Звіт вчителя німецької мови Васільцової Орисі Михайлівни Творчий звіт вчителя німецької мови та класного керівника 5 класу



Скачати 62.62 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір62.62 Kb.
0_f38c131837a76e878ed3604093cfffd6.jpgТворчий звіт вчителя німецької мови

Васільцової Орисі Михайлівни

Творчий звіт вчителя німецької мови та класного керівника 5 класу

Васільцова Орися Михайлівна – вчитель німецької мови Федорівської ЗОШ I-III ступенів. Категорія – спеціаліст. Освіта: вища, закінчила Житомирський державний університет, спеціальність за дипломом – вчитель німецької мови та зарубіжної літератури . Стаж роботи та педагогічний стаж – 7 років.

Свій творчий звіт я хочу розпочати такими словами Лева Толстого про професію вчителя: «Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель.» ( Л. Толстой)

Моє педагогічне кредо: «Дорогу здолає той, хто йде… Тож ходімо!» та «Праця – для себе , плоди праці – для дітей».

Основне призначення іноземної мови - сприяти в оволодінні учнями уміннями і навичками спілкуватися в усній і писемній формах відповідно до мотивів, цілей і соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях. Головна мета навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні уміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. Розвиток комунікативної компетенції залежить від соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, які забезпечують входження особистості в інший соціум і сприяють її соціалізації в новому для неї суспільстві. Основними комунікативними уміннями є:


  • Уміння здійснювати спілкування у монологічній і діалогічній формах

  • Уміння розуміти зі слуху зміст текстів

  • Уміння читати і розуміти тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розумінням змісту



  • Уміння здійснювати спілкування у писемній формі відповідно до поставлених завдань.

Адже розвиток комунікативних умінь неможливий без оволодіння мовними засобами реалізації усного і писемного мовлення Мовна компетенція складається з:

  • Мовної компетенції

  • Соціолінгвістичної та прагматичної.

Під час навчання іноземної мови реалізуються освітня, виховна і розвивальна цілі. Усі цілі навчання досягаються у комплексі, підпорядковуються головній меті та реалізуються у процесі її досягнення і сприяють таким чином різнобічному розвитку особистості учня. Як вчитель німецької мови я хочу сказати, що вивчення іноземної мови – це складний і довготривалий процес, який потребує велику кількість часу, зусиль, але повірте це того варте. Коли ви заходите в клас під час перерви і чуєте як ваші учні спілкуються іноземною мовою, щось повторюють ви розумієте, що час згаяли ви недаремно і це дуже приємно. Я викладаю німецьку мову з 1 по 11 клас. Викладання німецької в молодших класах тісно пов’язане з іграми, які допомагають спілкуванню, сприяють передачі накопиченого досвіду,одержанню нових знань, але велику увагу я приділяю також розвитку комунікативних навичок (монологічному та діалогічному мовленні). В молодших класах дуже важливу роль відіграє фонетика, адже правильна вимова – це основа спілкування, тому кожне заняття я починаю з фонетичної вправи. На уроках я використовую такі ігрові технології як Чарівна квітка, Лотерея, Знайди друзів, Лексичний хоровод. Найкраще вдаються такі теми як « Я, моя сім’я», « Хобі», « Будинок. Квартира». Після кожної теми учні пишуть самостійні роботи,оцінюючи їх та враховуючи поточні оцінки виставляю тематичну. Успішність учнів 1-4 класів: учні 1-го класу не оцінюються,але вже зараз я можу визначити учнів з високим рівнем знань ( Мартинюк Софія, Коваль Ілона, Істаф’єв Іван); з достатнім рівнем знань працюють 4 учнів і середнім – 5 учнів.

2-ий клас: високого рівня немає, але є учні достатнього та середнього рівня.

3-ий клас: високий рівень 1учениця ( Салагуб Юлія), достатній рівень -4 учні та середній рівень 3 учнів; 4 клас достатній рівень 5 учнів та середній 6 учнів.

Викладаючи свій предмет у старших класах я працюю з усіма видами мовлення (аудіювання, читання, мовлення та письмо). На своїх уроках використовую різноманітні види технологій, але велику увагу приділяю інтерактивним . Використовую різні форми роботи на уроці , зацікавлюючи учнів до вивчення предмету. Учні завжди активні, допитливі і відвідують уроки з задоволенням. Особливо подобаються учням уроки-презентації (наприклад « Різдво У Німеччині», « Їжа та напої», «Музичні інструменти») ,літературні години « Ми охоче читаємо», уроки-КВК, уроки-ігри. Учні готують повідомлення ( Міста Німеччини, Міста України), працюють над проектами. Спільно з учнями 5 класу я розробила « Мовне портфоліо п’ятикласника» , яке допомагає розвитку комунікативних навичок учня. Дуже багато завдань приділяю граматиці, адже правильна будова речення- запорука усного мовлення. На уроках використовую різні граматичні вправи за видом і складністю, для цього використовую граматичні довідники. У цьому навчальному році я також взяла участь у конкурсі « Ярмарка педагогічних ідей» на тему « Лексичні вправи. Перевірка знань лексичного матеріалу».

Успішність учнів 5- 11 класів: високий рівень: 13 учнів; достатній :33 учні та середній:30 учнів.

Учні полюбляють позакласну роботу з предмета: вони охоче вчать вірші на різну тематику, цікаво проходять КВК, вікторини, є рубрики « Цікаво знати!», проходять на хорошому рівні свята, інсценування ,свято Казки, де учні перевтілюються у героїв , захоплюють учнів конкурсні програми, уроки – турніри.

Отже, сучасний розвиток міжнародних зв’язків між державами слугує передумовою для активізації знань про культурні особливості країн і народів, мова, яких вивчається. Цьому сприяє міжкультурний підхід до вивчення іноземної мови. Вона є суттєвим елементом культури народу – носія цієї мови і засобом передачі її іншим, допомагає пізнати духовне багатство іншого народу, підвищує рівень їх гуманітарної освіти, сприяє входженню у світову спільноту.

Працюючи класним керівником в своїй роботі я враховую потреби та побажання учнів, всі рішення стараємося приймати колективно. Постійно стараюся бути поруч з класом, проводжу велику кількість годин спілкування, також класні години, відкриті заходи. З класом приймаємо участь у різних конкурсах, загальношкільних заходах. Я розробила: Бесіди з елементами гри «Правова культура учнів»



  • Презентація до дня Європи, « Квіти у легендах,загадках, приказках», « Народні символи України», « Державні символи України»

  • Уроки мужності « Вклоняємось доземно всім солдатам»,» Люблю Вітчизну я свою,вона найкраща в цілім світі», « Ніхто не забутий, ніщо не забуте»,» Пригорнись душею до Вкраїни», « Подвиг Героїв Крут», « Небесна сотня – Герої України»

  • Розробка уроку-реквієму « Чорна сповідь моєї Вітчизни (присвячена пам’яті жертв Голодомору)»

  • Класні години «Козацькій славі жити у віках», «Вінок поезій для Тараса», « Подорож у країну імен « Краса імені твого», « День Захисника Вітчизни», « Подорож у Країну Добра», «Толерантність», « Людяність перш за все», « На те й ми люди,щоб добро творити»,



  • « Культура поведінки», « Умій володіти собою. Конфлікти з дитиною і шляхи їх вирішення»

  • Розробки уроку заради життя та презентація до нього;уроку Доброти і милосердя, уроку Чемності.

  • Анкетування для учнів « Мої життєві цінності», « Моє навчання», « Адаптація п’ятикласників», « Ставлення учнів до себе та класу», анкетування щодо проходження ЗНО

  • Сценарії свят « Великдень», « Іде святий Миколай», « О, щасливчик!», спортивне свято « Тато, мама, я – спортивна сім’я», родинне свято « Щаслива родина, міцна Україна»

  • Розробки ігор « Найрозумніші», « Кмітлива команда», вікторини « Чи знаєш ти свій рідний край?, «Чи знаєш ти Україну?»

  • Години спілкування: « Ми народжені, щоб нести відповідальність за « життя, істину, любов…», «Свято Василя», « Свято Стрітення», « Свято Водохреща», « Україна – держава європейська»

  • Розробка позаурочних заходів на правову тематику

Велику увагу приділяю національно – патріотичному вихованню, адже кожний учитель повинен виховувати у молодого покоління почуття гордості за свою країну, готовності бути гідним громадянином України, тому що патріотизм покликаний дати новий поштовх для розвитку духовності нації. Тому моїм основним завданням роботи з класом є виховання, виховання особистості, яке має бути спрямоване перед усім

на розвиток патріотизму – любові та поваги перш за все до своєї сім’ї, навчального закладу, міста, села , держави.



Свій виступ я хочу завершити словами : «Школа — виноградник, де вчитель покликаний діяти виховано і плідно. Ці і подібні думки, які завжди близькі вчителеві і постійно витають перед його розумовим зором, підтримують у ньому веселість і бадьорість, зберігають йому мужність і спокій, якщо випали йому на долю невдячність і невизнання. Без таких думок, безсумнівно, не може бути постійно щасливого шкільного вчителя.

dscn0670.jpg


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка