1-4 кл.,2012р за підручником Т. Г. Гільберг,Т. В. Сак Природознавство 2 клас,2012р



Скачати 146.73 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір146.73 Kb.
#24928
ПРИРОДОЗНАВСТВО, 2КЛАС

Календарно-тематичне планування укладено відповідно

Програми для загальноосвітніх закладів із навчанням українською мовою

1-4 кл.,2012р.

за підручником Т.Г.Гільберг,Т.В.Сак Природознавство 2 клас,2012р.

2 години на тиждень

І СЕМЕСТР





з/п


Дата

Приміт

Зміст навчального матеріалу










Вступ (4год.+1год.резерву)

1







Що вивчає природознавство у другому класі. Знайомство з підручником. Явища природи. Пори року. Вплив Сонця на сезонні явища природи. (с. 4-6).

2







Наша планета — Земля. Чому на Землі бувають день і ніч. (с. 7-9). Земля, її форма. Глобус — модель Землі. Горизонт. Основні сторони, горизонту. Обертання Землі навколо осі. Доба

3







Чому на Землі існують пори року. Рух Землі навколо Сонця. Рік. Уявлення про причини зміни пір року на Землі (с. 10-11).

4







Що таке гномон. (с. 11-14).

Практична робота «Вимірювання довжини тіні від гномона та планування регулярних (1—2 рази на місяць) спостережень за висотою Сонця опівдні»

5







Дослідницький практикум: «Як виникає тінь. Як можна виміряти висоту дерева за допомогою власної тіні»










Природа восени (17 год.+1резерв)

6







Ознаки осені. Осінні місяці. Ознаки живої та неживої природи, Планування спостережень за природою восени (с. 15-18).

7







Водойми, їх різноманіття. Водойми свого краю восени (с. 19-21).

8







Зміна стану води при нагріванні. Термометр. (с. 21-24).

9







Практична робота «Визначення показів термометра за малюнками» (с. 25-27). Демонстрації: вимірювання температури води та повітря.

10







Випаровування води й конденсація водяної пари. Утворення хмар та випадання дощу. Кругообіг води в природі (с. 28-30).Демонстрації: розширення води під час нагрівання. Модель хмари .Модель кругообігу води.


11







Що таке погода та як її передбачити. Складові погоди. Спостереження за погодою рідного краю Народні прикмети передбачення погоди восени (с. 31-34).Контрольна робота

12







Екскурсія «Спостереження за природою восени» (Тем.бал)

13







Осінні явища в житті рослини. (с. 35-37).

14







Дерева, кущі, трав'янисті рослини. Однорічні та багаторічні рослини (с. 38-41).

15







Плоди і насіння. Розмноження рослин. Поширення плодів і насіння у природі (с. 41-44).

Дослідницький практикум « Як зберігати в домашніх умовах плоди та насіння» (с. 44-45).

16







Гриби: їстівні та отруйні. Правила збирання грибів (с. 45-48).

17







Осінні явища в житті тварин. Як тварини готуються до зими. Комахи восени (с. 48-51).

18







Птахи восени. Перелітні та осілі птахи (с. 51-54).

19







Звірі восени. Підготовка звірів до зими (с. 54-57).

20







Невидимі ланцюги в осінньому лісі. Взаємозв’язки між неживою природою, рослинами і тваринами восени. (с. 57-59). Творче завдання. Складання казки про осінь

21







Урок-проект «Будьмо знайомі» (Походження назв рослин і тварин) (с. 60).

22







Урок-проект «Як готуються до зими бджоли?» (с. 61)

Контрольна робота

23







Узагальнюючий урок за темою «Природа восени»(Тем.бал)










Природа взимку(8год.

24







Зима. Ознаки зими в неживій природі. Планування спостережень за природою взимку (с. 62-64).

25







Екскурсія. Спостереження за природою взимку

26







Замерзання води. Лід. Дослідження замерзання води, властивості льоду. (розширення води при замерзанні, плавання льоду у воді)

Практична робота «Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупи» (с. 64-66).

27







Погода взимку. Спостереження за погодою рідного краю (зміна температури, хмарність, опади). Ожеледиця, заметіль. Народні прикмети про погоду взимку. (с. 66-69).

28







Рослини взимку (с. 69-72).

29







Дослідницький практикум: « Як зберегти ялинку перед новорічними святами» (с. 73).

30







Тварини взимку. Птахи і звірі взимку. (с.74-77).Контрольна робота

31







Звірі взимку. Турбота людей про тварин взимку (с.77-81).

32







Узагальнюючий урок за темою «Природа взимку» Творче завдання. Складання казки про зиму.(Тем.бал)











ІІ семестр










Природа навесні(14год.

33







Весна та її ознаки. Планування спостережень за природою навесні (с. 82-84).

34







Повітря та його властивості (с. 85-87). )(Демонстрації та досліди)

35







Вітер як рух повітря . Чому буває вітер

(с. 87-90).

36







Погода навесні (с. 90-93).

37







Рослини навесні .Весняні явища в житті рослин (с. 93-97).

38







Рослини навесніНаші проекти«Не зривай первоцвіт»(с.112)

39







Тварини навесні. Комахи (с. 97-99).

40







Птахи навесні (с. 100-102).

41







Пора гніздування (с. 102-105).

42







Охорона птахів (с. 105-106).

43







Звірі навесні.(с.107-109)


44







Практична робота «Виготовлення екологічної листівки “Тиша в лісі”» (с.110).

45







Весняні роботи людей на городах, полях і в садах у рідному краї  (с.110 -112)

Контрольна робота

46







Дослідницький практикум . Як орієнтуватися у лісі (с.113)


47







Екскурсія у весняний парк. Творче завдання:складання казки про весну. (тем.бал)










Природа влітку(14год.

48







Літо та його ознаки. Планування спостережень за природою влітку. (с.115-116)

49







Дослідницький практикум «Сонячний годинник» (с. 117).

50







Запитання до природи . Які рослини можуть слугувати годинником.(с.149)

51







Жива природа влітку (с.117 – 120)

52







Рослини лісу (с.120-122)

53







Лікарські рослини лісів. Наші   проекти.

« Лісова аптека»(с. 143 -145)



54







Тварини лісу (с.124 – 127)

55







Охорона лісу. Правила поведінки у лісі влітку. (с.127 – 128)

56







Запитання до природи. Коли ліс дякує, а коли ображається . Контрольна робота

57







Творча робота «Складання казки про літо» (тем.бал)

58







Рослини і тварини луків. (с.129 -131)

59







Життя прісних водойм влітку (132 – 134)

60







Людина і природа. Діяльність людини у природі.(с. 135 – 138)

61







Екскурсія у відділ природи краєзнавчого музею

62







Наші проекти. «Книга скарг» природи с.(143)

63







Червона книга України. Червонокнижні рослини свого краю. (с.138 – 140)

64







Запитання до природи . Які рослини є символами України.(с.141 – 143)

65







Наші  проекти. «Квіти в моєму житті» (с.142)

66







Запитання до природи «Які спостереження за природою допомогли людині створити календар?» Контрольна робота

67







Узагальнення систематичних спостережень за Сонцем.  (тем.бал)

68







Підсумковий урок за рік

























Каталог: server -> elementary School -> Metoduchni poradu
Metoduchni poradu -> Зміст Вступ Компетентнісний підхід як чинник формування особистості
Metoduchni poradu -> Рівненська загальноосвітня школа
elementary School -> Урок свято «ода слову» Підготувала вчитель початкових класів, вчитель-методист Смик Ольга Василівна
elementary School -> Конспект уроку з природознавства 4 клас вчитель початкових класів, вчитель вищої кваліфікаційної категорії
elementary School -> Казки маленькі, а розуму в них багато
elementary School -> Конспект уроку природознавства у загальнення І систематизація знань учнів із розділу «Природа навесні» 2 клас
elementary School -> Прощавай, початкова школо! Ведуча
elementary School -> Тема 4: Складові комп’ютера(системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), виведення даних (монітор, принтер)) їх призначення
Metoduchni poradu -> Календарно-тематичне планування укладено відповідно Програми для загальноосвітніх закладів із навчанням українською мовою 1-4 кл.,2012р. За підручником «Математика. 3 клас»

Скачати 146.73 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка