Хід заходу І. Прослуховування пісні про казку



Скачати 85.54 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір85.54 Kb.
Літературна гра «Мандрівка казковими стежинами».

Мета: пробуджувати бажання читати і знати якомога більше казок; розвивати кмітливість, допитливість, артистичні здібності.

Обладнання: малюнки; атрибути для проведення ігор; кросворд.

Хід заходу

І. Прослуховування пісні про казку.

- Хто дітям розповідає казки? (Мама)



ІІ. Вступне слово вчителя.

  • Дорогі діти! Всі ви любите читати і слухати казки. Сьогодні ми будемо мандрувати стежинками улюблених казок.

Сьогодні ми казку сюди запросили,

Щоб бачити казку, слухать гуртом,

А казка в завії десь заблудила,

Давайте її погукаємо разом!



Учні. Казко! Казко! Ходи до нас!

Казка. Вітаю вас, дорослі і малі,

Від всіх казок низенький вам уклін.

Я – казка мудра, хочу вам сказати,

Що кожен з вас мене повинен знати.

Бо, кажуть, вчить на світі жити,

Та правду й волю завжди боронити.

Я, друзі, казка добра і чарівна.

Мене ви знаєте і любите, мабуть.

Запрошую я вас в веселі мандри.

Стежинками моїми походіть,

Казкових друзів ви на них зустріньте.

Клас об’єднано у 2 команди: «Розумники» та «Розумниці».



ІІІ. Стежинка казкових героїв. Вікторина «З якої казки ми прийшли?»

  • Працювала я хатці,

Танцювала у палаці,

Є така у мене звичка

Десь губити черевички.

Попелюшка»)



  • Він веселий і незлобний,

Цей хороший дивачок.

З ним господар, хлопчик Робін,

І товариш – П’ятачок.

До прогулянок він ласий,

Є на мед чутливий нюх,

Зветься плюшевий ведмедик, -

Всім відомо, … (Вінні - Пух)


  • Хто моторчик свій заводить?

З даху в гості хто приходить?

І на свято від дібрався –

Скажем дружно:

«Здраствуй, …(Карлсон)».

Малюк і Карлсон»)


  • Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині.

А чому ж вона сховалась,

До ведмедя не призналась?

Маша і ведмідь»)



  • Від бабусі й дідуся

Хутчій я біг.

І попав я прямо

У зелений бір.

Там втікав я славно

Від зайчика, ведмедя і вовка.

Та все ж обхитрувала

Мене лисонька. (Колобок).


  • Дід мене з зернятка виростив.

Та самому вирвати не стало сил.

Тож і довелось звернутись до усіх – усіх:

Бабусі, онучки, Жучки,

Варварки і мишки – сіроманки.

(Ріпка)


  • Що за хатка на узліссі?

Вся ворушиться, дрижить.

Де не взявсь, кабан біжить,

Тут і вовк іде, й ведмідь,

Й кожен в хатці хоче жить.

(«Рукавичка»)


  • Я – бичок-третячок,

Смоляний в мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив.

Солом’яний бичок»)



  • Виріс цей хлопчина

З маленької деревини,

У печі зміючку спік,

Сам на дерево утік.

Його гусенятко врятувало –

На крилечко свої узяло,

Принесло до тата й мами,

Частувалось пирогами.

Івасик - Телесик»)



  • Не послухав брат сестричку і напився води з копитця.

Сестра Альонушка і брат Іванушка»)

ІV. Стежинка артистична

Завдання команді «Розумники»

Мій котику!

Мій братику!

Несе мене лиса

За кленові ліса,

За крутії гори,

За бистрії води…

Порятуй!

Завдання команді «Розумниці»


  • Проспівати пісеньку Кози - дерези, якою вона відлякувала своїх ворогів.

Я коза-дереза,

Півбока луплена,

За три копи куплена,

Тупу, тупу ногами,

Сколю тебе рогами,

Хвостиком замету,

Ніжками затопчу —

Тут тобі й край!



V. Стежинка спостережливих та уважних.

- На що вовк ловив рибу?

- Хто перший знайшов рукавичку?

- Скільки гномів зустріла Білосніжка?

- Де знаходиться смерть Кощія?

- У якої матінки було семеро діточок?

- Скільки розбійників обдурив Алі – Баба?

Відповіді: на хвіст; мишка; сім; на кінці голки; у кози; сорок.

VІ. Стежинка «Чарівні слова».


  • Пригадай, хто говорив такі чарівні слова.

  1. «Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю».

  2. «Крекс, пекс, фекс».

  3. «За щучим велінням, за моїм хотінням…».

  4. «Сивко – бурко, віщий курко! Стань переді мною, як лист перед травою…»

  5. «лети, лети, пелюсток, через захід на схід, через північ, через південь, повертайся зробивши коло. Лише торкнешся землі – зроби по – моєму!»

  6. «Один, два, три. Горщику, вари!»

Відповіді: Колобок; Буратіно; Ємеля; Іван – дурень; Женя; дівчинка.

VІІ. Стежинка «Рухлива»

  • Гра «Мишоловка»

«Розумники», взявшись за руки утворюють коло («мишоловка»). «Розумниці» розташовуються поза колом («миші»). Діти, що зображають мишоловку, ходять по колу зі словами:

Як ці миші надоїли,

Розвелось багато їх,

Все погризли, все поїли,

Як би виловити їх.

Бережіться мишенята,

Доберемось ми до вас!

Команда «Розумників» зупиняється, піднімає догори з’єднані руки:

Мишоловку ми поставим,

Переловимо всіх враз!

Миші починають убігати в «мишоловку» і вибігати з неї. За сигналом учителя діти, які стоять у колі, опускають руки і присідають. Миші, що опинилися в середині кола, вважаються спійманими і стають поряд з тими, хто зображає мишоловку. Гра закінчується, коли спіймано всіх мишей.

VІІІ. Стежинка «Чарівні предмети».

Команди по черзі заповнюють кросворд. За кожну правильну відповідь отримують по 1 балу.

Що б ви попросили в:


  1. Незнайка? (Паличку)

  2. Маленького Мука? (Туфлі - скороходи)

  3. Жар – птиці? (Перо)

  4. Попелюшки? (Черевички)

  5. Аладдіна? (Лампу)

  6. Буратіно? (Ключик)

  7. Господарки мідної гори? (Шкатулку)

  8. Дівчинки Жені із казки В. Катаєва? ( Квітку)

  9. Баби Яги? (Мітлу)

Примітка. Відповіді кросворду записуються у називному відмінку.

  • Яке казкове ім’я у вас вийшло? (Попелюшка)

ІХ . Стежинка творчості.

За допомогою іграшок назвати мультфільми чи казки де зустрічаються ці герої.



Казка. Прийшов час прощатись. Але яке свято без пісні?

(На мелодію пісні «Друг»)

Без казок нам важко жить, (Двічі)

Сумно всім, щоразу,

А лиш казка прийде, вмить (Двічі)

Веселіш одразу.



Приспів:

Що нам дощ, що нам сніг,

Коли казка кличе всіх,

Коли герої в нас в гостях

Будем з книгою дружить (Двічі)

І любити школу.

Будем лиш добро творить, (Двічі)

Ну, а зла ніколи!



Казка. Дякую вам, діти. Ви дуже гарно підготувалися до свята. І я рада, що ви так багато знаєте казок. Адже казка допомагає у житті не лише дітям, а й дорослим. І я вам подарую маленькі казкові медалі.

  • Швидко плине час. Стежинками ви гарно мандрували! Зрозуміло, що казки ви полюбляєте різні. «Забута казка – це золоте намисто, яке впало на морське дно», - кажуть старі люди. Казки впродовж віків були і залишаються чарівними провідниками доброти і милосердя. Крокуючи стежинками улюблених казок, ви зрозуміли що казки – наші вчителі, які спочатку виховують, а вже потім розважають. Казка – це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки! Нехай вони йдуть світом, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують синів і дочок нашої землі, нашого народу.

1-й учень Існує книг багато на землі,

Вони цікаві, мудрі та повчальні,

Та кожен з нас, дорослий чи малий,

Казки читає – дуже вони гарні.



2 – й учень Казка – це світ, чарівний та незвичний,

Казка – це слово, сповнене краси.

Поринуть у казку – це ж бо так цікаво,

Це справді свято, радості для душі.



3 – й учень У казці звірі свою мову мають,

Дерева розмовляють, мов живі,

Добро і правда завжди зло долають,

Тому і люблять казку діти всі.



4 – й учень Мудра казко, казко – чарівнице,

Ти даруєш ласку, вчиш ростить пшеницю.

Поведи нас за собою в світ прекрасний і чудовий,

Казко – чарівнице!



  • Дякую вам за ваші добрі очі та привітливі посмішки. Утворимо коло, візьмемося за руки та посміхнемося одне одному!

Виховний захід



Щербакової І.В.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка