Додаток до наказу керівника секретаріату Вищої ради правосуддя від 13. 04. 2017 №219-к умови проведення конкурсу на посаду завідувача сектору внутрішнього аудиту секретаріату Вищої ради правосуддя
1) планування, організація та проведення на належному рівні внутрішнього аудиту;
2) ідентифікація, оцінка та документування ризиків;
3)формування піврічних планів проведення внутрішніх аудитів, внесення змін до них у встановленому порядку у межах компетенції сектору;
4) визначення складу аудиторської групи, який повинен відповідати характеру й ступеню складності кожного внутрішнього аудиту, а також обмеженням в термінах і трудових ресурсах;
5)підписання програми внутрішнього аудиту та подання її на затвердження керівнику секретаріату Вищої ради правосуддя до початку її виконання;
6) здійснення внутрішніх аудитів; документування їх результатів, підготовка аудиторських звітів, висновків та рекомендацій за результатами проведених внутрішніх аудитів, здійснення контролю за станом їх реалізації, формування та зберігання матеріалів внутрішніх аудитів згідно з порядком, встановленим законодавством та внутрішніми розпорядчими документами Вищої ради правосуддя;
7)забезпечення проведення моніторингу виконання (врахування) рекомендацій за результатами проведення внутрішнього аудиту;
8)узагальнення результатів внутрішніх аудитів, підготовка звіту про результати діяльності сектору;
9) розгляд листів, заяв і скарг громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів України про факти порушення законодавства з фінансових питань, внесення згідно із законодавством пропозицій щодо вжиття відповідних заходів за результатами їх розгляду;
10) участь у плануванні роботи сектору; розробка проектів положення про сектор та посадових інструкцій працівників сектору; підготовка інформації для зовнішніх користувачів з питань, що належать до компетенції сектору; ведення та складання звітності про результати внутрішніх аудитів, проведених сектором, забезпечення її достовірності;
11) здійснення контролю за веденням діловодства у секторі, збереженням документів;
Умови оплати праці
- посадовий оклад – 8250 грн;
- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;
- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»)
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
постійно
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
Документи приймаються до 18 год. 00 хв. 10 травня 2017 року
Дата, час і місце проведення конкурсу
10 година 16 травня 2017 року, вул. Студентська, 12-А, м. Київ
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Дудченко Юрій Леонідович, (044) 481-06-22, y.dudchenko@hcj.gov.ua
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1
Освіта
вища
Ступінь вищої освіти
магістр
2
Досвід роботи
досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» і «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років
3
Володіння державною мовою
вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1
Освіта
вища в галузі знань «Право»
2
Знання законодавства
Конституція України, закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про Вищу раду правосуддя», «Про судоустрій і статус суддів», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про публічні закупівлі», Бюджетний кодекс України, Стандарти внутрішнього аудиту; Кодекс етики працівників підрозділу внутрішнього аудиту та інші нормативно-правові акти, які регулюють питання функціональних повноважень ВРП та структурного підрозділу.
3
Професійні знання
знання основ ведення бухгалтерського обліку та складення фінансової звітності; знання особливостей здійснення публічних закупівель; знання нормативно-правових актів, що регулюють фінансово-господарську діяльність суб’єктів господарювання державного сектору економіки; знання та практичні навички щодо підготовки аналітичних документів.
4
Спеціальний досвід роботи
досвід роботи аудитором, ревізором, або юристом на посадах в органах державної влади за напрямом організації зовнішнього та внутрішнього контролю та сфери публічних закупівель
5
Знання сучасних інформаційних технологій
впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Express, Internet)