№ уроку Тема уроку Матеріал до уроку " Сонечко"/ " Промінець"



Скачати 126.02 Kb.
Дата конвертації26.04.2016
Розмір126.02 Kb.
#21663
ТипУрок
Незалежний науково-методичний центр “Розвиваюче навчання”
ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

УКРАЇНСЬКА МОВА

1 клас 1 півріччя

7 год. на тиждень (7 х 16 = 112 год)



уроку

Тема уроку

Матеріал до уроку


Сонечко”/

Промінець”



(Воскресенська, Свашенко)

Прописи

(Старагіна, Перепелицина, Сосницька)

1-2

Моя Україна

с.3-5/ с.3




3-16

Перші два тижні уроки навчання грамоти використовуються для реалізації навчального курсу «Вступ до шкільного життя»


Початкові уявлення про слово (20 год.)


17-18

Номінативна функція слова. Предмет і слово. Слова-назви предметів. Модель слова

с.10-12 / с.9-12

Знайомство з прописами №1. Казка Р.Кіплінга «Як було написано першого листа». Лист-малюнок.

Прописи №1, с.3

19-20

Слова-назви предметів. Назви істот та неістот

с.13-15 / с.13

Діагностична вправа на виявлення букв, які знають діти. Малювання по крапках.

Прописи №1, с.4-5

21-22

Слова-назви-дій

с.16-17 / с. 14


Малюнкове письмо стародавніх народів. Письмо по крапках.

Прописи №1, с.6-7

23

Р.М. Спілкування – взаємодія людей, ланцюжок звертань та відповідей

«Дві чаклунки» (Старагіна, Чеснокова), заняття 1

24-25

Слова-назви ознак

с.18-19 / с. 15

Письмо по крапках.

Розстановка крапок за даними орієнтирами (праворуч, ліворуч).

Прописи №1, с.8-9

26-27

Слова-назви кількості

с.20 / с. 17

Проведення горизонтальних, вертикальних та похилих ліній. Проведення ліній у заданому напрямку.

Прописи №1, с.10-11

28-29

Слова-назви: слова-назви предметів, дій, ознак, кількості




Розставляння крапок для побудови прямої та ламаної лінії. Прописи №1, с.12-13

30

Р.М. Основні перешкоди в спілкуванні

«Дві чаклунки», заняття 2

31-32

Зв’язок слів у висловлюванні. Початкові уявлення про речення

с.21 / с. 16


Розставляння крапок для побудови ламаної лінії.

Прописи №1, с.13

33-34

Модель речення




Проведення хвилястої лінії по крапках. Графічні диктанти №1 та №2.

Прописи №1, с. 14

35-36

Службові слова.

с.22 / с. 18

Графічний самодиктант.

Прописи №1, с. 15

37

Р.М. Спілкування – взаємодія людей, ланцюжок звертань та відповідей (продовження).

«Дві чаклунки», заняття 3

38-39

Слова-назви та службові слова. Робота з моделями речень. Визначення кількості слів у реченні

с.23

Графічні диктанти № 3та № 4. Відтворення малюнка по опорних точках

Прописи №1, с.15-16

Звуковий аналіз слова (36 год.)


40-41

Звуки природи та навколишньої дійсності. Звуки мовлення як "будівельний матеріал" для слова (спостереження)

с.24 / с. 19-20

Розставляння опорних точок для відтворення зразка.

Прописи №1, с.17-18

42-43

Склад. Складова модель слова

с.25

Проведення хвилястої лінії. Розставляння опорних точок для відтворення зразка . Письмо основних елементів букв (сітка № 1).

Прописи №1, с.18-19

44

Р.М. Учасники спілкування та спостерігачі.

«Дві чаклунки», заняття 4

45-46

Визначення кількості складів у слові




З'єднання крапок прямими та хвилястими лініями. Письмо основних елементів (сітка № 1).

Прописи №1, с.20

47-48

Наголос. Смислорозрізнювальна роль наголосу. Способи визначення наголошеного складу

с.26

З'єднання крапок прямими та хвилястими лініями. Розставляння опорних точок для відтворення зразка .

Прописи №1, с. 21

49-50

Смислорозрізнювальна роль звуків. Звукова модель слова

с.27

З'єднання опорних точок напівовалом. Письмо основних елементів букв (сітка № 1).

Прописи №1, с.22

51

Р.М. Спостереження за оточенням: людьми, предметами, людським мовленням.

«Дві чаклунки», заняття 5

52-53

Вправляння у визначенні звуків у слові з опорою на звукову модель

с.28-29

Діагностична вправа на виявлення букв, які знають діти. Письмо основних елементів букв (сітка № 1). Прописи №1, с. 23

54-55

Вправляння у визначенні звуків у слові з опорою на звукову модель (виділення звуків [й], [дж], [дз], [ж’], [ц’], [ш] + [ч])

с.30-31 / с.21

Малювання по крапках. Домальовування малюнка. З'єднання опорних точок овалом.

Прописи №1, с.24-25

56-57

Голосні та приголосні звуки. Уточнення звукової моделі

с.32-33

Домальовування малюнка. З'єднання опорних точок на півовалом.

Прописи №1, с.26-27

58

Р.М. Спостереження за ситуацією спілкування

«Дві чаклунки», заняття 6

59-60

Змісторозрізнювальна роль голосних та приголосних звуків. Визначення звуків в слові з опорою на модель

с.34-35

З'єднання крапок хвилястими лініями. Овали та півовали в написанні друкованих літер. Письмо букв по опорних точках.

Прописи №1, с.28-29

61-62

Вправляння у визначенні кількості звуків у слові та побудові звукової моделі

/ с. 22

Письмо букв по опорних точках. Домальовування малюнка.

Прописи №1, с.29-31

63-64

Тверді і м’які приголосні звуки, розрізнення їх шляхом зіставлення. Змісторозрізнювальна роль твердих та м’яких приголосних звуків

с.36

Стародавнє письмо китайців. Відтворення знаків по опорних точках.

Прописи №1, с.32-33

64

Р.М. Засоби спілкування: слова та дії

«Дві чаклунки», заняття 7

65-66

Парні звуки за твердістю-м’якістю




Порівняння схожих за написанням літер. Окомір в роботі з нахилом.

Прописи №1, с. 34

67-68

Вправляння у визначенні кількості звуків у слові та побудові звукової моделі




Письмо букв по опорних точках. Прописи №1, с.35

69-70

Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Змісторозрізнювальна роль дзвінких та глухих приголосних звуків

с.37

Стародавнє письмо єгиптян. Відтворення знаків по опорних точках.

Прописи №1, с.36-37

71

Р.М. Засоби спілкування: слова, дії, жести

«Дві чаклунки», заняття 8

72-73

Парні звуки за дзвінкістю-глухістю

с.37-38

Відтворення знаків по опорних точках. Прописи №1, с.38-39

74-75

Вправляння у визначенні кількості звуків у слові та побудові звукової моделі




Письмо основних елементів букв (сітка № 1).

Прописи №1, с.39

76-77

Звичайні за довготою та подовжені приголосні. Смислорозрізнювальна роль подовжених звуків та звуків, звичайних за довготою

с.39




77







Діагностична вправа на виявлення букв, які знають діти. Письмо основних елементів букв (сітка № 1).

Прописи №1, с.40

78

Р.М. Засоби спілкування: слова, дії, жести, мовчання у відповідь.

«Дві чаклунки», заняття 9

79-80

Вправляння у визначенні кількості звуків у слові та побудові звукової моделі. Повний звуковий аналіз слова

/ с. 23

Стародавнє письмо слов’ян . Відтворення знаків по опорних точках Письмо основних елементів букв (сітка № 1).

Прописи №1, с.41-42

Формування дій читання й письма (90 год)



81-82

Буква як знак звука





Діагностична вправа на виявлення букв, які знають діти. Письмо основних елементів букв (сітка № 1). Прописи №1, с. 43

83-84

Позначення голосних звуків буквами після твердого приголосного та в неприкритих складах (без уживання терміна). Буква О.

с.40-42 / с.24-25

Прописи №2 с.4-5

85

Р.М. Засоби спілкування: слова, інтонації, особливості голосу, дії, жести.

«Дві чаклунки», заняття 10

86-87

Позначення голосних звуків буквами після твердого приголосного та в неприкритих складах (без уживання терміна). Буква А.

с.43 / с. 26

Прописи №2 с.6-7

88-89

Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква Я.

с.44-45 / с.27-28

Прописи №2 с.8-9

90-91

Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква У.

с.46 / с.29-30

Прописи №2 с.10-11

92

Р.М. Засоби спілкування: слово, жести, звукові та кольорові сигнали.

«Дві чаклунки», заняття 11

93-94

Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква Ю.

с.47 / с.31-32

Прописи №2 с.12-13

95-96

Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква И.

с.48-49 / с.33

Прописи №2 с.14-15

97-98

Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква І.

с.50-51 / с. 34-35

Прописи №2 с.16-17

99

Р.М. Засоби спілкування: слово, піктограма.

«Дві чаклунки», заняття 12

100-101

Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква Е.

с.52-53 / с.36-37

Прописи №2 с.18-19

102-103

Позначення одного голосного звука двома різними буквами залежно від твердості чи м’якості попереднього приголосного звука. Буква Є.

с.54

Прописи №2 с.20-21

104-105

Діагностична робота




106

Р.М. Засоби спілкування: письмове мовлення.

«Дві чаклунки», заняття 13

Резерв 6 год.




Каталог: predmety -> pochatkove -> media -> files
predmety -> Методичні рекомендації до написання та оцінювання курсових робіт слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників
predmety -> Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів (додаються)
predmety -> Пояснювальна записка Необхідність запровадження курсу «Етикет та етика»
predmety -> Програма курсу для учнів 11 класів загальноосвітніх та профільних навчальних закладів
predmety -> Міністерство освіти і науки України Управління освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
predmety -> Формування громадянської компетентності старшокласників засобами різних предметів
predmety -> Оксана риндич, методист лабораторії національного виховання
files -> 2. Методика роботи з синтаксичними одиницями
files -> № уроку Тема к-ть год повторення 2 кл 4 1
files -> Методичні рекомендації для вчителя щодо викладання української мови в класах з українською мовою навчання Харків 2015

Скачати 126.02 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка