Вечір «Посвята в старшокласники» (10 жовтеня 2014 р.)



Скачати 54.62 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір54.62 Kb.
Вечір «Посвята в старшокласники»

(10 жовтеня 2014 р.)

  1. Вед. Добрий вечір, шановні учасники, вчителі, гості! Хорошою традиціє. В нашій школі стала посвята учнів 9 класу в старшокласники.

  2. Вед. Сьогодні Вам, дев’ятикласники, доведеться пройти складні випробування, щоб довести своє право називатися «старшокласник», доведеться принести клятву старшокласника.

  1. Вед. А право вирішити, чи достойні вони носити таке звання, належить журі.

  2. Вед. Слово для представлення журі надається президенту шкільної парламентсько – президентської республіки «Гарт» Кравцовій Каріні (представлення журі).

  1. Вед. Що ж розпочинаємо наше свято. Ти думаєш, що вони такі дорослі, що зможуть достойно нести звання «Старшокласник»?

  2. Вед. Думаю, що так. Але треба перевірити.

  1. Вед. Добре, а як же ми будемо перевіряти?

  2. Вед. Для початку треба з ними познайомитися. Отже, випробування №1 «Як ми дійшли дотакого життя?» (презентація 9 класу).

  1. Вед. Молодці, представили себе. Але це не створює повної картини.

  2. Вед. Чому? Я знаю, що клас без класного керівника – це не клас. А вони все прос себе і про себе, а про класного керівника нічого.

  1. Вед. Давай перевіримо, що вони знають про свою класну маму. Випробування № 2 «І це все про неї» (виходять декілька учнів і відповідають на запитання про класного керівника)

  • Який колір очей у Світлани Степанівни?

  • Улюблена страва вашого класного керівника.

  • Її захоплення.

  • Скільки років працює в школі?

  • Улюблений колір.

  1. Вед. Молодці, все знаєте про свого класного керівника.

1 Вед. Ви, мабуть, уже зрозуміли, що навчатися в старших класах важко. І з цим можуть справлятися тільки ті, хто трудолюбивий, наполегливий, хто хоче і вміє вчитися. Тому ми оголошуємо саме складне випробування. Випробування № 3 «Розумники і розумниці» (запрошуються 2-3 учні до відповідей на запитання з біології, хімії, географії, математики, історії)

Запитання з біології та хімії:



  • Найбільш розповсюджений елемент на планеті (Н)

  • Самий легкий метал (лі)

  • Де знаходяться вуха у кузнечика? (га передніх ніжках)

  • Назвіть формулу крейди ( КаКо 3)

  • Чому кров червона? (у ній є еритроцити – червоні кров’яні клітини)

Запитання з географії:

  • Найбільший материк (Євразія)

  • Хто відкрив Америку? (Колумб)

  • Найбільша країна Європи після Росії (Україна)

  • Як називається лінія, до якої неможливо дійти? (горизонт)

  • Назвіть найбільшу глибину світового океану ( 11 км. 022 м – Маріанський жолоб)

Запитання з математики

  • Чому дорівнює сума кутів в трикутнику? (180 градусів)

  • Відрізки, які з’єднують протилежні вершини чотирикутника (діагоналі)

  • Промінь, який проходить між сторонами кута і ділить кут пополам (бісектриса)

Запитання з історії

  • Наймудріший князь України (Ярослав Мудрий)

  • В якому році Україна стала незалежною? (1991)

  • В якій річці Володимир Великий хрестив русів? (Дніпро)

  • В якому році людина вперше полетіла в космос? (1961)

  • Назвіть засновників Києва.

Додатковий етап випробування «Збери горішки»

  1. Без чого не існує ями? (без дна)

  2. У яку бочку не набереш води? (у діряву)

  3. Без чого не спечеш хліба? (без скоринки)

  4. У якому місяці 28 днів? (у кожному)

  5. Де живе вітамін? ( у фруктах)

  6. Хто сказав?: «Важко у навчанні – легко в бою» (Суворов)

  7. Вона буває шахова, комуністична, оптова (партія)

  8. Казка про те, як колективна праця дає можливість зібрати рекордний урожай («Ріпка»)

  9. 9. Де живе золота рибка? (у синьому морі)

  10. Як називають людино-коня? (кентавр)

2. Вед. Знаєш, в старших класах улюблені предмети все-таки не математика, не хімія, а фізкультура, трудове навчання, ЗВ.

1. Вед. Давай влаштуємо конкурс з ЗВ. Випробування №4 «Ати-бати йшли солдати». Ми побачимо, чи будуть з них майбутні генерали чи олімпійські чемпіони (запрошуються 3 хлопці)

- 1 естафета – вдягни протигаз – зніми – передай другому

- 2 естафета – найсильніший (вправи з армреслінгу)

- 3 естафета – най витриваліший (віджимання від парти)

2. Вед. Давай перевіримо, як же справи у дев’ятикласників з поведінкою?

1. Вед. І правда. В школі стільки випадків трапляється, інколи такі непрості, що навіть не знаєш, як з них виплутатися.

2.Вед. Це ти не знаєш, а я точно знаю, що у 9 класі є учні, які з непростою ситуацією можуть справитися.

1. Вед. Давай перевіримо. Виходьте, бажаючі. Випробування №5 «Волки сыты – овцы целы»

Є ситуації з життя, в котрих учень винен і разом з тим йому не хочеться неприємностей. Ми хочемо послухати, як ви поступите в таких ситуаціях (Виходять бажаючі)

Ситуації:


  1. Під час уроку ти уже докурюєш сигарету в шкільному туалеті . Заходить вчитель ЗВ…

  2. Тебе викликають відповідати, а ти, як завжди, неготовий. Але прийти додому з 2…?

  3. Тобі дуже хочеться піти з 3 уроку додому…

  4. Твоя мама має прийти на батьківські збори, а це тобі нічим хорошим не закінчиться…

2. Вед. Жаль, що немає в школі предмету «Школоповедінка»

1 Вед. Дивлюсь я на учнів 9 класу і заздрю – у них все попереду – вечори, екскурсії, свята в школі. А у нас скоро все закінчиться…

2 Вед. Не хвилюйся, їм теж залишилося всього 3 роки в школі. Але справа не в кількості, а в якості цих років в школі, якості кожного навчального дня.

1 Вед. І як кажуть, «Нам песня строить и жить помогает»

Випробування №6 «Хай в Голлівуді нас не ждуть – ми Голлівуд влаштуєм тут» (Проспівати куплет пісні «Пусть бегут неуклюже пешеходы по лужам…» та проіметувати (показати мімікою жестами те, що співаєш).

2 Вед. Давай перевіримо, як вони готові до життя, чи вміють готувати страви, справлятися з хатніми справами.

Випробування №7 «Господарки та господарі»

Хлопці напишіть алгоритм приготування борщу (що за чим кидати в каструлю)

Дівчата напишуть алгоритм заміни електричної лампочки, що перегоріла

Ніби уже все перевірили, все дізнались про дев’ятикласників, про всі їхні таланти. А от як вони танцюють, ми ще не бачили. Давай проведемо такий конкурс. Випробування № 8 «Танець зі стільцями»

( проводиться з допомогою глядачів)

2 Вед. А тепер ми надаємо слово журі, щоб вони оцінили виступи наших дев’ятикласників і вирішили, чи можна їх назвати «Старшокласники»

Журі:

Учні достойні всі звання,



Бо мають розум і знання,

Любов, повагу, доброту

І тепле серце і красу.

Сертифікат вручаємо,

Клятву приймати чекаємо.

Педагог – організатор: Клятва

Школа – храм науки, священний храм.

В ньому ви отримуєте знання,

Виховуєтесь, мужнієте.

Ставтесь до школи і вчителів з повагою.

Кляніться приходити в школу кожного ранку без запізнень і вести себе достойно (клянуться)

Кляніться берегти і продовжувати традиції рідної школи (клянуться)

Кляніться поважати вчителів, дослухатись до їхніх порад(клянуться)

Кляніться бути активними, дорожити честю школи, бути її гордістю(клянуться)

Кляніться з честю носити звання «старшокласник» (клянуться)

1 Вед. Тепер ви стали справжніми старшокласниками, вручаємо вам посвідчення «Старшокласник». Тепер ви маєте право знаходитись у наших рядах. Привітаймо їх.



2 Вед. Дякуємо за увагу, запрошуємо на дискотеку.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка