Інститут післядипломної педагогічної освіти



Сторінка1/10
Дата конвертації12.04.2016
Розмір2.09 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ, НАУКИ

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ








СХВАЛЕНО

Науково-методичною радою Інституту післядипломної педагогічної освіти

Чернівецької області

Протокол №4(41) від 23.09.2015


Голова науково-методичної ради ІППОЧО

_________________Г.І.Білянін



Методичний комплект

психологічного інструментарію

щодо виявлення творчо обдарованої молоді

Укладачі

Д.Д. Романовська, завідувач НМЦ практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

К.М. Крецул, методист-психолог НМЦ практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

Рецензенти

Я.В.Чаплак, доцент кафедри психології Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича, кандидат психологічних наук.

О.Я.Губчин, практичний психолог Педагогічного коледжу ЧНУ ім. Ю. Федьковича, керівник методоб’єднання працівників психологічної служби ВНЗ І-ІІ р.а.,

Чернівці, 2015



Зміст

Концепція психологічного супроводу обдарованої дитини………………….3

Психодіагностичний інструментарій

  1. Методика багатофакторного дослідження особистості (особливості характеру, схильності, інтереси) (за Р. Кеттелом) (для учнів 8 – 11 класів)…8

  2. Тест в изначення ступеня сформованості творчих здібностей (для учнів 5 – 9 класів)…………………………………………………………………………….15

  3. Методика Вертега «Кола» (для учнів 5 – 11 класів)…………………………..17

  4. Тест «Твій тип інтелекту» (для учнів 9 – 11 класів)…………………………..18

  5. Методика Дембо – Рубінштейна (модифікація А. М. Прихожан) (для учнів 5 – 9 класів)…………………………………………………………………………..20

  6. Методика "Карта обдарованості" (для дітей від 5 до 10 років)………………22

  7. Методика вивчення творчої уяви «Три слова» (для учнів 6 – 9 класів)……...25

  8. Опитувальник креативності Д.Джонсона (для учнів старших класів)………26

  9. Анкета щодо визначення здібностей учнів (за методикою американських вчених Хаана та Кафа)(для учнів 5 – 9 класів)………………………………. 28

  10. Методика "Вербальна фантазія (мовна уява) (для учнів 5 – 9 класів)………31

  11. Тест для визначення винахідницьких здібностей (для учнів основної і старшої школи…………………………………………………………………..32

  12. Методика для визначення множинного інтелекту Вальтера Мак Кензі (для учнів 9 – 11 класів)……………………………………………………………...34

  13. Діагностика особистісних творчих здібностей (Є.Є. Тунік) (для учнів 9 – 11 класів)……………………………………………………………………………38

  14. Методика для визначення соціальної креативності особистості( для учнів 5 – 9 класів)………………………………………………………………………….41

  15. Тест «Тридев’яте царство» ( В.Тименка)( для учнів 8-11 класів)……………42

  16. Методика «Три дороги» (В.П.Тименка) (для учнів 7-11 класів)…………….46

  17. Інтелектуальний тест Г.Ю. Айзенка для учнів 10 – 11 класів……………….47

  18. Діагностика структури інтелекту TSI Р. Амтхауера (для учнів 9 – 11 класів)……………………………………………………………………………57

  19. Методика «Інтелектуальна лабільність» М. Олєннікової (з 12 років)……...64

  20. Методика виявлення ціннісних орієнтацій (М. Рокіч) (для учнів 9 – 11 класів)………………………………………………………………………………67

  21. Методика «Вибір кольору» (М. Люшер) (для учнів молодшого, середнього та старшого віку)…………………………………………………………………...68

  22. Оцінка рівня домагань (Хоппе) (для учнів 7 – 11 класів)…………………….72

  23. Тест «Не прогав вундеркінда» (для учнів 1 – 11 класів………………………73

  24. Шкільний тест розумового розвитку (ШТРР) (для учнів старших класів…..74

  25. Методика персональної оцінки домінуючих профілів Карли Ханнафорд(1 – 11класи)………………………………………………………………………….85

  26. Психогеометричний тест для учнів 1 – 11 класів……………………………..86

  27. Тести для батьків………………………………………………………………..88

Список використаних джерел…………………………………………………….92
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка