Затверджую завідувач комунального закладу



Сторінка1/9
Дата конвертації02.05.2016
Розмір1.75 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач комунального закладу

«Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 446 загального типу Харківської міської ради»


_______Т.М.Богатирьова ____________2014


ПОГОДЖЕНО

Начальник управління освіти

адміністрації Дзержинського району

Харківської міської ради

___________Ю.Г.Башкірова

____________2014



ПЛАН РОБОТИ


комунального закладу Дошкільний навчальний заклад

(ясла-садок) №446 Харківської міської ради

на 2014/2015 навчальний рік


СХВАЛЕНО

педагогічною радою

дошкільного навчального закладу №446

протокол №1 від 29.08.2014 р.



м. Харків


2014 рік
Зміст річного плану роботи ДНЗ


I Аналіз роботи дошкільного навчального закладу за 2013/2014 н.р.




ІІ Пріоритетні завдання на 2014/2015 н.р. та оздоровчий період




IIІ Методична робота з кадрами

3.1 Підвищення педагогічноі майстерності




Наставництво




Семінари




Консультації




3.2 Удосконалення професійної творчості




3.3 Педагогічні ради




3.4 Курсова перепідготовка та атестація педагогічних працівників




IV Вивчення стану організації життєдіяльності дітей




V Організаційно-педагогічна робота

5.1 Робота з батьками

Загальні батьківські збори




Групові батьківські збори




5.2 План заходів щодо охоплення дітей дошкільною освітою




5.3 Взаємодія дошкільного навчального закладу із загальноосвітніми навчальними закладами




VІ Робота методичного кабінету

6.1 Організаційно-методична робота




6.2 Перспективний педагогічний досвід




VIІ Адміністративно-господарська діяльність

7.1 План адміністративної діяльності0




7.2 Виробничі наради




7.3Загальні збори колективу




Додатки

Медико-профілактичні заходи




План проведення спортивно-масовиз і фізкультурно-оздоровчих заходів




Охорона здоров`я та безпеки життєдіяльності дітей




Соціоальний захист дітей та право освітня робота




Графіки проведення свят та розваг




Заходи з питань інформатизації та комунікації технологій в системі освіти




Навчальний план




Розклад занять




I Аналіз роботи дошкільного навчального закладу за 2013/2014 навчальний рік
Інформаційна картка



№ з/п

Відомості

Показники

1

Повна назва закладу

Комунальний заклад “ Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок ) №446 Харківської міської ради“

2

Адреса, телефон, email

61204 Харків, пр.Перемоги 70-б

3

ПІП завідувача

Богатирьова Тетяна Миколаївна

4

Державна атестація

(дата, результат)



2006, достатній рівень

5

Кількість вихованців

331

6

Кількість груп

Із них:


Раннього віку

Дошкільного віку



12
3

9


7

Режим роботи груп:

9 год.


10,5 год

12 год.

8

2

2



8

Мова навчання

Українська

9

Всього працівників

Із них:


Педагогічний персонал

Обслуговуючий персонал



52
21

30



Організація навчально-виховного процесу в дошкільному закладі здійснювалася згідно Закону України „Про дошкільну освіту” та враховуючи концептуальні положення Базового компоненту дошкільної освіти, нові підходи до впровадження в практику здоров`язберігаючих технологій.
Пріоритетні напрямки роботи закладу у 2013/2014 н.р.:

1. Продовжувати роботу над удосконаленням форми, змісту та методів роботи з педагогами і дітьми, орієнтуючись на концептуальні положення Базового компоненту дошкільної освіти.

2. Продовжувати роботу щодо формування у дітей елементів здоров`язберігаючої компетентності та активної життєвої позиції щодо власної безпеки.

3. Сприяти розвитку пізнавальної активності дошкільників у процесі формування математичних уявлень.
Організація методичної роботи
Методична робота з педагогічними кадрами була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів.




Вид діяльності

К-сть пед.

Примітка

1.

Курси підвищення кваліфікації

3

Вихователі груп раннього віку, вихователі-методисти ДНЗ

2.

Атестація

2

Підтвердження звання «Вихователь-методист» (Піскунова Л.В.), підтвердження кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» (Піскунова Л.В., Витовтова Л.М.), присвоєння звання «Старший вихователь» (Витовтова Л.М.)

3.

Самоосвіта

22

Методичні об’єднання , колективні перегляди, семінари, робота з методичною літературою

4.

Участь у підготовці та проведенні методичних заходів

22

Методичні об’єднання, колективні перегляди, семінари

5.

Співпраця з ХГПА

9

6 студентів проходили педагогічну практику упродовж навчального року, педагогами закладу для них організовано показові заняття з ознайомлення з навколишнім, фізичного виховання

Для вирішення завдань, спрямованих на вдосконалення кваліфікації та професійної майстерності педагогів, в дошкільному закладі були проведені масові (педради, семінар, консультації), групові (методичні об’єднання, наставництво) та індивідуальні (самоосвіта, консультації, взаємовідвідування) форми методичної роботи.

Упродовж року значимою формою для молодих педагогів стало наставництво. Робота за формулою «наставник-молодий педагог» дала позитивні результати для Горєвої Т.В., Шумейко А.Г. Але потребують додаткової методичної допомоги Ільченко П.А., Голощапова О.Ю.,Рязанова О.А.

Педагоги дошкільного закладу брали активну участь не лише в заходах, які організовуються у дошкільному закладі, а й у районних, міських. Диплом ІІ ступеню принесла закладу традиційна участь в районному етапі XХ обласної виставки-презентації педагогічних ідей та технологій за темою “Фестиваль педагогічної майстерності як форма розповсюдження досвіду педагогів”.

Аналіз оцінювання методичних заходів, проведених упродовж навчального року, показав, що всі вони носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли підвищенню професійної компетентності педагогів, покращанню якості володіння різноманітними методами роботи.

У грудні 2013 р. у проведено конкурс новорічних прикрас «Новорічне диво», виготовлених дітьми разом з батьками. Вироби вирізнялися незвичайним декором, найкращі з яких милували око упродовж зимових свят на виставці.

Упродовж року організовано тематичні виставки „Великоднє диво” (квітень, 2014р.); „Шевченківські дні” ( за наслідками показових занять, березень, 2014р.), які припали до душі батькам, дітям, працівникам закладу.



Впровадження в практику роботи ДНЗ інноваційних технологій




Інноваційна технологія

Педагог-інноватор

1

Аквааеробіка

Синтез спеціально підібраних вправ, з використанням спеціального обладнання, що проводяться під музику, що зміцнюють серцево-судинну і дихальну систему дитини, розвивають витривалість, м'язову силу, гнучкість.

Головна складова занять з аквааеробіки - вода створює сприятливі умови для вирішення оздоровчих завдань. Аквааеробіка ефективніше звичайної гімнастики, бо в її основі подолання опору води та зняття «зайвого» навантаження з хребта. Тому ці заняття показані дітям з проблемами опорно-рухового апарату, надмірною вагою. Музичний супровід сприяє високому настрою дітей.


Шеремет О.О.

2

Духовно-моральне виховання

Впровадження гуманної педагогіки В.О.Сухомлинського, народної педагогіки тощо.




Сєрих С.В.

3

Екологічне виховання дошкільників

Виховання екологічної культури.




Піскунова Л.В.

Один з напрямів методичної роботи - виставки новинок методичної літератури. Для досягнення кращих результатів заклад співпрацює з харківськими видавництвами «Основа», «Ранок», «Торсінг» та ін. Представники видавництв періодично проводять виставки-презентації, виставки-продажі літератури. Під час колективних та індивідуальних форм роботи педагоги діляться один з одним цікавинками методичної, художньої, навчальної літератури.

Проведення вищезазначених заходів сприяло виконанню пріоритетних завдань роботи, але у методичної служби закладу виникали певні труднощі:


  • не всі педагоги брали активну участь у запланованих заходах;

  • оформлення досвіду роботи педагогів, документації не завжди відповідало встановленим нормам.

Отже, в наступному році слід створити умови для активізації педагогів та провести просвітницьку роботу щодо ознайомлення педагогів з вимогами оформлення документації.


Кількісний склад педагогічного колективу

Педагогічним і технічним персоналом штат ДНЗ укомплектований. Показником правильної кадрової політики є стабільність кадрового складу. Адміністрація закладу постійно опікувалася питаннями фахового зростання працівників, психологічного мікроклімату в колективі.







Категорія педпрацівників

Всього педпрацівн.

Освіта

Молоді працівники до 3 р.

Середня спец.

Вища

1

Завідувач

1




1




2

Вихователь-методист

1




1




3

Вихователь

15

8

3

1

4

Музичний керівник

2

1

1




5

Інструктор з фізкультури

2




2







Всього

22

9

13

1


Освітній рівень педагогів



Фаховий рівень педагогів

Організація та результативність освітнього процесу


Важливим аспектом освітньо-виховного процесу була орієнтація на Програму виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина» та її реалізація.

Злагоджена, творча робота педагогічного колективу дала змогу створити в дошкільному закладі сприятливі умови для ефективної роботи за оновленою програмою. Зорієнтованість педагогів на особистість стала основою реалізації кожною дитиною свого природного потенціалу, збалансованості фізичного, інтелектуального, емоційного, вольового та морально-духовного розвитку вихованців. Результатом проведеної роботи є удосконалення володіння педагогами навичками планування за програмою, спільне та індивідуальне поглиблене вивчення програми, вільне спілкування з проблем впровадження програми, збагачення словникового запасу педагогів та розуміння значення термінів, структури програми, порядку введення та роботи з нею та ін.

Якість реалізації пріоритетних завдань ДНЗ вивчалася під час спостереження за освітньо-виховним процесом, бесід з дітьми, педагогами, під час тематичних та комплексної перевірок.

Для вирішення пріоритетного завдання у лютому 2014 р. проведено тематичне вивчення «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками». У ході якого виявлено певні недоліки, а саме:



  • Недостатньо уваги приділено використанню та наявності нестандартного обладнання в групі №2,3,5,6,7,8,9,10.

  • Педагоги мало залучають батьків до організації, участі, проведення спортивних свят, розваг, Днів здоров’я тощо.           

  • Потребує контролю проведення гігієнічної гімнастики після сну частиною педагогів закладу.

За наслідками вивчення рекомендовано провести консультацію для педагогів щодо використання нестандартного обладнання в групах, активніше залучати батьків до участі в оздоровчих заходах, посилити контроль за проведенням ранкової гімнастики, гігієнічної гімнастики після сну.

Одним з напрямків контрольно-аналітичної діяльності адміністрації було тематичне вивчення «Організація логіко-математичної діяльності як складової пізнавальної активності дошкільників». В ході контролю (січень 2014р.) виявлено, що педагогами проводиться планомірна робота щодо вдосконалення змісту, форм і методів роботи з формування компетентності дітей з логіко-математичної діяльності. Були проведені бесіди з дітьми, які показали, що діти володіють достатньо великим обсягом знань з даного розділу. Зацікавив вдумливий та творчий підхід до реалізації даного питання Баєвої І.М., Волошиної О.О., Піскунової Л.В.

Разом з тим педагогам рекомендовано усунути наступні недоліки: фіксувати результати індивідуальної роботи з дітьми з логіко-математичної діяльності, використовувати прийоми активізації сприймання матеріалу дітьми, оновити демонстраційний та роздатковий матеріал, підвищити рівень володіння методикою ФЄМУ.
В ході комплексної перевірки у травні 2014 р. групи №4 (6 р.ж., вихователь Волошина О.О.) встановлено, що педагогом ведеться планомірна робота щодо вдосконалення змісту, форм та методів роботи. Слід відзначити високий рівень проведення занять, режимних моментів вихователем групи. Педагог надає перевагу комплексним, інтегрованим заняттям, завдяки чому у дошкільників формуються системні знання. Заслуговує на увагу високий рівень знань, умінь старших дошкільників . Діти з великим інтересом беруть участь в різноманітній розвивальній діяльності. Значну увагу педагог приділяє індивідуальній роботі з дітьми, спілкуванню з батьками. Наслідки вивчення свідчать про необхідність осучаснити осередок для пошуково-дослідницької діяльності.

Інші види контролю використовувалися з метою надання вчасної методичної допомоги молодим педагогам та перевірки виконання рекомендацій завідувача, вихователя-методиста, рішення попередніх педагогічних рад, визначення напрямків подальшої роботи.


З метою коригування розвитку дошкільників, аналізу компетентності та планування подальшої навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку у закладі проводилися контрольні заняття, бесіди. Досягнення дітей оцінювалися за чотирма рівнями (низький, середній, достатній, високий).

Результати проведеної роботи висвітлено нижче.


Засвоєння програмового матеріалу за сферами життєдіяльності

Сфера «ПРИРОДА»


Вік дітей

Ранній вік

Молодший вік

Старший вік

Рівні
Термін оцінювання

Низьк.

Середн.

Достатн

Висок.

Низьк.

Середн.

Достатн

Висок.

Низьк.

Середн.

Достатн

Висок.

I піврічя

21

29

37

13

17

38

35

10

24

39

19

18

II півріччя

9

30

43

18

11

33

38

18

16

34

27

23

Динаміка

-12

+1

+6

+5

-6

-5

+3

+8

-8

-5

+8

+5

У сфері «Природа» серед дітей старшого віку простежується достатньо великий показник низького та середнього рівнів. Проаналізувавши розвиток рівнів можна зробити висновок, що слід посилити роботу педагогів з даного напряму, ретельніше продумувати форми організації діяльності дітей, спираючись на набуті дітьми уміння та знання. Для підвищення рівня знань слід активізувати пізнавальну активність дітей.


  1   2   3   4   5   6   7   8   9


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка