6. Капітальні інвестиції



Сторінка1/16
Дата конвертації18.04.2016
Розмір2.73 Mb.
#11835
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16
6. Капітальні інвестиції
У 2016 році передбачено освоїти капітальні інвестиції у розмірі 3 455 948 тис. грн. Джерелами капітальних інвестицій є власні кошти підприємства (за рахунок прибутку минулих періодів - у розмірі 1 465 389 тис. грн., за рахунок прибутку планового року- у розмірі 1 911 780 тис. грн., амортизації планового року – у розмірі 78 779 тис. грн.

Таблиця 27 (тис. грн.)



№ з/п

Назва об’єкта

Факт 2014

План 2015

Прогноз на 2015

План 2016

% План 2016/ План 2015

1

Капітальне будівництво

498 531

183 408

183 408

723 367

у 3,9 р

2

Придбання (виготовлення) основних засобів

25 902

177 447

177 477

734 655

у 4,1 р

3

Придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів

2 786

8 781

8 781

7 588

86,4

4

Придбання (створення) нематеріальних активів

4 171

39 651

39 651

41 646

105,0

5

Модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів

435 822

305 899

305 899

1 948 692

у 6,3 р

Усього:

967 212

715 186

715 186

3 455 948

у 4,8 р

6.1. Капітальне будівництво
6.1.1. Будівництво Контейнерного терміналу у рамках проекту «Розвиток Карантинного молу» - 137 734 тис. грн.

(Одеська філія).

тис. грн.



Будівицтво

Фінансування З ПДВ

Освоєння без ПДВ

Контейнерний термінал

154 444,0

137 734,0

договора

100 258,0

83 548,0

відсотки

54 186,0

54 186,0


Рік початку і закінчення будівництва: 2010- 2017 рр.

Со-інвестором будівництва контейнерного терміналу є дочірнє підприємство німецького концерну HHLA - «ГПК Україна».

Всього вартість об'єкта відповідно до висновку ДП «Укрдержбудекспертиза» складає – 5 188 817,921 тис. грн.:

У т.ч.:

ДП «АМПУ» - 2 724 419,698 тис. грн.,

ДП «ГПК Україна» - 2 464 398,223 тис. грн.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015р. №757-р затверджено титул будови «Будівництво 1-ї черги (гідротехнічні споруди) контейнерного терміналу на Карантинному молу ДП “ОМТП” за рахунок штучно створеної території.Коригування.»



Основні показники проекту:

 Утворення (намив) території – 19,3 га;

 Протяжність причальної лінії – 650 м;

 Довжина хвилелому – 900 м;

 Глибина біля причалів – до 15 м;

Економічний ефект:

 Розрахункова потужність терміналу - 600 000 TEU / рік (фактична більше 1 млн.);

- Термін реалізації (будівництва) – 32 міс.;

- Очікуваний прибуток від експлуатації об’єкту складатиме 207 027,0 тис. грн. на рік.

 Термін окупності – 13,2 року.

Реалізація проекту будівництва спрямована на досягнення конкурентоспроможності на внутрішньому і міжнародному ринках портових послуг, залучення нових вантажних потоків і максимізацію прибутку та забезпечить приріст вантажообігу, контейнерний термінал дозволить здійснити прийом та обробку суден-контейнеровозів місткістю від 1,5 до 8,0 тис. TEU.

Реалізація проекту будівництва дозволить вирішити наступні питання:

- забезпечення перспективного розвитку ДП «Одеський морський торговельний порт»;

- забезпечення безпеки мореплавства при обслуговуванні великовантажних суден біля причалів порту;

- приймання або відвантаження вантажів в контейнерах з суден-контейнеровозів місткістю до 8 тис. TEU;

- тимчасове зберігання вантажів в контейнерах на відкритих складських майданчиках в обсязі, необхідному для своєчасного накопичення і підготовки суднових партій вантажів в контейнерах, місткістю одноразового зберігання до 16 тис. TEU;

-  збільшення перерахувань до бюджетів усіх рівнів.


6.1.2. Будівництво причалу №35 (1-з) – 84 855 тис. грн.

(Одеська філія).

Рік початку і закінчення будівництва: 2008- 2016 рр.

За рахунок коштів ДП «АМПУ» здійснюється будівництво причалу №1-з, на базі якого буде розміщений зерно перевантажувальний комплекс (далі ЗПК), завдовжки 254 м і глибиною 12,0 м (з перспективою до 13,5м). Загальна вартість проекту будівництва причалу становить 422,4 млн. грн (з ПДВ).

Реалізація проекту з боку ДП «АМПУ» передбачає проведення днопоглиблювальних робіт, глибиною до відмітки 12,0 м та комплексу робіт з будівництва причалу довжиною 254,0 п.м. загальною кошторисною вартістю 254,983 млн. грн (з ПДВ).

Будівництво берегового ЗПК передбачається за рахунок коштів інвестора ТОВ «Бруклін-Київ» загальною вартістю 860,3 млн. грн (з ПДВ). До складу берегового ЗПК входять: три силосних складу загальною ємністю 241 тис.т, станція розвантаження залізничних вагонів, станція розвантаження автомобілів, система автоматичного зважування, лабораторія якості зернових вантажів, судонавантажувальні машини, система конвеєрно-норійного транспорту, адміністративні, побутові та технологічні будівлі, блок очистки зерна та інше.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.06.2015р. №749-р затверджено титул будови " Причал 1-З для генеральних вантажів на Андросівському молу із сполученнями ДП"ОМТП".Корегуванння."

Основні показники проекту:

 Протяжність причальної лінії – 254 м;

 Глибина біля причалу – до 13,5 м;

 Розрахункова потужність комплексу - 4 млн. тонн / рік;



Економічний ефект

 Термін реалізації (будівництва) – 8 міс;

- Очікуваний прибуток від експлуатації об’єкту складатиме 46 935,75 тис. грн. на рік.

 Термін окупності – 9 років.

Реалізація проекту будівництва спрямована на досягнення конкурентоспроможності на внутрішньому і міжнародному ринках портових послуг, залучення нових вантажних потоків і максимізацію прибутку та забезпечить приріст вантажообігу на 4 млн. тонн на рік.
6.1.3. Будівництво причалу №8 – 27 500 тис. грн.

(Миколаївська філія)

Очікувана вартість становить 27 500,0 тис.грн. без ПДВ., у тому числі:

3 800 тис. грн. без ПДВ – коригування проекту; 100,0 тис. грн. без ПДВ – державна експертиза; 83 тис. грн. без ПДВ – авторський нагляд; будівельно-монтажні роботи – 23 517 тис. грн. без ПДВ.

Джерела фінансування – власні кошти.

Інвестиційний проект Будівництво перевантажувального комплексу на № 8 включено до Плану розвитку МФ ДП «АМПУ», затвердженого наказом ДП «АМПУ» від 28.01.2014. № 16 та погодженого Міністерством інфраструктури України від 29.01.2014, відноситься до короткострокової перспективи.

Проектно-кошторисна документація на будівництво комплексу (гідротехнічна та термінальна частини) розроблена у 2005 році, відкоригована в 2012 році Міжнародною Асоціацією гідротехніків водного транспорту. Загальна кошторисна вартість будівництва, без урахування вартості перевантажувального устаткування, в цінах 2012 року складає 169,352 млн. грн., з яких 99,186 млн. грн. – будівництво причалу № 8 – витрати адміністрації Миколаївського морського порту, 70,166 млн.грн. – витрати інвестора на будівництво термінальної частини комплексу. Після розробки ТЕО, для приведення проектної документації у відповідність до діючих з 2014 року ДБН та законодавчих актів, з метою актуалізації вартості будівництва комплексу планується виконати коригування проектно-кошторисної документації та провести комплексну державну експертизу, а в 2016 році розпочати будівництво.


6.1.4.Будівництво бази розміщення суден портового флоту Южненської філії та пошуково-рятувального катеру філії "МПРС" ДП "АМПУ"

28 750тис. грн. (Южненська філія)

Передбачається будівництво причалу пірсового типу для відстою суден портового флоту ЮФ ДП «АМПУ», що налічує п’ять самохідних плав одиниць (пбк «Арктур», р/к «Бриз», л/к «Нептун», злв «ПС-323», нсз «Еколог»), які тимчасово, після розподілу, базуються на плавпричалах філії «ПП-7» та «ПП-8». В 2015 році передбачені кошти на розробку проектної документації на будівництво бази розміщення суден портового флоту.

Капіталовкладення на 2016 рік – 28 750 тис. грн.

Проектом буде передбачено:



  • причал пірсового типу для відстою суден портового флоту з максимальним осіданням 3,12 м, зальна довжина суден 150,75м;

  • електричні колонки, cпоживною потужністю 380/220 В та не менше 2000 кВт на 10 об’єктів споживання;

  • приміщення для екіпажів суден портового флоту, розраховані на перебування на цілодобовій вахті не менше 30-ти осіб;

  • офісне приміщення;

  • ангар для зберігання екологічного обладнання;

  • ремонтна база портового флоту;

  • модульні склади для зберігання ЗЗЧ та ПММ.

Реалізація проекту дозволить виконати вимоги щодо виконання санітарних, протипожежних норм, тощо та забезпечення безпечної стоянки суден портового флоту, можливість підводу електричного живлення, прісної води та доставки постачання на судна.
6.1.5.Будівництво перевантажувального комплексу по прийому суден типу РО-РО -2000 тис. грн. (Скадовська філія)

Скадовська філія ДП «АМПУ» має на балансі, об'єкт незавершеного будівництва «Перевантажувальний, комплекс по прийманню суден типу- «Ro-Ro», який зводився за проектною документацією, розробленою ТОВ «ГТ Проект Україна», та будівництво якого було призупинено у 2008 році за браком коштів.

Проектною документацією у складі перевантажувального комплексу було передбачено будівництво причалу довжиною 170 м та глибиною біля кордону 8 м, майданчику для відстою автомобілів, контрольно-пропускного пункту, адміністративної будівлі, автовагової, прохідної, тощо.

Відповідно до проектної документації., проектна потужність причалу у складі : перевантажувального комплексу становить 1006 тис. тон на рік, термін окупності будівництва становить 8,1 роки.

Роботи з будівництва комплексу були розпочаті з будівництва причалу. Загальний обсяг виконаних робіт склав 9981,5 тис. грн, що становить близько 60 % від обсягу робіт з будівництва причалу.

До 2008 року були, виконанні наступні роботи;

- збудована лицьова стінка причалу із шпунта Ларсен 555 для прийому суден з осадкою 8 м;

- збудована анкерна стінка заруб великого діаметру;

- змонтовані анкерні тяги;

- утворена територія причалу.

Станом на сьогоднішній день, металеві конструкції причалу (шпунт, анкерні тяги) близько 8 років знаходяться під дією агресивної середи. Для запобігання руйнації існуючої конструкщї причалу, збільшення потужності порту є потреба у завершенні робіт з будівництва перевантажувального комплексу з приймання суден типу «Ro-Ro».

Для можливості завершення будівництва у 2016 році заплановані заходи, спрямовані на документальне забезпечення будівництва, зокрема виконання робіт з обстеження конструкцій причалу, коригування та екснертиза проектної документації «Перевантажувальний комплекс по прийому суден типу «Ro-Ro» з розбивкою на пускові комплекси;

- 1 ПК - будівництво гідротехнічної частини причалу №1а;

- 2 ПК - днопоглиблювальні роботи;

- 3 ПК - будівництво наземного комплексу (тилової частини перевантажуваль-ного комплексу).

Орієнтовна вартість обстеження конструкцій причалу, незавершеного будівництва, коригування проектної документації «Перевантажувальний комплекс по прийому суден типу Ro-Ro» та її експертизи становить близько 2000 тис. грн. Продовження будівництва перевантажувального комплексу за пусковими комплексами відповідно до відкоригованої проектної документації заплановано на 2017 рік.


6.1.6.Будівництво 1-го і 2-го колін та нової частини 3-го коліна морського підхідного каналу порту "Южний".- 424 235 тис.грн. (Філія «Дельта-лоцман»).

Реалізація РП «Будівництво першого та другого колін та нової частини 3-го коліна морського підхідного каналу порту «Южний», затвердженого розпорядженням КМУ від 26.09.2012 № 714-р, на підставі експертного звіту ДП «Укрдержбудекспертизи» від 25.04.2012 №00-0125-12/ПБ.

Названий проект внесено до Переліку інфраструктурних проектів у сфері транспорту (п.20), затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 563-р.

Відповідно до національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та згідно з вимогами ДБН А.2.2.-3:2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» новим будівництвом є будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.

Здійснено актуалізацію зведеного кошторисного розрахунку та техніко-економічних показників проекту із можливістю виділення пускових комплексів, з подальшим перезатвердженням проекту відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 560 від 11.05.2011.

Проектом фінансового плану філії «Дельта-лоцман» на 2016 рік за зазначеним об’єктом передбачено видатки в сумі 424 235 тис. грн.


6.1.7. Будівництво радіорелейної лінії зв’язку РТПЗ «Налогова» - ЦРРС «Руська Коса» - АРЛП «Дніпровка» - АРЛП «Богданівка» - ПРРС «Очаків» - ПРРС «Широка Балка», розробка ПКД.– 3 383 тис. грн.,

(Філія «Дельта-лоцман»).

Заплановані видатки на 2016 рік складають: проектування будівництва в сумі 50,0 тис. грн. без ПДВ (2 етап – проведення державної експертизи проекту), будівництво об’єкту – 3 333,3 тис. грн. без ПДВ. За рахунок власних джерел планується виконати 82,1%, за рахунок амортизації – 17,9% робіт.

Об’єкти Регіональної служби регулювання руху суден Дніпро-Бузького регіону (далі – СРРС ДБР), а саме Центр регулювання руху суден (далі - ЦРРС) «Руська Коса», Автоматизований радіолокаційних пост (далі - АРЛП) «Дніпровка», Пост регулювання руху суден (далі – ПРРС) «Очаків», ПРРС «Широка Балка», АРЛП «Богданівна», АРЛП «Корениха» з’єднані каналами передачі даних, що створюють регіональну інформаційну мережу та забезпечують передачу як технологічної інформації (інформація від радіолокаційних станцій про судноплавну обстановку в регіоні, інформацію про стан обладнання, інформацію від засобів автоматичної ідентифікаційної системи, інформації від зовнішніх інформаційних систем інших регіонів), так і загальної інформації (Інтернет, електрона пошта, доступ до ПЗ «1С:Підприємство»).

Згідно з п. 4.3 «СРРС. Тимчасові техніко-експлуатаційні вимоги» (далі – ТТЕВ), затвердженому Міністерством транспорту України 12.03.2004 р. й узгодженому з Держфлотінспекцією України, всі виносні пости (АРЛП) повинні бути пов’язані з ЦРРС/ПРРС каналами передачі інформації (радіорелейними, кабельними, опто-волоконними тощо), які забезпечують передачу радіолокаційної інформації з АРЛП та забезпечують персонал ПРРС даними телеуправління, контролю, сигналізації.

Згідно з п. 5.1.5 ТТЕВ показники експлуатаційної надійності технічних засобів СРРС повинні складати 99,9% (час простою каналу 9 годин на рік, але виключно у часи, коли дозволяє навігаційна ситуація, а саме відсутність руху суден). Для підтримки таких показників надійності згідно з п. 5.1.4 ТТЕВ у СРРС повинно бути передбачене резервування апаратури або інші альтернативні заходи, що забезпечують виконання головних функцій СРРС у разі відмови або аварійного вимикання будь-якого вузла або блоку, що входять до складу технічних засобів СРРС.

Засоби широкополосного зв’язку, що забезпечують роботу РС РРС ДБР, виробили свій ресурс, мають нульову залишкову вартість, неремонтопридатні (матеріальна база знята з виробництва, запчастини відсутні):


Перелік запланованого до придбання обладнання



Кіль-кість

Списання

Кіль-кість

Придбання

Назва об'єкту

Залишкова вартість на 31.05.2015, тис. грн.

Назва об'єкту

Сума, тис. грн. без ПДВ

5

Комплект обладнання зв’язку

4,5

5

Комплект обладнання радіорелейного зв’язку

3 333,3

Для приведення технічних та експлуатаційних характеристик радіорелейного обладнання у відповідність до вимог законодавства та покращення надання послуг з РРС, з метою забезпечення безпеки мореплавства отримано позитивне рішення Укрморрічінспекції щодо технічного переоснащення об’єкту та дообладнання РС РРС Дніпро-Бузького регіону сучасним обладнанням радіорелейного зв’язку.

Розрахунок економічної ефективності проекту не наводиться, зважаючи на те, що основною метою реалізації проекту є забезпечення безпеки мореплавства, що є головною функцією філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ», а також виконання вимог Наказу Мінінфраструктури України від 26.06.2013
№ 426 «Про затвердження Галузевої програми забезпечення безпеки судноплавства на 2014 – 2018 роки», Конвенції ООН з морського права 1982 року тощо та з метою вдосконалення функціонування системи забезпечення безпеки судноплавства.
6.1.8. Інші
Будівництво локальної об’єктової системи оповіщення ЮФ ДП «АМПУ»

(друга черга) – 866 тис. грн (Южненська філія)

Локальна об’єктова система оповіщення – система передбачена для оповіщення при проведенні небезпечних робіт та надзвичайних ситуацій, що пов’язано з розташуванням будівель та території філії в зоні потенційно небезпечного підприємства – ОПЗ, а також з наявністю та безпосередньою близькістю спеціалізованих причалів для навантаження хімічних вантажів.

Проект та перша черга будівництва об’єкту передбачені у 2015 році.

Запланована сума на 2016 рік – 866 тис.грн.

Технічні показники другої черги об’єкту:

- Кількість будівель, оснащених гучномовцями – 14

- Кількість внутрішніх гучномовців – 200

- Кількість електросирен оповіщення – 20

Виконання робіт планується на ІІІ-ІV квартал.

Підстава – п.21 «Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях», затверджене Постановою КМУ від 15 лютого 1999 р. №192, припис ГУ ДСНС в Одеській області від 08.08.2014 №244, розташування адмінбудівель та території філії в зоні потенційно небезпечного підприємства – ОПЗ.

Будівництво об’єкту необхідно для виконання вимог нормативно-правових актів щодо оповіщення при надзвичайних ситуаціях, забезпечення безпеки персоналу.


Прокладання кабельної лінії 6кВ від ЦРП філії «Октябрьск» до ПС «Октябрьская» – 8 750 тис. грн (філія «Октябрьск»)

Існуюча схема електропостачання філії «Октябрьск», а також ДП СМП «Октябрьск», являє собою чотири кабелі КЛ-6 кВт (дві за одну), АБС 3х120 мм2, від різних секцій шин підстанції «Октябрьская».

Термін експлуатації даних кабельних ліній складає понад 40 років, кількість встановлених ремонтних муфт перевищує 200 од., що призводить до вкрай ненадійної схеми енергозабезпечення підприємств.

На даний час, встановлений технічною документацією ПУЕ строк експлуатації кабельних ліній скінчився, що в свою чергу призвело до зниження гарантованого рівня з надійності електропостачання категорійних струмоприймачів, виникненню простоїв під час вантажопереробки та матеріальним збиткам, внаслідок невиконання договірних зобов’язань.

З метою забезпечення гарантованого, надійного, безперебійного електропостачання струмоприймачів, необхідно виконати роботи по прокладенню кабельних ліній 6 кВ від ЦРП філії «Октябрьск» до ПС «Октябрьская» в кількості 4 шт. довжиною 4200 м кожний. В 2015 році Філія «Октябрьск» ДП «АМПУ» має наміри виконати роботи по розробці проекту. Орієнтовна вартість становить 500 тис. грн. з ПДВ. Роботи по прокладенню високовольтного кабелю планується виконати в 2016 році. За попередніми оцінками вартість робіт складає 10,5 млн. грн. з ПДВ.

Ефект заходу – забезпечення безперебійної роботи порту в період максимального навантаження причалів та енергомереж порту. В разі відключення енергопостачання можлива повна зупинка роботи порту. Роботи, пов’язані з аварійними ремонтом високовольних кабелів можуть складати 800 тис. грн. на рік.

Освоєння даної суми інвестицій дозволить зменшити собівартість на суму ремонтних робіт. Строк окупності інвестицій – 13,7 років.
Будівництво внутрішньо - портових доріг– 167 тис. грн. (Скадовська філія)

На теперішній чає стан автомобільних внутрішньопортових доріг знаходиться у незадовільному стані. Загальна площа доріг складає близько 14000 м2. Враховуючи перспективу розвитку Скадовського морського порту, як поромного порту потужністю до 35,0 тис.т. на рік (великовантажним автомобільним транспортом), стан автомобільних внутрішньопортових доріг є актуальною проблемою.

Орієнтовна вартість розробки проектної документації з реконструкції автомобільних внутрішньопортових доріг та її експертизи становить 167 тис. грн.
6.1.8. Проектно-вишукувальні роботи
Проектні роботи - 958 тис. грн.(Южненська філія)

Згідно з Планом розвитку морського порту «Южний», для збільшення вантажообігу на 8,0 млн. тонн на рік експортних вантажів (ЗРК) та, як наслідок, можливості приймання та обробки великовантажних суден, збільшення портових зборів, забезпечення лідируючих позицій морського порту «Южний» на даному ринку транспортних послуг, розроблений наступний робочий проект:

- «Будівництво причалів №№ 10, 11 з операційною акваторією в морському порту «Южний» (експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» від 31.10.2013р. №00-0846-13/ПБ), який включено до переліку інфраструктурних проектів у сфері транспорту (п.24), затвердженого Розпорядженням КМУ від 01.08.13р. № 563-р.

З метою поновлення реалізації вказаного проекту, у зв’язку з викладеним вище, а також у зв`язку з заміною ДБН на ДСТУ та значним збільшенням вартості ресурсів та курсу іноземної валюти по відношенню до гривні, необхідно уточнення проектної документації шляхом актуалізації кошторисної частини вказаного проекту та доопрацювання розділів розробленої проектної документації.



Розробка ТЕО на будівництво перевантажувального комплексу на причалі № 14А. - 114 тис. грн.(Миколаївська філія)

Джерела фінансування – власні кошти.

Попередньо основним призначенням перевантажувального комплексу на причалі № 14А є забезпечення вантажно-розвантажувальних і складських робіт з прийому, збереження і відвантаження різноманітних експортно-імпортних вантажів. Передбачається будівництво причалу орієнтовною довжиною 240 м. Потужність комплексу становитиме 0,7-1 млн. тонн вантажів на рік.

Комплекс попередньо матиме наступні основні характеристики:



  1. довжина причалу № 14А – 240 метрів;

  2. площа прилеглої території – 3 га (30 000 м²);

  3. глибина у причалу – 10,5 м (конструктивно розраховано до 11,5 м);

  4. річний обсяг вантажопереробки – 0,7-1,0 млн. тонн;

  5. конструкція – больверк із металевого шпунта PU-32;

  6. обсяг одночасного зберігання – 200 000 тонн

  7. кількість новостворених робочих місць – 110 осіб.

Комплекс планується створити на умовах державно-приватного партнерства. Загальна кошторисна вартість будівництва в цінах 2012 року складає 238,1 млн. грн., в тому числі:

  1. будівництво причалу (кошти адміністрації) – 88,3 млн. грн.;

  2. будівництво термінальної частини (кошти інвестора) – 149,8 млн. грн.

Інтегральні показники ефективності (ставка дисконтування – 10 %, період розрахунку – 10 років) попередньо розраховані на підставі аналізу проектної документації існуючих перевантажувальних комплексів:

  • період окупності (РВ)– 110 місяців;

  • індекс прибутковості (РІ)– 1,07%;

  • внутрішня норма прибутковості (IRR) – 10,20%;

  • чистий приведений дохід (NPV) – 250 тис.долл.США.

Термін окупності капітальних вкладень складе близько 9 років, що нижче рекомендованого нормативу для спеціалізованих перевантажувальних комплексів (10 років).

Інтегральні показники мають прийнятні значення, що свідчить про економічну ефективність капітальних вкладень.


  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка