«Формування психологічної готовності до роботи в особливих умовах»



Скачати 29.11 Kb.
Дата конвертації14.09.2017
Розмір29.11 Kb.


ЗАТВЕРДЖУЮ

__________________________

___________

“___” _________ 201_ року



ПЛАН-КОНСПЕКТ


проведення заняття із психологічної підготовки

з особовим складом _______________________________________________
Тема: «Формування психологічної готовності до роботи в особливих умовах».

Навчальна мета: Розвиток та тренування особового складу караулу можливості та психологічні якості в екстремальних ситуаціях на пожежах та аваріях під час того коли, рятуючи людей виникає паніка..

Час: 1 год.
Місце проведення: навчальний клас

Навчально-матеріальне забезпечення: план-конспект


Нормативно-правові акти і література:

1. Психологія / За ред Ю.Л.Трофімова. – К., 1999.

2. Самонов А.П. Психология для пожарных. – Пермь, 2000.

3. Ведение в психологию / Под ред. А.В.Питровского. – М., 1996.

4. Лозниця В.С. Психологія і педагогіка. – К., 1999.


  1. Котик М.А. Психология и безопасность. - Таллин, 1987.

Порядок проведення заняття:
1. Організаційні заходи - 5 хв.

перевірка присутніх; оголошення теми і мети заняття.

2. Контроль знань - 5 хв.

перевірка засвоєння раніше пройденого матеріалу.

3. Викладення матеріалу теми - 25 хв.

Питання, які вивчатимуться:

3.1. Психологічна адаптація працівника під час екстремальних ситуацій та після них.
Порядок проведення заняття:

Питання та їх короткий зміст


Методичні вказівки.

1.Психологічна адаптація працівника під час екстремальних ситуацій та після них.

В наш час в більшості випадків з моменту емоційних навантажень людина вимушена старатися в любих умовах зберегти спокій, здаватися усміхненою та простою, це - найвище в світі мистецтво. Поступово цей запас в зв’язку з різними соціально-побутовими факторами у житті з’являються аномалії, тобто „тріщини”, які призводять до певних конфліктів на роботі та у сім’ї.

Великий вплив на силу взаємодії психоемоційного стресу надає психологічний настрій людині. Дуже важливо вміти відноситись навіть до дуже неприємних явищ якомога простіше, легше, не приділяючи їм великого значення. Тут потрібно підключити інтелект, розум, розвивати в собі здатність самооцінки, самоконтролю та самокритики. Потрібно постаратися виховати в собі здатність бути не тільки посміхненим та простим, але й з відповідальністю ставитися до вчинків.

Увага один до одного, це стосується колективу, турбота, постійний прояв товариських відношень до співробітників в значній мірі зменшує дію існуючих в нас проблем, це покращує настрій та продуктивність праці.

Ввічливість, тактовність, бажання зробити для кожного якомога краще – це необхідні якості людей в нашому суспільстві при вирішенні соціально-побутових конфліктів.

Для вирішення соціально-побутових проблем слід врахувати такі якості в людини, як :



  • виховання характеру;

  • волі;

  • вміння доводити справу до кінця;

  • вміння розподілення часу;

  • самодисципліна;

  • вміння зосереджуватися;

  • спілкування з оточуючими.

Саме ці критерії допоможуть досягти людині певних висот на професійній ниві та в сімейних стосунках, оминаючи таким чином соціально-побутові негаразди та проблеми.

Під запис

4. Закріплення вивченого матеріалу – 5 хв.


Питання для закріплення:

4.1. Психологічна адаптація працівника під час екстремальних ситуацій та після них


5. Підведення підсумків – 5 хв.

вказати на питання, які вимагають підвищеної уваги;

оголосити оцінки;

відповісти на запитання


План-конспект склав:

_____________________


______________ 201_ року




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка