?Виберіть із перелічених нижче груп лікарських засобів, ті, постачання яких здійснюється на підставі торгів




Сторінка1/11
Дата конвертації26.04.2016
Розмір1.26 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11

1.

?Виберіть із перелічених нижче груп лікарських засобів, ті, постачання яких здійснюється на підставі торгів:


A. *

Протидіабетичні препарати


B.

Загальнозміцнюючі препарати


C.

Вітамінні препарати


D.

Гепатопротектори


E.

Контрацептиви


2.

Виберіть із перелічених нижче груп лікарських засобів, ті, постачання яких здійснюється на підставі торгів:


A. *

Протипухлинні препарати


B.

Загальнозміцнюючі препарати


C.

Препарати заліза


D.

Гепатопротектори


E.

Контрацептиви


3.

Використовується для позиціонування певного ЛЗ стосовно ЛЗ конкурентів:


A.

Собівартість ЛЗ


B.

Якість ЛЗ


C.

Доступність ЛЗ


D. *

Ціна ЛЗ


E.

Безпечність ЛЗ


4.

Вкажіть групи лікарських засобів для закупівлі яких оголошують тендерні торги?


A.

Наркотичні ЛЗ


B.

Психотропні ЛЗ


C. *

Життєво важливі препарати


D.

Брендові ЛЗ


E.

Препарати з обмеженим терміном придатності


5.

Вкажіть групи лікарських засобів для закупівлі яких оголошують тендерні торги?


A.

Наркотичні ЛЗ


B.

Психотропні ЛЗ


C. *

Життєво важливі препарати


D.

Оригінальні ЛЗ


E.

Препарати з обмеженим терміном придатності


6.

Для встановлення залежності між ціною ЛЗ і обсягом його збуту користуються ринковим тестуванням препарату. Вкажіть в чому його суть?


A.

На ринок випускають невелику партію товару


B. *

Ціну декілька разів знижують і фіксують кількість реалізованого ЛЗ


C.

Ціну декілька разів підвищують і фіксують кількість реалізованого ЛЗ


D.

Ціну не змінюють, але проводять додаткову рекламну компанію


E.

Немає вірної відповіді


7.

Для постачання лікарських засобів специфічних груп ЛПЗ можуть оголошувати конкурс на постачання. Для організації торгів замовник створює:


A. *

Тендерний комітет


B.

Тендерний центр


C.

Тендерну палату


D.

Тендерний перелік


E.

Жодної правильної відповіді


8.

Для постачання лікарських засобів специфічних груп ЛПЗ можуть оголошувати конкурс на постачання. Які є види торгів?


A. *

Відкриті


B.

Вільні


C.

Обмежені


D.

Засекречені


E.

Всі відповіді вірні


9.

Для постачання лікарських засобів специфічних груп для Терноільської міської лікарні був оголошений конкурс на постачання. Які є види торгів?


A. *

Закриті


B.

Вільні


C.

Обмежені


D.

Засекречені


E.

Всі відповіді вірні


10.

Для постачання лікарських засобів специфічних груп для Терноільської обласної лікарні був оголошений конкурс на постачання. Які є види торгів?


A.

Необмежені


B.

Вільні


C.

Обмежені


D.

Засекречені


E. *

Немає вірної відповіді


11.

Для постачання лікарських засобів специфічних груп ЛПЗ можуть оголошувати конкурс на постачання. Які є види торгів?


A. *

Закриті


B.

Вільні


C.

Обмежені


D.

Засекречені


E.

Всі відповіді вірні


12.

До методів ціноутворення, які ґрунтується на конкурентній моделі ціноутворення належать:


A.

метод визначення ціни за рівнем конкурентоспроможності, метод максимзації поточного прибутку, метод встановлення договірних цін


B. *

метод ціноутворення на основі рівня поточних цін, метод тендерного ціноутворення, метод договірних цін в умовах інфляції


C.

метод встановлення ціни на підставі відчутної „цінності ” ліків, метод максимізації поточного прибутку, метод договірних цін в умовах інфляції


D.

метод ціноутворення на основі рівня поточних цін, метод тендерного ціноутворення, метод визначення цін за рівнем конкурентоспроможності


E.

метод визначення цін за рівнем конкурентоспроможності, метод надбавок, метод максимізації поточного прибутку.


13.

До методів ціноутворення, які ґрунтуються на ринковому попиті належать:


A.

метод надбавок, метод максимізації поточного прибутку, метод встановлення договірних цін;


B.

метод максимізації поточного прибутку, метод тендерного ціноутворення, метод договірних цін в умовах інфляції;


C. *

метод встановлення ціни на підставі відчутної „цінності ” ліків, метод максимізації поточного прибутку, метод договірних цін в умовах інфляції;


D.

метод забезпечення цільового прибутку на інвестований капітал, метод ціноутворення на основі рівня поточних цін, метод надбавок;


E.

метод визначення цін за рівнем конкурентоспроможності, метод надбавок, метод максимізації поточного прибутку.


14.

Законодавча база в Україні передбачає проведення торгів у разі закупівлі лікарських засобів на суму:


A.

Понад 5 тис. грн


B.

Понад 15 тис. грн


C. *

Понад 30 тис. грн


D.

Понад 20 тис. грн


E.

Понад 50 тис. грн


15.

Для постачання лікарських засобів специфічних груп ЛПЗ можуть оголошувати конкурс на постачання. Законодавча база в Україні передбачає проведення торгів у разі закупівлі лікарських засобів на суму:


A.

Понад 5 тис. грн


B.

Понад 15 тис. грн


C.

Понад 10 тис. грн


D.

Понад 20 тис. грн


E. *

Немає вірної відповіді


16.

При купівлі у ЗАТ «Артеріум» значної партії товару по передоплаті, оптова фармацевтична фірма « Артур–К» отримала значну знижку. Яку стратегію ціноутворення використовує завод – виробник?


A. *

стратегію «асоційованого» ринку


B.

стратегію «проникнення» у ринок


C.

стратегію цінового лідера


D.

стратегію щодо використання показників «ціна – ефективність»;


E.

стратегію єдиних цін


17.

При купівлі у заводу - виробника значної партії товару по передоплаті, оптова фармацевтична фірма отримала значну знижку. Яку стратегію ціноутворення використовує завод – виробник?


A. *

стратегію «асоційованого» ринку


B.

стратегію «проникнення» у ринок


C.

стратегію цінового лідера


D.

стратегію щодо використання показників «ціна – ефективність»;


E.

стратегію єдиних цін


18.

Метод встановлення договірних цін на лікарські засоби в умовах інфляції передбачає встановлення в угоді базової ціни, яка є?


A. *

прийнятною для обох сторін на момент її коригування


B.

є прийнятною для обох сторін на момент укладання угоди


C.

прийнятною для обох сторін на певну дату


D.

на день поставки


E.

на день оплати


19.

Маркетологу оптово-роздрібної фармацевтичної фірми необхідно визначити, яким чином зміниться обсяг попиту при зростанні ціни на 10 , якщо відомо що коефіцієнт еластичності рівний 1:


A. *

знизиться на 10


B.

зросте на 10


C.

знизиться на 1


D.

зросте на 1


E.

не зміниться


20.

Маркетологу оптово-роздрібної фармацевтичної фірми необхідно визначити, яким чином зміниться обсяг попиту при зростанні ціни на 20 , якщо відомо що коефіцієнт еластичності рівний 1:


A. *

знизиться на 20


B.

зросте на 10


C.

знизиться на 1


D.

зросте на 1


E.

не зміниться


21.

Маркетологу оптово-роздрібної фармацевтичної фірми необхідно визначити, яким чином зміниться обсяг попиту при зменшенні ціни на 20 , якщо відомо що коефіцієнт еластичності рівний 1:


A.

знизиться на 20


B.

зросте на 10


C.

знизиться на 1


D. *

зросте на 20


E.

не зміниться


22.

Маркетологу оптово-роздрібної фармацевтичної фірми «Оптвмв» необхідно визначити, яким чином зміниться обсяг попиту при зменшенні ціни на 15 , якщо відомо що коефіцієнт еластичності рівний 1:


A.

знизиться на 20


B.

зросте на 10


C.

знизиться на 1


D. *

зросте на 20


E.

не зміниться


23.

Фармацевтична фірма при вирахуванні ціни на свої препарати використовує метод максимізації поточного прибутку. Вкажіжь суть цього методу:


A. *

Ґрунтується на точному встановленні співвідношення ціна-попит


B.

Дозволяє розрахувати перспективи розвитку ЛЗ


C.

Ґрунтується в основному на собівартості ЛЗ


D.

Заснований на розрахунку ринкової вартості препарату


E.

Ґрунтується на коригуванні ціни відповідно до дій конкурентів


24.

Є декілька методів ціноутворення. Метод максимізації поточного прибутку:


A.

Ґрунтується в основному на собівартості ЛЗ


B.

Заснований на розрахунку ринкової вартості препарату


C.

Ґрунтується на коригуванні ціни відповідно до дій конкурентів


D. *

Немає вірної відповіді


25.

Метод максимізації поточного прибутку:


A. *

Ґрунтується на точному встановленні співвідношення ціна-попит


B.

Дозволяє розрахувати перспективи розвитку ЛЗ


C.

Ґрунтується в основному на собівартості ЛЗ


D.

Заснований на розрахунку ринкової вартості препарату


E.

Ґрунтується на коригуванні ціни відповідно до дій конкурентів


26.

Індійська фірма «Шрея» використовує при встновленні ціни на противірусні препарати метод ціноутворення на основі рівня поточних цін, який ґрунтується на:


A.

Собівартості ЛЗ


B.

З врахуванням еластичності попиту


C.

Використовується в основному великими, незалежними фірмами


D. *

Підходить для невеликих фарм підприємств


E.

Коригуванні ціни з врахуванням індексу інфляції
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка