Дубляни 2012 Зміст Резюме



Скачати 81.68 Kb.
Дата конвертації24.04.2016
Розмір81.68 Kb.
Львівський національний аграрний університет

Кафедра міжнародної економіки та менеджменту ЗЕД

Бізнес – план

діяльності особистого господарства

з вирощування гусей
Виконавець:

к.е.н. Андрушко М.І.


Дубляни 2012
Зміст
1. Резюме……………………………………………………………….. 3

2. Характеристика підприємства і його продукції…………………4

3. Цілі і стратегії бізнесу………………………………………………. 5

4. Аналіз ринку збуту готової продукції……………………………..6

5. Стратегія маркетингу збуту…………………………………………7

6. План виробництва…………………………………………………….8

7. Інвестиційний план…………………………………………………..9

8. Фінансовий план……………………………………………………..10

9. Аналіз ризиків……………………………………………………….11

Резюме
Даний бізнес-план розроблений особистим селянським господарством з метою вирощування 500 гусей та отримання інвестицій в сумі 40 тис.грн. Для реалізації першого періоду розвитку підприємства і підготовки виробництва до другого періоду.

Основним видом діяльності господарства буде вирощування птиці-гусей для виробництва пухо-піряної сировини і забій птиці для реалізації м”яса після закінчення циклів обскубування.

На підприємстві при 100% завантаженості буде утримуватися 500 гол гусей протягом року. Наростання потужності буде здійснюватися протягом трьох років.

Селянське господарство буде працювати на внутрішньому регіональному ринку збуту м”яса птиці а також з перспективою на зовнішньому – експорт пухо-піряної сировини за договорами – поставок з іноземними партнерами.

При запланованій потужності господарство зможе реалізувати біля 2 тис. кг м’яса з розрахунку3-4 кг з однієї птиці і 150 кг пуху-пера при виході 300 г з однієї птиці в рік.

Підприємство буде реалізувати м”ясо гусей по оптовій ціні 40 грн. за 1 кг і отримає 80 тис. грн., пуху-пера по ціні 200 грн. кг на суму 30 тис.грн. Всього в рік буде реалізовано продукції на суму – 110 тис.грн. Річні витрати підприємства будуть складати 85,2 тис.грн. Прибуток 24,8 тис.



1. Характеристика підприємства і його продукції
Селянське господарство є самостійною господарською одиницею утворене сімєю з метою виробництва і реалізацією сільськогосподарської продукцією.

Господарство повинно мати 1,5-2 га землі і відповідне приміщення з прибудовами.

Основним видом діяльності є вирощування птиці - гусей - для їхнього виробництва пухо-піряної сировини і забій птиці для реалізації м'яса після закінчення циклів обскубування пуху. Кормовою базою для вирощування гусей є пасовищні угіддя, частково посівні площі, але основні корми будуть закуповуватися у підприємств - виробників комбікорму. Технологія роздачі кормів, очищення приміщень, обскубування пуху, забій птиці, доведення туш до кондиційних вимог – ручна. Продукція господарства – гусяча біла пухо-піряна сировина прижиттєвого обскубування. Структура 1 кг пуху 28-32%; пера - 72-68%. Упаковка сировини - мішки по 20 кг маси.

Споживачами пухової сировини є підприємства – виробники в регіонах країни та СНД. Випуск аналогічної продукції в регіоні (прижиттєве обскубування птиці) на промисловій основі практично не ведеться. В приватному аграрному секторі Львівської області заготівля пухо-піряної сировини не розвинена. Наведені вище чинники підтверджують доцільність заповнення даної ринкової ніші з розрахунку на потребу, що зростає, у високоякісній пухо-піряній сировині на вітчизняному і зарубіжному ринках. М'ясна продукція - гусячі туші і субпродукти. Ринок збуту - місцевий: "кооперативні" ринки в містах Львівської області (роздрібний продаж -45%); торгово-посередницькі підприємства (оптовий продаж -40%); підприємства громадського харчування (за договорами -15%).

Збут м'ясної продукції господарства здійснюється за середньоринковими цінами в умовах конкуренції з товарозамінною продукцією вітчизняного і зарубіжного виробництва (курячі туші , туші качки, м'ясо індички і т.д.).
2. Цілі і стратегії бізнесу
Цілями бізнес-плану є:

- обгрунтовування рентабельності вибраного виду діяльності - вирощування промислової птиці на діючих власних виробничих площах і реалізація пухо-піряної сировини та м'яса птиці на внутрішньому і зовнішньому ринках;

- виявлення умов ринку і прогноз продажу готової продукції при нарощуванні потужності виробництва;

- оцінка очікуваних фінансових результатів бізнесу і побудова фінансової стратегії підприємства при розрахунках з кредиторами і партнерами.



Стратегії досягнення. Здійснити при потребі реконструкцію приміщення пташника з метою підготовки виробництва з подальшим виробництвом пухо-піряної сировини і промислового м'яса);

- провести технічне переоснащення, відновити парк машин і технологічне устаткування;

- забезпезпечити отримання прибутку від виробництва і збуту готової продукції необхідної для задоволення власних потреб.

Нагромадження власного капіталу у селянському господарстві створює базу для закріплення продуктивних сил на селі і оновлення технології аграрного виробництва.



3. Аналіз ринку збуту готової продукції
Селянське господарство буде працювати на внутрішньому регіональному ринку (збут м'яса птиці) і на зовнішньому – експорт пухо-піряної сировини за договорами поставок з іноземними партнерами.

Згідно технологічної схеми виробництва, відгодівля птиці, її забій і реалізація гусячого м'яса здійснюється протягом 3-х місяців.

З урахуванням подорожчання кормів скорочуються поставки на ринок гусячого м'яса і збоку приватних селянських господарств, які займають сьогодні домінуюче положення на регіональному ринку.

Прогнозований об'єм виробництва і продажу гусячого м'яса розраховується виходячи з максимальної виробничої потужності господарства –500 голів птиці; коефіцієнта падежу -5 %, виходу промислового м'яса з однієї птиці -3- 4 кг. Тоді максимальний об'єм виробництва в натуральному виразі складе: 500х(1 – 0,05)х4 = 1,9 тис.кг

Збут пухової сировини планується в повному об'ємі здійснювати на експорт по отриманих офертах від зарубіжних підприємств посередників і згідно з угодами намірів . Основна вимога, яка пред'являється до пухової сировини збоку покупців - його якість. Даним вимогам підприємство відповідає, так як прижиттєве ручне обскубування птиці дає високі технологічні і споживчі характеристики . Попередній досвід підприємства по збуту пухової сировини дозволив придбати необхідну кваліфікацію персоналу і вкомплектувати технологічне устаткування згідно вимог стандарту продукції, що відправляється на експорт.

Прогнозований об'єм виробництва і реалізації пухової сировини розраховується виходячи із заявленого попиту на готову продукцію.

Таким чином, ринок кормів і ціни на них можна вважати надійними, а канали надходження є перевіреними на весь інвестиційний період.
4. Стратегія маркетингу і збуту
Збут готової продукції підприємство організує в міру збільшення об'ємів виробництва і розширення каналів реалізації продукції.

Збут пухо-піряної сировини високої якості підприємство планує і в після інвестиційний період здійснювати на експорт.



5. План виробництва
Розрахуємо рекомендаційні межі виробництва продукції у селянському господарстві.

Потужність птахофабрики –500 голів птиці одночасно.

Продукція основна - гусячий пух, м'ясо, субпродукти. Виробничий цикл для м'ясопродуктів - 6 місяців (180 днів): від закупівлі молодняка до забою промислової птиці. Виробничий цикл для пуху-пера:

- 1 стадія - 50 днів (перше обскубування пуху-пера);

- 2 стадія - 40 днів (друге обскубування пуху-пера);

- 3 стадія - 40 днів (третє обскубування пуху-пера).

Вихід пуху з однієї птиці за одне обскубування -100 гр. Коефіцієнт падежу -5%; Кількість циклів в рік - 3;

Річний план виробництва пуху: 500хЗх(1-0.05)х0.1 =150 кг/рік Вихід м'яса птиці (без субпродуктів) з однієї голови до 4кг; коефіцієнт падежу-5%; кількість циклів в рік (180 днів) – 1.

Річний план виробництва м'яса птиці:

500х1.0х( 1-0.05)х4 = 475 кг

Чистий прибуток з обороту: 22 тис. грн.

6. Інвестиційний план
Інвестиційний задум селянського господарства складається з двох періодів: перший період: розвиток виробничої потужності до рівня в 500 голів одночасного утримання птиці за умови щорічного відновлення закупівель молодняка, а другий період: буде залежати від діяльності господарства.

Даний бізнес-план орієнтований на обгрунтуванні умов реалізації першого періоду

розвитку підприємства і підготовки виробництва до другого періоду .

Об'єкти і напрями інвестицій. Об”єктами інвестицій у першому періоді розвитку є:

реконструкція виробничих приміщень;

будівництво водонапірної вежі;

придбання устаткування і машин; закупівля молодняку птиці для річного об'єму виробництва.

Проектна потужність птахофабрики –500. голів одночасного утримання птиці. Виробничий цикл для м'ясопродуктів - 6 місяців (180 днів),від закупівлі молодняка до забою промислової птиці (один цикл в рік). Виробничий цикл для пухо-піряної сировини :

1 стадія 50 днів (перше обскубування пуху-пера);

2 стадія - 40 днів (друге обскубування пуху-пера);

3 стадія - 40 днів (третє обскубування пуху-пера).

Відповідно до інвестиційного плану підприємства на початковій стадії виробництва робиться заключення договорів-намірів на експорт пухо-піряної сировини, на закупівлю молодняку птиці (гусят), поставку кормів. Попередня розробка проектно-кошторисної документації на реконструкцію виробничих приміщень, будівельно-ремонтних і капітальних робіт передбачається у момент отримання позичкових коштів, про що є домовленість з відповідними підрядними організаціями.
7. Фінансовий план
Фінансовий план підприємства складений виходячи з графіка поетапного введення потужностей господарства (50%, 75%, 100% ), ухваленої черговості капітальних вкладень і розрахунків з постачальниками і, а також циклічності виробничого процесу вирощування промислової птиці на забій (для реалізації м'яса птиці) і періодами обскубування птиці для реалізації пухо-піряної сировини.

Фінансовий план відображає рух грошових потоків по періодах інвестування. Підприємство буде реалізувати м”ясо гусей по оптовій ціні 40 грн. за 1 кг і отримає 80 тис. грн., пуху-пера по ціні 200 грн. кг на суму 30 тис.грн. Всього в рік буде реалізовано продукції на суму – 110 тис.грн. Річні витрати підприємства будуть складати 85,2 тис.грн. Прибуток 24,8 тис.

Точки беззбитковості підприємство досягає в кінці першого року підприємницькій діяльності, що сприяє нагромадженню коштів для повернення кредиту.


8. Аналіз ризиків
Комерційний ризик оцінюються вірогідністю втрати в прогнозованій точці безбиткового обороту.

Інвестиційний ризик на прогнозований момент дорівнює 0 оскільки кредит не передбачався.

Виконали: Янишин Я. С.

Андрушко М.І.



Гаврилюк І.І.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка