Виховна година з елементами використання



Дата конвертації02.05.2016
Розмір63.9 Kb.
Виховна година
з елементами використання

англійської мови


Учитель англійської мови

Любимівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Нововоронцовського району

Херсонської області

Онишкевич Т.О.

-2-

Мета: Виховувати в учнів почуття прекрасного, любов до природи рідного краю та



шанобливе ставлення до неї; формувати вміння встановити взаємозв’язок

між природними об’єктами; розвивати кмітливість, швидкість мислення,

творчі можливості учнів; прищеплювати вміння культурно поводитись на

природі.



Oбладнання: епіграф, малюнки, кросворд, вірші.

Методи і види роботи: монолог, бесіда, робота з віршами, розгадування кросворда, фізкультхвилинка, ігри.

ХІД ЗАНЯТТЯ

ЕПІГРАФ

Все на Землі, все треба берегти:



І птаха, й звіра, і оту рослинку,

Не треба думати, що цар природи ти,

Бо врешті, ти лише її частинка!

Учитель: Діти! Подивіться уважно на дошку. Давайте з вами прочитаємо ці слова:

Pollution – забруднення

Radiation – радіація

Poison – отрута

Smoke – дим

Destruction – зруйнування

Rubbish – сміття

Вони допоможуть вам розгадати кросворд. Я буду показувати малюнок, а ви вибирайте слово, що найбільше підходить до нього, а потім ми будемо записувати це слово у клітинки. Відгадавши його, ви прочитаєте слово у червоній рамочці. Воно буде ключовим у нашому занятті.
A CROSSWORD

-3-







P

O

I

S

O

N








R

A

D

I

A

T

I

O

N

P

O

L

L

U

T

I

O

N







R

U

B

B

I

S

H







D

E

S

T

R

U

C

T

I

O

N







S

M

O

K

E




Ключове слово: Nature

Учитель: Молодці, діти! Сьогодні ми з вами поговоримо про природу. Давайте прочитаємо епіграф до нашої теми. Як ви розумієте цей вислів?

Отже, тема нашого заняття «Нехай земля квітує всюди – природу збережемо, люди!» Як відомо, люди по всьому світу замислюються над проблемами навколишнього середовища. На сьогодні вчені виділили такі головні проблеми:



  • забруднення повітря;

  • забруднення грунту;

  • забруднення води;

  • радіаційне забруднення.

Як ви вважаєте, чому це так?

(відповіді дітей)

Учитель: Наше довкілля, рідна природа чарує нас в усі пори року. Ми маємо пишатися тим, що доля подарувала нам цю диво-чарівну й неповторну красу. Спілкування з природою дає найбільшу насолоду та радість, викликає найпалкішу любов до рідного краю, до життя. Природа є джерелом натхнення для художників, письменників, композиторів. Всі ми діти природи, та не всі однаково добре ставимось до неї. Прослухайте уважно вірш і подумайте, хто такі сліпці?

-4-
Учень: О земле рідна! Боляче душі.

За ту збіднілу фауну і флору.

І сором за душевних тих сліпців,

Що нівечать безцінну твою вроду.

Сліпців, котрі не втямили азів,

Що справжнє щастя – в килимах із квітів,

У сріблі рос, у золоті хлібів,

У кришталях оцих джерельць святих.

(відповіді дітей)



Фізкультхвилинка

My hands upon my head I place

On my shoulders, on my face.

Then I put them in front of me

And gently clap 1, 2, 3.

Учитель: Діти! А що ви знаєте про День Землі та про традиції його святкування?

Учень: Традиція святкування Дня Землі 22 квітня бере свій початок у ХІХ столітті, коли Джордж Стерлінг Мортон, секретар території штату Небраска (США), запропонував призначити день, у який усі жителі штату займалися озелененням своїх ділянок. Ідея отримала широку підтримку, і в перший День Землі було висаджено близько мільйона дерев. День Землі – свято солідарності у допомозі нашій планеті. На жаль, через деякий час, це свято було забуто і його святкування відновилося лише у 1970 р.

Учениця: У цей день проводяться масові заходи з покращення екологічної ситуації під гаслом: «Думати глобально, діяти локально». Проводяться заходи із висадження дерев, прибирання сміття, конкурси дитячих малюнків.

Учень: Руйнівні урагани, повені, забруднення повітря, грунту й води, винищення величезної кількості представників тваринного і рослинного світу та цілих екосистем – усе це свідчить про те, що людство постало перед дилемою: або воно змінить своє ставлення до природи, або незабаром перестане існувати.

-5-


Учениця: Для того, щоб спонукати людей до позитивних дій, започаткували Всесвітній день довкілля. Це подія з різноманітними акціями по всій Землі: Зелені концерти, конкурси творів та плакатів у школах, висадження дерев, прибирання територій та збирання сміття.

Учитель: Діти! Я пропоную вам цікаву гру! Ви, слухаючи вірш, до рядків будете добирати риму. Щоб гідно на планеті жити,

Її природу треба нам ….. (любити)

Нехай земля квітує всюди –

Природу збережемо, …. (люди)

Будемо жити з тобою у згоді,

Моя рідна красуне ….. (природо)

Закликає усіх все життя берегти

І квіти, й дерева, й кущі біля хати,

Бо корисні вони, світ без них – то не світ,

Все життя про них маємо ….. (дбати)

Діти! Перед вами 6 малюнків, дайте назву кожному з них, використовуючи слова із кросворду: pollution – забруднення smoke – дим

radiation – радіація destruction – зруйнування

poison – отрута rubbish – сміття

Учитель : Задумайтесь над тим, що ми тут говорили,

Щоб ви в житті із совістю дружили.

Вам у походи ходити,

І мандрувати, любі діти.

Учень: Вмійте ж природу любити,

Кожній стеблинці радіти

В полі, у лісі, над яром

Квіти, дерева і трави.

Учениця: Оберігайте й стежиночки в гаї,

Все те окрасою буде



Нашого рідного краю!



База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка