Додаток до наказу керівника секретаріату Вищої ради правосуддя від 13. 04. 2017 №219-к умови проведення конкурсу на посаду завідувача сектору внутрішнього аудиту секретаріату Вищої ради правосуддя



Скачати 50.39 Kb.
Дата конвертації11.09.2017
Розмір50.39 Kb.
Додаток

до наказу керівника секретаріату

Вищої ради правосуддя

від 13.04.2017 № 219-к


УМОВИ
проведення конкурсу на посаду завідувача сектору внутрішнього аудиту секретаріату Вищої ради правосуддя


Загальні умови

Посадові обов’язки

1) планування, організація та проведення на належному рівні внутрішнього аудиту;

2) ідентифікація, оцінка та документування ризиків;

3)формування піврічних планів проведення внутрішніх аудитів, внесення змін до них у встановленому порядку у межах компетенції сектору;

4) визначення складу аудиторської групи, який повинен відповідати характеру й ступеню складності кожного внутрішнього аудиту, а також обмеженням в термінах і трудових ресурсах;

5)підписання програми внутрішнього аудиту та подання її на затвердження керівнику секретаріату Вищої ради правосуддя до початку її виконання;

6) здійснення внутрішніх аудитів; документування їх результатів, підготовка аудиторських звітів, висновків та рекомендацій за результатами проведених внутрішніх аудитів, здійснення контролю за станом їх реалізації, формування та зберігання матеріалів внутрішніх аудитів згідно з порядком, встановленим законодавством та внутрішніми розпорядчими документами Вищої ради правосуддя;

7)забезпечення проведення моніторингу виконання (врахування) рекомендацій за результатами проведення внутрішнього аудиту;

8)узагальнення результатів внутрішніх аудитів, підготовка звіту про результати діяльності сектору;

9) розгляд листів, заяв і скарг громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів України про факти порушення законодавства з фінансових питань, внесення згідно із законодавством пропозицій щодо вжиття відповідних заходів за результатами їх розгляду;

10) участь у плануванні роботи сектору; розробка проектів положення про сектор та посадових інструкцій працівників сектору; підготовка інформації для зовнішніх користувачів з питань, що належать до компетенції сектору; ведення та складання звітності про результати внутрішніх аудитів, проведених сектором, забезпечення її достовірності;

11) здійснення контролю за веденням діловодства у секторі, збереженням документів;


Умови оплати праці

- посадовий оклад – 8250 грн;

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»)


Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

постійно

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.



Документи приймаються до 18 год. 00 хв. 10 травня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

10 година 16 травня 2017 року, вул. Студентська, 12-А, м. Київ

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Дудченко Юрій Леонідович, (044) 481-06-22, y.dudchenko@hcj.gov.ua




Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища




Ступінь вищої освіти

магістр

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» і «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища в галузі знань «Право»

2

Знання законодавства

Конституція України, закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про Вищу раду правосуддя», «Про судоустрій і статус суддів», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про публічні закупівлі», Бюджетний кодекс України, Стандарти внутрішнього аудиту; Кодекс етики працівників підрозділу внутрішнього аудиту та інші нормативно-правові акти, які регулюють питання функціональних повноважень ВРП та структурного підрозділу.

3

Професійні знання

знання основ ведення бухгалтерського обліку та складення фінансової звітності; знання особливостей здійснення публічних закупівель; знання нормативно-правових актів, що регулюють фінансово-господарську діяльність суб’єктів господарювання державного сектору економіки; знання та практичні навички щодо підготовки аналітичних документів.

4

Спеціальний досвід роботи

досвід роботи аудитором, ревізором, або юристом на посадах в органах державної влади за напрямом організації зовнішнього та внутрішнього контролю та сфери публічних закупівель

5

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Express, Internet)

6

Особистісні якості

аналітичні здібності; дисципліна і системність; самоорганізація та орієнтація на розвиток;

ініціативність; вміння працювати в стресових ситуаціях.




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка