Загальношкільний проект з патріотичного виховання «Герої навколо нас»



Скачати 96.76 Kb.
Дата конвертації10.09.2017
Розмір96.76 Kb.
Загальношкільний проект

з патріотичного виховання «Герої навколо нас»

Автор проекту: Кубашевич О.А., заступник директора школи з ВР.

Учасники проекту: 

  • учні1-11 класів;

  • вчителі;

  • батьки.

Тип проекту: практико-орієнтований.

За змістом: надпредметний.

За характером контактів: зовнішній.

За кількістю учасників: масовий.
Тривалість: Жовтень 2014 – жовтень 2015 р

Не забувайте незабутнє

І не знецінюйте коштовне.

Л. Костенко

Актуальність пректу:  Виховання у молодого покоління почуття патріотизму, відданості справі зміцнення державності, активної громадянської позиції нині визнані проблемами загальнодержавного масштабу.

У державних нормативно-правових документах національних як стратегічні визначаються завдання виховання в особистості любові до Батьківщини, усвідомлення нею свого громадянського обов’язку на основі національних і загальнолюдських духовних цінностей, утвердження якостей громадянина-патріота України як світоглядного чинника.

Патріотизм на даний час є нагальною потребою і держави, якій необхідно, щоб усі діти стали національно свідомими громадянами – патріотами, здатними забезпечити країні гідне місце в цивілізованому світі. Збереження історико-культурних традицій народу, знання героїчного минулого – це основа патріотичного виховання. Проводячи різні заходи на патріотичну тематику, ми не тільки вшановуємо пам'ять про тих, хто загинув, ми знайомимо з українськими традиціями минулого, створюємо нові тандеми української сучасності, розвиваємо почуття «національної гідності».

Актуальність проекту доведена самим життям. Спільна праця вихованців та педагогів сприяє формуванню духовно-етичних, патріотичних орієнтирів молоді. Підготовка інформації, збір матеріалів про героїчні подвиги українців, віртуальні стежки-подорожі, акції, тематичні виставки - дозволять не просто укріпити свої знання про Україну в минулому та сучасності, але і по-особливому розкриє значення слова «батьківщина», підвищить цінність національних традицій та колориту, пропустивши її через серце кожного учасника проекту.



Мета проекту: 

  • виховання у дітей та учнівської молоді громадянськості, патріотизму як найважливіших духовно-моральних і соціальних цінностей, готовності до активного прояву в різних сферах життя суспільства;

  • поглибити знання вихованців з історії української державності й громадянства, культури народу, його традицій;

  • формувати повагу до України, високий рівень національної, правової свідомості і самосвідомості, громадянської, соціальної відповідальності, готовності працювати в ім’я розквіту України, усвідомлення необхідності досконалого знання державної мови;

  • розвивати інтелектуальні, духовні, трудові, художньо-естетичні риси, розумні потреби та установки, ініціативність, творчі здібності й таланти вихованців,

  • виховувати високі моральні якості особистості;

стимулювати постійне зростання вихованців як особистостей, прагнення до

  • самовираження, самореалізації та самоствердження, активної діяльності; здатність до виконання громадянського обов’язку.

  • зрозуміти й відчути подвиг українського народу в роки Великої Вітчизняної війни, «Небесної сотні» та воїнів АТО;

  • розвиток творчих здібностей.

Завдання проекту:

  1. Створення виховного середовища для саморозвитку, самовираження і самореалізації;

  2. Перетворення навчально-виховного процесу в соціальний простір самовдосконалення особистості, створення умов для набуття нею індивідуального досвіду, самотворчості і посильної участі у творенні світу свого життя;

  3. Виявлення рівня сформованості в вихованців патріотичних і громадянських якостей;

  4. Розвиток інтелектуальної, емоційно-почуттєвої та вольової сфери особистості;

  5. Впровадження активних форм, методів і видів виховної діяльності;

  6. Стимулювання пошуково-пізнаваьної діяльності вихованців.

  7. Виховання у дітей та учнівської молоді громадянськості, патріотизму як найважливіших духовно-моральних і соціальних цінностей, готовності до активного прояву в різних сферах життя суспільства.

  8. Активізація роботи шкільного музею та екскурсійної роботи.

Етапи реалізації творчого проекту з патріотичного виховання

« Герої навколо нас»



Етапи реалізації

Зміст роботи

Термін проведення

Відповідальний

1.

Підготов

чий

1.Формування теми проекту.
2. Визначення мети, завдань проекту.
3. Планування роботи в рамках проекту.

Жовтень-Листопад-

2014

Кубашевич О.А.

2.

Основний


Збір інформаційного матеріалу. Проведення загальношкільних заходів. Реалізація міні-проектів в класних колективах.

Грудень 2014- квітень 2015

Педагог-організатор.

Класні керівники







Уроки Пам'яті, уроки Мужності, зустрічі з цікавими людьми міста та регіону (до Дня визволення міста, Дня Перемоги, До Дня пам’яті воїнів, загиблих в Афганістані, Дня Захисника Вітчизни, Дня Збройних Сил України).

Протягом навчального року.

Класні керівники







Історичне краєзнавство (відвідування музеїв, місць історичних подій, об'єктів культурної спадщини; подорожі рідним краєм).

Протягом навчального року

Класні керівники







Виховні та інформаційні години, присвячені видатним датам українського календаря

Протягом навчального року

Класні керівники







Соціологічні дослідження  )Тематика: Опитування та анкетування учні

 “Що означає бути громадянином/патріотом?”

 “Чи хочу я жити та працювати в Україні?”

 “За що я люблю Батьківщину?”




лютий

Соціальний педагог, практичний психолог







Акції “Ветеран живе поруч”, “Мої видатні земляки” (надання волонтерської допомоги, організація пошукової діяльності учнів: збір та узагальнення матеріалів для поповнення фондів шкільного музею).

травень

Япедагог-організатор, класні керівники







Міні-проект «Естафета пам'яті «Слава визволителям України»




4 класи







Міні-проект «Пам'ять про Велику Вітчизняну війну в літописі мого міста»




6 класи







Міні-проект «Афганська війна очима дітей»

Міні – проект «Герої УНР»






11класи







Міні-проект «Ліквідатори аварії на Чорнобильській АЕС»




10 класи







Міні-проект «Козацтво і Звягель»




8 класи







Міні-проект «Герої Небесної сотні»




5 класи







Міні-проект «Революція Гідності – головні дійові особи»




10 класи







Міні-проект «Герої АТО»




9 класи







Міні-проект «Пам’яники нашого міста»




1 класи







Міні-проект «Герої не вмирають»

( військослужбовці нашого краю,які загинули в АТО)







7 класи







Міні-проект « Учасники АТО – випускники нашої школи»




3 класи







Міні-проект « Батьки нашої школи- учасники АТО»




2 класи







Загальношкільна квест-гра «Пам'ять, закарбована в граніті»

07.05.15


Педагог-організатор,6 кл.







Диктант національноїєдності, присвячений відзначенню Міжнародного дня рідної мови та річниці Революції гідності. Флеш-акція «Повертайся живим».

19.02.15

Вчителі української мови, хореографії

9-11 кл








Конкурс відеороликів соціальної реклами «Пам’ятати, щоб жити».

19.02.15

Класні керівники

7-8 кл.








Загальношкільна акція «Ті, хто боролися за Свободу»

18.02.15

07.05.15


вчителі історії, класні керівники1-3,5;4,6







Мітинг-реквієм «Вічна пам’ять героям» до 70-річчя Перемоги у Великій вітчизняній війні


08.05.15

Заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор







Встановлення на школі меморіальних дощок (знаків) на вшанування пам’яті загиблих воїнів-героїв АТО- випускників школи.




Адміністрація школи

3.

Підсумко

вий

Опис та представ

лення проекту

Випуск дайджесту та компакт-диску, до якого увійдуть всі матеріали, зібрані учасниками проекту


Квітень- жовтень 2015

Заступник директора з виховної роботи







Створення електронних презентацій за тематикою міні-проектів




Класні керівники







Створення колажів, папок, альбомів.




Класні керівники







Створення виставкової експозиції в шкільному музеї Бойової слави «Пам’ять вічна у наших серцях»




Керівник шкільного музею.

Класні керівники



Очікувані результати:

  • Даний проект сприятиме розвитку національної свідомості й громадянської активності у сучасної української молоді – майбутнього нашої держави;

  •  поглибенню знань історії, героїчного минулого, традицій та звичаїв українського народу;

  • соціальна зрілостість і адаптованостісті до соціуму;

  • готовності до захисту своєї Батьківщини;

  • усвідомленню відповідальності перед державою.

  • поповнення фондів шкільного музею новими краєзнавчими матеріалами;

  • випуск дайджесту та компакт-диску, до якого увійдуть всі матеріали, зібрані учасниками проекту.

Підбиття підсумків:

 За участь у вищезазначених заходах, в залежності від рівня підготовки учнівських колективів, кожен клас матиме можливість отримати від 1-10 балів. Протягом навчального року всі досягнення з даного напрямку діяльності фіксуватимуться у спеціальній рейтинговій таблиці педагогом-організатором.

 Переможців проекту визначає журі, до складу якого входять представники адміністрації закладу, керівники методичних об'єднань. Підбиваючи підсумки, звертається увага на кількість балів, набраних класними колективами в рамках реалізації заходів проекту, активність учнів та їхня дієва участь з даного напрямку діяльності.

 

Нагородження:



 

Переможці проекту нагороджуються почесною грамотою, пам'ятним знаком "Лідер проекту "Ми – молодь української землі"" та цінним подарунком.



 


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка