу») Сушко Л.

«Посол божественного слова». Сонети Івана Редчиця – №9 (Рубрика – Атестація: творчий звіт учителя) Слюсар Р.

Постать вченого у романах В. Домонтовича «Доктор Серафікус» і В. Набокова «Пнін»: спільне і відмінне – №3 (Рубрика – Взаємозв'язки літератур) Ткаченко Р.

Правда, обпалена війною. Доля народу крізь призму авторського бачення та оцінки Олександра Довженка в кіноповісті «Україна в огні» – №6–7 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Черненко В.

Правила вживання апострофа. Використання спадщини Василя Сухомлинського. 5 клас – №9 (Рубрика – Українська мова в школі: пошуки, знахідки) Баранчук О.

Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня» – №11 (Рубрика – Сучасний урок літератури: методика і досвід) Бондаренко Н.

Про стан самостійної роботи учнів з підручником української літератури (основна школа) – №6–7 (Рубрика – Фахові проблеми) Кошара Ю.

Проблема основного тексту творів Григора Тютюнника (новела «Три зозулі з поклоном») – №12 (Рубрика – Літературознавство і школа) Неживий О.

Проблема руйнації родини у драмі Василя Мови (Лиманського) «Старе гніздо й молоді птахи» – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Шевцова Л.

Проектно-конструкторська модель уроку літератури. Драма-феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки – №6–7 (Рубрика – «Учитель року – 2012») Назаренко Л.

Психологічний портрет як ключ до розуміння образу героя (за романом В. Винниченка «Записки Кирпатого Мефістофеля») – №5 (Рубрика – Фахові проблеми) Небеленчук І.

Психологічні зрізи Ольги Кобилянської (Про біографічно-документалізований роман Валерії Врублевської «Шарітка з Рунгу») – №12 (Рубрика – Літературознавство і школа) Голобородько Я.

Психолого-педагогічні передумови формування в учнів 5 – 6 класів аналітико-синтетичних умінь – №4 (Рубрика – Фахові проблеми) Гінкевич О.

Психотипи віків у драмі І. Карпенка-Карого «Розумний і дурень» – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Козлов А.

Реальний і паралельний світ, або На березі сподівань Галини Малик – №8 (Рубрика – Літературознавство і школа) Овдійчук Л.

Рефлексії та медитації біля «сейфу часу» (про збірку Людмили Тарнашинської) – №4 (Рубрика – Літературознавство і школа) Голобородько Я.

Рецензії на монографію Н. В. Диги «Розвиток пізнавальної активності учнів 5 – 8 класів на уроках української літератури в процесі вивчення художніх творів історичної тематики» – №12 (Рубрика – Рецензії) Токмань Г., Ситченко А.

Рецензія на методичний посібник «Українська фантастична проза у системі факультативних занять» Н. М. Логвіненко – №11 (Рубрика – Рецензії) Дига Н.

Рецензія на науково-методичний посібник «Валеологічні стратегії сучасного уроку літератури в умовах природовідповідної (ноосферної) освіти» В.І. Шуляра – №6–7 (Рубрика – Рецензії) Логвіненко Н.

Рецензія на посібник Р.П. Ткаченка «Інтерпретації. Українська література в запитаннях і відповідях» – №2 (Рубрика – Рецензії) Гуляк А.

Риси постмодернізму у драматургії Валерія Шевчука – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Ліпінська О.

Робота над поняттями «художній образ», «метафора» на уроках літературного читання – №11 (Рубрика – Фахові проблеми) Петровська Т.

Розробка компетентнісних завдань з української літератури – №6–7 (Рубрика – Фахові проблеми) Ревчук С.

Роль заголовків у процесі вивчення драматичних творів – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Міщенко О.

Світ Гуцульщини в драматургії Гната Хоткевича – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Бикова Т.

Свято осені – №9 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Сценарій позакласного заходу») Приліпко Н.

Сергій Жадан: критична маса естетичних альтернатив – №1 (Рубрика – Літературознавство і школа) Голобородько Я.

Силуети інтелектуального лідера (Іван Дніпров ський про Миколу Хвильового) – №9 (Рубрика – Літературознавство і школа) Голобородько Я.

«Симфонічна проза» Ольги Кобилянської – №2 (Рубрика – Фахові проблеми) Семчук Д.

Синтез жанрів утопії та антиутопії в романі «Сонячна машина» Володимира Винниченка – №6–7 (Рубрика – Факультатив) Дига Н., Юхименко І.

Система уроків з вивчення творчості Івана Франка. Мета і сенс життя людини у філософському творі І. Франка «Легенда про вічне життя». Урок третій – №12 (Рубрика – Сучасний урок літератури: методика і досвід) Назаренко Л.

Система уроків з вивчення творчості Івана Франка. Урок другий. Лірична збірка «З вершин і низин». Аналіз поетичних творів «Гімн», «Сікстинська мадонна» – №11 (Рубрика – Сучасний урок літератури: методика і досвід) Назаренко Л.

Система уроків з вивчення творчості Івана Франка. Урок перший: Іван Франко – світоч національно-культурного відродження України – №9 (Рубрика – Сучасний урок літератури: методика і досвід) Назаренко Л.

Система уроків з вивчення творчості Михайла Коцюбинського – №2 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Цьома Л.

Складносурядне речення, його будова, засоби зв'язку в ньому. 9 клас – №9 (Рубрика – Українська мова в школі: пошуки, знахідки) Барановська В.

«Слово о полку Ігоревім» – шедевр давньоруської літератури – №3 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Болюк О.

Слово про вчителя – №6–7 (Рубрика – «Учитель року – 2012») Філіна Т.

Співець дитячої душі і природи. Присвячується світлій пам'яті Миколи Никаноровича Магери – №9 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Романюк П.

Становлення національного театру: мистецька рефлексія Марка Кропивницького – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Негодяєва С.

Стельмах: компетентнісний підхід до з'ясування самобутнього світу творчості письменника – №8 (Рубрика – Фахові проблеми) Логвіненко Н.

Стильовий гербаріум Мар'яни Савки – №6–7 (Рубрика – Літературознавство і школа) Голобородько Я.

Сучасний урок літератури і проблеми художньої рецепції свідомості/пам'яті в методиці середньої школи – №1 (Рубрика – Фахові проблеми) Шуляр В.

Сюрреалістичні елементи в сюжетно-композиційній структурі творів Ігоря Костецького – №1 (Рубрика – Літературознавство і школа) Багрій-Миськов М.

Таїна людської душі. Особиста і творча доля Ольги Кобилянської за романом Валерії Врублевської «Шарітка з Рунгу» – №12 (Рубрика – Позакласне читання) Разгільдєєва А.

Творча діяльність професора Ніли Волошиної з проекцією на сьогодення. Круглий стіл на вшанування пам'яті провідного науковця, вченого, людини доброї і щирої душі – №6–7 (Рубрика – Портрети вчених-методистів України) Дига Н.

Творчі підходи до роботи над заголовком художнього твору – №2 (Рубрика – Готуємо майбутнього вчителя-словесника) Жила С.

Творчість Остапа Вишні періоду заслання (1933 – 1944 рр.) – №3 (Рубрика – До конспекту вчителя) Сокол Т.

Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання – №4 (Рубрика – Готуємо майбутнього вчителя-словесника) Романишина Н.

Тестові завдання за нововведеними до програми ЗНО поетичними творами – №3 (Рубрика – Готуємося до тестування) Бондаренко Л.

«Той, хто боїться розплескати вічність». Практичні заняття за фантастичними творами Віктора Савченка – №9 (Рубрика – Факультатив) Логвіненко Н.

Трагедія землі – часу – людини: синівський гріх і материнська покута (за романом «Єрусалим на горах» Р. Федоріва) – №4 (Рубрика – Літературознавство і школа) Єременко О., Сафонова А.

«У серці її усмішка цвіла». Сценарій вечора, присвяченого вшануванню пам'яті професора Н.Й. Волошиної – №1 (Рубрика – Портрети вчених-методистів України) Бондаренко Л.

Українська драматургія 60 – 70-х років ХІХ століття: концепт «Не судилось» – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Гаджилова Г.

Українська література 10-х років ХХ століття (методичний варіант вивчення теми) – №8 (Рубрика – Фахові проблеми) Бондаренко Л.

Український пісенний фольклор як сфера вербалізації концепту ВІЙНА – №12 (Рубрика – лінгвістичне дослідження) Верьовкін В.

Українці на чужині: варіативність буття (за романом «Мальви» Р. Іваничука) – №5 (Рубрика – Літературознавство і школа) Єременко О., Баранова О.

Урок за новелою О. Гончара «За мить щастя» – №8 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва») Попович Н.

Урок за твором Лесі Українки «Давня казка». 8 клас – №3 (Рубрика – «Учитель року – 2012») Барановська В.

Феномен творчості у рубаях Дмитра Павличка – №1 (Рубрика – Дебют) Гордієнко О.

Феномен театру корифеїв у контексті світової культури – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Новіков А.

Філологічний аналіз художнього тексту (на прикладі поезії В.Стуса «На колимськім морозі калина») – №1 (Рубрика – Фахові проблеми) Беценко Т.

Фольклорні традиції в історичній драматургії Бориса Грінченка – №10 (Рубрика – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Театр корифеїв і українська драматургія кінця ХІХ – початку ХХІ ст.») Сапсаєнко Л.

Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі – №5 (Рубрика – Фахові проблеми) Яценко Т.

Формування культурологічної компетентності на уроках літератури – №9 (Рубрика – Заочний круглий стіл «Компетентнісний підхід в літературній освіті») Братко В.

Формування літературно-аналітичних умінь учнів. Матеріали до аналізу повісті Г. Квітки-Основ'яненка «Конотопська відьма». 9 клас – №4 (Рубрика – Матеріали до уроків) Гончаренко О.

Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості А. Дімарова – №8 (Рубрика – Заочний круглий стіл «Компетентнісний підхід в літературній освіті») Яценко Т.

Формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу (науково-практична конференція «Григір Тютюнник: соціальний аспект») – №12 (Рубрика – Заочний круглий стіл «Компетентнісний підхід в літературній освіті») Бабійчук Т.

Формування у старшокласників умінь інтерпретувати морально-естетичну позицію письменника під час вивчення великих епічних творів – №5 (Рубрика – Фахові проблеми) Адабір А.

Формування читацьких інтересів старшокласників на матеріалі сучасної української прози – №9 (Рубрика – Фахові проблеми) Христо В.

«Хто сказав, що жити з головою і серцем легко?» Урок за повістю А. Дімарова «Блакитна дитина» – №1 (Рубрика – Сучасний урок літератури: методика і досвід) Якобчук І.

Художні особливості лірики Ольги Слоньовської – №11 (Рубрика – Літературознавство і школа) Сулятицький М.

Художні стратегії Тумаса Транстрьомера. Есей про лауреата Нобелівської премії в галузі літератури 2011 року – №8 (Рубрика – Літературознавство і школа) Голобородько Я.

Художній світ: трансформація мегаобразів Тараса Шевченка у поезії вісниківців – №3 (Рубрика – Літературознавство і школа) Іванишин П.

Червона калина – символ України. Сценарій свята – №11 (Рубрика – Позакласна робота) Шеховцова О.

Шляхи вдосконалення мовної культури сучасного педагога та його вихованців – №5 (Рубрика – Атестація: творчий звіт учителя) Защипас В.

Я – особистість. Виховна година, присвячена Олександру Жданову, колишньому випускнику гімназії – №6–7 (Рубрика – Конкурс «Краса і сила мистецтва слова». Номінація «Сценарій позакласного заходу») Мовмига Ю.



«Я з зорею встав до справи, Україні долі ждучи» – №9 (Рубрика – До 170-річчя від дня народження Василя Мови (Лиманського) Шевцова Л.

Ярослав Стельмах «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» (фрагмент): варіант вивчення у 6 класі – №1 (Рубрика – Сучасний урок літератури: методика і досвід) Ситченко А.
Каталог: ld
ld -> Діти з порушеннями психофізичного розвитку як суб'єкт корекційної освіти план
ld -> Государственный образовательный
ld -> Кафедра теорії і методики викладання гуманітарних дисциплін Затверджую
ld -> Погоджую: затверджую: Голова пк директор нвк сигляк А. І. Драбич О. І
ld -> Українська мова, 5-12 кл
ld -> Картка проекту Назва проекту Цінуй реальність! Мета проекту Виявити недоліки віртуального спілкування та
ld -> Навчально-методичний посібник для студентів заочної форми навчання, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр
ld -> Лекція психолого-педагогічна корекція
ld -> Методичні рекомендації до виконання та захисту для студентів психологічних відділень
ld -> Лекція №1 Тема: Курс «Методика роботи з дитячим хореографічним колективом»

Скачати 271.81 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал