Зош І-ІІ ст. Використання аудіо-візуальних засобів у процесі навчання англійської мови



Скачати 450.47 Kb.
Сторінка1/5
Дата конвертації14.04.2016
Розмір450.47 Kb.
  1   2   3   4   5


Міністерство освіти і науки України

Житомирська область

Баранівська ЗОШ І-ІІ ст.

ВИКОРИСТАННЯ АУДІО-ВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Виконав


Сукманюк Олег Васильович,

вища кваліфікаційна категорія,

учитель англійської мови ЗОШ І-ІІ ст. м. Баранівки,

моб. тел. 067 4539375


Баранівка – 2014 р.



Зміст

Вступ.......…………………………………………………………………………….3

Розділ 1. Теоретичні засади використання аудіо-візуальних засобів на уроках англійської мови.

1.1. Сутність аудіо-візуальних засобів, їх мета, характеристика……………6

    1. Особливості аудіо-візуальних засобів на уроках англійської мови…14

Розділ 2. Методика використання аудіо-візуальних засобів в процесі навчання англійської мови.

    1. Шляхи використання аудіо-візуальних засобів в процесі навчання англійської мови….....................................................................................18

    2. Практичне використання аудіо-візуальних засобів на уроках англійської мови. ………………..……………………………………….21

Висновки. ……………………………….................................................................35

Список використаної літератури. …….………………………………………..38

Додатки………………………………………..…………………………………....39


Вступ

Актуальність проблеми. На сьогоднішній день, сучасні технології перетворили майже кожну частину нашого життя. Інтернет змінив спосіб, за допомогою якого ми отримуємо інформацію і спілкуємося. Неможливо уявити наше життя без мобільних телефонів або комп'ютерів. Ноутбуки та електронні книги також зайняли своє місце в наших сумках . Розробка нових гаджетів і пристроїв робить нас більш мобільними і краще оснащеними, ніж будь-коли. Такі слова, як Google , Facebook або ВКонтакте ясні практично кожному з нас. Можливість використання технології є абсолютно необхідним.

Прийнято вважати, що діти краще використовують різні пристрої, ніж їхні батьки, які часто просять своїх дітей, щоб ті допомогли з їх мобільними телефонами або комп'ютерами. Проте недавні дослідження показали , що лише меншість підлітків можуть використовувати технології на просунутому рівні. Решта їх однолітків користуються тільки стандартними веб-додатками і мобільними пристроями, витрачаючи велику кількість часу для спілкування, ігор, скачування музики та відео. Їх вищим досягненням тут є копіювання і вставки, ессе або доповідь.

Тим не менш, у сучасної школи все більше і більше шансів принести сучасні технології в класи, вчителі починають усвідомлювати їх переваги і звикають до наявності «віртуальний класів» під рукою. Сьогодні, це цілком нормально побачити комп'ютери, підключені до Інтернету, інтерактивні дошки і навіть Wi-Fi маршрутизатори в наших класах. Вчителі використовують CD- ROM і DVD- ROM, комп'ютерне тестування і навіть блоги та підкасти, щоб мотивувати своїх учнів і, щоб зробити навчання сучасним та близьким до життя.

І, крім того, є те, що ми не повинні втрачати, те, що жоден гаджет не зможе зробити, те, без чого люди не можуть жити - без: реального спілкування, групової дискусії, вирішення проблем, роботи в команді та соціального середовища.

Може, це і є те, для чого існує школа? [ 6, c.46 ]

Серед проблем, теоретично й експериментально розв'язуваних методикою іноземних мов, відповідно Закону України ‘ Про Освіту ‘, комунікативна компетенція і способи її досягнення є однією з найбільш актуальних. Оволодіти комунікативної компетенцією іноземною мовою, не знаходячись в країні мови, що вивчається, справа дуже важка. Тому важливим завданням вчителя є створення реальних і уявних ситуацій спілкування на уроці іноземної мови, використовуючи для цього різні методи і прийоми роботи ( рольові ігри, дискусії, творчі проекти тощо). При вирішенні даної проблеми величезну роль грають технічні засоби навчання, які дозволяють дати учням більш повну і точну інформацію з досліджуваної теми, підвищують наочність навчання і викликають прагнення до подальшого вдосконалення мовної культури.

Звідси очевидна важливість і актуальність вивчення використання відео- та аудіо матеріалів, що й зумовило вибір теми курсової роботи. Основним засобом навчання іноземної мови є мовне середовище, а всі інші засоби є допоміжними, їх призначення - створення більш-менш яскраво вираженої ілюзії залучення учнів до природного середовища. Проведення уроку цілком іноземною мовою створює прототип іншомовного середовища, наближає навчальний процес до умов справжньої комунікації даною мовою.

Під терміном "відео" (від лат. Video - дивлюся, бачу ) розуміють широкий спектр технологій запису, обробки, передачі, зберігання та відтворення візуального і аудіовізуального матеріалу на моніторах. Коли в побуті говорять "відео", то зазвичай мають на увазі відеоматеріал, телесигнал або кінофільм, записаний на фізичному носії ( флеш-карті , відеодиску і т. п.).

У цій роботі відеоматеріали розуміються як один з видів технічних засобів навчання, що забезпечує функцію передачі інформації, а також отримання зворотного зв'язку в процесі її сприйняття та засвоєння з метою подальшого розвитку в учнів тих чи інших навичок на уроках англійської мови (у тому числі - і навичок говоріння ). Відеоматеріали, застосовувані на уроках англійської мови, повинні бути автентичними, тобто створеними носіями мови, при цьому вони часто можуть не носити повчального характеру, не мати відношення до процесу навчання.

Об’єктом дослідження даної роботи є аудіо-візуальні засоби навчання англійської мови.

Предмет дослідження - аудіо- та відеоматеріали як засіб інтенсифікації навчання англійській мові.

Метою дослідження є визначення методичних основ та необхідності застосування аудіо- та відеоматеріалів, а також їх практична значущість на уроках англійської мови.

Досягнення поставленої мети передбачає вирішення наступного завдання дослідження: визначити сутність і специфіку використання аудіовізуальних засобів на уроках англійської мови.



Використання відео сприяє розвитку різних видів психічної діяльності, в першу чергу уваги і пам'яті. Під час перегляду в класі виникає атмосфера спільної пізнавальної діяльності. У цих умовах навіть неуважний учень стає уважним. Для того, щоб зрозуміти зміст фільму, школярам необхідно докласти певних зусиль. Так мимовільна увага переходити на довільну. А інтенсивність уваги впливає на процес запам'ятовування. Використання різних каналів надходження інформації (слухове, зорове та моторне сприйняття ) позитивно впливає на міцність фіксації країнознавчого та мовного матеріалу.

Розділ 1. Теоретичні засади використання аудіо-візуальних засобів на уроках англійської мови.

1.1. Сутність аудіо-візуальних засобів, їх мета, характеристика.
  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка