Відкритий міжнародний університет розвитку людини “україна”



Сторінка1/8
Дата конвертації10.04.2016
Розмір0.94 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8

ВІДКРИТИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ “УКРАЇНА”


Управління науково-дослідної роботи

Відділ спеціальних технологій навчання

ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ-ІНВАЛІДІВ “ГАУДЕАМУС”

К. О. Кольченко, Ш. Равер-Лампман, Г. Ф. Нікуліна,

Н. Я. Козліковська, Г. Є. Мазарська

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Методичний посібник для викладачів

щодо роботи в інтегрованих групах



Київ – 2005

УДК 376:378 (075.8)

ББК 74.58

Т16.К62.Н65


К.О. Кольченко, Ш. Равер-Лампман, Г.Ф. Нікуліна, Н.Я. Козліковська, Г.Є. Мазарська. Забезпечення рівних можливостей для навчання студентів з інвалідністю: Методичний посібник для викладачів щодо роботи в інтегрованих групах. – К.: Університет «Україна», - 2005. - ___с.
В даному посібнику узагальнено досвід роботи зі студентами з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі викладачів і фахівців Університету „Україна” та їх зарубіжних колег, викладено рекомендації щодо впровадження в навчальний процес елементів системи супроводу навчання таких студентів.

Цей методичний посібник підготовлено для викладачів та кураторів, які працюють в інтегрованих групах, а також для інших фахівців вищих навчальних закладів інтегрованого типу.

Рецензент:
Тюптя Л.Т., кандидат педагогічних наук, доцент

ББК 74.58

Т16.К62.Н65



ISBN

© Університет «Україна»


Зміст


Вступ

5

1.


Супровід навчання студентів з особливими потребами у ВНЗ

6

2.


Загальні поради викладачам та фахівцям, які працюють

у вищому навчальному закладі інтегрованого типу



9

3.


Знайомтесь: управління соціальної адаптації та реабілітації

10

4.


Знайомтесь: відділ спеціальних технологій навчання

11

5.


Вступ абітурієнта з інвалідністю до університету та його реєстрація для організації супроводу навчання

12

6.


Як допомогти студенту з інвалідністю інтегруватися у ВНЗ

14

6.1.


Реєстрація студента для організації супроводу його навчання

14

6.2.


Кроки викладача щодо створення умов для навчання

студентів з інвалідністю



16

6.3.


Кроки колективу кафедри щодо створення умов для навчання студентів з інвалідністю

17

7.


Загальні поради викладачам щодо роботи зі студентами з особливими потребами

19

7.1.


Поради щодо роботи в аудиторії

20

7.2.


Поради щодо роботи в лабораторії

21

7.3.


Поради щодо написання контрольних, екзаменаційних робіт та стажування (практики)

21

7.4.


Написання контрольних та екзаменаційних робіт у Центрі самостійної роботи студентів з інвалідністю

21

8.


Особливості педагогічної роботи зі студентами різних нозологій

23

8.1.

Що потрібно враховувати викладачам, які працюють зі студентами

з вадами зору



23

8.1.1.

Основні порушення зору, причини їх виникнення та класифікація

23

8.1.2.

Психолого-педагогічні особливості студентів з вадами зору

26

8.1.3.

Як працювати в інтегрованій групі, де є студенти з вадами зору

27

8.2.

Що потрібно враховувати викладачам, які працюють зі студентами

з вадами слуху



30

8.2.1.

Основні порушення слуху, причини їх виникнення та класифікація

30

8.2.2.

Психолого-педагогічні особливості студентів з вадами слуху

32

8.2.3.

Як працювати в інтегрованій групі, де є студенти з вадами слуху

33

8.3.

Що потрібно враховувати викладачам, які працюють зі студентами

з вадами опорно-рухового апарату та ДЦП



36

8.3.1.

Психолого-педагогічні особливості студентів з вадами опорно-рухового апарату та ДЦП

36

8.3.2.

Як працювати в інтегрованих групах, де є студенти з вадами опорно-рухового апарату та ДЦП

38

8.4.

Що потрібно враховувати викладачам при роботі зі студентами, які мають соматичні захворювання

38

8.4.1.

Епілепсія

36

8.4.2.

Цукровий діабет

40

8.4.3.

Рак

41

  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка