ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОАРМІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
АСОЦІАЦІЯ ПСИХОЛОГІВ
ЩОДЕННИК
професійного розвитку та саморозвитку практичного психолога
в міжкурсовий та міжатестаційний період
Навчальний заклад____________________________________
ПІБ_________________________________________________
Підготовлено
Соловйовою В.В.,
методистом з психологічної служби
методичного кабінету відділу освіти
Красноармійської міської ради
м. Красноармійськ, 2014
Щоденник професійного розвитку та саморозвитку практичного психолога в міжкурсовий та міжатестаційний період/ Соловйова В.В., методист з психологічної служби методичного кабінету відділу освіти Красноармійської міської ради, Красноармійськ, 2014. – 20 с.
Запропонований щоденник складений на основі «Щоденника професійного розвитку та саморозвитку педагога в міжкурсовий та міжатестаційний період», підготовленого методичним кабінетом відділу освіти Красноармійської міської ради у 2012 році (автори Молчанова І.І., Соловйова В.В.).
В щоденнику відображені основні напрямки та форми роботи практичного психолога ЗНЗ та ДНЗ з урахуванням особливості роботи Асоціації психологів м. Красноармійська Донецької області.
Методичній посібник містить розділи щодо впровадження інноваційних форм психологічної науки, поширення передового психологічного досвіду, супроводу різних категорій учасників навчально – виховного процесу.
© Соловйова
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЯГНЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В МІЖАТЕСТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД
РОЗДІЛ ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ У МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ
РОЗДІЛ ІV. РІВЕНЬ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ ПРОТЯГОМ МІЖ АТЕСТАЦІЙНОГО ПЕРІОДУ
РОЗДІЛ V. ДОДАТКОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
РОЗДІЛ VІ. РЕЗУЛЬТАТИ ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
1. Прізвище, ім’я, по батькові_______________________________________
2. Рік і дата народження___________________________________________
3. Освіта_________________________________________________________
4. Посада і повна назва закладу______________________________________
________________________________________________________________
5. Стаж педагогічної роботи________________________________________
6. Кваліфікаційна категорія ________________________________________
7. Форма і місце проходження курсової перепідготовки__________________
__________________________________________________________________
9. Дата проходження курсів підвищення кваліфікації _____________________
10. Дата останньої атестації__________________________________________
11. Рік та перспективи майбутньої атестації_____________________________
12. Проблема над якою працює практичний психолог ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЯГНЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В МІЖАТЕСТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД
2.1. Психологічний супровід дітей різних категорій:
20___-20__ навчальний рік
Кількість обдарованих учнів, які зареєстровані:
У шкільному банку_____
У міському банку ______
У обласному банку_____
Участь дітей в олімпіадах, конкурсах турнірах
№
|
Олімпіада, конкурс, турнір
(Олімпіада з педагогіки та психології , МАН, конференція «Юний психолог» тощо)
|
Дата проведення
|
Рівень конкурсу, турніру
|
Результати участі (Зайняте місце, ПІБ учня, клас)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| -
Діяльність практичного психолога з обдарованими учнями:
|
Заходи практичного психолога
|
Шкільний рівень
|
Міський рівень
|
Обласний рівень
|
ВСЬОГО
|
|
Кількість складених програм розвитку на обдарованих дітей
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених психодіагностичних обстежень обдарованих учнів:
|
|
|
|
|
|
Кількість залучених обдарованих учнів до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених консультацій з обдарованими учнями
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених консультацій з батьками обдарованих учнів
|
-
|
-
|
-
|
|
|
Кількість проведених консультацій з педагогами – наставниками обдарованих учнів
|
-
|
-
|
-
|
|
2. Психологічний супровід дітей «групи підвищеної психологічної уваги»
|
Заходи з дітьми групи підвищеної психологічної уваги
|
Кількість залучених дітей «групи ризику»
|
|
Кількість складених програм індивідуального розвитку
|
|
|
Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:
|
|
|
Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
Кількість проведених консультацій з учнями
|
|
|
Кількість проведених консультацій з батьками дітей «групи ризику»
|
|
|
Кількість наданих рекомендацій педагогам
|
|
|
Участь у засіданнях міжрайонного суду з питань психологічного супроводу, участь психолога у заходах відділу МВС України
|
|
3. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами
|
Заходи з дітьми з особливими освітніми потребами
|
Кількість залучених дітей з ООП
|
|
Кількість складених програм індивідуального розвитку
|
|
|
Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:
|
|
|
Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
Кількість наданих рекомендацій педагогам, батькам
|
|
|
Участь у міській ПМПК
|
|
20___-20__ навчальний рік
Кількість обдарованих учнів, які зареєстровані:
У шкільному банку_____
У міському банку ______
У обласному банку_____
Участь дітей в олімпіадах, конкурсах турнірах
№
|
Олімпіада, конкурс, турнір
(Олімпіада з педагогаики та психології, МАН, конференція «Юний психолог» тощо)
|
Дата проведення
|
Рівень конкурсу, турніру
|
Результати участі (Зайняте місце, ПІБ учня, клас)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| -
Діяльність практичного психолога з обдарованими учнями:
|
Заходи практичного психолога
|
Шкільний рівень
|
Міський рівень
|
Обласний рівень
|
ВСЬОГО
|
|
Кількість складених програм розвитку на обдарованих дітей
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених психодіагностичних обстежень обдарованих учнів:
|
|
|
|
|
|
Кількість залучених обдарованих учнів до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених консультацій з обдарованими учнями
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених консультацій з батьками обдарованих учнів
|
-
|
-
|
-
|
|
|
Кількість проведених консультацій з педагогами – наставниками обдарованих учнів
|
-
|
-
|
-
|
|
2. Психологічний супровід дітей «групи підвищеної психологічної уваги»
|
Заходи з дітьми групи підвищеної психологічної уваги
|
Кількість залучених дітей «групи ризику»
|
|
Кількість складених програм індивідуального розвитку
|
|
|
Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:
|
|
|
Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
Кількість проведених консультацій з учнями
|
|
|
Кількість проведених консультацій з батьками дітей «групи ризику»
|
|
|
Кількість наданих рекомендацій педагогам
|
|
|
Участь у засіданнях міжрайонного суду з питань психологічного супроводу, участь психолога у заходах відділу МВС України
|
|
3. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами
|
Заходи з дітьми з особливими освітніми потребами
|
Кількість залучених дітей з ООП
|
|
Кількість складених програм індивідуального розвитку
|
|
|
Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:
|
|
|
Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
Кількість наданих рекомендацій педагогам, батькам
|
|
|
Участь у міській ПМПК
|
|
20___-20__ навчальний рік
Кількість обдарованих учнів, які зареєстровані:
У шкільному банку_____
У міському банку ______
У обласному банку_____
Участь дітей в олімпіадах, конкурсах турнірах
№
|
Олімпіада, конкурс, турнір
(Олімпіада з педагогаик та психології, МАН, конференція «Юний психолог» тощо)
|
Дата проведення
|
Рівень конкурсу, турніру
|
Результати участі (Зайняте місце, ПІБ учня, клас)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| -
Діяльність практичного психолога з обдарованими учнями:
|
Заходи практичного психолога
|
Шкільний рівень
|
Міський рівень
|
Обласний рівень
|
ВСЬОГО
|
|
Кількість складених програм розвитку на обдарованих дітей
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених психодіагностичних обстежень обдарованих учнів:
|
|
|
|
|
|
Кількість залучених обдарованих учнів до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених консультацій з обдарованими учнями
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених консультацій з батьками обдарованих учнів
|
-
|
-
|
-
|
|
|
Кількість проведених консультацій з педагогами – наставниками обдарованих учнів
|
-
|
-
|
-
|
|
2. Психологічний супровід дітей «групи підвищеної психологічної уваги»
|
Заходи з дітьми групи підвищеної психологічної уваги
|
Кількість залучених дітей «групи ризику»
|
|
Кількість складених програм індивідуального розвитку
|
|
|
Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:
|
|
|
Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
Кількість проведених консультацій з учнями
|
|
|
Кількість проведених консультацій з батьками дітей «групи ризику»
|
|
|
Кількість наданих рекомендацій педагогам
|
|
|
Участь у засіданнях міжрайонного суду з питань психологічного супроводу, участь психолога у заходах відділу МВС України
|
|
3. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами
|
Заходи з дітьми з особливими освітніми потребами
|
Кількість залучених дітей з ООП
|
|
Кількість складених програм індивідуального розвитку
|
|
|
Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:
|
|
|
Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
Кількість наданих рекомендацій педагогам, батькам
|
|
|
Участь у міській ПМПК
|
|
20___-20__ навчальний рік
Кількість обдарованих учнів, які зареєстровані:
У шкільному банку_____
У міському банку ______
У обласному банку_____
Участь дітей в олімпіадах, конкурсах турнірах
№
|
Олімпіада, конкурс, турнір
(Олімпіада з педагогіки та психології, МАН, конференція «Юний психолог» тощо)
|
Дата проведення
|
Рівень конкурсу, турніру
|
Результати участі (Зайняте місце, ПІБ учня, клас)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| -
Діяльність практичного психолога з обдарованими учнями:
|
Заходи практичного психолога
|
Шкільний рівень
|
Міський рівень
|
Обласний рівень
|
ВСЬОГО
|
|
Кількість складених програм розвитку на обдарованих дітей
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених психодіагностичних обстежень обдарованих учнів:
|
|
|
|
|
|
Кількість залучених обдарованих учнів до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених консультацій з обдарованими учнями
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених консультацій з батьками обдарованих учнів
|
-
|
-
|
-
|
|
|
Кількість проведених консультацій з педагогами – наставниками обдарованих учнів
|
-
|
-
|
-
|
|
2. Психологічний супровід дітей «групи підвищеної психологічної уваги»
|
Заходи з дітьми групи підвищеної психологічної уваги
|
Кількість залучених дітей «групи ризику»
|
|
Кількість складених програм індивідуального розвитку
|
|
|
Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:
|
|
|
Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
Кількість проведених консультацій з учнями
|
|
|
Кількість проведених консультацій з батьками дітей «групи ризику»
|
|
|
Кількість наданих рекомендацій педагогам
|
|
|
Участь у засіданнях міжрайонного суду з питань психологічного супроводу, участь психолога у заходах відділу МВС України
|
|
3. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами
|
Заходи з дітьми з особливими освітніми потребами
|
Кількість залучених дітей з ООП
|
|
Кількість складених програм індивідуального розвитку
|
|
|
Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:
|
|
|
Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
Кількість наданих рекомендацій педагогам, батькам
|
|
|
Участь у міській ПМПК
|
|
20___-20__ навчальний рік
Кількість обдарованих учнів, які зареєстровані:
У шкільному банку_____
У міському банку ______
У обласному банку_____
Участь дітей в олімпіадах, конкурсах турнірах
№
|
Олімпіада, конкурс, турнір
(Олімпіада з педагогіки та психології, МАН, конференція «Юний психолог» тощо)
|
Дата проведення
|
Рівень конкурсу, турніру
|
Результати участі (Зайняте місце, ПІБ учня, клас)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| -
Діяльність практичного психолога з обдарованими учнями:
|
Заходи практичного психолога
|
Шкільний рівень
|
Міський рівень
|
Обласний рівень
|
ВСЬОГО
|
|
Кількість складених програм розвитку на обдарованих дітей
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених психодіагностичних обстежень обдарованих учнів:
|
|
|
|
|
|
Кількість залучених обдарованих учнів до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених консультацій з обдарованими учнями
|
|
|
|
|
|
Кількість проведених консультацій з батьками обдарованих учнів
|
-
|
-
|
-
|
|
|
Кількість проведених консультацій з педагогами – наставниками обдарованих учнів
|
-
|
-
|
-
|
|
2. Психологічний супровід дітей «групи підвищеної психологічної уваги»
|
Заходи з дітьми групи підвищеної психологічної уваги
|
Кількість залучених дітей «групи ризику»
|
|
Кількість складених програм індивідуального розвитку
|
|
|
Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:
|
|
|
Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
Кількість проведених консультацій з учнями
|
|
|
Кількість проведених консультацій з батьками дітей «групи ризику»
|
|
|
Кількість наданих рекомендацій педагогам
|
|
|
Участь у засіданнях міжрайонного суду з питань психологічного супроводу, участь психолога у заходах відділу МВС України
|
|
3. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами
|
Заходи з дітьми групи підвищеної психологічної уваги
|
Кількість залучених дітей з ООП
|
|
Кількість складених програм індивідуального розвитку
|
|
|
Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:
|
|
|
Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи
|
|
|
Кількість наданих рекомендацій педагогам, батькам
|
|
|
Участь у міській ПМПК
|
|
2.3. Навчальна, просвітницька та профілактична діяльність
20___-20__ навчальний рік
Відкриті уроки, виховні години, позакласні заходи тощо
№
|
Вид, тема заняття
|
Дата проведення
|
Назва
|
Рівень (шкільний, міський, обласний)
|
|
Відкриті заходи
|
|
|
|
|
Заходи , проведені в рамках «Тижня педагогічної майстерності»
|
|
|
|
|
Проведення днів, тижнів психології
|
|
|
|
|
Робота консультпунків
|
|
|
|
|
Робота факультативів, гуртків
|
|
|
|
|
Акції, конференції, просвітницькі та профілактичні заходи
|
|
|
|
|
Виступи на телебаченні, у пресі
|
|
|
|
|
Інше (вказати )
|
|
|
|
20___-20__ навчальний рік
Відкриті уроки, виховні години, позакласні заходи тощо
№
|
Вид, тема заняття
|
Дата проведення
|
Назва
|
Рівень (шкільний, міський, обласний)
|
|
Відкриті заходи
|
|
|
|
|
Заходи , проведені в рамках «Тижня педагогічної майстерності»
|
|
|
|
|
Проведення днів, тижнів психології
|
|
|
|
|
Робота консультпунків
|
|
|
|
|
Робота факультативів, гуртків
|
|
|
|
|
Акції, конференції, просвітницькі та профілактичні заходи
|
|
|
|
|
Виступи на телебаченні, у пресі
|
|
|
|
|
Інше (вказати )
|
|
|
|
20___-20__ навчальний рік
Відкриті уроки, виховні години, позакласні заходи тощо
№
|
Вид, тема заняття
|
Дата проведення
|
Назва
|
Рівень (шкільний, міський, обласний)
|
|
Відкриті заходи
|
|
|
|
|
Заходи , проведені в рамках «Тижня педагогічної майстерності»
|
|
|
|
|
Проведення днів, тижнів психології
|
|
|
|
|
Робота консультпунків
|
|
|
|
|
Робота факультативів, гуртків
|
|
|
|
|
Акції, конференції, просвітницькі та профілактичні заходи
|
|
|
|
|
Виступи на телебаченні, у пресі
|
|
|
|
|
Інше (вказати )
|
|
|
|
20___-20__ навчальний рік
Відкриті уроки, виховні години, позакласні заходи тощо
№
|
Вид, тема заняття
|
Дата проведення
|
Назва
|
Рівень (шкільний, міський, обласний)
|
|
Відкриті заходи
|
|
|
|
|
Заходи , проведені в рамках «Тижня педагогічної майстерності»
|
|
|
|
|
Проведення днів, тижнів психології
|
|
|
|
|
Робота консультпунків
|
|
|
|
|
Робота факультативів, гуртків
|
|
|
|
|
Акції, конференції, просвітницькі та профілактичні заходи
|
|
|
|
|
Виступи на телебаченні, у пресі
|
|
|
|
|
Інше (вказати )
|
|
|
|
20___-20__ навчальний рік
Відкриті уроки, виховні години, позакласні заходи тощо
№
|
Вид, тема заняття
|
Дата проведення
|
Назва
|
Рівень (шкільний, міський, обласний)
|
|
Відкриті заходи
|
|
|
|
|
Заходи , проведені в рамках «Тижня педагогічної майстерності»
|
|
|
|
|
Проведення днів, тижнів психології
|
|
|
|
|
Робота консультпунків
|
|
|
|
|
Робота факультативів, гуртків
|
|
|
|
|
Акції, конференції, просвітницькі та профілактичні заходи
|
|
|
|
|
Виступи на телебаченні, у пресі
|
|
|
|
|
Інше (вказати )
|
|
|
|
2.4. Участь у міжнародних, всеукраїнських, регіональних, міських програмах
|
Назва програми
|
Рівень участі
|
Наявність сертифікату
|
Кількість залучених дітей
|
Інструктор
|
Тренер (шкільний, міський, регіональний)
|
|
Всеукраїнська програма МОН України /АПН України/ ПРООН / ЮНЕЙДС «Сприяння просвітницькій роботі «рівний – рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя».
|
|
|
|
|
|
Державна цільова соціальна програма «Протидії торгівлі людьми»
|
|
|
|
|
|
Інформаційно-освітня протиалкогольна програма для учнів 7-х класів та їхніх батьків "Сімейна розмова".
|
|
|
|
|
|
Міжнародна програма «Молодь на роздоріжжі».
|
|
|
|
|
|
Міжнародна програма Lions Quest (Лайонс Квест) «Навички для підлітків»
|
|
|
|
|
|
Всеукраїнська програма «Захисти себе від ВІЛ»
|
|
|
|
|
|
Інше (вказати)
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ У МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ
3.1. Участь у заходах поширення передового психологічного досвіду
Участь у науково-практичний конференціях, семінарах, круглих столах, педагогічних читаннях. Проведення семінарів, ШППД, майстер-класів
№
|
Форми методичної роботи
|
Дата
|
Рівень (міський, обласний всеукраїнський)
|
Результати
|
1
|
Участь у фахових конкурсах:
|
|
|
|
|
«Кращий працівник року»
|
|
|
|
|
Щорічний конкурс «Між нами, психологами» (видавництво «Шкільний світ»)
|
|
|
|
|
Конкурс «Громадське визнання» у галузі психології
|
|
|
|
|
Конкурс від газети «Психолог дошкілля»: «Сходинки зростання»
|
|
|
|
|
Інше (вказати)
|
|
|
|
2
|
Конференції, семінари, круглі столи, технопарки:
|
|
|
|
|
Участь у науково-практичний конференціях
|
|
|
|
|
Участь у семінарах, круглих столах, педагогічних читаннях.
|
|
|
|
|
Проведення семінарів, практикумів, майстер-класів, ШППД
|
|
|
|
|
Участь в інтервізійних групах
|
|
|
|
|
Участь у роботі Асоціації психологів (виступи)
|
|
|
|
|
Інше (вказати)
|
|
|
|
3.2. Підготовка продуктів навчально-методичної діяльності
№
|
Види матеріалів
|
Дата
|
Тема
|
Результат
|
|
Власні методичні розробки, апробовані та схвалені науково-методичними установами (пед.рада, методична рада відділу освіти тощо)
(додаються відгуки/ рецензії та протоколи)
|
|
|
|
|
Статті у фахових виданнях , збірках матеріалів науково-методичних конференцій
(вказуються вихідні дані, додаються копії статей)
|
|
|
|
|
Наявність персонального сайту психолога з власними методичними розробками (вказати адресу сайту)
|
|
|
|
|
Наявність матеріалів психолога на сторінці психологічної служби міста
(вказати ел. адресу матеріалів)
|
|
|
|
|
Участь з власними розробками у Фестивалях, виставках
|
|
|
|
|
Участь у моніторингових дослідженнях
|
|
|
|
|
Виступи на засіданнях міських шкільних методичних об’єднаннях, педагогічних радах
|
|
|
|
|
Інші підготовлені матеріали (вказати)
|
|
|
| |