Дослідження гендерних характеристик студентів



Скачати 27.28 Kb.
Дата конвертації09.09.2017
Розмір27.28 Kb.
#36864
Практична робота 1

Тема: ЩО ТАКЕ ГЕНДЕР

Алгоритм роботи

Етап 1. Знайомство. Презентація особистого гендерного образу.

Етап 2. Обговорення особистих презентацій.

Етап 3. Групова дискусія «Справжній» чоловік, «справжня» жінка.

Етап 4. Тренування навичок критичного аналізу текстів, присвячених гендерним проблемам.

Практична робота 2

Тема: ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ ХАРАКТЕРИСТИК СТУДЕНТІВ

Алгоритм роботи

Етап 1. Діагностичне анкетування.

Етап 2. Вправа «Перевертні» і групове обговорення.

Етап 3. Обговорення поняття «Гендерний стереотип».

Етап 4. Вправа «Ціна стереотипу».

Етап 5. Дискусія «Навіщо гендерна рівність потрібно чоловікам і жінкам?».

Етап 6. Групова рефлексія «Що цінного і корисного я сьогодні дізнався (а) про себе?».

Практична робота 3

Тема: ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК БІОЛОГІЧНИХ І ПСИХОЛОГІЧНИХ

ХАРАКТЕРИСТИК ОСОБИСТОСТІ: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ
Алгоритм роботи

Етап 1. Введений. Діагностичне анкетування на тему «Що я думаю (знаю) про психофізіологічні особливості чоловіків і жінок?»

Етап 2. Інформаційний. Обговорення змісту матеріалу по темі «Взаємозв'язок біологічних і психологічних характеристик особистості: гендерний аспект».

Етап 3. Дослідження міжпівкульної асиметрії (визначення провідної півкулі) у чоловіків і у жінок.



Практичне заняття 4

Тема: ГЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ. ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ І ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ ОСОБИСТОСТІ

Алгоритм роботи

Етап 1. Термінологічна розминка.

Етап 2. Складання «блок-схеми» з основних понять, що відносяться до теми «Гендерна ідентичність».

Етап 3. Виконання вправи «Гендерна автобіографія».



Практичне заняття 5

Тема: ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ УСТАНОВОК В СИТУАЦІЇ КОНФЛІКТУ. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ГЕНДЕРНИХ РОЛЕЙ
Алгоритм роботи

Дослідження може проводитися індивідуально і в групах. Воно складається з двох завдань, що включають в себе роботу над проективним малюнком «Конфлікт на роботі» та сюжетно-рольову гру «Співбесіда».

Етап 1. Твір «Конфлікт на роботі».

Етап 2. Обробка результатів твору.

Етап 3. Обговорення результатів.

Етап 4. Інформаційне повідомлення викладача.

Етап 5. Сюжетно-рольова гра «Співбесіда».

Етап 6. Обговорення результатів.



Практичне заняття 6

Тема: ГЕНДЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Алгоритм роботи

Етап 1. Теоретичне інформування.

Етап 2. Робота з анкетою.

Етап 3. Виконання завдання «Аналіз гендерної компетентності особистості».

Етап 4. Підведення підсумків заняття.

Практичне заняття 7

Тема: СЕКСУАЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ: СОЦІАЛЬНО-КОНСТРУКЦІОНІСТСКІЙ ПІДХІД
Алгоритм роботи

Етап 1. Виконання вправи «Асоціації».



Етап 2. Знайомство з основними етапами розвитку сексологічного знання.

Етап 3. Виконання вправи «Пентаграма С. Гінгер».
Каталог: sites -> bdpu.org -> elearning -> ioipt -> pptampn
pptampn -> Уведення у методологію науки
pptampn -> Аналіз шкільних програм з основ економіки
ioipt -> Питання до заліку
pptampn -> Самостійна робота основні засади організації навчального процесу у вищих закладах освіти підготувати реферати з теми
ioipt -> Самостійна робота студентів, її тематика та обсяг
pptampn -> Вступ до дисципліни «Основи інженерно-педагогічна творчість»
pptampn -> Питання до екзамену
pptampn -> Практична робота Роль дидактичного проектування в роботі інженера-педагога

Скачати 27.28 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка