Вибір професії запорука успішного майбутнього



Скачати 37.76 Kb.
Дата конвертації10.09.2017
Розмір37.76 Kb.
Конспект виховного заходу для учнів 9 класу на тему:

«Вибір професії – запорука успішного майбутнього»

Мета:


- навчальна: ознайомити учнів із Національним класифікатором професій, з сайтами профорієнтаційної спрямованості; виявити професії, що мають попит на ринку праці; зорієнтувати учнів на свідомий вибір майбутньої професії;

- розвивальна: розвивати вміння та навички учнів до ефективного пошуку та аналізу інформації в мережі Інтернет, розвивати навички використання соціальних сервісів Веб 2.0, розвивати вміння узагальнювати, робити висновки;

- виховна: виховувати в учнів свідоме ставлення до трудової діяльності, повагу до людей будь-якої професії.

Матеріали та обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютери, підключені до мережі Internet.
Попередня підготовка до проведення заходу:

До початку заняття учні проходять вхідне тестування, щоб виявити, хто з них вже визначився з вибором професії і якими саме сервісами мережі Інтернет при пошуку і обробці інформації вони користувалися.

Посилання на тестування:

https://docs.google.com/forms/d/1hOukIiYwJyrHSHuGtXTx5bqYRQuWxI9-fIsOvnUp73s/viewform?usp=send_form


1. Вступне слово вчителя

Вчитель: Вибір професії - надзвичайно важливий і відповідальний крок у житті кожної людини: відповідальний не лише перед самим собою, а й перед іншими людьми. Всім нам доводилося не раз зустрічатися з грубим продавцем, неуважним чиновником, некомпетентним бухгалтером чи секретарем. Ми обурювалися їх поведінкою, але не намагались зсувати, чому так трапляється.

Запитання до учнів: Як ви вважаєте, чому бувають такі ситуації? Чому люди на роботі так себе поводять?

Вчитель: Дійсно, якщо від природи замкнута людина, що неправильно обрала свою професію, змушена цілий день спілкуватися, проявляти увагу та турботу до клієнтів або, навпаки, рухлива людина годинами виконує нецікаву для неї «паперову роботу», то вже з ранку вони відчувають втому й роздратування, а до вечора обридла робота настільки вимотує, що в душі не залишиться нічого, окрім ниючої знемоги…

Я дуже не хочу, щоб така неприємність сталась з кимось з вас, тому прошу всіх присутніх прийняти активну участь у нашому заході.


2. Гра-розминка “Алфавіт

Учні по черзі називають професії і зазначають одну-дві позитивні і негативні сторони даної професії. При чому кожен учень дає завдання наступному (якого він сам і визначає) назвати професію на певну літеру алфавіту. Розпочинає гру вчитель.



Вчитель: Отже, ми бачимо професій – безліч. Як в цьому нескінченому потоці нам з вами орієнтуватись? (пропозиції учнів)

Вчитель: Так, існує спеціальний зведений перелік професій, з яким ми з вами зараз попрацюємо.
3. Мозковий штурм «У лабіринтах професій»

Вчитель: Для зручності нашої спільної роботи сьогодні ми будемо використовувати спеціальний сервіси Інтернету – блоги, інтелектуальні карти, соціальні закладки, мережеві документи.

Для того, щоб вам було зручно працювати і щоб вся потрібна інформація була «під рукою», я пропоную скористатися сервісом соціальних закладок Diigo. Тут я вже зібрала для вас корисні посилання, з якими ми будемо сьогодні працювати.

Учні переходять за посиланням:

https://groups.diigo.com/group/socialservice


Ви бачите спеціально створену групу з назвою «Соціальні сервіси Веб 2.0 у профорієнтації».
Пропоную вам вправу «Мозковий штурм». Ми спільно виконаємо поставлене завдання і завдяки нашим зладженим діям дійдемо до бажаного результату – навчимося вільно орієнтуватися у існуючих професіях, будемо знати, як швидко і ефективно відшукати докладну, правдиву інформацію про спеціальності, які нас цікавлять.

Пропоную відкрити інтелектуальну карту «Класифікація професій»

https://www.mindmeister.com/543808870

Інтелект-карти - це інструмент, що дозволяє ефективно структурувати і обробляти інформацію та мислити, використовуючи весь свій творчий та інтелектуальний потенціал.
Ви бачите, що я підготувала для вас заготовку – створила 9 галузей професій. Чому саме дев’ять і чому саме з такими назвами? Відповідь міститься у спеціальному класифікаторі - Національному класифікаторі професій України. Будь ласка, знайдіть у групі на Diigo відповідне посилання і перейдіть за ним:

http://kadrovik01.com.ua/regulations/2344/245692/

Саме за однією з цих професій ви в майбутньому зможете працевлаштуватись.

Але нам хотілося б мати певні відомості про конкретні професії, вірно? В цьому нам може допомогти Абетка професій на сайті Proforientator.info. Будь ласка, знайдіть у групі на Diigo відповідне посилання і перейдіть за ним:

http://proforientator.info/?page_id=96

Ви бачите, що тут міститься докладна інформація про кожну професію: і вимоги до людини, її особисті якості, і позитивні/негативні сторони професії і безліч інших відомостей



Завдання:

1. Наповнити інтелектуальну карту «Класифікація професій» прикладами професій з різних галузей.

2. Опрацювати мережевий документ «Гейм-дизайнер»: описати зміст роботи гейм-дизайнера, вимоги до знань і навичок спеціаліста, важливі риси поведінки, протипоказання, споріднені професії, плюси і мінуси професії.

https://docs.google.com/document/d/1iW3S2ESyCdglYagrbEsD6wu094z_iA53JeJ2CC1QELk/edit?usp=sharing


4. Підсумки

Отже, ви наочно побачили, що соціальні сервіси Інтернету, якими ми сьогодні скористались (соціальні закладки, мережеві документи, інтелектуальні карти тощо) допомагають швидко, ефективно здобути інформацію про професії. Саме володіння достовірною інформацією про існуючі вимоги до фахівця, про можливі труднощі на цій роботі допоможуть вам визначитися у виборі професії, уникнути помилок.

Пропоную вам долучати цікаві, корисні матеріали, що можуть допомогти вашим однокласникам, іншим старшокласникам, до групи на Diigo.com, з якою ми сьогодні працювали.

Всі корисні посилання на інтернет-спільноти, статті з профорієнтації ви можете знайти на моєму блозі:

http://svitlinska.blogspot.com/
Перед цим заняттям ви всі пройшли тестування. Зараз ваші знання про сервіси, що допомагають у здобутті інформації, розширилися. Пропоную пройти вихідне тестування, залишити свої пропозиції, які я врахую для проведення майбутніх наших зустрічей.

Учні проходять вихідне тестування за посиланням:



https://docs.google.com/forms/d/1aOvQoYKHvF7I5CZVY6jXvmS9JgqYJ_HChvfyJuL9vik/viewform?usp=send_form


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка