Федоренко Олена Іванівна



Сторінка1/5
Дата конвертації11.04.2016
Розмір0.85 Mb.
  1   2   3   4   5



Для заказа доставки данной работы воспользуйтесь поиском на сайте http://www.mydisser.com/search.html
ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ВНУТРІШНІХ СПРАВ

На правах рукопису

Федоренко Олена Іванівна



УДК 371.132:371.125


ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ

ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ ДО СОЦІАЛЬНОЇ

ТА ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ

13.00.04 – теорія і методика професійної освіти


Дисертація

на здобуття наукового ступеня

доктора педагогічних наук

Науковий консультант:

Тюріна Валентина Олександрівна

доктор педагогічних наук,

професор

Харків – 2008

ЗМІСТ




ВСТУП



5

РОЗДІЛ 1.

Підготовка майбутніх працівників органів внутрішніх справ до соціальної та виховної роботи з підлітками як педагогічна проблема ....................………….

21


1.1.

Стан розробленості проблеми підготовки фахівців до профілактики правопорушень підлітків у педагогічній теорії і практиці ...................................................................

21


1.2.

Закордонний досвід підготовки поліцейських та особливості їх роботи щодо профілактики правопорушень неповнолітніх....................................………………………....

40


1.3.

Теоретичні, методологічні та правові засади професійної підготовки майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками .......…………….....

58


1.4.

Критерії, показники та рівні готовності майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками ............................................................…………….....

87


Висновки до першого розділу ...............................................................

101

РОЗДІЛ 2.

Особливості соціальної та виховної роботи працівників ОВС з підлітками щодо запобігання скоєння ними правопорушень ……........................……………...

105


2.1.

Загальний стан проблеми правопорушень підлітків в Україні ..................................................................................

105


2.2.

Класифікація категорій підлітків, з якими працівники ОВС мають здійснювати соціальну та виховну роботу..

123


2.3.

Модель соціальної та виховної роботи працівників органів внутрішніх справ з підлітками ......………………...

144


Висновки до другого розділу .................................................................

189

РОЗДІЛ 3.

Теоретичні та загальнометодичні засади організації підготовки майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками .............………....

193


3.1.

Модель підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ до соціальної та виховної роботи з підлітками .........................................................……………….......

193


3.2.

Етапи процесу підготовки курсантів соціальної та виховної роботи з підлітками ..............................………..

214


3.3.

Організаційні форми та методи навчання майбутніх працівників ОВС соціальної та виховної роботи з підлітками ............................................................................

230


.

3.3.1.Застосування проблемних навчальних ситуацій професійного змісту у процесі підготовки курсантів до соціальної та виховної роботи з підлітками .....................


231





3.3.2.Використання ділових ігор у процесі підготовки майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками ...................................................……..

244





3.3.3.Теоретичні та методичні засади використання тренінгу спілкування як методу підготовки майбутніх правоохоронців до роботи з підлітками ....……………….....

258


Висновки до третього розділу …………………………………………

273

РОЗДІЛ 4.

Дослідно-експериментальна перевірка ефективності застосування моделі підготовки майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками .......................................................................………..

277


4.1.

Зміст і організація формувального експерименту ............

277

4.2.

Реалізація дослідно-експериментальної перевірки ефективності застосування моделі підготовки майбутніх правоохоронців до соціальної та виховної роботи з підлітками .............................................................................

327


4.3.

Аналіз результатів експерименту .......................................

384

Висновки до четвертого розділу …………………………….………..


400

ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ……………………………………………….


404

ДОДАТКИ ……………………………………………………………….

411

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ .............................................

472

  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка