Аналіз виховної роботи класу за 2012/2013 н р



Скачати 160.07 Kb.
Дата конвертації17.04.2016
Розмір160.07 Kb.


Аналіз виховної роботи класу за 2012/2013 н.р.
У класі навчається __ учень. З дітьми працюю з __ класу (20__ рік). За цей період склад колективу суттєво не змінився.

Матеріальне становище у більшості дітей у сім’ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім’ях, де панує взаєморозуміння та повага один до одного. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників.

За підсумками минулого навчального року успішність складає:


  • Високий рівень – __ учнів: ПІП____________________________

  • Достатній рівень – __ учнів;

  • Середній рівень – __ учнів;

  • Початковий рівень – ___

У класі є так званий „резерв” – це учні, що мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюють над їх виправленням (П.І.)

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

Протягом одного року я веду виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні та нетрадиційні форми та методи роботи класного керівника. Для цього використовую: елементи превентивного виховання, бесіди, диспути, залучаю до виховної роботи батьків та громадськість. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила виховні години, бесіди та диспут на дану тематику.

Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розливальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добирала такі виховні технології як:



  • Години спілкування: « Я і колектив», « Шкідливі звички» та ін..;

  • Рольові ігри: «Дорога в майбутнє», « Підкоритися чи протистояти»;

  • Виховні години різної тематики.

Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру: (чесність, порядність) . З цією метою щоденно провожу бесіди та роз»яснювальну роботу, прагну обговорити кожен маленький чи великий інцидент, що трапляється у класі та спонукаю своїх вихованців до адекватних висновків щодо даної ситуації.

Формую екологічну культуру школярів, залучаючи їх до організації та проведення таких заходів: насадження дерев, прибирання території та класного приміщення, проведення бесід та рольових ігор з молодшими школярами .

Взаємовідносини класного керівника і учнів класу на достатньому рівні. Діти мене розуміють, підтримують, прислухаються до зауважень та порад .

В цілому клас характеризується позитивно. Учні класу незалежні, доброзичливі у спілкуванні, емоційно-відкриті. До них достатньо добре ставляться учителі-предметники, вважаючи їх перспективними. Клас із достатнім рівнем вихованості, „важких” та схильних до правопорушень дітей (П.І.) Найбільше проблем з дисципліною має ______________________

Ефективною роботою з проблемними дітьми є заохочення їх до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою.

В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан виховання у сім'ї. Адже робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. У моєму класі є 5 неповних сімей та сімей, але на навчанні та поведінці дітей це не відображається .



Батьківський комітет :

голова: _________________________

члени: ___________________________________________________

Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює з адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.



У роботі з батьками використовую в основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками . Проводжу батьківські збори, які відвідують більшість батьків. Під час батьківських зборів моделювала педагогічні ситуації, які б допомогли батькам розв’язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками.

У практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини, для цього є використовую родинні свята, поїздки. Так цього року ми з батьками організували дітям: день іменинника, новорічне свято, дівчачі посиденьки та інше. Відвідали цікаві місця Київщини та Приірпіння, кінотеатри, музеї, галереї.



РОЗДІЛ ІІІ.

ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ
1.Анкетні дані


п/п


Прізвище, ім’я, по батькові

Дата народження

Домашня адреса, телефон







































































































































































































































































































































































































































2. Соціально-педагогічний паспорт класу

Загальна кількість учнів –31



  • Дівчат – 21

  • Хлопців –10

п/п


Категорії

Прізвище, ім’я по батькові учня

Домашня адреса, телефон

1.

Діти-сироти








2.

Напівсироти:

  • Без батька;

  • Без матері.







3.

Діти-інваліди








4.

Неповні сім’ї:

  • Сім'ї без батька.







5.

Малозабезпечені сім'ї








6.

Неблагополучні сім'ї:

  • Батьки пиячать;

  • Не справляються з обов’язками;

  • Не приділяють належної уваги;

  • Батьки на обліку в міліції.







7.

Схильні до правопорушень:

  • Порушують дисципліну;










Обдаровані діти :

  • Читці –

  • Малюють –

  • Танцюють –

  • Поети, письменники –

  • Спортсмени –

  • Оригінальний жанр –

  • Співають -

3. Учнівське самоврядування класу

Назва класу: Троянда

Лідер класу (П.І.): Максимова Валерія


Центри учнівського

самоврядування



Прізвище,

ім'я учнів



Зміст діяльності центрів учнівського самоврядування

„Дозвілля”




Організація дозвілля учнів через колективні творчі справи; відзначення традиційних шкільних свят; підготовка та проведення конкурсів, творчих звітів, виставок, змагань.

„Пошук”




Вивчення історії та культури рідного краю; пропаганда та розвиток традицій рідного краю; пошукова робота по відтворенню історії діяльності школи; оформлення літописів класу, школи.

„Турбота”




Організація діяльності по охороні природи; виховання доброти, співчуття, людяності через корисні справи; допомога ветеранам війни та праці, інвалідам; організація благодійних акцій, трудових десантів; контроль за сан станом, озеленення класних кімнат та школи, шанобливим ставленням до шкільного майна та підручників.

„Здоров’я”




Організація спортивно-масової роботи в класі, школі; проведення фізичної зарядки; робота спрямована на антирекламу шкідливих звичок серед учнів.

„Інтелект”




Забезпечення взаємодопомоги в навчанні; ведення екрану успішності; організація учнів до участі в предметних тижнях, олімпіадах; підготовка матеріалів для проведення інформаційно-просвітницьких годин, інтелектуальних ігор.

Прес-центр




Художнє оформлення загально шкільних та класних заходів; випуск тематичних стіннівок; випуск тематичної газети; участь в шкільних та міських конкурсах плакатів, малюнків, фотографій; оформлення літописів класу, школи.

„Феміда”




Організація чергування в класі, школі; контроль за відвідуванням учнями школи, спізненнями; дотримання культури учнів, охайного зовнішнього вигляду; робота з профілактики правопорушень серед учнів класу.


Завдання виховної роботи на 2013__/2014__ н.р.

  • Організація колективу, формування культури поведінки на уроках та в позаурочний час, закріплення основ загальнолюдської культури поведінки.

  • Прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей.

  • Виховувати загальнолюдські моральні якості: людяність, доброту, чесність, правдивість, ввічливість, повагу до людей, любов до праці.

  • Надавати кваліфіковану допомогу батькам у питаннях виховання в дітях кращих людських якостей та подолання негативних звичок і рис характеру.

  • Виховувати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей.

  • Виховувати любов до України, свого народу, сім”ї, друзів. Бережливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.



Характеристика класного колективу
І. Склад класу

У ___ класі навчається ___учнів, з них ____ дівчат і ____хлопців. Клас вікової норми.

Показники успішності:


  • Учнів з високим рівнем навчальних досягнень -

  • Учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень – ;

  • Учнів з середнім рівнем навчальних досягнень – ;

  • Учнів з початковим рівнем навчальних досягнень- .

Учні класу із задоволенням виконують громадські доручення, в класі працює учнівське самоврядування.
ІІ. Згуртованість класу

За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилось такою:



  • __% дітей проявляють себе активно в житті колективу;

  • __% дітей мають середній рівень активності;

  • __% дітей не цікавляться справами колективу.

Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські . Дівчата і хлопці товаришують між собою. Учні завжди переживають за успіхи і невдачі свого класу.
ІІІ. Організованість класу

Учні можуть організовувати самостійно такі справи як підготовка концертних програм, прибирання класної кімнати та ін.

Організованість класу на достатньому рівні.
IV. Громадська думка у класі

Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися.

Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та з старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником.

Спостерігається часткове розходження між тим, що учні говорять, і тим, що роблять, але це буває досить рідко і стосується в основному хлопчиків.


V. Характер зв’язків у колективі

Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво . Товаришують і в школі й поза нею. Яскраво виражено декілька подружніх груп, що містять або хлопчиків, або дівчаток.


VІ. Актив класу

Актив класу – це ті учні, які виконують самоврядування в класі. Його розпорядження виконуються на __%. Постійним лідером в класі є (П.І.):__ Учні класу знають, що відбувається в школі та інших класах. Загально шкільні доручення виконуються на __%. У загально шкільних заходах клас бере посередню участь на ___%.


VІІ. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу

Проведення тематичних виховних годин:

« Я – частина колективу»

« Мікроклімат у класі»

« Дружба між дівчатками та хлопчиками»

« Моє дозвілля» та інші.

І надалі приймати активну участь класу у загально шкільних заходах.


Дата

Виховні заходи

Безпека життя учнів. Превентивне виховання

Індивідуальна робота з учнями

Робота

з батьками

ВЕРЕСЕНЬ

02.09 – 06.09

Тиждень знань «Знання – скарб. Праця – ключ до них!»
Вих.год.-«08.09- Міжнародний день пам’яті жертв фашизму»

Повторення правил безпечної поведінки дитини






09.09 – 13.09

09.09-20.09 декада фізкультури і спорту

09.09-фестиваль дитячої творчості

13.09-шкільна виставка-огляд композицій та виробів декоративно-ужиткового мистецтва «Скарби рідного краю»

14.09-виставка міська,святкова хода



10.09- виховні години

« Ми проти суїциду»







16.09 – 20.09

22.09 – День партизанської слави

Привітання ветеранів




Виховні години (профілактика насилля )







23.09 – 27.09

23.09-04.09-декада географії і краєзнавства
30.09- Всесвітній день бібліотеки. Свято книги

23.09-29.09- тиждень безпеки руху дітей «Увага, діти на дорозі». Конкурс газет






ЖОВТЕНЬ

01.10 – 04.10

04.10 – День вчителя. Святковий концерт. Конкурс стінгазет «Святковий вернісаж»

01.10- Міжнародний день похилого віку

Акція « Грані добра»








07.10 – 11.10

07.10-18.10- декада математики

Протягом жовтня – операція «Лист», «Земля» (труд.десанти на пришкільних ділянках)



Тиждень протипожежної безпеки







14.10-18.10

14.10 – день українського козацтва

14.10-25.10 – проект «Таланти рідної школи» ; конкурс – захист «Шана школі»













План роботи на осінні канікули

28.10 – День визволення України. Покладання квітів



ЛИСТОПАД

04.11 – 08.11

Місячник родинного виховання

Заходи: створення родин. та сімейних літописів; вивчення сімейних традицій;




Виховні години «Сімейні стосунки і проблеми». Проведення анкетування, консультація психолога»









11.10 – 15.10

04.11-15.11 – Декада фізики


16.11- Міжнародний день толерантності. Вивчення міжособистісних стосунків серед учнів класу з метою корекції їхньої негативної поведінки




18.11-22.11

18.11 – 29.11 – декада образотворчого мистецтва

18.11-22.11 – Тиждень антиалкогольної та антинікотинової пропаганди








25.11-29.11

27.11 – День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій

29.11 – Міс Осінь


















ГРУДЕНЬ

02.12 – 06.12

28.11-02.12-виставка плакатів

02.12-13.12 – декада світової літератури

01.12-06.12 – тиждень захисту Вітчизни

01.12 – Всесвітній день боротьби зі СНІДом

28.11-02.12-виставка плакатів
03.12 – Міжнародний день інвалідів








09.12 – 13.12

09.12-18.12 – до Дня Св. Миколая. Святкові заходи до Дня Св. Миколая







16.12 – 20.12

До 20.12 провести анкетування – вивчення думки учнів з питань «Зимові канікули. Що ти пропонуєш?».

Акція «Від серця до серця»








23.12 – 27.12

До 29.12 – організація і проведення новорічних свят








План роботи на зимових канікулах






База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка