Завдання методичного об’єднання класних керівників



Скачати 262.74 Kb.
Дата конвертації26.04.2016
Розмір262.74 Kb.
Завдання

методичного об’єднання класних керівників


  1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань педагогіки і психології.

  2. Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання культури спілкування та рівня вихованості учнів школи.

  3. Навчання класних керівників сучасним виховним технологіям, формам і методам роботи.

  4. Впровадження виховної системи школи «Школа сприяння здоров'ю та успіху».

  5. Підвищення педмайстерності класних керівників через взаємовідвідування виховних заходів.

  6. Проведення рейтингової системи роботи класних керівників під час організації виховного процесу.

  7. Започаткувати проекти з правової освіти та виховання в учнівських колективах

  8. Активна участь класних керівників щодо реалізації в практику виховної роботи школи проектів:

«Квіти біля школи»

«Здоровим бути модно»

«Знаю та реалізую свої права»

«Добро починається з тебе»

«Народні та родинні традиції мого краю»

«Мій ідеал громадянина-птріота»

«Пишаюся тобою рідний краю»

«Щоденник корисних справ»

«Сім духовних святинь»

«На цій землі я народився»



  1. Пропагувати творчі доробки виховних заходів на сторінках фахових видань.


Співпраця із організаціями, відділами, службами

  1. Із Черкаським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників.

  2. Із засобами масової інформації.

  3. Із кримінальною міліцією у справах неповнолітніх.

  4. Із відділом у справах сім’ї та молоді.

  5. Із Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.


Тематика засідань

методичного об’єднання класних керівників

10.09.2012

1. «Роль класного керівника у реалізації завдань виховної системи НВК»

А. В. Яковенко,

голова м/о класних керівників


2. «Виховна система школи як спосіб організації життєдіяльності учнів»

А. В. Яковенко,

голова м/о класних керівників

3. «Скринька невирішених питань» - «Виховна робота в школі: якою вона має бути?»

Класні керівники
16.11.2012

1. Метод проектів у виховній роботі класного керівника

А. В. Яковенко,

голова м/о класних керівників


2. Самоосвіта класного керівника

Карпенко Л. В.,

Горбач Л. В.,

Карпенко В. І.,

Гладкий А. О..


3.«Скринька невирішених питань» - «Чи є сучасною педагогіка А.Макаренка та В.Сухомлинського?»

Класні керівники,

практичний психолог
08.02.2013

1. Правова освіта та виховання-основа формування нового, вищого рівня правової культури особистості учня»

А. В. Яковенко, голова м/о

А. О. Гладкий, вчитель правознавства


2. Самоосвіта класного керівника

Корнієнко С. Я.,

Маньківська Я. С.

Чередніченко Г. І.

Райченко Т. С.

.
3. «Скринька невирішених питань» - « Які традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є результативними?»

Класні керівники,

соціальний педагог



12.04.2013

1. Вивчення та узагальнення кращого досвіду класного керівника 8 класу Яковенка А. В. з питання «Система роботи класного керівника щодо профілактики шкідливих звичок та формування здорового способу життя серед учнів »

Класні керівники
2. Самоосвіта класного керівника

Дзергун Н. М.,

Коряк О. В..,

Яковенко А. В.


3. «Скринька невирішених питань» - «Проблеми, пошуки, знахідки щодо впровадження учнівського самоврядування в учнівських колективах»

Класні керівники 2-11 класів



Заходи щодо підвищення фахової майстерності

класних керівників

  1. Вивчення, вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду класних керівників.



  1. Вивчення досвіду класного керівника Яковенка А. В. з питання «Система роботи класного керівника щодо профілактики шкідливих звичок та формування здорового способу життя серед учнів » До 01.06.2013



  1. Взяти участь у районному конкурсі «Класний керівник року». (жовтень)



  1. Самоосвіта, підвищення фахового рівня класного керівника шляхом участі в Інтернет-заходах.



  1. Систематизувати матеріали щодо роботи впроваджених виховних систем в учнівських колективах



  1. Брати участь у роботі районних семінарів-практикумів.



  1. Участь у шкільному конкурсі «Кращий клас НВК-2013»

  2. Випуск Книги Року , «Наші досягнення – 2012-2013»


ПРОТОКОЛ

засідання методичного об'єднання класних керівників

від 10.09.2012 № 1

Голова засідання - Яковенко А. В.

Секретар - Маньківська Я. С.



Присутні: Класні керівники 1-11 класів

Порядок денний

1. Роль класного керівника у реалізації завдань виховної системи НВК

Яковенко А. В.

голова м/о класних керівників

2. Виховна система школи як спосіб організації життєдіяльності учнів

Дзергун Н. М.

заступника директора з навчально-виховної роботи

3. Про затвердження творчої проблемного завдання методичного об’єднання класних керівників на 2012-2013 навчальний рік.

Яковенко А. В.

голова м/о класних керівників

4. «Скринька невирішених питань» - «Виховна робота в школі: якою вона має бути?»

Класні керівники

І. Слухали : Яковенка А. В., голову методичного об’єднання класних керівників, про роль класного керівника у реалізації завдань виховної системи НВК на 2012-2013 навчальний рік.

Ухвалили:


  1. Класним керівникам НВК відповідно до плану роботи спланувати роботу з учнями на 2012-2013 навчальний рік.

ІІ. Слухали: Дзергун Н. М., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила класних керівників з проблемним питанням виховної системи на 2012-2013 навчальний рік.

Ухвалили:

  1. Класним керівникам НВК організувати роботу у 2012-2013 н. р.щодо реалізації «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»

ІІІ. Слухали: Яковенка А. В., голову методичного об’єднання класних керівників, щодо складу творчої групи щодо реалізації проблемного завдання методичного обєднання класних керівників «Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів»

Ухвалили:

1.Затвердити проблемне завдання методичного обєднання класних керівників на 2012-2013 н. р. «Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів»



ІУ. Слухали: Чередніченко Г. І., класовода 1 класу, яка у своєму виступі зазначила, що виховна робота нашої школи повинна передбачати кінцеву мету – забезпечити суспільство високоінтелектуальною, духовно багатою, толерантною особистістю. Шляхи досягнення в запровадженні сучасних моделей виховання, у впроваджені і апробації інноваційних технологій виховання.

Виступили:

Карпенко В. І., класний керівник 9 класу, звернула увагу присутніх, що головним у реалізації завдань виховної системи школи є співпраця класних керівників з соціальним педагогом і активні форми роботи з дітьми: проекти учнівського самоврядування, що дієвими у нашій школі, і тренінги.

Райченко Т. С., класовод 3 класу, з питання «Скринька невирішених питань» - «Виховна робота в школі: якою вона має бути?» запропонувала ввести загальношкільні інформаційні дні.

ІУ. Ухвалили:

1.Активізувати участь класних керівників щодо реалізації в практику виховної роботи школи проектів учнівського самоврядування

2.Соціальному педагогу-практичному психологу постійно співпрацювати із класними керівниками з питань ефективної організації НВП.

3. З вересня 2012-2013 навчального року класним керівникам розпочати впровадження виховних систем в учнівських колективах.



4. Щотижня (у вівторок)проводити в НВК день інформування; відповідальність за проведення та підготовку покласти на соціального педагога

Голова засідання А. В. Яковенко

Секретар Я. С. Маньківська

Робота з класними керівниками- початківцями

  1. Проводити інструктивні наради-консультації з класними керівниками початківцями.

  2. Закріпити за молодими педагогами вчителів-наставників.

  3. Розробити перспективний план самоосвіти з реалізації науково-методичної проблеми теми.

  4. Забезпечити взаємовідвідування колективних творчих справ, годин спілкування, батьківських зборів з досвідченими класними керівниками.

  5. Заслухати творчі звіти «Мої перші педагогічні знахідки»

  6. Здійснити діагностику та відстеження готовності молодих вчителів до здійснення інноваційної діяльності в системі превентивного виховання.

План навчання з молодими класними керівниками

 №

Заплановані заходи

Термін

1

Лекція: «Система планування виховної роботи»

Обмін досвідом: «Планування виховної роботи з класним колективом»

Практикум: «Складання плану виховної роботи на І семестр»

Вересень

2

Бесіда: «Вибір форм і методів роботи з учнівським колективом»

Практичні поради: «Аналіз і оцінювання результатів діяльності класу»

Практикум: «Відвідування та обговорення годин спілкування в 5 класі.

Жовтень

3

Практичні поради: «Вивчення особистості школярів»

Практикум: «Конструювання годин спілкування»

Обмін досвідом: «Відвідування та обговорення годин спілкування в 6 класі»

Листопад

4

Практичні покради психолога: «Вивчення структури міжособистісних взаємин у класі»

Робота в шкільному методичному кабінеті: «Ознайомлення з науковою методичною літературою»

Грудень

5

Практикум: «Складання плану виховної роботи на ІІ семестр»

Бесіда: «Організація та проведення на базі класу колективних творчих справ, класних годин»

Січень

6

Бесіда: «Організація учнівського самоврядування»

Лютий

7

Практичні поради: «Методика вивчення  сімї, умови виховання дітей»

Практичні поради: «Організація роботи з батьками»

Березень

8

Бесіда: «Планування і організація роботи з батьками»

Робота в методичному кабінеті: «Ознайомлення з новинками методичної літератури»

Ділова гра: «Досвід колеги, творче використання його в практичній діяльності»

Квітень

9

Творчі звіти: «Мої перші педагогічні знахідки»

Травень

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор НВК Яковенко Л.М.



ПЛАН РОБОТИ

СМІЛЬЧЕНЕЦЬКОГО НВК

З УЧНЯМИ, СХИЛЬНИМИ

ДО БРОДЯЖНИЦТВА

 


 

з/п



Назва заходу

Термін виконання

Відмітка про виконання

1

Виявлення дітей, схильних до бродяжництва, взяття  їх на облік

Протягом року

 

2

Створення банку даних учнів, схильних до бродяжництва

вересень

 

3

Складання соціально - педагогічних характеристик учнів, схильних до бродяжництва.

жовтень

 

4

Проведення обстеження житлово-побутових умов цих учнів, складання актів обстеження.

Вересень-жовтень

 

5

Складання соціальних паспортів учнів, схильних до бродяжництва.

І семестр

 

6

Залучення учнів до роботи в секціях, гуртках.

Протягом року

 

7

Інформування підрозділів кримінальної міліції, служб у справах неповнолітніх про дану категорію дітей.

постійно

 

8

Проведення бесіди „Правопорушення і злочин – це одне й те саме?”.

Січень

 

9

Проведення індивідуальної роботи з учнями

Протягом року

 

10

Систематичне проведення бесід та лекцій на виховних годинах з метою профілактики деструктивної поведінки, алкоголізму, наркоманії, СНІДу, здорового способу життя.

Протягом року

 

11

Постійно підтримувати контакти з соціальними службами, правоохоронними органами.

Протягом року

 

12

Проведення операцій „Урок”, „Літо” з метою виявлення дітей, що не приступили до занять, схильних до бродяжництва.

Протягом року

 

13

Проведення щоденного контролю за відвідуванням учнями занять.

Постійно

 

14

Організація змістовного дозвілля учнів за інтересами під час канікул

Протягом року

 

15

Організація зустрічі дітей, схильних до бродяжництва, з представниками правоохоронних органів та наркодиспансеру.

Протягом року

 

16

Гра „Ти і право”

Квітень

 

17

Проведення індивідуальних бесід з батьками учнів, схильних до бродяжництва.

Протягом року

 

18

Організація працевлаштування, продовження навчання в інших закладах і відпочинок підлітків, схильних до бродяжництва.

Травень

червень


 

19

Рекомендації „Як поводитись у спілкуванні з правоохоронними органами”

 

 

20

Анкетування „Молодь і протиправна поведінка”

березень

 

21

Лекція для учнів „Відповідальність підлітків за правопорушення”

квітень

 

22

Діагностика особистості та її  соціальних зв’язків

вересень

 

 

БАНК  ДАНИХ
членів методичного об’єднання класних керівників


  №

п\п

Прізвище, ім’я, по батькові класного керівника

Клас

Стаж роботи, категорія

Проблемна тема, над якою працює вчитель з виховної роботи

1

 Райченко Тетяна Сергіївна

2

25 р.

Сс

 «Формування високоморальних та родинних якостей учнів шляхом залучення до творчої діяльності»

2

Дзергун Наталія Миколаївна

3

8р.

1 кат.

 «Залучення батьків до активної участі у навчально-виховному процесі з метою створення сприятливих умов для реалізації творчих здібностей учнів»

3

Коряк Олена Василівна

4

-

спец.

 «Формування творчої особистості учнів з урахуванням здібностей та інтересів шляхом використання інноваційних виховних технологій»

4

Чередніченко Галина Іванівна

1

24р.

вища к. «Старший учитель» 

 «Виховання всебічної особистості, що здатна працювати в колективі»

5

Корнієнко Сергій Якович

6

 


3р.

спец

«Формування особистості школяра, здатного до самореалізації в умовах сучасної освіти»

6

Гладкий Андрій Олександрович

7

3р.

спец

«Формування свідомої поведінки, виховання духовних якостей особистості школяра, активізація його творчої діяльності в процесі формування класного самоврядування»

7

Яковенко Анатолій Володимирович

8

19р.

1 кат.

 «Формування і розкриття креативної індивідуальної особистості школяра в умовах сучасної освіти»

8

Карпенко Валентина Іванівна

 9

28р.

1 к.

 «Виховання активної особистості, готової до творчої самостійної діяльності»

9

Горбач Людмила Володимирівна

10

21 р.

вища к.

 «Виховання активної, гуманістично спрямованої особистості, трудівника, громадянина»

10

Карпенко Любов Володимирівна

11

 


19р.

1 кат.

«Формування навичок самоосвіти і саморозвитку старшокласників в умовах сучасної школи».

11

Маньківська Яна Станіславівна

5

1р.

спец.

 «Виховання духовно багатої , фізично і психічно здорової особистості, члена соціуму »



Проблема, над якою працює методичне об’єднання класних керівників НВК:

«Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів»


Голова методичного об’єднання: Яковенко А. В. – класний керівник 8 класу, учитель трудового навчання та основ здоровʼя, «спеціаліст І категорії».

Основні завдання шкільного методичного об’єднання класних керівників:



  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;

  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;

  • озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;

  • вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

  • координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;

  • сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Н. М. Дзергун



.

Протокол від 05.09.2012р. №1 .

Погоджено

на засіданні методичної ради НВК

Затверджено

Директор НВК Л. М. Яковенко



План роботи методичного об’єднання класних керівників на

2012-2013 навчальний рік
Ознайомлення з новими надходженнями фахової літератури (протягом року).

Участь у місячниках і предметних декадах (протягом року).

Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються (протягом року).
Вересень

1. Проведення засідання з питань результатів виховної роботи у 2011- 2012 навчальному році (10.09.2012р.)

2. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2012-2013 н. р. (10.09.2012 р.)

3. Затвердження плану роботи шкільного МО класних керівників на 2012-2013 н. р.( 10.09.2012 р.)

4. Проведення анкетування класних керівників з метою з’ясування труднощів у роботі (протягом місяця)

5. Затвердження планів роботи класних керівників на 1 семестр 2012-2013 н. р. ( до 15.09.2012 р.)

6. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця)

7. Організація шкільного самоврядування .

8. Участь у тижні шани школи (24.09 – 28.09.2012р.)

9.Календар пам’ятних дат на 2012-2013 н.р.



Жовтень

  1. Оформлення класних куточків (до 05.10.2012 р. )

  2. Підведення підсумків тижня безпеки життєдіяльності (до 05.10.2012 р.)




  1. Відвідування уроків та виховних заходів класного керівника, який працює в 5 класі в рамках адаптації учнів до середньої школи (протягом місяця)

  2. Проведення анкетування учнів 5 класу з метою виявлення рівня адаптації (до 19.10.12 р.)

  3. Семінар для класних керівників «Соціально-психологічний супровід підлітків «групи ризику» та родин, що потребують соціальної підтримки» (30.10.12 р.)


Листопад

  1. Участь у проведенні тижня превентивного виховання (05.11-09.11.2012р.)

  2. Аналіз результатів анкетування класних керівників. З’ясування, якої методичної допомоги потребують класні керівники (протягом місяця).

  3. Участь у декаді морально-правового виховання (19-28.11.2012р.).

4.Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються (протягом місяця).
Грудень

  1. Огляд літератури з проблем виховної роботи (протягом місяця).

  2. Підготовка до засідання педагогічної ради «Формування і збагачення духовної, морально-етичної культури школярів» (протягом місяця).

  3. Анкетування батьків з метою виявлення труднощів у вихованні (протягом місяця).

  4. Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються (протягом місяця).


Січень

  1. Підведення підсумків виховної роботи за 1 семестр 2012-2013 н. р. (до 10.01.2013 р.).

  2. Планування виховної роботи на 2 семестр (до 15.01.13 р.).

  3. Затвердження планів роботи класних керівників на 2 семестр 2012-2013 н. р. (до 15.01.13 р.).

  4. Підведення результатів рейтингу класних колективів за 1 семестр 2012-2013 н. р. (з 3.01.13 р. по 10.01.13 р.).

  5. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця).

  6. Участь у декаді пропаганди здорового способу життя (14.01-23.01.2013р.)


Лютий

  1. Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів та потреб (01.02-15.02.13 р.).

  2. Семінар-тренінг для класних керівників «Шкідливі звички: причини та шляхи подолання»

  3. Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються (протягом місяця).


Березень

  1. Опитування класних керівників на тему «Система стимулювання та заохочень у виховній роботі з учнями класу» (23.03.13 р. – 30.03.13р.)

  2. Вивчення нових технологій організації виховного процесу (протягом місяця).

  3. Презентація досвіду класних керівників, які атестуються (до 30.03.13 р.)


Квітень

  1. Участь у тижні здоровʼя і спорту (8.04-12.04.2013р.)

  2. Ознайомлення з новими надходженнями фахової літератури (протягом місяця).

  3. Участь у тематичному та персональному контролі за виховним процесом (протягом місяця).

Травень

  1. Підбиття підсумків роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу на новий навчальний рік.

  2. Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік.

  3. Підбиття підсумків змагання на найактивнішого учасника загальношкільних заходів.

  4. Аналіз роботи МО класних керівників за поточний рік.

  5. Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду класних керівників (протягом місяця).


Робота з батьками



  1. Участь у загальношкільних батьківських зборах (протягом року).

  2. Участь у батьківських лекторіях (протягом року)

  3. Формування батьківських комітетів по класах (протягом року)

  4. Постійний контроль сімей ризику (протягом року)

  5. Батьківські збори по класах (протягом року)

  6. Підтримувати зв’язок з родинами, де виховуються учні, схильні до правопорушень (протягом року).

  7. Здійснювати правову освіту батьків (протягом року)

  8. Вивчення умов проживання й виховання учнів.

Вступ
Методичне об’єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньої системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників. У 2011-2012 н. р. робота ШМО класних керівників була спрямована на виконання плану роботи НВК, виконання завдань виховної системи школи «Школа сприяння здоров'ю та успіху» Робота з педагогічним колективом - це взаємодія з педагогами шляхом використання різноманітних підходів з метою створення найкращих умов для розкриття можливостей, професійних здібностей класних керівників. І саме ефективність діяльності класних керівників визначається діяльністю методичного об′єднання школи.

Керівником методичного об′єднання у 2011-2012 н.р. був заступник директора з НВР Дзергун Н. М. Класні керівники працювали над проблемним завданням «ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ, ВІДПОВІДАЛЬНОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ, СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ, СУЧАСНОГО СВІТОГЛЯДУ КОЖНОГО УЧАСНИКА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ»

Проведено 4 засідання методичного об′єднання класних керівників, на яких розглянуто питання щодо вдосконалення виховного процесу в НВК.

Проаналізувавши роботу класних керівників за минулий рік, можна сказати, що педагоги зуміли організувати взаємозв’язок навчальної та позаурочної виховної роботи, координувати виховні заходи і справи, їхня доцільність і достатність, розумний чіткий режим вплинути на життя колективу.

Вчителі зуміли сформувати єдиний колектив педагогів, учнів , батьків, як колектив однодумців, здатних до постійної творчості, створити міцні між вікові зв’язки.

Створені умови для творчого розвитку особистості кожного класного керівника та учня,особливо талановитих школярів та педагогічно занедбаних.

В повній мірі реалізували педагогічну виховну проблему, яка лежить в основі виховної роботи НВК. Спосіб життя школи, стиль стосунків в ній, самопочуття дитини, її соціальна захищеність були забезпечені, бо у НВК панує атмосфера доброзичливості і щирості, теплого дбайливого ставлення одне до одного.

Аналізуючи роботу методичного об’єднання класних керівників можна сказати: інформаційні технології глибоко проникають у навчально-виховний процес НВК . Вони викликають інтерес і допомагають дітям у навчанні, а педагогам у їх вихованні, шляхом використання аудіовізуальних засобів та мультимедійних комп’ютерних програм.

Досвід застосування комп’ютерів у при проведенні виховних заходів підтверджує широкі можливості застосування їх у всіх сферах навчально-виховного процесу.

В школі розроблено і затверджено Положення про конкурс «Кращий клас НВК». Підсумки конкурсу підводять в рамках тижня шани школи. Аналізуючи роботу методичного об’єднання класних керівників можна зробити висновок про те, що класні керівники підвищують свою фахову майстерність, мають результативність у роботі з вихованцями, є активними учасниками акцій, проектів учнівського самоврядування. Недостатньою є робота класних керівників щодо друку матеріалів з виховної роботи у фахових виданнях.

Слід зазначити, що в закладі створені всі необхідні умови щодо створення виховних систем в учнівських колективах. Класні керівники школи мають певний досвід та напрацювання з питань виховної роботи. Тому є доцільним створення виховних систем в учнівських колективах. Разом з тим необхідно продовжити роботу щодо попередження негативних проявів та правопорушень в учнівському середовищі. Класні керівники мають досвід роботи з проектних виховних технологій, що дає підстави для подальшої проектної діяльності за напрямками виховання.

Класний керівник має бути яскравою, інтелегентною, неповторною особистістю, носієм загальнолюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, прагнути до постійного вдосконалення, духовного зростання. Становлення таких якостей особистості педагога має забезпечувати методична робота з класними керівниками як складова частина всієї методичної роботи закладу.

Аналіз роботи членів методичного об’єднання дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливають із проблеми методичного об’єднання реалізовано в повній мірі.

У 2012-2013 навчальному році члени методичного об’єднання класних керівників розпочнуть роботу щодо реалізації науково-методичної проблеми «Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів»

та над вирішенням наступних завдань:




  1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань здоров’язберігаючих технологій.

  2. Оволодіння класними керівниками основами інформаційно-комунікативних технологій для використання у виховній роботі.

  3. Вивчення , узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка