Тематика дипломних робіт з курсу ”Українська література І пол. ХІХ ст.”
Типологічний аналіз ранніх балад Т.Шевченка і А.Міцкевича.
Поетика національно-історичної істини в художній творчості Т.Шевченка (на матеріалі поезій “ У неділеньку святую, у досвітню годину...” і “Заступила чорна хмара та білую хмару...”).
Концепція історичного минулого у драматургії (прозі) М. Костомарова.
Історичне минуле у творчості українських романтиків 20-х – 60-х рр. XIX ст. (співвідношення історичної і художньої правди).
Поетична символіка у творчості українських романтиків.
Традиції творчості М. Гоголя у творчості українських письменників II пол. XIX ст. і XX ст.
Реальне і віртуальне у творчості українських письменників у I пол. XIX ст. (Є. Гребінка, Г. Квітка – Основ”яненко, М. Гоголь).
Концепція історії у повістях П. Куліша.
Образ автора у поетичних збірках П. Куліша (“Досвітки”, “Хутірна поезія”, “Дзвін”).
Героїзм народу у визвольній війні під проводом Б. Хмельницького (М.Костомаров, П.Куліш, Т.Шевченко).
Особливості творення і формування образу – типу в українській драматургії I пол. XIX ст.
Особливість прочитання “вічних” образів у творчості Т. Шевченка.
Сучасна поетична шевченкіана.
Сучасна прозова шевченкіана.
Є. Гребінка – романтик (романтизм стихії образів у поезії митця).
Психологізм системи образів роману Є. Гребінки “Доктор”.
Образ козацтва у романі Є. Гребінки “Чайковський”.
Літературні традиції Київської Русі у творчості Т. Шевченка.
Художні (наукові) біографії Т. Шевченка. До проблеми інтелектуальної і психологічної правди.
Проблема людини і природи у творчості Т. Шевченка – поета і Шевченка – ходожника.
Романтична особистість у драматургії М. Костомарова.
Національний варіант запозичених сюжетів у творчості українськиї романтиків 20-х – 60-х рр. XIX ст.
Психологізм системи образів у творчості українських поетів-романтиків.
Літературно – естетичні погляди М. Костомарова.
Концепція художньої правди в літературно – естетичній програмі Г. Квітки – Основ”яненка.