Година розваг "Сміємося, жартуємо…"



Скачати 113.19 Kb.
Дата конвертації13.09.2017
Розмір113.19 Kb.
#52210



Підготувала: Хиць Світлана Павлівна

Вихователь ГПД

ЗОШ І-ІІ ступеня

с. П’ятидні

Володимир-Волинського району

Волинської області
Тема: година розваг “Сміємося, жартуємо…”

Мета: вчити дітей бути привітними і щирими, усміхненими і добрими. Розвивати вміння випромінювати тепло до навколишнього світу через усмішку. Виховувати доброзичливість, привітне ставлення до людей.

Обладнання: святково прибраний зал; на стінах вивішено шаржі, карикатури, крилаті вислови про значення сміху, стінгазети 4-9 класів “Сміхопанорама”.

Вихователь: Звичай обманювати в день першого квітня існує майже у всіх країнах Європи й Азії. Ще стародавні римляни святкували 17 лютого “свято глупців”. Наприклад , традиція розіграшу в Східній Індії існує дуже давно, але відбувається це 31 березня. У Росії першоквітневі розіграші беруть початок у Петербурзі за часів правління Петра І.

Традиція живе й досі. Весняні примхи природи люди старалися згладити невинними жартами та розіграшами. Бо людські проблеми, негаразди просто через край і так кожного дня - і як з цим боротися? Знаєте? Отож і я кажу - тільки сміхом.

Сьогодні, друзі, будемо насолоджуватись присмаком яскравого гумору. Те, що зараз ви побачите, є надбанням українського народу, невід’ємною частинкою його менталітету, те, що проростає через підсвідомість і прагне вирватись зовні за найменшої нагоди. Кожна нація може кепкувати з себе, а українці роблять це вишукано.

(На сцену виходять ведучі в українських костюмах)

Ведуча: Сьогодні ми зібралися в нашій господі, щоб відпочити, пожартувати, щиро посміятися,почути рідне слово.

Рідне слово! Скільки в тобі чарівних звуків, животворного трепету і вогню. Скільки в тобі материнської лагідності й доброти, мудрості земної, закладеними ще славними вільнолюбними предками. Що може бути дорожчим для людини, ніж рідне слово!



Ведучий: Словом можна підняти настрій людини, викликати різноманітні почуття – любов, ненависть, смуток, жаль, радість, сміх.

А що може бути кращим за сміх!?

Людина сміється! Чудово! Це означає, що їй добре, спокійно, радісно. Нехай і сьогодні на нашому святі сміху всім буде весело і затишно.

Ведуча: Отож, запрошуємо на сцену наймолодших веселунів – 1 клас: Пісня “Чобітки”

Учень: Перше квітня – день відомий,

Усі це добре знають, Одесити й волиняни

День цей поважають.

Побрехеньки розказати

Може хто завгодно –

І не варто ображатись – День такий сьогодні.



(Після виступу 1 класу на сцену до ведучих виходить Дід Мороз)

Ведучий: Постривайте! Постривайте! Діти зібралися сьогодні відсвяткувати День гумору, а зовсім не Новий рік.

Дід Мороз: Все вірно раніше Новий рік відзначали 1 квітня, а тоді російський цар видав указ про від святкування Нового року в січні, а1 квітня стало днем гумору або днем брехунця. В Індії в цей день задобрюють Бога Радості, у Римі вважають, що в цей день народилась богиня сміху. В Англії цей день вважається Днем дурня, а до нас він прийшов з Німеччини. Тож давайте сьогодні розважатися і веселитися.

(З’являється П’ятниця і за ним вибігають індіанці й папуаси )

П’ятниця: Добрий день, я П’ятниця. Всі впізнали вже мене? А якщо ні, то будемо знайомі. А це (показує) мої друзі індіанці й папуаси. А ви знаєте, який мій улюблений танок? (Гукають із залу “ Варені макарони, Макарена ”). Так знаєте, але ми сьогодні затанцюємо вам “Ламбаду”, а хто бажає – приєднуйтесь.

(Танець “Ламбада”)

Ведуча: Французький письменник Віктор Гюго якось сказав:”Сміх – це сонце: воно проганяє зиму з людського обличчя”.

Ведучий:До речі, саме так було! Сонце прогнало зиму із землі, і Гюго, побачивши усміхнене сонце, подумав: сміх і сонце – хіба не схожі вони своєю життєдайною силою?!

Ведуча: Здається, люди зрозуміли це задовго до Гюго. Тисячоліттями людство зберігало й передавало наступним поколінням веселі казки, дотепні історії, жартівливі пісні, кумедні побрехеньки, безліч народних усмішок, смішних афоризмів, анекдотів, жартів.

Ведучий: Та хіба все перелічиш? Сміх, як і сонце, має тисячі променів і промінчиків. А зараз зустрічайте на сцені промінчики 2 класу: частівки.

1.Ми сьогодні незвичайне

Свято будем мати

Брехунів усіх шкільних

Будем величати.

2. Тож так треба, тож так треба

Всім так добре жити

Добре вчитися у школі

Й вміти веселитись.

3. Якби пшоно, якби сіль,

То зварила б я кисіль,

Якби снігу та дощу,

То зварила б я борщу.

4. Якби трохи простокваші,

то зварила б горщик каші,

Як було би більш бажання

Було б кращеє навчання.

5. Марієчка, Марієчка

Буде в тебе двієчка,

Якщо будеш так учити

На уроці лиш сидіти.

6. Ігор думати не хоче –

Пише в зошит – що небудь.

Надоїла ця наука,

Не наука – просто мука.

7. Продзвенів давно дзвінок

І почався вже урок,

Вже й кінець йому настав

Тут з’явився наш Роман

Ведучий: На жаль, навіть на святі сміху можна побачити багато людей, які не сміються.

Ведуча: Сміятись!!! Адже саме сміх урятував людство від загибелі. Сміявся Езоп, сміявся Остап Вишня. А чи легке було їхнє життя? А чи не сміявся віками наш народ, не співав веселих пісень, не розповідав дотепних анекдотів, не нищив Шевченковою сатирою світове зло?
Учениця: Перше квітня всі чекають,

Бо сміятися бажають,

Хоч в порядку слух і зір,

Та нікому ти не вір,

Дуже раді діти

Чарівній жар-птиці,

Що несе на крилах

Сміх і небилиці.

Лише раз у році

Птиця прилітає,

День цей – 1 квітня,

Хто ж його не знає?!



Пісня А мій милий вареничків хоче

Закінчується пісня, виходять два хлопці: “ Та вже йдіть, поспівали, та й ідіть. Досить з вас, вже ми прийшли ”

Сценка “Про кожух”

1 хл. - Ми з тобою йшли?

2 хл. - Йшли!

1 хл. - Кожух знайшли?

2 хл. - Знайшли!

1 хл. - А де ж він?

2 хл. - Хто?

1 хл. - Кожух.

2хл. - Який?

1 хл. - Як який? Ми з тобою йшли?

2 хл. - Йшли!

1 хл. - Кожух знайшли?

2 хл. - Знайшли!

1 хл. - А де ж він?

2 хл. - Хто?

1 хл. - Кожух.

2 хл. - Та який? (Виходять)

Ведучий: Закликав бути веселим і мудрий Соломон: “Як міль – одягові, а черв’як – дереву, так печаль шкодить серцю людини ” – застерігав він людей.

Ведуча: А давні японці, що віками змагалися з тайфунами, вулканами, ворогами, з бідністю, горем, не забували повторювати: ”У дім, де сміються, приходить щастя”. І довели світу, що це істина.

Учень: Сьогодні світ кипить дивами.

Вужі літають з ластівками.

Криницю чистить сажотрус.

Тіка від жаби чорногуз.

Дірявим ситом із ріки

рак носить воду на грядки.

А на грядках не пачінці –

ростуть на дріжджях окунці,

їх вітер скошує косою.

Танцює сірий вовк з козою.

Я сію букви на папір.

А як не віриш – той не вір.


Учень: Гумореска “Зрозуміла по-своєму”

Батько глянув у щоденник

І питає: ”Грицю,

Це ж за що тобі учитель

Вліпив одиницю? ”

Гриць знітився і промимрив

Так, що ледве чути

“ Та … то я…не міг сьогодні

Кореня добути”

“ Ой лелечко! Чи ви чули? –

Обурилась мати –

Вже дитину заставляють кореня тягати!”



Учень: СмішинкаКмітливий

Стала Петю на уроці

Вчителька питати:

-Поясни, якого роду

Рідне слово “мати”.

Відповів на те їй учень,

Дивлячися в очі:

-Якщо в джинсах – чоловічий,

В спідниці – жіночий.

Жартівлива пісня “Катерина і Василь”

Ведучий: Цікавою здається думка Дмитра Писарєва: “Де немає сміху, там немає надії на оновлення. Де немає сарказмів, там немає і справжньої любові до людства.” Тож давайте сміятися! Хай сміх освітлює обличчя!

Ведуча: Хай допомагає нам стати щасливими, досягти успіху, здобути освіту, стати заможніми,, знайти своє кохання, бути завжди вільними, житии з вірою в серці, що краще буде всім, а не лише комусь!

Гумореска Анатолія Коропенка “Смертельний рахунок”

Втратив сон чомусь Мартин

Не спить цілі ночі…

Лиш лежить і кліпа в стелю,

Аж вилазять очі.

Лікар дав йому пораду:

- Спробуй рахувати.

Доки дійдеш до десятка,

Станеш засинати.

Звечора Мартин заліг,

Впхнув у вуха вати,

Щоб ніхто не заважав,

І став рахувати:

Раз… за хату не платив,

Мабуть, із пів року,

Виселять колись до біса,

Матиму мороку!

Два… Із ЖЕКу щот прийшов

За гарячу воду

Бо відключать, і не писнеш.

Взяли таку моду.

Три…реклама та страшна,

Як газ затухає…

Смажиш яйця! … тю-тю,

А газу немає!

Що там далі!...

А… чотири, не дають зарплати.

В кума вчора брав троячку,

Треба віддавати.

П’ять – печінка,

Шість – дружина, не дає дихнути.

Сім – дочка скінчила школу

Треба кудись впхнути…

Господи, хіба заснеш?

Аж у піт кидає…,

Той щасливий, хто хропе!

Він проблем не має!

Щось мені порадив лікар

Небезпечні ліки…

До десятка доки дійдеш,

То заснеш навіки!

Ведучий: Пісня, веселий танок, дотепне слово…

Поетичний епос України – то живий голос далеких наших предків, то бездонна поетична дума українського народу, його минуле, сучасне і майбутнє.



Ведуча: З давніх-давен пісня для українського народу була, є і буде тією живою водою, що зцілює душу, підносить дух, вселяє віру і надію. Співом наші предки, працюючи в полі, співали на вечорницях, на весіллях,йдучи на ярмарок чи повертаючись з нього.

Пісня “Ти ж мене підманула.”

Ведучий: Дорогі друзі! Як ви вже зрозуміли учасниками нашого свята є учні школи, які відвідували раніше,займаються зараз і будуть відвідувати групу продовженого дня.

Ведуча: То як же можна провести свято без заняття самопідготовки. Отож запрошуємо.

Сценка “Самопідготовка.”

Вихователь: Усім доброго дня! Скажіть, будь ласка, з яких предметів ми будемо виконувати завдання?

Учень: математики, рідної мови, природознавства.

Вихователь: От і добре. Приготувались до математики. Але перш ніж виконати завдання, розв’яжемо цікаві задачі.

3.1 - Андрію, якщо ти знайшов три гривні у лівій кишені і дві у правій…

Андрій: Значить, я одягнув чужі штани.

3.2 Вихователь: Миколо, якщо у тебе є гривня і ти попросиш у брата ще одну, скільки у тебе буде грошей?

Микола: одна гривня.

Вихователь: Та ти просто не знаєш математики!

Микола: Це ви не знаєте мого брата.

3.3 Вихователь: Даринко, скільки буде три плюс п’ять?

Даринка: не знаю…

Вихователь: Ну, то я візьму і покладу тобі в кишеню три копійки і п’ять. Скільки буде?

Даринка: Нічого не буде.

Вихователь: Та чого ж не буде?

Даринка: А того, що в мене у кишені дірка…

3.4 Світлано Павлівно, а нашому вчителеві не можна вірити.

- а то чому?

- Вчора він говорив, що 5 і 5 буде 10, а сьогодні вже твердить, що 7 і 3 також 10.

Вихователь: Ох! Давайте повторимо ще правила з рідної мови.

Учні: Давайте.

3.1 Вихователь: Юлю, чому ми кажемо “ материнська мова? ”

Юля: Бо мати більше говорить, ніж батько.

3.2 Вихователь: Васильку, провідміняй іменник “трактор”

Василько: трактор, тракториця, трактореня.

3.3 Вихователь: “Якого роду слово – яйце?”

Дмитрик: Ніякого.

Вихователь: Чому?

Дмитрик: Бо не знаємо, що з нього вилупиться: курка чи півень.

3.4 Вихователь: Вітю, ти вивчив однину і множину?

Вітя: Так

Вихователь: Тоді скажи: штани – однина чи множина?

Вітя: Вгорі – однина, а внизу – множина.

Вихователь: Ну гаразд, справи не втішні, а давайте ще перевіримо ваші знання з природознавства.

3.1 Вихователь: назвіть 6 тварин, які живуть у Арктиці.

Катя: Два тюлені і чотири білі ведмеді.

3.2 Вихователь: Дениску, у вас є корова?

Денис: Є.

Вихователь: То розкажи, як вона виглядає.

Денис: А наша корова тепер не виглядає, тато на зиму всі дірки забив дошками.

3.3 Вихователь: Даю вам останнє завдання. Хто відповість на перше запитання, то на друге відповідати не буде.

- Перше запитання: скільки волосин у пуделя?



Володя: двадцять сім тисяч чотириста дев’яносто.

Вихователь: Звідки це ти знаєш?

Володя: Це вже друге запитання, на яке я відповідати не повинен.

Вихователь: Достатньо, ідіть відпочивайте. Ви напевно перевтомились.

Ведучий: Сьогодні видалася всім нагода почути і побачити тих, хто любить гостре слово, хто знає українські пісні, хто любить жарти і вміє ними захопити інших.

Ведуча: Отож давайте послухаємо ще один жарт і пам’ятаймо слово Миколи Гоголя: “Засміятися щирим, світлим сміхом може тільки глибока, добра душа.”

Гумореска Павла Глазового “Жорина мрія.”

Каже вчитель на уроці

Патланеві Жорі:

Намолов ти нісенітниць

У домашнім творі.

Вже кінчаєш клас дев’ятий,

Мислити не вмієш

А що вийшло? Ти надряпав

Лиш одну сторінку

Ось ти пишеш: “Я мєчтаю

Підшукати жінку,

Щоб для мене підходящі

Мала внєшні дані,

Щоб робила в гастрономі,

Чи у ресторані, -

Із такою буде класна у сім’ї житуха”

Я читаю і у мене

Червоніють вуха.

Це такі нікчемні мрії

В хлопця молодого?

Ти один лиш дописатись можеш до такого.

- чом один? – скривився Жора, -

Це в якому смислі…

Я писав, батя збоку

Підпрасовував мислі.

- Жерар.


Жорі рівно двадцять п’ять,

Всі прожиті даром,

Тато й матінка чомусь

Звуть його Жераром.

І дивується сусід:

- чи вони не хворі, що таке чудне ім’я, притулили Жорі?

А сусідка молода весело сокоче:

- він же в них жере за трьох,

А робить не хоче.

Гумореска Побачення

Ведуча: Отже, наше свято дійшло завершення. Я сподіваюсь, ви гарно відпочили, посміялись, глибше пізнали культуру нашого народу! Нехай шириться українська культура поміж українцями, і хай про її поширення турбуються діти України – усі, хто любить свій народ, бо чужі за це не візьмуться!

Ведучий: Щоб похмурий день став світлішим,

Щоб було на серці веселіше,

Щоб усіх вас усмішка здружила,

Щоб щасливо й весело ви жили!





Каталог: doc -> files -> news -> 393
news -> «Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок: методика проведення і результативність»
news -> Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Проектування готовності вчителя до інноваційної діяльності Виконавець: Ріпний Микола Петрович
news -> Шляхи формування читацьких інтересів у молодших школярів Ковальова Вікторія Іванівна, учитель початкових класів, учитель вищої категорії, старший учитель, санаторна школа ─ інтернат №2
news -> З початкової школи в основну: проблеми наступності
news -> ─найважливіша умова успішного навчання молодших школярів. Ковальова Вікторія Іванівна, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, загальноосвітня санаторна школа ─ інтернат №2
news -> Повідомлення про оприлюднення проекту Концепції громадянської освіти та виховання в Україні Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України повідомляє про оприлюднення 29 листопада 2012
news -> Додаток базовий компонент дошкільної освіти
news -> Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі. Біблійні мотиви в повісті. Утвердження етичних цінностей
news -> Конспект уроку з української літератури в 10 класі підготувала викладач української мови І літератури Технікуму промислової автоматики Одеської державної академії холоду
393 -> Конспект уроку з української мови

Скачати 113.19 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка