Кабінетні дослідження передбачають



Скачати 300.57 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації10.09.2017
Розмір300.57 Kb.
  1   2   3

1.

Кабінетні дослідження передбачають :


A.

збирання первинної інформації


B.

аналіз даних первинної інформації


C.

визначення та опрацювання проблеми дослідження


D. *

збирання та аналіз вторинної інформації


E.

складання звіту


2.

Польові дослідження включають в себе:


A.

визначення та опрацювання проблеми дослідження


B.

аналіз даних первинної інформації


C. *

збирання первинної інформації


D.

збирання та аналіз вторинної інформації


E.

узгодження цілей дослідження


3.

АВС - аналіз - розподіляє ЛЗ на три групи відповідно до річного споживання. Вкажіть, скільки обігових коштів затрачається на клас В?


A.

70-80%


B.

20-30%


C.

10-20%


D. *

5-10%


E.

40-60%


4.

АВС – аналіз::АВС - аналіз - розподіляє ЛЗ на три групи відповідно до річного споживання. Вкажіть, скільки обігових коштів затрачається на клас А?


A. *

70-80%


B.

20-30%


C.

10-20%


D.

5-10%


E.

40-60%


5.

АВС - аналіз - розподіляє ЛЗ на три групи відповідно до річного споживання. Вкажіть, скільки обігових коштів затрачається на клас С?


A.

70-80%


B.

20-30%


C.

10-20%


D. *

10 - 15%


E.

40-60%


6.

АВС - аналіз - розподіляє ЛЗ на три групи відповідно до річного споживання. Вкажіть, скільки відсотків ЛЗ за асортиментом складає клас А?


A. *

70-80%


B.

20-30%


C.

10-20%


D.

5-10%


E.

40-60%


7.

АВС - аналіз - розподіляє ЛЗ на три групи відповідно до річного споживання. Вкажіть, скільки відсотків ЛЗ за асортиментом складає клас В?


A.

70-80%


B. *

20-30%


C.

10-20%


D.

5-10%


E.

40-60%


8.

АВС - аналіз - розподіляє ЛЗ на три групи відповідно до річного споживання. Вкажіть, скільки відсотків ЛЗ за асортиментом складає клас С?


A.

70-80%


B.

20-30%


C.

10-20%


D.

5-10%


E. *

40-60%


9.

Аналіз, який дає змогу встановити пріоритети відбору та закупівель лікарських засобів відповідно до їх класифікації на життєвоважливі, необхідні та другорядні:


A.

авс – аналіз


B. *

ven –аналіз


C.

swot – аналіз


D.

метод портера


E.

фармакоекономічний аналіз


10.

Атмосфера в аптеці, дії інших споживачів можуть як стимулювати, так і протидіяти купівлі ЛЗ і належать до групи:


A.

факторів соціокультурного впливу


B. *

факторів ситуаційного впливу


C.

факторів контрольованих фармацевтичним підприємством


D.

особистісних факторів


E.

психологічних факторів


11.

Безпосередньою причиною, що штовхає покупця до здійснення покупки є мотив. Вкажіть раціональні мотиви:


A.

мотив переваги над іншими


B.

прагнення до індивідуальності


C.

прагнення до самореалізації


D.

всі відповіді вірні


E. *

мотив економії


12.

Виберіть відмінні характеристики первинної інформації:


A.

низька ціна


B.

доступність


C.

оперативність одержання


D. *

доступ до результатів досліджень для конкурентів обмежений


E.

можливість зіставити дані різних джерел


13.

Виберіть недоліки вторинної інформації:


A.

збирання даних забирає багато часу


B.

інформація може бути неточна у зв’язку з недостатньою кваліфікацією


C.

методологія збирання та опрацювання даних часто невідома


D.

збирання даних потребує значних витрат


E. *

можлива суперечливість даних з різних джерел


14.

Виберіть організації, що надають послуги щодо проведення маркетингових досліджень:


A. *

інформаційні брокери


B.

конкурентні організації


C.

дилери


D.

комісіонери


E.

джобери


15.

Виберіть основні критерії при вивченні вторинної інформації:


A.

релевантність


B.

достовірність


C.

актуальність


D.

неупередженість


E. *

всі відповіді вірні


16.

Виберіть фактори, які впливають на поведінку споживача та не можуть бути контрольовані фармацевтичним підприємством:


A. *

переконання споживача;


B.

цінова політика;


C.

комунікаційна політика


D.

збутова політика


E.

політика ЛЗ.


17.

Виберіть фактори, які впливають на поведінку споживача і є контрольованими фармацевтичним підприємством:


A.

психологічні;


B.

фактори соціокультурного впливу;


C. *

комунікаційна політика;


D.

фактори ситуаційного впливу


E.

особисті фактори.


18.

Виберіть фактори, які впливають на поведінку споживача і є контрольованими фармацевтичним підприємством:


A.

психологічні


B.

фактори соціокультурного впливу


C.

особистісні фактори


D.

фактори ситуаційного впливу


E. *

політика лікарських засобів


19.

Вибрати джерела внутрішньої вторинної маркетингової інформації:


A.

статистичні довідники „ україна в цифрах” та „статистичний щорічник україни”


B. *

фінансова та статистична звітність фармацевтичного підприємства


C.

видання державних установ


D.

довідники, статистичні огляди


E.

комерційна інформація дослідницьких фірм


20.

Вибрати джерела зовнішньої вторинної маркетингової інформації:


A.

фінансова і статистична звітність фармацевтичного підприємства


B.

дані про збут щодо ліків і ринків


C.

дані попередніх досліджень підприємства


D.

рахунки клієнтів


E. *

довідково-інформаційний фонд Торгово-промислової палати.


21.

Вид аналізу, під яким розуміють розподіл лікарських засобів за трьома групами відповідно до річного споживання:


A. *

авс – аналіз;


B.

ven –аналіз


C.

swot – аналіз


D.

метод портера


E.

фармакоекономічний аналіз


22.

Вкажіть аналітичні методи проведення маркетингових досліджень:


A.

системний аналіз


B. *

лінійне програмування;


C.

комплексний підхід


D.

програмно-цільове планування


E.

економіко-математичний аналіз


23.

Безпосередньою причиною, що штовхає покупця до здійснення покупки є мотив. Вкажіть раціональні мотиви:


A.

мотив переваги над іншими


B.

прагнення до індивідуальності


C.

прагнення до самореалізації


D.

всі відповіді вірні


E. *

мотив економії


24.

Група лікарських засобів (в АВС – аналізі), на яку затрачається 10-15% обігових коштів, та яка становить 40-60% від всіх лікарських засобів:


A.

а


B.

в


C. *

с


D.

б


E.

немає вірної відповіді


25.

Група лікарських засобів (в АВС – аналізі), на яку затрачається 70-80% обігових коштів, та яка становить 10-20% від всіх лікарських засобів:


A. *

А


B.

В


C.

С


D.

Б


E.

немає вірної відповіді


26.

Групова експертна оцінка, яка здійснюється в декілька етапів:


A.

метод фокус-груп


B. *

метод „дельфі”


C.

метод „омнібус”


D.

метод „панель”


E.

метод лейкерта


27.

Для вивчення ринку споживачів лікарських препаратів антигістамінної дії фірма прийняла рішення про проведення маркетингових досліджень. Укажіть який етап досліджень є першочерговим{


A. *

визначення проблеми і формування цілей дослідження


B.

збір і аналіз вторинної інформації


C.

розробка плану збору первинної інформації


D.

збір і аналіз первинної інформації


E.

складання звіту


28.

Для проведення маркетингових досліджень по вивченню ринку споживачів препаратів жовчогінної дії досліджуваного регіону фірма визначила проблему і сформулювала мети дослідження. До якого етапу дослідження їй необхідно приступити далі:


A. *

збір і аналіз вторинної інформації


B.

розробка плану збору первинної інформації


C.

збір первинної інформації


D.

аналіз первинної інформації


E.

складання звіту


29.

До комплексу маркетингу, який впливає на поведінку споживача належить:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка