№ уроку
|
Тема уроку
|
Матеріал до уроку
|
“Сонечко”/
“Промінець”
(Воскресенська, Свашенко)
|
Прописи
(Старагіна, Перепелицина, Сосницька)
|
1-2
|
Моя Україна
|
с.3-5/ с.3
|
|
3-16
|
Перші два тижні уроки навчання грамоти використовуються для реалізації навчального курсу «Вступ до шкільного життя»
|
Початкові уявлення про слово (20 год.)
|
17-18
|
Номінативна функція слова. Предмет і слово. Слова-назви предметів. Модель слова
|
с.10-12 / с.9-12
|
Знайомство з прописами №1. Казка Р.Кіплінга «Як було написано першого листа». Лист-малюнок.
Прописи №1, с.3
|
19-20
|
Слова-назви предметів. Назви істот та неістот
|
с.13-15 / с.13
|
Діагностична вправа на виявлення букв, які знають діти. Малювання по крапках.
Прописи №1, с.4-5
|
21-22
|
Слова-назви-дій
|
с.16-17 / с. 14
|
Малюнкове письмо стародавніх народів. Письмо по крапках.
Прописи №1, с.6-7
|
23
|
Р.М. Спілкування – взаємодія людей, ланцюжок звертань та відповідей
|
«Дві чаклунки» (Старагіна, Чеснокова), заняття 1
|
24-25
|
Слова-назви ознак
|
с.18-19 / с. 15
|
Письмо по крапках.
Розстановка крапок за даними орієнтирами (праворуч, ліворуч).
Прописи №1, с.8-9
|
26-27
|
Слова-назви кількості
|
с.20 / с. 17
|
Проведення горизонтальних, вертикальних та похилих ліній. Проведення ліній у заданому напрямку.
Прописи №1, с.10-11
|
28-29
|
Слова-назви: слова-назви предметів, дій, ознак, кількості
|
|
Розставляння крапок для побудови прямої та ламаної лінії. Прописи №1, с.12-13
|
30
|
Р.М. Основні перешкоди в спілкуванні
|
«Дві чаклунки», заняття 2
|
31-32
|
Зв’язок слів у висловлюванні. Початкові уявлення про речення
|
с.21 / с. 16
|
Розставляння крапок для побудови ламаної лінії.
Прописи №1, с.13
|
33-34
|
Модель речення
|
|
Проведення хвилястої лінії по крапках. Графічні диктанти №1 та №2.
Прописи №1, с. 14
|
35-36
|
Службові слова.
|
с.22 / с. 18
|
Графічний самодиктант.
Прописи №1, с. 15
|
37
|
Р.М. Спілкування – взаємодія людей, ланцюжок звертань та відповідей (продовження).
|
«Дві чаклунки», заняття 3
|
38-39
|
Слова-назви та службові слова. Робота з моделями речень. Визначення кількості слів у реченні
|
с.23
|
Графічні диктанти № 3та № 4. Відтворення малюнка по опорних точках
Прописи №1, с.15-16
|
Звуковий аналіз слова (36 год.)
|
40-41
|
Звуки природи та навколишньої дійсності. Звуки мовлення як "будівельний матеріал" для слова (спостереження)
|
с.24 / с. 19-20
|
Розставляння опорних точок для відтворення зразка.
Прописи №1, с.17-18
|
42-43
|
Склад. Складова модель слова
|
с.25
|
Проведення хвилястої лінії. Розставляння опорних точок для відтворення зразка . Письмо основних елементів букв (сітка № 1).
Прописи №1, с.18-19
|
44
|
Р.М. Учасники спілкування та спостерігачі.
|
«Дві чаклунки», заняття 4
|
45-46
|
Визначення кількості складів у слові
|
|
З'єднання крапок прямими та хвилястими лініями. Письмо основних елементів (сітка № 1).
Прописи №1, с.20
|
47-48
|
Наголос. Смислорозрізнювальна роль наголосу. Способи визначення наголошеного складу
|
с.26
|
З'єднання крапок прямими та хвилястими лініями. Розставляння опорних точок для відтворення зразка .
Прописи №1, с. 21
|
49-50
|
Смислорозрізнювальна роль звуків. Звукова модель слова
|
с.27
|
З'єднання опорних точок напівовалом. Письмо основних елементів букв (сітка № 1).
Прописи №1, с.22
|
51
|
Р.М. Спостереження за оточенням: людьми, предметами, людським мовленням.
|
«Дві чаклунки», заняття 5
|
52-53
|
Вправляння у визначенні звуків у слові з опорою на звукову модель
|
с.28-29
|
Діагностична вправа на виявлення букв, які знають діти. Письмо основних елементів букв (сітка № 1). Прописи №1, с. 23
|
54-55
|
Вправляння у визначенні звуків у слові з опорою на звукову модель (виділення звуків [й], [дж], [дз], [ж’], [ц’], [ш] + [ч])
|
с.30-31 / с.21
|
Малювання по крапках. Домальовування малюнка. З'єднання опорних точок овалом.
Прописи №1, с.24-25
|
56-57
|
Голосні та приголосні звуки. Уточнення звукової моделі
|
с.32-33
|
Домальовування малюнка. З'єднання опорних точок на півовалом.
Прописи №1, с.26-27
|
58
|
Р.М. Спостереження за ситуацією спілкування
|
«Дві чаклунки», заняття 6
|
59-60
|
Змісторозрізнювальна роль голосних та приголосних звуків. Визначення звуків в слові з опорою на модель
|
с.34-35
|
З'єднання крапок хвилястими лініями. Овали та півовали в написанні друкованих літер. Письмо букв по опорних точках.
Прописи №1, с.28-29
|
61-62
|
Вправляння у визначенні кількості звуків у слові та побудові звукової моделі
|
/ с. 22
|
Письмо букв по опорних точках. Домальовування малюнка.
Прописи №1, с.29-31
|
63-64
|
Тверді і м’які приголосні звуки, розрізнення їх шляхом зіставлення. Змісторозрізнювальна роль твердих та м’яких приголосних звуків
|
с.36
|
Стародавнє письмо китайців. Відтворення знаків по опорних точках.
Прописи №1, с.32-33
|
64
|
Р.М. Засоби спілкування: слова та дії
|
«Дві чаклунки», заняття 7
|
65-66
|
Парні звуки за твердістю-м’якістю
|
|
Порівняння схожих за написанням літер. Окомір в роботі з нахилом.
Прописи №1, с. 34
|
67-68
|
Вправляння у визначенні кількості звуків у слові та побудові звукової моделі
|
|
Письмо букв по опорних точках. Прописи №1, с.35
|
69-70
|
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Змісторозрізнювальна роль дзвінких та глухих приголосних звуків
|
с.37
|
Стародавнє письмо єгиптян. Відтворення знаків по опорних точках.
Прописи №1, с.36-37
|
71
|
Р.М. Засоби спілкування: слова, дії, жести
|
«Дві чаклунки», заняття 8
|
72-73
|
Парні звуки за дзвінкістю-глухістю
|
с.37-38
|
Відтворення знаків по опорних точках. Прописи №1, с.38-39
|
74-75
|
Вправляння у визначенні кількості звуків у слові та побудові звукової моделі
|
|
Письмо основних елементів букв (сітка № 1).
Прописи №1, с.39
|
76-77
|
Звичайні за довготою та подовжені приголосні. Смислорозрізнювальна роль подовжених звуків та звуків, звичайних за довготою
|
с.39
|
|
77
|
|
|
Діагностична вправа на виявлення букв, які знають діти. Письмо основних елементів букв (сітка № 1).
Прописи №1, с.40
|
78
|
Р.М. Засоби спілкування: слова, дії, жести, мовчання у відповідь.
|
«Дві чаклунки», заняття 9
|
79-80
|
Вправляння у визначенні кількості звуків у слові та побудові звукової моделі. Повний звуковий аналіз слова
|
/ с. 23
|
Стародавнє письмо слов’ян . Відтворення знаків по опорних точках Письмо основних елементів букв (сітка № 1).
Прописи №1, с.41-42
|
Формування дій читання й письма (90 год)
|
81-82
|
Буква як знак звука
|
|
Діагностична вправа на виявлення букв, які знають діти. Письмо основних елементів букв (сітка № 1). Прописи №1, с. 43
|
83-84
|
Позначення голосних звуків буквами після твердого приголосного та в неприкритих складах (без уживання терміна). Буква О.
|
с.40-42 / с.24-25
|
Прописи №2 с.4-5
|
85
|
Р.М. Засоби спілкування: слова, інтонації, особливості голосу, дії, жести.
|
«Дві чаклунки», заняття 10
|
86-87
|
Позначення голосних звуків буквами після твердого приголосного та в неприкритих складах (без уживання терміна). Буква А.
|
с.43 / с. 26
|
Прописи №2 с.6-7
|
88-89
|
Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква Я.
|
с.44-45 / с.27-28
|
Прописи №2 с.8-9
|
90-91
|
Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква У.
|
с.46 / с.29-30
|
Прописи №2 с.10-11
|
92
|
Р.М. Засоби спілкування: слово, жести, звукові та кольорові сигнали.
|
«Дві чаклунки», заняття 11
|
93-94
|
Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква Ю.
|
с.47 / с.31-32
|
Прописи №2 с.12-13
|
95-96
|
Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква И.
|
с.48-49 / с.33
|
Прописи №2 с.14-15
|
97-98
|
Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква І.
|
с.50-51 / с. 34-35
|
Прописи №2 с.16-17
|
99
|
Р.М. Засоби спілкування: слово, піктограма.
|
«Дві чаклунки», заняття 12
|
100-101
|
Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква Е.
|
с.52-53 / с.36-37
|
Прописи №2 с.18-19
|
102-103
|
Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква Є.
|
с.54
|
Прописи №2 с.20-21
|
104-105
|
Діагностична робота
|
|
106
|
Р.М. Засоби спілкування: письмове мовлення.
|
«Дві чаклунки», заняття 13
|
Резерв 6 год.