Календарне планування для шкіл з українською мовою навчання 1 клас



Сторінка1/12
Дата конвертації02.05.2016
Розмір2.18 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12



КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

для шкіл з українською мовою навчання

1 клас

Календарні плани складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1—4 класи» (2011 р.)

Учитель:

Затверджено на засіданні МО Голова МО

Затверджено

Заступник директора з НВР


РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ


Номер уроку




1




2




3




4




5




РОЗКЛАД УРОКІВ

І семестр


Номер уроку

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П'ятниця













































































































11 семестр



Номер уроку

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П'ятниця













































































































РОЗКЛАД КАНІКУЛ


Канікули

Початок

Кінець

Осінні







Зимові







Весняні







ГРАФІК ПЕРЕВІРНИХ РОБІТ




Предмет

Дата проведення

1 семестр

























































































































Предмет

Дата проведення

II семестр



































































































































































НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

(за букварем М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко)

238 годин на рік (7 годин на тиждень)




Номер уроку

Тема уроку

Дата

Сторінки підручника

1

2

3

4

І семестр (115 год)

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

1

Г. Чубач. «Батьківщина». Знайомство з Букварем. Прак­тичне ознайомлення зі словами — назвами предметів. Бе­сіда за сюжетним малюнком «Літні розваги». Практичне ознайомлення з реченнями. Спосіб умовного позначення речень




5-6

2

Посадка під час письма. Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. Роль уміння писати в житті людей







3

Практичне ознайомлення зі словами — назвами предметів. Розрізнення назв предметів за питаннями хто це? що це? Графічне позначення речень. Бесіда за сюжетним малюн­ком «В гостях у дідуся й бабусі»




7

4

Правила посадки під час письма. Закріплення правил ко­ристування письмовим приладдям. Обведення контурів ма­люнків, штрихування







5

Практичне ознайомлення зі словами — назвами дій. Бесі­да за сюжетним малюнком «У класі». Складання речень за заданими графічними схемами




8

6

Орієнтування на сторінці зошита та в графічній сітці. Зо­браження ліній і фігур. Штрихування. Переваги письма над іншими видами передачі інформації







7

Закріплення знань про речення. Народні казки. Робота з дитячою книгою




9







8

Робочий рядок, його складові частини. Проведення ліній







9

Вправи на розрізнення предметів за питаннями хто це? що це? Бесіда за сюжетним малюнком «У садку». Розпо­діл предметів на групи




10

1

2

3

4

10

Основний рядок сітки зошита. Проведення ліній







11

Практичне ознайомлення зі словами — ознаками пред­метів. Бесіда за сюжетним малюнком «На городі». Логічні вправи на виокремлення «зайвого» предмета




11

12

Зображення ліній







13

Практичне ознайомлення зі словами — ознаками предме­тів, протилежними за значенням. Складання речень за гра­фічними схемами, у тому числі зі службовими частинами мови (прийменниками, сполучниками)




12-13

14

Зображення ліній, схожих на елементи букв







15

Практичне ознайомлення зі складовою будовою слова. Поділ слова на склади. Закріплення уявлення про речення. Графічне моделювання речень




14

16

Зображення ліній, схожих на елементи букв







17

Розрізнення одно-, дво-, трискладових слів. Наголос у слові. Графічне моделювання речень з одного, двох, трьох слів




15

18

Зображення ліній, схожих на елементи букв







19

Розширення уявлення про складову будову слова. Наголо­шений склад. Звуки мовлення у зіставленні з немовними звуками. Робота з дитячою книгою




16

Практичне ознайомлення учнів зі змістом понять «пись­менник», «прізвище письменника», «назва книжки»

20

Зображення ліній, схожих на елементи букв







21

Практичне ознайомлення зі звуковим аналізом слів. Голос­ні і приголосні звуки, умовне позначення їх на письмі. Бесі­да за сюжетним малюнком «Зоопарк»




17

22

Зображення ліній, схожих на елементи букв







23

Практичне ознайомлення з твердими і м'якими приголос­ними звуками. Звуковий аналіз простих за звуковою будо­вою слів




18

24

Звуковий аналіз слів. Моделювання речень і слів







25

Зображення ліній, схожих на елементи букв







26

Закріплення вивченого про речення, слово, звуковий склад слова. Бесіда за малюнками на тему «Заняття дітей. Інструменти»




19
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка