Додаток 1 до листа управління освіти Шосткинської міської ради від 18. 01. 2013 №72 Інформація про публікації



Скачати 215.44 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір215.44 Kb.
Додаток 1

до листа управління освіти

Шосткинської міської ради

від _18.01.2013 №_72_____



Інформація про публікації

дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності навчальних закладів м.Шостка



№з/п

Назва публікації

Автор

Видавництво

Рік видання

Кількість сторінок

Кількість друкованих аркушів

Короткий зміст (анотація)

Комплексна програма розвитку дітей «Росток»

ШЗШ №4

1

Назва і запис двоцифрових чисел більше 20 . Розв'язування задач на дві дії (Рефлексія )

Коваленко Валентина Олександрівна,

вчитель початкових класів



Видавництво Плеяди

«Відкритий урок: розробки, технології, досвід».



2010 рік

2

4

Розробка уроку математики за програмою «Росток» для учнів 1 кл. Мета уроку полягає не тільки у формуванні вміння читати й записувати двофифрові числа, а й виховувати почуття дружби, взаємовиручки.

2

Множення на 1 і на 0


Нечипоренко Тетяна Михайлівна,

вчитель початкових класів



Видавництво Плеяди

«Відкритий урок: розробки, технології, досвід»



2010 рік

2

3

Розробка уроку математики за програмою «Росток» для учнів 1кл. Мета уроку полягає у формуванні здатності учнів множити на 1 і на 0; розвивати логічне мислення, лічильні навички, виховувати інтерес до математики.

3

Розв'язання рівнянь


Казюка Наталія Петрівна,

вчитель початкових класів



Видавництво Плеяди

«Відкритий урок: розробки, технології, досвід»



2010 рік

2

3

Розробка уроку математики за програмою «Росток» для учнів 3 кл. Мета даного уроку – навчити учнів розвязувати задачі за допомогою рівнянь, формувати початкове уявлення про функціональну залежність.


4

Зустрічний рух. Задачі на рух.

Томашевська Лариса Леонідівна,

вчитель початкових класів



Видавництво Плеяди

«Відкритий урок: розробки, технології, досвід»



2010 рік

2

4

Урок математики для 4 кл. , розроблений за програмою «Росток», розпочинається з актуалізації життєвого досвіду та створення ситуації успіху. Вивченню нового матеріалу передує постановка навчальної проблеми.

5

Задачі на рух по річці


Сафронюк Галина Василівна,

вчитель математики



Видавництво Плеяди

«Відкритий урок: розробки, технології, досвід»



2010 рік

2

4

Розробка уроку математики у 6 класі за програмою «Росток» з використанням інтерактивної форми роботи «Асоціативний кущ»

6

Відсотки в задачах бізнесово-фінансового змісту

Аврамкіна Валентина Іванівна,

вчитель математики



Видавництво Плеяди

«Відкритий урок: розробки, технології, досвід»



2010 рік

2

4

Урок розраховано на 2 години. Мета – навчити учнів практичному використанню вивчених алгоритмів з теми «Відсотки»

7

Урок-гра з математики «Відсотки»,

(6 кл.).



Аврамкіна Валентина Іванівна, вчитель математики

Видавнича група «Основа», науково-методичний журнал «Математика в школах України»

2011 рік

3

6

Розробка уроку математики у 6 класі за програмою «Росток». Мета уроку – сформувати вміння і навички для розв’язання задач бізнесового та фінансового змісту.




Назва інновації: Використання ІКТ в навчально-виховному процесі.

Інтерактивні технології навчання (ШЗШ №8)

1

Розробки уроків фізики з медіа- презентацією для 9 класу «Електричне поле».
«Електричний струм» 9 клас.

Рахманенко Світлана Миколаївна

Видавництво «Плеяди», журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід».

№7,8,9, 2011р.

27

7


27

7



До складу розробки ввійшли шість навчальних тем: «Електризація тіл. Два роди електричних зарядів»; «Електричне поле. Дискретність електричного заряду. Електрон. Будова атома. Закон збереження електричного заряду»; «Взаємодія заряджених тіл»; «Закон Ньютона». Усі уроки супроводжуються медіа презентаціями.Розробка уроку розв’язання задач у 9 класі. У додатку – медіа презентація.

2

Розробка уроку української літератури в 9 класі Іван Котляревський «Енеїда». Історія створення. Національний колорит. Зображення життя усіх верств суспільства , алюзія на українську історію в ній».

Бобровицька Ірина Михайлівна

Видавництво «Плеяди», журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід»

№12, 2012р.

7

7

Розробка уроку української літератури по типу вивчення нового матеріалу, формування вмінь і навичок роботи з текстом твору. На уроці розкрито історію написання поеми, її ідейно-тематичну спрямованість. У додатку – мультимедійна презентація.

3

Розробка уроку світової літератури «Поема Данте «Божественна комедія» - філософсько-художній синтез середньовічної культури. Сон Данте протягом великоднього тижня 1300 року» 8 клас.

Кусочкіна Світлана Григорівна

Видавництво «Основа», портал «Учительського журналу он-лайн»

№4, 2012 з 10.04.12 р.

8

8

У розробці уроку світової літератури використано декламування вірша Ліни Костенко у запису. На уроці застосовано інтерактивні методи навчання: «Мікрофон», «Рольова гра», «Заочна екскурсія», мистецькі хвилинки з демонстрацією репродукцій Ф.Гойї, Е, Делакруа, складений проект «Шлях душі до очищення і набуття віри в добро». У додатку – мультимедійна презентація.


4

Розробка уроку світової літератури «Публій Вергілій Марон. Поема «Енеїда», як літературна обробка римської легенди про троянця Енея – легендарного засновника Рима».


Кусочкіна Світлана Григорівна

Видавництво «Етносфера», журнал «Зарубіжна література в школах України»

№12, 2012 р.


4

4

Урок засвоєння нових знань. На уроці укладена таблиця «Загальна характеристика родів і жанрів римської літератури». Проведена робота по вивченню біографії Вергілія. Переказ основних моментів поеми «Енеїда», що супроводжується показом репродукцій картин відомих художників. У додатку – мультимедійна презентація.

3

Розробка уроку історії «Голодомор 1932-1933 рр. – геноцид українського народу» 10 клас з мультимедійною презентацією.

Григор’єва Ольга Сергіївна

Видавництво «Плеяди», журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід»

№10, 2012 рік.

10

10

Урок розроблений із застосуванням елементів інтерактивних технологій: «Мозковий штурм», робота в малих групах, в парах, «Мікрофон», «Обери позицію», «Акваріум». У додатку – мультимедійна презентація.

4

Презентація уроку біології «Круглі черви, 8 клас»


Міняйло Наталія Іванівна

Видавництво «Основа», портал «Учительського журналу он-лайн»

з 23.10.2012 року

5

5

Розробка уроку біології із використанням матеріалу електронного підручника з даної теми. У додатку – мультимедійна презентація.

5

Розробка уроку світової літератури «Позакласне читання. Музичність вірша, детальність та витонченість пейзажних картин у творах А.Фета»

Сапегіна Валентина Анатоліївна

Видавництво «Основа», портал «Учительського журналу он-лайн»

з 23.09.2012

5

5

Розробка уроку-дослідження художніх особливостей лірики А. Фета із застосуванням інтерактивних методів роботи «Мікрофон», «Мозковий штурм», дослідницька робота в групах, рольова гра. У додатку – мультимедійна презентація

6

Розробка уроку світової літератури «Е. Хемінгуей, «Старий і море». «Життєподібний» сюжет і філософько-символічний зміст твору».

Сапегіна Валентина Анатоліївна

Видавництво «Етносфера», журнал «Зарубіжна література в школах України»

№12, 2012 р.


4

4

Розробка уроку із застосуванням технологій ІКТ, інтерактивного навчання. Тип уроку – формування вмінь і навичок роботи з текстом. У додатку – мультимедійна презентація .

Проектні технології (ШСШ №13)

3

Впровадження проектної діяльності в роботу вчителя початкових класів.

Жуковська С.В.

Основа

2006

4

2

Розкрито переваги використання методу проектів в роботі вчителя початкових класів. Розкривається поняття «проекту», «освітнього проекту». Чітко сформульовані основні етапи проектної діяльності.


4

Збірник методичних рекомендацій щодо організації проектної діяльності в початковій школі

Жуковська С.В.

СОІППО

2007

131

131

Методичні рекомендації щодо організації, здійснення та результативності використання проектної діяльності в початковій школі.

5

Творчий проект «Шляхи формування читацької активності учнів початкової школи»

Жуковська С.В.

Основа

2008

5

3

Зразок використання проектної діяльності в управлінській діяльності


Гуманно-особистісний підхід до дітей в освітньому процесі(ШСШ №13)

6

Розвиток пізнавальної активності дитини шляхом впровадження інноваційних технологій

Мелькунова О.Д.

Початкова школа

2012

4

2

Особливості використання інноваційних технологій на уроках в початкових класах, з наведеними прикладами окремих уроків

7

Виховні родинні заходи щодо використання виховного потенціалу сучасної української родини для формування загальнолюдських цінностей молодших школярів

Сухацька Н.М.

ШСШ № 13

2012

50

50

В дану добірку включено родинні заходи. Використання таких виховних заходів в системі, як показано вчителем, дозволяє підвищити рівень загальнолюдських цінностей молодших школярів, сприяє створенню дружного класного колективу

Ейдотехніка (ШСШ №13)


13

Урок математики в 1 класі. Послідовність чисел у межах 9

Жуковська С.В.

http://metodportal.net/node/

6902


2012

3

3

Урок в 1 класі з використанням елементів ейдотехніки. Використання інновацій дає змогу удосконалювати навички складання та розв’язування прикладів на додавання; розвивати просторове уявлення, навички усних обчислювань; формувати бажання вивчати математику в цікавій та захоплюючій формі.

14

Урок з основ здоров'я. Шкідливі звички

Жуковська С.В.

http://metodportal.net/node/ 10818

2012

6

6

Урок основ здоров'я з застосуванням інтерактивних технологій, що сприяє поглибленню знань учнів про негативний вплив на здоров’я шкідливих звичок, розкриттю дії токсичних речовин, причин токсикоманії, формуванню знань про способи її профілактики;розвиває самостійність дитини, вміння відмовитись від пропозиції, яка може мати негативні наслідки

Проектна технологія (ШЗШ №7)

1.

«Методика проектів – у дії».

Методичні рекомендації.

Бежевець Л.В.


Шерстюк Л.М., співавтор Бежевець Л.В.

Сумський обласний видавничий відділ Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

2011

54 с.,

48-52 с.


4

Урок-проект «Чи знаєте ви Т.Г.Шевченка?»

Методичні рекомендації містять уроки-проекти різних видів: створення музею, поетичної збірки, таблиці, екскурсії та інше. Використання таких проектів відтворює розроблену й успішно апробовану систему розвитку творчих здібностей школярів, літературно-творчих схильностей. Містить як учительські, так і учнівські презентації. Вони подаються на електронних носіях. Призначено для вчителів української мови та літератури шкіл з українською мовою навчання.



Впровадження ІКТ в навчально-виховний процес (ШНВК:ЗШ №9-ДНЗ)

1.

Інтегрований урок для 10 класу «Графіки руху тіл під дією сили тяжіння».

Резник Ольга Василівна, вчитель фізики та математики, Бондар Галина Михайлівна, вчитель математики та інформатики, заступник директора з навчально-виховної роботи

Газета «Математика» видавництва «Шкільний світ»

№ 21 серпень 2012р.

6

3

В розробці уроку запропоновані практичні аспекти інтеграції уроків математики та фізики з використанням ІКТ, модульно – розвивальних технологій. Урок супроводжується мультимедійною презентацією, яка вміщує проблемні завдання, пошукову – дослідницьку діяльність учнів, завдання диференційовані. На всіх етапах уроку використовуються тести у форматах Microsoft Office Word і Microsoft Office Excel. Подано авторські розробки систем стандартних та нестандартних вправ з теми уроку щодо даних предметів.

2.

Адаптивно – перетворюючий модуль. Урок з алгебри у 7 класі «Використання різних способів розкладання многочленів на множники»

Бондар Галина Михайлівна, вчитель математики та інформатики, заступник директора з навчально-виховної роботи

Газета «Математика» видавництва «Шкільний світ»

№ 2 січень 2010.

8

4

У розробці уроку розкрито практичні аспекти проведення уроку математики з використанням ІКТ. Значна увага приділена етапу актуалізації опорних знань вмінь та навичок, в рамках якого подано авторські розробки системи стандартних та нестандартних вправ, активних форм навчання. Розгорнутий конспект уроку має нестандартну форму подання – з використанням модульної технології. Завдання диференційовані, розподілені по варіантам. Урок супроводжено мультимедійною презентацією та тестовим супроводом у форматах Microsoft Office Word (оцінювання вчителем) і Microsoft Office Excel (оцінювання здійснює комп’ютер).

3.

Урок для 7 класу на тему «Застосування різних способів розкладання многочлена на множники» із застосуванням ІКТ.

Бондар Галина Михайлівна, вчитель математики та інформатики, заступник директора з навчально-виховної роботи

Газета «Математика» видавництва «Шкільний світ»

№ 5, лютий



7

4

У розробці уроку розкрито практичні аспекти проведення уроку математики з використанням ІКТ. Значна увага приділена етапу актуалізації опорних знань вмінь та навичок, в рамках якого подано авторські розробки системи стандартних та нестандартних вправ, активних форм навчання. Завдання диференційовані, розподілені по варіантам. Урок супроводжено мультимедійною презентацією , авторськими фрагментами відеоуроків.

4

Виховний захід «Шкільного дзвоника наспіви…» із нестандартним підходом

Бондар Галина Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи

Журнал «Виховна робота в школі» видавництва «Основа»

№ 7(92) липень 2012 р

7

4

У розробці виховного заходу представлено проведення нетрадиційної лінійки з використанням інноваційних підходів: казкових героїв, цікавого антуражу, інсценувань, мультимедійного супроводу (слайд шоу)

5

Загальнонаціональний конкурс зі створення електронних освітніх ресурсів: національний проект – 2012 “Відкритий світ” (створення електронних уроків)

Бондар Галина Михайлівна, вчитель математики та інформатики, Резник Ольга Василівна, вчитель фізики та математики

сайт www.ow.org.ua/o_sp/










Розроблені електронні уроки з математики та фізики у 7 класі. До уроків додані презентації (вчителя, учнів), розробки проектів, тести у формах Microsoft Office Word і Microsoft Office Excel, коп"ютерна демонстрація дослідів, відеоуроки.

Використання модульно–розвивальних технологій (ШНВК:ЗШ №9-ДНЗ)

5

Цикл уроків по темі “Трапеція” для 8 класу з модульно – розвивальної системи навчання.


Бондар Галина Михайлівна, вчитель математики та інформатики, заступник директора з навчально-виховної роботи

Науково – методичний журнал «Математика в школах України», видавництва «Педагогічна преса»

№ 7-8 серпень 2010р

19

11

У розробці уроку розкрито практичні аспекти проведення уроку математики з використанням інновації – модульно – розвивальної технології. Розгорнутий конспект подано в нестандартній формі, авторські розробки системи стандартних та нестандартних вправ. Завдання диференційовані, розподілені по варіантам.




Міжнародний проект українських DSD-шкіл (Німецький мовний диплом) (гімназія)




1

«DSD-І – вигоди для нашої школи».

Мороз Ю.М., директор гімназії

Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 ім. О.Ольжича

2012

75

2

Виступ розкриває діяльність Шосткинської гімназії по запровадженню іспиту DSD-І як нового етапу роботи в даному проекті.




2

Проекти та програми у роботі з обдарованою учнівською молоддю: науково-методичне, організаційно-педагогічне забезпечення

Удовиченко І.В., проректор з навчально-методичної роботи Сумського ОІППО,

Мороз Ю.М., директор гімназії



Інститут обдарованої дитини НАПН України, матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави»

2012

400

7

У статті висвітлено особливості роботи з обдарованою молоддю гімназії, зосереджено увагу на етапах роботи саме в міжнародних проектах.




3

Шосткинская гимназия представила свой опыт на международном уровне

Мороз Ю.М., директор гімназії

ШАНС (обласна суспільно-ділова газета)

2012

4

1

У статті висвітлена робота директора гімназії на V Міжнародній науково-практичній конференції «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави»




Впровадження ІКТ в навчально-виховний процес (гімназія)




1

Засоби контролю в Power Point

Пата О.І., учитель інформатики

ПЛЕЯДИ, журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід.»

2011

100

3

У статті розкриті можливості програми Power Point для здійснення контролю знань учнів.




2

Електронний журнал у школі

Пата О.І., учитель інформатики

ПЛЕЯДИ, журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід.»

2011

100

2

У статті показані можливості використання електронного журналу для здійснення ефективного навчально-виховного процесу та налагодження взаємозв’язку з усіма учасниками освітньої діяльності.




3

Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес Шосткинської гімназії

Ковтун С.В., заступник директора гімназії

Сумський ОІППО, матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті: досвід, інновації, технічне забезпечення»

2012

204

4

У статті показані етапи роботи педагогічного колективу Шосткинської гімназії щодо впровадження інформаційно-комунікативних технологій, педагогічних інновацій. Наведені приклади практичного застосування ІКТ у навчально-виховному процесі гімназії.




4

Створення та застосування мультимедійного забезпечення

уроків для підвищення ефективності викладання фізики




Лук’янова М.Ф.,

учитель фізики та астрономії




Сумський ОІППО, матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті: досвід, інновації, технічне забезпечення»

2012

204

5

У статті автор аналізує застосування мультимедійних технологій в сучасному освітньому процесі, і пропонує свої власні систематизовані та різноманітні практичні наробки: сценарії та анотації циклів мультимедійних уроків для 7-9 класів, Excel-тести, розробки позакласних заходів з мультимедійним супроводом.




Проектна технологія (гімназія)




1

Проект як реалізація особистої орієнтації

Пата О.І., учитель інформатики

ПЛЕЯДИ, журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід.»

2011

100

2

У статті розкриті особливості проектної діяльності на уроках інформатики., автор доводить, що участь у проектах позитивно впливає на навчально-пізнавальну діяльність учнів.




2

Сумський ОІППО, матеріали науково-методичного семінару «Навчання інформатики: професійне зростання та творчий пошук»

2011










3

Творчий проект «підставка під візитні картки»

Федоров Ю.В., учитель технічної праці

ОСНОВА, журнал «Трудове навчання в школі»

2012

48

9

У статті висвітлена поетапна колективна робота вчителя та учнів щодо виготовлення виробу.




Тестова технологія (гімназія)




1

Тести на уроках історії

Зубко В.П., учитель історії та правознавства

Бібліотечка журналу «Все для вчителя»

2007

30

10

Стаття містить різні види тестів для здійснення контролю знань учнів з курсу історії України.




2

Перспективні тести

Салєй Т.В., учитель географії

ПЛЕЯДИ, журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід.»

2011

100

2

У статті автор доводить доцільність використання тестової системи оцінювання навчальних досягнень, наводить приклади власних тестів.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка