Характеристика



Скачати 39.62 Kb.
Дата конвертації14.09.2017
Розмір39.62 Kb.
ХАРАКТЕРИСТИКА

уч________ 1 - ______ класу

комунального закладу «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ступенів № 16 – ДЮЦ «Лідер»

Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»
________________________________________
_________________________________________________________
Уч_________ навчається в комунальному закладі з ____ вересня 20__ року.

За перший рік навчання в школі дитина показала себе, як (активний (пасивний), безпосередній, здібний, відповідальний, зібраний (незібраний), старанний (нестаранний, пасивний до невдач), організований (частково організований, недостатньо організований), уважний(неуважний, не завжди уважний), охайний (неохайний), працездатний, непрацездатний, працездатний, але швидко втомлюється) уч_______, навчальний матеріал сприймає (легко, важко, із значними труднощами, з незначними труднощами, швидко включається в навчальний процес, швидко втрачає інтерес до навчання), легко або важко переключається у навчальній діяльності, тримає робочий темп (в’ялий, виявляє втому: позіхання, рухова загальмованість, потребує періодичної емоційної підтримки, потребує допомоги і контролю). До школи ходить (із задоволенням, без задоволення, під примусом батьків).



Фізичний розвиток (відповідає, не відповідає) віку.

Технікою читання (не) оволоді__, розуміння прочитаного (свідоме (несвідоме), глибоке (неглибоке)), читання букварних текстів (свідоме (несвідоме), розуміння повне (часткове, не розуміє прочитаного)), переказування прочитаного тексту (детальне, часткове, неповне, вибіркове, дає повну відповідь на запитання).

Навчання письма: технікою списування рукописного і друкованого тексту (не) оволоді___ , вимог каліграфії (дотримується, майже, дотримується, не дотримується). При записуванні зв’язного тексту під диктовку із слів, які співпадають з вимовою (не допускає помилок, майже не допускає помилок, допускає незначну кількість помилок, допускає багато помилок). Звуковий та звуко-буквений аналіз виконує (правильно, частково правильно, із значними помилками).

Математика: розв’язування простих задач виконує (самостійно, із помилками, з допомогою вчителя), складання задач за малюнками, коротким записом виконує (правильно, частково правильно, неправильно, з допомогою вчителя). Усні та письмові обчислення виконує (правильно, з деякими помилками, із значними помилками). Таблицями додавання і віднімання учен____ (практично володіє, частково володіє, не володіє).

В класі з однокласниками спілкується (легко,мало, дружелюбний (недружелюбний), користується симпатією дітей, активний, емоційний (пасивний) у грі. Приймає участь у житті класу (активно, пасивно, частково). Вихований (невихований), з повагою відноситься до дорослих, реагує на зауваження (адекватно, бурхливо, спокійно, не реагує, чемний).

Директор закладу
Класний керівник

ХАРАКТЕРИСТИКА

уч________ 1 - ______ класу

комунального закладу «НВО «ЗНЗ І-ІІІ ступенів № 16 – ДЮЦ «Лідер»

Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»
________________________________________
_________________________________________________________
Уч_________ навчається в комунальному закладі з ____ вересня 20__ року.

За перший рік навчання в школі дитина показала себе, як ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ уч_______, навчальний матеріал сприймає ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________. До школи ходить _______________________________________________________.



Фізичний розвиток ______________________ віку.

Технікою читання оволоді__, розуміння прочитаного __________________

________________________________, читання букварних текстів_______________

_________________________________________________, переказування прочитаного тексту _______________________________________________________________.

Навчання письма: технікою списування рукописного і друкованого

тексту оволоді___ , вимог каліграфії ______________________________



______________________________________. При записуванні зв’язного тексту під диктовку із слів, які співпадають з вимовою _________________________________

__________________________________________________________________________. Звуковий та звуко-буквений аналіз виконує _________________________________



______________________________________________________________________.

Математика: розв’язування простих задач виконує _____________________

__________________, складання задач за малюнками, коротким записом виконує _____________________________. Усні та письмові обчислення виконує ________________________________. Таблицями додавання і віднімання учен____ ________________________.

В класі з однокласниками спілкується __________________________________

____________________________, користується симпатією дітей, _____________

____________________ у грі. Приймає участь у житті класу ____________________. _______________________________________________________________________, реагує на зауваження ____________________________________________.



Директор закладу
Класний керівник


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка